.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مطالعه جدید نشان می دهد افرادی که مقادیر زیادی از غذاهای فوق فرآوری شده می خورند نسبت به افرادی که عمدتاً از غذاهای تولید شده صنعتی اجتناب می کنند، بیشتر در معرض خطر مرگ زودرس هستند. این غذاها طول عمر را کم میکنند
مطالعه جدید نشان می دهد افرادی که مقادیر زیادی از غذاهای فوق فرآوری شده می خورند نسبت به افرادی که عمدتاً از غذاهای تولید شده صنعتی اجتناب می کنند، بیشتر در معرض خطر مرگ زودرس هستند.(ادامه)
به گفته بسیاری از کارشناسان، هیچ چیز عاقلانه‌ای درمورد نحوه نگاه انسان به دندان عقل وجود ندارد. دندان‌های عقل یا سومین و آخرین مجموعه دندان‌های آسیاب پشتی، آخرین دندان‌هایی است که در دهان رشد می‌کند. کشیدن دندان عقل برای این افراد ممنوع است
به گفته بسیاری از کارشناسان، هیچ چیز عاقلانه‌ای درمورد نحوه نگاه انسان به دندان عقل وجود ندارد. دندان‌های عقل یا سومین و آخرین مجموعه دندان‌های آسیاب پشتی، آخرین دندان‌هایی است که در دهان رشد می‌کند.(ادامه)
یک استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره مصرف کنسرو‌های آماده مثل رب‌گوجه فرنگی نکاتی را مطرح کرد. آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید!
یک استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره مصرف کنسرو‌های آماده مثل رب‌گوجه فرنگی نکاتی را مطرح کرد.(ادامه)
افرادی که از رژیم غذایی سرشار از پروتئین و کربوهیدرات برای صبحانه پیروی می‌کنند، چهار برابر بیشتر از افرادی که رژیم استاندارد کم کربوهیدرات را در طول روز دنبال می‌کنند، وزن کم خواهند کرد. صبحانه‌ای که کاهش وزن را ۴ برابر می‌کند
افرادی که از رژیم غذایی سرشار از پروتئین و کربوهیدرات برای صبحانه پیروی می‌کنند، چهار برابر بیشتر از افرادی که رژیم استاندارد کم کربوهیدرات را در طول روز دنبال می‌کنند، وزن کم خواهند کرد.(ادامه)
دانشیار گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: تحرک کم، دریافت کالری بالا، استرس زیاد و خواب ناکافی در افزایش وزن موثر هستند. دو عامل جلوگیری از چاقی
دانشیار گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: تحرک کم، دریافت کالری بالا، استرس زیاد و خواب ناکافی در افزایش وزن موثر هستند.(ادامه)
آیا کسی از شما متوجه بیشتر شدن استرس و عصبانیت خودش و اطرافیانش در فصل بهار شده است؟ هیچ به علت این رفتارها توجه کرده‌اید؟ آیا ممکنه این رفتار با زمان فصل بهار مرتبط باشد؟! خشم بهاری را کنترل کنید
آیا کسی از شما متوجه بیشتر شدن استرس و عصبانیت خودش و اطرافیانش در فصل بهار شده است؟ هیچ به علت این رفتارها توجه کرده‌اید؟ آیا ممکنه این رفتار با زمان فصل بهار مرتبط باشد؟!(ادامه)
عصر ایران : دانه‌های خربزه به طور باورنکردنی سرشار از انواع آنتی اکسیدان‌ها و همچنین ویتامین‌های A، C و E هستند. این محتوا در واقع برای بینایی ما عالی است، زیرا ویتامین‌های A، C و همچنین E به جلوگیری از دژنراسیون ماکولا در چشم کمک می‌کنند. آنتی اکسیدان‌های موجود در دانه‌ها نیز سطح کلسترول خون را کنترل کرده و علاوه بر آن احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند. تخم این میوه برای تقویت بینایی معجزه می کند
عصر ایران : دانه‌های خربزه به طور باورنکردنی سرشار از انواع آنتی اکسیدان‌ها و همچنین ویتامین‌های A، C و E هستند. این محتوا در واقع برای بینایی ما عالی است، زیرا ویتامین‌های A، C و همچنین E به جلوگیری از دژنراسیون ماکولا در چشم کمک می‌کنند. آنتی اکسیدان‌های موجود در دانه‌ها نیز سطح کلسترول خون را کنترل کرده و علاوه بر آن احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند.(ادامه)
لباس هایشان را عوض کرده اند و می گویند زنده ایم پس حمله ایران نابودگر نبوده است!.می گوئیم، عملیاتِ" وعده صادق"، این بار و فقط این بار،یک تنبیه، ان هم با اطلاع!!! بود. یک سیلی برای تنبیه(يادداشت)
