.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود.
آیت‌الله رئیسی: ‌لازم باشد برای حل مشکلات مردم، به یک استان نه یکبار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود. (ادامه)
احتمال وقوع آتش سوزی جنگل ها در استان
هواشناسی مازندران با صدور هشدار زرد افزایش دما در خصوص احتمال آتش سوزی در جنگل‌های شمال هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : وی، راه اندازی شرکت روماک گستر را پتانسیلی برای بازرگانی مازندران دانست و بیان کرد: منطقه آزاد نیز باید بصورت دقیق عملیاتی شود .... طاهایی : در مازندران طرح‌های عقب مانده داریم که باید تکمیل شوند / رنجبر : نمایندگان مازندران در صحن و کمیسیون ها نقش آفرینی بیشتری داشته باشند
شمال نیوز : وی، راه اندازی شرکت روماک گستر را پتانسیلی برای بازرگانی مازندران دانست و بیان کرد: منطقه آزاد نیز باید بصورت دقیق عملیاتی شود ....(ادامه)
شمال نیوز : از سال ۱۳۹۰ مسئله زباله و پسماند در سر زبان‌ها افتاد و اگر در گذشته مورد توجه جدی مسئولان قرار می‌گرفت شاید به بحران تبدیل نمی‌شد؛ وقتی از  .... تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان !/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
شمال نیوز : از سال ۱۳۹۰ مسئله زباله و پسماند در سر زبان‌ها افتاد و اگر در گذشته مورد توجه جدی مسئولان قرار می‌گرفت شاید به بحران تبدیل نمی‌شد؛ وقتی از ....(ادامه)
آتش سوزی بامداد پنجشنبه ( ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت واقع در غرب گیلان منجر به خسارت گسترده و از بین رفتن ۱۲۰ خانه، مغازه و واحد اقامتی شد. روستای گردشگری امام زاده ابراهیم شفت در ۴۸ کیلومتری رشت در دهستان چوبر در منطقه سردسیری و در دامنه کوه اسلار و ونی قرار دارد که به سبب وجود ساختمان‌های زیبا، رنگارنگ و چوبی چندین طبقه و چشمه های بکر و طبیعت چشم‌نواز، همه ساله در بهار و تابستان میزبان گردشگران و زائران است. ویرانی گسترده آتش سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان(خبر)
آتش سوزی بامداد پنجشنبه ( ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت واقع در غرب گیلان منجر به خسارت گسترده و از بین رفتن ۱۲۰ خانه، مغازه و واحد اقامتی شد. روستای گردشگری امام زاده ابراهیم شفت در ۴۸ کیلومتری رشت در دهستان چوبر در منطقه سردسیری و در دامنه کوه اسلار و ونی قرار دارد که به سبب وجود ساختمان‌های زیبا، رنگارنگ و چوبی چندین طبقه و چشمه های بکر و طبیعت چشم‌نواز، همه ساله در بهار و تابستان میزبان گردشگران و زائران است.(ادامه)
ارقام جدید نشان می دهد که تقریباً ۱۴ درصد از کل خانه ها در ژاپن خالی هستند – اما این مازاد املاک و مستغلات باعث جلب توجه خارجی ها شده است. ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن!
ارقام جدید نشان می دهد که تقریباً ۱۴ درصد از کل خانه ها در ژاپن خالی هستند – اما این مازاد املاک و مستغلات باعث جلب توجه خارجی ها شده است.(ادامه)
شمال نیوز : فلاح با اشاره به اینکه مازندران پتانسیل های مناسبی در بخش شیلات و کشاورزی دارد،افزود: پرورش ماهی و میگو در قفس که در مازندران از جمله اولویت‌هاست بازار خوبی در عمان دارد و نیز صیفی‌جات مازندران در این استان مشتری‌ها خوبی دارند .... عمانی‌ها علاقه‌مند سفر به «مازندران» هستند
شمال نیوز : فلاح با اشاره به اینکه مازندران پتانسیل های مناسبی در بخش شیلات و کشاورزی دارد،افزود: پرورش ماهی و میگو در قفس که در مازندران از جمله اولویت‌هاست بازار خوبی در عمان دارد و نیز صیفی‌جات مازندران در این استان مشتری‌ها خوبی دارند ....(ادامه)
کندوان یکطرفه شد
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها، این محور دقایق پیش از سمت جنوب به شمال یکطرفه شد.(ادامه)
 بخشدار مرزن آباد چالوس از سقوط یک دستگاه خودروی پراید در جاده کندوان به رودخانه چالوس و مصدوم و مفقود شدن ۲ نفر در این سانحه خبر داد.

سانحه دلخراش سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر
بخشدار مرزن آباد چالوس از سقوط یک دستگاه خودروی پراید در جاده کندوان به رودخانه چالوس و مصدوم و مفقود شدن ۲ نفر در این سانحه خبر داد. (ادامه)
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند.

