.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند. ۱۶۶ نماینده ای که در مجلس آینده حضور ندارند +اسامی
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند.(ادامه)
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد. ۱۶۶ نماینده از قطار بهارستان جاماندند ؛ خروج 7 نماینده مازندران از بهارستان
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد.(ادامه)
فرمانده انتظامی خلخال از پیدا شدن کودک ۱۸ ماهه ربوده شده از استان گیلان در این شهرستان خبر داد. کودک ربوده شده گیلانی در خلخال پیدا شد
فرمانده انتظامی خلخال از پیدا شدن کودک ۱۸ ماهه ربوده شده از استان گیلان در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد. پروازحماسه خوان لشکر۲۵ کربلا / راز ماندگاری اسماعیل پورها چیست؟
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
قالیباف با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه اضافه کرد: حضور و پای کار آمدن مردم در همه بخش‌های جامعه نتیجه بخش است. ۸۰ درصد کارهای اقتصادی دولتی است/ دولتی شدن کارهای اقتصادی فسادزا است/ مردم را باید در کارزار فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی مشارکت دهیم
قالیباف با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه اضافه کرد: حضور و پای کار آمدن مردم در همه بخش‌های جامعه نتیجه بخش است.(ادامه)
اولین روز از ورود فعالان مجازی چین به شهر رشت و بازدید از اقامتگاه بومگردی بهشت و آشنائی با غذاها و شیرینی‌های سنتی گیلان و نحوه پخت غذا در رستوران درویش فومن

استقبال گیلانی ها از چشم بادامی ها(خبر)
اولین روز از ورود فعالان مجازی چین به شهر رشت و بازدید از اقامتگاه بومگردی بهشت و آشنائی با غذاها و شیرینی‌های سنتی گیلان و نحوه پخت غذا در رستوران درویش فومن (ادامه)
معاون اداره کل ارشاد گیلان گفت: پیکر مرحوم محمدتقی بارور، شاعر اهل بندر انزلی طبق وصیتش به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شده است. اهدای کالبد شاعر گیلانی به دانشگاه علوم پزشکی
معاون اداره کل ارشاد گیلان گفت: پیکر مرحوم محمدتقی بارور، شاعر اهل بندر انزلی طبق وصیتش به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شده است.(ادامه)
شمال نیوز : محمدباقر نوبخت در حالی صبح امروز با خبرنگاران گیلانی نشست خبری برگزار کرد که از حوزه انتخابیه تهران نامزد شده اما با این نشست ثابت کرد که عاشق زادگاهش است هر چند اگر در پروسه تغییر حوزه انتخابیه به رشت برسد . خصیصه ای که کمتر این روزها در بین چهره های سرشناس مازندرانی می بینیم . نامزدی در تهران و نشست خبری در رشت / نوبخت : فرزند کوچک گیلان هستم
شمال نیوز : محمدباقر نوبخت در حالی صبح امروز با خبرنگاران گیلانی نشست خبری برگزار کرد که از حوزه انتخابیه تهران نامزد شده اما با این نشست ثابت کرد که عاشق زادگاهش است هر چند اگر در پروسه تغییر حوزه انتخابیه به رشت برسد . خصیصه ای که کمتر این روزها در بین چهره های سرشناس مازندرانی می بینیم .(ادامه)
مسئولان سازمان حفاظت محیط‌زیست می‌گویند محیط‌بان گیلانی که متاسفانه اخیرا خودکشی کرده است، به شغل آزاد روی آورده و در آن شغل دچار مشکل شده بود، حال آن که اگر وضعیت...