لباس هایشان را عوض کرده اند و می گویند زنده ایم پس حمله ایران نابودگر نبوده است!.می گوئیم، عملیاتِ" وعده صادق"، این بار و فقط این بار،یک تنبیه، ان هم با اطلاع!!! بود.(ادامه)
توجه به میزان چربی خون بسیار ضروری است؛ چرا که چربی خون به طور مستقیم با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مرتبط است. معرفی بهترین میوه‌ها برای کنترل چربی خون
توجه به میزان چربی خون بسیار ضروری است؛ چرا که چربی خون به طور مستقیم با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مرتبط است.(ادامه)
«آی کسی که بالای منبر می‌گویی پیامبر گوشت تلخ بوده، بیچاره خواهی شد، عاقبت به خیر هم نمی‌شوید.» انتقاد تند منصور ارضی از پناهیان: بیچاره خواهی شد
«آی کسی که بالای منبر می‌گویی پیامبر گوشت تلخ بوده، بیچاره خواهی شد، عاقبت به خیر هم نمی‌شوید.»(ادامه)
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟»
آقای رییس جمهور! 10 روز کاری یا 10 روز عادی؟!/ با تعطیلات سه روزه یا بی‌ آنها؟
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟» (ادامه)
سرطان پروستات دومین سرطان از نظر میزان شیوع و اولین سرطان کشنده بین مردان ایرانی است. درمان سرطان پروستات عارضه و هزینه بسیار زیادی دارد و لازم است تا مردان بیشتر برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنند. ۷ توصیه برای پیشگیری از سرطان پروستات
سرطان پروستات دومین سرطان از نظر میزان شیوع و اولین سرطان کشنده بین مردان ایرانی است. درمان سرطان پروستات عارضه و هزینه بسیار زیادی دارد و لازم است تا مردان بیشتر برای پیشگیری از این بیماری تلاش کنند.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
این روز‌ها اوضاع دامپروری و دامداری در کشور کشمشی است و قیمت گوشت در حال میل به بی‌نهایت است. این لابلا هم رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام زنده کشور، از حباب ۲۰ هزار تومانی در قیمت گوشت قرمز خبر داد اما همزمان رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان این تحلیل را اشتباه خواند و اذعان داشت حبابی وجود ندارد. گوشت از شما، شوک از ما!(بخوانيد)
این روز‌ها اوضاع دامپروری و دامداری در کشور کشمشی است و قیمت گوشت در حال میل به بی‌نهایت است. این لابلا هم رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام زنده کشور، از حباب ۲۰ هزار تومانی در قیمت گوشت قرمز خبر داد اما همزمان رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان این تحلیل را اشتباه خواند و اذعان داشت حبابی وجود ندارد.(ادامه)
خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم تا ۱۸ فروردین فرصت دارند از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک استفاده کنند. نحوه استعلام اعتبار یارانه با کد ملی
خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم تا ۱۸ فروردین فرصت دارند از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک استفاده کنند.(ادامه)
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند. بهترین و بدترین غذاهای افطار و سحر
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند.(ادامه)
لازم است نقش کیسه صفرا را بدانید تا آگاه باشید بدون آن چه چیزهایی را از دست می‌دهید. کیسه صفرا یک عضو کوچک گوارشی در شکمتان است، درست پشت کبد. چگونه می‌توان بدون کیسه صفرا زندگی کرد؟
لازم است نقش کیسه صفرا را بدانید تا آگاه باشید بدون آن چه چیزهایی را از دست می‌دهید. کیسه صفرا یک عضو کوچک گوارشی در شکمتان است، درست پشت کبد.(ادامه)
رئیس اداره دامپزشکی سوادکوه از پلمب یک واحد قصابی متخلف در این شهر خبر داد. پلمب قصابی متخلف در سوادکوه
رئیس اداره دامپزشکی سوادکوه از پلمب یک واحد قصابی متخلف در این شهر خبر داد.(ادامه)
فیلم| فرق گوشت الاغ وگوسفند به روایت تصویر!