«ورف چال»؛ سنتی که آملی‌ها ۶۰۰ سال بر آن پایبندند! / روزی که زنان پادشاهی می‌کنند+تصاویر
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند. (ادامه)
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند. دارندگان دسته‌چک بخوانند/ زمان حذف چک کاغذی مشخص شد
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.(ادامه)
شمال نیوز :  ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است .... معدنکاری بی‌ضابطه و تخریب البرز مرکزی !
شمال نیوز : ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است ....(ادامه)


محیط زیست مازندران از ممنوعیت ورود مسافران و گردشگران به میانکاله در روز طبیعت خبر داد. ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت ممنوع شد
محیط زیست مازندران از ممنوعیت ورود مسافران و گردشگران به میانکاله در روز طبیعت خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: عرصه جنگلی الیمالات شهرستان نور باید به وضعیت سابق برگردد و خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال جبران شود. تاکید دادستان مرکز استان بر جبران خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال در نور/لزوم بازگشت عرصه جنگلی الیمالات به وضع سابق
شمال نیوز: عرصه جنگلی الیمالات شهرستان نور باید به وضعیت سابق برگردد و خسارات قطع ۳ هزار اصله نهال جبران شود.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم. تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته شود
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم.(ادامه)
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود. چرا خورشید‌گرفتگی پیش رو مهم است؟
میلیون ها نفر در شمال مکزیک، ایالات متحده و جنوب شرقی کانادا در ۸ آوریل امسال شاهد تاریکی در روز و فرصت دیدن تاج خورشید با چشم غیرمسلح خواهند بود.(ادامه)
شمال نیوز : محمد مهدی قلی زاده بخشدار مرکزی سوادکوه از طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه خبر داد .+ تصاویر طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه / استقبال مسافران از نوروزگاه 1403
شمال نیوز : محمد مهدی قلی زاده بخشدار مرکزی سوادکوه از طراحی سامانه معرفی شهرستان سوادکوه خبر داد .+ تصاویر(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب مازندران خبر داد. افتتاح بازارچه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب استان
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب مازندران خبر داد.(ادامه)
رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از برقراری تور رامسرگردی در این شهرستان خبر داد. تور رامسرگردی برقرار است
رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از برقراری تور رامسرگردی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
معاون وزیر نفت گفت: در تامین سوخت گردشگران نوروزی مشکلی نداریم، اما مردم در مصرف رعایت کنند. مشکلی در تامین سوخت گردشگران نوروزی نداریم
معاون وزیر نفت گفت: در تامین سوخت گردشگران نوروزی مشکلی نداریم، اما مردم در مصرف رعایت کنند.(ادامه)
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران آماده باشد. آمادگی گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران آماده باشد.(ادامه)
بن غفیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با هدف شعله ور کردن اوضاع در قدس طی ماه مبارک رمضان اشغالی اعلام کرد قصد دارد به مسجدالاقصی برود. جنجال‌آفرینی بن غفیر با شروع ماه رمضان
بن غفیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با هدف شعله ور کردن اوضاع در قدس طی ماه مبارک رمضان اشغالی اعلام کرد قصد دارد به مسجدالاقصی برود.(ادامه)
فرمانده پلیس راه کندوان از انسداد این جاده کوهستانی سخت گذر به علت ریزش برف سنگین خبر داد. برف جاده کوهستانی کندوان را بست
فرمانده پلیس راه کندوان از انسداد این جاده کوهستانی سخت گذر به علت ریزش برف سنگین خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و .... شیوه «مدیریت ساحل » در مازندران به سبک انسانهای نخستین / بیگانگی مسئولان با گردشگری زمستانی !
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و ....(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران:به جریمه اکتفا نشود ؛خلاف قانون عمل کردن با جریمه جبران نمی‌شود /هر ساخت و سازی که به صورت غیرمجاز در حال اجرا باشد، قلع و قمع می شود / شهردار رامسر : با سوداگری‌های مسکن و این‌که هرکسی دلش خواست برخورد می شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر وحید آرایی عضو هیأت امنا مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : توسعه گردشگری فرهنگی مازندران باید در اولویت سیاستگذاری قرار گیرد . 

توسعه گردشگری فرهنگی مازندران باید در اولویت سیاستگذاری قرار گیرد
شمال نیوز : دکتر وحید آرایی عضو هیأت امنا مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : توسعه گردشگری فرهنگی مازندران باید در اولویت سیاستگذاری قرار گیرد . (ادامه)
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند. چالش دنباله دار ورود پساب نیروگاه زباله‌سوز نوشهر به طبیعت
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند.(ادامه)
استاندار مازندران با انتقاد از وضعیت توزیع و مدیریت دارو در مازندران و تعیین مهلت ۱۵ روزه برای کنترل بازار دارو در استان، گفت: وضعیت کنونی بازار دارو در مازندران رضایتبخش نیست و کل خدماتی که مجوعه مدیریت بهداشت و درمان استان ارائه می‌کند به دلیل همین نارضایتی تحت‌الشعاع قرار گرفته است. انتقاد تند استاندار مازندران از مافیای دارو در مازندران
استاندار مازندران با انتقاد از وضعیت توزیع و مدیریت دارو در مازندران و تعیین مهلت ۱۵ روزه برای کنترل بازار دارو در استان، گفت: وضعیت کنونی بازار دارو در مازندران رضایتبخش نیست و کل خدماتی که مجوعه مدیریت بهداشت و درمان استان ارائه می‌کند به دلیل همین نارضایتی تحت‌الشعاع قرار گرفته است.(ادامه)
دهمین جشنواره انار اشرف در شهرستان بهشهر برگزار می شود. برگزاری جشنواره انار اشرف در بهشهر
دهمین جشنواره انار اشرف در شهرستان بهشهر برگزار می شود.(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 87 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.