رفیعی: حق غذا، حق لباس، پول بنزین و حتی اضافه‌کاری محیط بانان پرداخت نشده/ سازمان محیط‌زیست درباره نحوه هزینه‌کرد اعتبارات ۲۸۸ میلیارد تومانی شفاف‌سازی کند/ محیط‌بانان به شغل دوم، روی آورده اند
مسئولان سازمان حفاظت محیط‌زیست می‌گویند محیط‌بان گیلانی که متاسفانه اخیرا خودکشی کرده است، به شغل آزاد روی آورده و در آن شغل دچار مشکل شده بود، حال آن که اگر وضعیت... (ادامه)
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد. تنکابن یا شهسوار، مسئله این است / سال‌هاست این منطقه میان این ۲ نام گیر کرده
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد.(ادامه)
شمال نیوز : قهرمان گیلانی سنگین‌وزن کشتی آزاد قهرمانی ایران گفت: امیدوارم بتوانم این پیروزی‌ها را در مرحله دوم انتخابی تیم ملی برای المپیک پاریس مقابل زارع تکرار کنم. معصومی: امیدوارم به المپیک برسم / مردم مازندران دوست‌داشتنی هستند
شمال نیوز : قهرمان گیلانی سنگین‌وزن کشتی آزاد قهرمانی ایران گفت: امیدوارم بتوانم این پیروزی‌ها را در مرحله دوم انتخابی تیم ملی برای المپیک پاریس مقابل زارع تکرار کنم.(ادامه)
وزیر ارشاد درباره ماجرای صادق بوقی گفت: آن‌قدر فراگیر شد که حتی در تانزانیا، آمریکا و هندوستان هم همخوانی می‌کنند. وزیر ارشاد: فیلم شهروند گیلانی را در تانزانیا، آمریکا و هندوستان هم همخوانی می‌کنند
وزیر ارشاد درباره ماجرای صادق بوقی گفت: آن‌قدر فراگیر شد که حتی در تانزانیا، آمریکا و هندوستان هم همخوانی می‌کنند.(ادامه)
تشییع پیکر «پروانه معصومی» در گیلان
مراسم تشییع پیکر پروانه معصومی هنرمند گیلانی در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء رشت با حضور جمعی از هنرمندان گیلانی در حال برگزاری است.(ادامه)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. «ن و القلم» ترجمان حیات و ممات عارف دوران(يادداشت)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. (ادامه)
شمال نیوز : بسیاری از فروشندگان برنج در استان علاقه ای به فروش برنج ندارند. در حال حاضر، خریداران نمی‌توانند برنج کشت امسال را به راحتی بخرند و برای خرید نیز باید چند برابر بیش از نرخ مصوب پول بپردازند. مروری بر قیمت برنج کشت جدید/ فروشندگان و رویای انفجار قیمت/ ترفند برخی دلالان برای فروش برنج تقلبی به جای هاشمی
شمال نیوز : بسیاری از فروشندگان برنج در استان علاقه ای به فروش برنج ندارند. در حال حاضر، خریداران نمی‌توانند برنج کشت امسال را به راحتی بخرند و برای خرید نیز باید چند برابر بیش از نرخ مصوب پول بپردازند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با اشاره به اینکه در یکسال گذشته اصناف شاهد اتفاقات زیادی بوده، یادآور شد: این مجموعه شاهد قوانین  خلق الساعه بود و حتی تصمیم گیری‌هایی برای اصناف می‌شد که با مقررات و قوانین مغایرت داشت نحوه محاسبه مالیات اصناف تناسبی با درآمد آن‌ها ندارد
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با اشاره به اینکه در یکسال گذشته اصناف شاهد اتفاقات زیادی بوده، یادآور شد: این مجموعه شاهد قوانین خلق الساعه بود و حتی تصمیم گیری‌هایی برای اصناف می‌شد که با مقررات و قوانین مغایرت داشت (ادامه)
شهید شمالی که بر سر مزار خودش آمد و فاتحه خواند+ عکس
بستگان اسماعیل یکتایی، برای او مراسم تشییع گرفتن و سنگ قبری بر مزارش گذاشتند!(ادامه)
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است. چرا فقیه سربدار در مازندران مظلوم است؟
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است.(ادامه)
حضور با شکوه بیش از ۲۰هزار گیلانی در جشن میلاد امام خوبی‌ها
جشن باشکوه میلاد امام رضا(ع) با همت سازمان فرهنگی شهرداری رشت و کانون جوانان رضوی گیلان در میدان شهدای ذهاب رشت با حضور بیش از ۲۰ هزار گیلانی برگزار شد (ادامه)