بعد از یک پیتزا فروشی در مشهد حالا گوشت الاغ از یک هتل هم کشف شده است! گوشت الاغ را چگونه شناسایی کنیم؟(ادامه)
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است. روزه داری برای کدام بیماران خطر ندارد؟
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است.(ادامه)
عضو هیئت علمی تغذیه پژوهشکده سرطان معتمد با اشاره به اهمیت روزه‌داری، گفت: ماه رمضان فرصتی برای بهبود سلامتی و حذف عادت های غذایی غلط است. ماه مبارک رمضان زیاد برنج و ماکارونی مصرف نکنید
عضو هیئت علمی تغذیه پژوهشکده سرطان معتمد با اشاره به اهمیت روزه‌داری، گفت: ماه رمضان فرصتی برای بهبود سلامتی و حذف عادت های غذایی غلط است.(ادامه)
مرحله دوم "طرح فجرانه کالابرگ" از امروز آغاز شد و براساس اعلام وزارت رفاه، به دهک‌های یک تا هفتم مبلغ ۲۲۰ هزار تومان برای هر نفر در نظر گرفته شده است که این مبلغ به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. واریز مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ به حساب سرپرستان خانوار
مرحله دوم "طرح فجرانه کالابرگ" از امروز آغاز شد و براساس اعلام وزارت رفاه، به دهک‌های یک تا هفتم مبلغ ۲۲۰ هزار تومان برای هر نفر در نظر گرفته شده است که این مبلغ به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۶ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تشکر مقام معظم رهبری از حضور مردم در انتخابات و واکنش‌ها به نتایج انتخابات پرداخته‌اند.(ادامه)
ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی (فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار‌های دهک اول تا هفتم درآمدی از ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود. آغاز ماه دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از ۱۸ اسفند
ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی (فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار‌های دهک اول تا هفتم درآمدی از ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود.(ادامه)
صنعت طیور گلستان که تامین کننده ۱۰ درصد مرغ کشور به ویژه استان تهران است، این روزها با چالش های مختلفی مواجه بوده و حتی برخی معضلات جدید اخیرا گریبان این صنعت در استان را گرفته است....(خبر)
(ادامه)
نمایشگاه بهاره در ۱۲ شهرستان استان مازندران برگزار می‌شود. برگزاری نمایشگاه بهاره در ۱۲ شهرستان استان
نمایشگاه بهاره در ۱۲ شهرستان استان مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
یحیوی با تاکید بر اینکه یارانه هیچ ارتباط موضوعی با کالابرگ الکترونیکی ندارد، تاکید کرد: شارژ تشویقی یارانه از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت به مدت سه ماه در همین تاریخ در حساب افراد شارژ می‌شود و آن‌ها می‌توانند روز بعد خرید خود را انجام دهند. اگر در ماه فرد خریدی انجام ندهد، اعتبار آن صفر شده و به ماه بعد انتقال نمی‌یابد. اگر این کار را نکنید، یارانه‌تان حذف می‌شود + جزییات
یحیوی با تاکید بر اینکه یارانه هیچ ارتباط موضوعی با کالابرگ الکترونیکی ندارد، تاکید کرد: شارژ تشویقی یارانه از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت به مدت سه ماه در همین تاریخ در حساب افراد شارژ می‌شود و آن‌ها می‌توانند روز بعد خرید خود را انجام دهند. اگر در ماه فرد خریدی انجام ندهد، اعتبار آن صفر شده و به ماه بعد انتقال نمی‌یابد.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند. رائفی پور: مسئله پسر قالیباف را من افشا نکردم / جیبم بسته و دهانم باز است
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند.(ادامه)
عرضه گوشت قرمز به بازار ظرف یک ماه حدود ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد. آمار‌های رسمی نشان می‌دهد در این مدت به‌همین اندازه گوشت گوسفندی گران شده است. راز گرانی گوشت قرمز چیست؟ / مقایسه میزان عرضه گوشت قرمز به بازار در یک سال گذشته
عرضه گوشت قرمز به بازار ظرف یک ماه حدود ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد. آمار‌های رسمی نشان می‌دهد در این مدت به‌همین اندازه گوشت گوسفندی گران شده است.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 105 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.