شمال نیوز : در پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار گیلانی ایلنا، یادگار امام در نامه‌ای به وی، ضمن دلجویی و عذرخواهی از این خبرنگار، گفت: این اتفاق یک درس را برای همه ما به همراه دارد. نامه سیدحسن خمینی به خبرنگار گیلانی : به نوبه خود از شما عذرخواهی می‌کنم
شمال نیوز : در پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار گیلانی ایلنا، یادگار امام در نامه‌ای به وی، ضمن دلجویی و عذرخواهی از این خبرنگار، گفت: این اتفاق یک درس را برای همه ما به همراه دارد.(ادامه)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!». آیت الله بهجت چگونه زیست؟(يادداشت)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!».(ادامه)
صبح دیروز آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق سیستان و بلوچستان در شعبه بانک ملی مرکزی بابلسر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان به جان آفرین تسلیم کرد. نگاهی به زندگی و خدمات خالصانه شهید آیت‌الله سلیمانی(يادداشت)
صبح دیروز آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق سیستان و بلوچستان در شعبه بانک ملی مرکزی بابلسر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
 آیت الله عباسعلی سلیمانی که صبح امروز در بابلسر در حمله مسلحانه به شهادت رسید، از علمای برجسته مازندران بوده است. از تولد تا شهادت/ نگاهی به زندگینامه آیت االله عباسعلی سلیمانی
آیت الله عباسعلی سلیمانی که صبح امروز در بابلسر در حمله مسلحانه به شهادت رسید، از علمای برجسته مازندران بوده است.(ادامه)

شمال نیوز: مشتری بانکی در آستانه اشرفیه پس از شنیدن جواب منفی برای دریافت وام، در بانک را قفل کرد. مشتری عصبانی گیلانی در بانک را روی کارمندان قفل کرد و رفت
شمال نیوز: مشتری بانکی در آستانه اشرفیه پس از شنیدن جواب منفی برای دریافت وام، در بانک را قفل کرد.(ادامه)
با توجه به شرایط موجود بین بازیکنان استقلال سرمربی این تیم برای دیدار حساس مقابل ملوان با کمترین تغییر تیمش را به میدان می فرستد. تغییر احتمالی ترکیب استقلال مقابل ملوان
با توجه به شرایط موجود بین بازیکنان استقلال سرمربی این تیم برای دیدار حساس مقابل ملوان با کمترین تغییر تیمش را به میدان می فرستد.(ادامه)
خرید تضمینی برنج می‌تواند راهکار حمایتی خوبی از سوی دولت و مجلس برای کاهش دغدغه‌های فکری، روحی و مالی کشاورزان و شالیکاران باشد. شالیکاران چشم انتظار خرید تضمینی برنج
خرید تضمینی برنج می‌تواند راهکار حمایتی خوبی از سوی دولت و مجلس برای کاهش دغدغه‌های فکری، روحی و مالی کشاورزان و شالیکاران باشد.(ادامه)
شمال نیوز : برداشت فندق معمولا از اوایل شهریور آغاز می‌شود و تا پایان مهر ادامه دارد. گیلان، مازندران، قزوین، اردبیل، زنجان و قم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فندق کشور هستند .... سود فندق به شمالی ها نمی‌رسد ! / ضرورت استقرار صنایع تبدیلی
شمال نیوز : برداشت فندق معمولا از اوایل شهریور آغاز می‌شود و تا پایان مهر ادامه دارد. گیلان، مازندران، قزوین، اردبیل، زنجان و قم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فندق کشور هستند ....(ادامه)
داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!خزر: سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت. داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!
داستان عجیب دونده‌ گیلانی که ۱۷ سال است نمی‌خوابد!خزر: سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت.(ادامه)
مرگ عجیب 3 گیلانی خوشگذران / این هشدار را جدی بگیرید
رکنا: 3 نفر در گیلان به دلیل مصرف مشروبات الکلی مسموم جان خود را از دست دادند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 28 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.