.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شنیده‌ها حاکی از آن است که یک مامور مخفی لباس زیر البغدادی را می‌دزدد و نیروهای آمریکایی از روی آزمایش لباسش نشخیص می‌دهند دی‌ان‌ای او تطبیق می‌کند. ابوبکر البغدادی را از روی شورتش پیدا کردند+ جزییات عجیب
شنیده‌ها حاکی از آن است که یک مامور مخفی لباس زیر البغدادی را می‌دزدد و نیروهای آمریکایی از روی آزمایش لباسش نشخیص می‌دهند دی‌ان‌ای او تطبیق می‌کند.(ادامه)
یک ارتش به دنبال این زن +عکس
رسانه های ترکیه تصویر زنی را در ابعاد گسترده منتشر کردند که گفته می‌شود ارتش و پلیس این کشور دنبال او هستند.(ادامه)
روزنامه کیهان: آیت الله خامنه ای حرف آخر رازد
(ادامه)
جسد یک کودک پناهجوی دیگر به ساحل رسید
نیروهای امدادی یونان می‌گویند که کودک بی‌جان را برای احیا فوراً به بیمارستان برده‌اند ولی تلاش پزشکان بی‌ثمر مانده است. (ادامه)
تصویری که جهان را بهت زده کرد
(ادامه)
تصاویر/ کودکانی با رنج‌های بزرگ
این گزارش حاوی عکس‌های ناراحت کننده است.(ادامه)
احتمال اعدام مرسی در عید فطر
(ادامه)
 
حاج قاسم چند روز پیش گفته بود "برای ریزگردها جلسه منطقه‌ای می‌گیریم؛ زیرا این موضوع مهم است و بر صحت و سلامت جامعه ما اثر می‌گذارد،" وی در همین راستا درباره خطر داعش خاطرنشان کرده "با چاقو سر بریدن و فریاد الله‌اکبر سر دادن خطر بزرگی است و اگر کسی، ملت را نسبت به این بلا آگاه نکند و برای رفع... چرا باید هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله داعش به ایران را جدی بگیریم؟(خبر)
حاج قاسم چند روز پیش گفته بود "برای ریزگردها جلسه منطقه‌ای می‌گیریم؛ زیرا این موضوع مهم است و بر صحت و سلامت جامعه ما اثر می‌گذارد،" وی در همین راستا درباره خطر داعش خاطرنشان کرده "با چاقو سر بریدن و فریاد الله‌اکبر سر دادن خطر بزرگی است و اگر کسی، ملت را نسبت به این بلا آگاه نکند و برای رفع...(ادامه)
اعدام وحشیانه سه پیشمرگه به دست داعش + عکس
داعش سه نفر از نیروهای پیشمرگه را به تلافی حملات نیروهای ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا اعدام کرد. (ادامه)
جنایت وحشیانه داعش در نینوا +عکس (18+)
یکی از نیروهای پیشمرگه کردستان عراق که به اسارت عناصر داعش درآمده بود ذبح شد (ادامه)
امام هیچوقت به مردم نگفت با حجاب شوید!
(ادامه)
منتخب عکس‌های خبری سال 2014
(ادامه)
شمال نیوز: سال 2014 میلادی 2 روز دیگر به اتمام می رسد و جهان در سالی که رو به پایان است دست خوش حوادث و رخدادهای مهم و قابل توجهی بود. از رهبر تروریست‌های داعش تا ایستادگی اوباما برای ادامه دیپلماسی و فریادهای ظریف(خبر)
شمال نیوز: سال 2014 میلادی 2 روز دیگر به اتمام می رسد و جهان در سالی که رو به پایان است دست خوش حوادث و رخدادهای مهم و قابل توجهی بود.(ادامه)
«لینده شلبی» از طریق فعالان کرد طی برنامه‌ای از تلویزیون «الخبر» با خانواده خود تماس برقرار کرد. خانواده وی فکر می‌کردند که او از مدت‌ها پیش کشته شده است.
شیر زنی که با داعش می‌ جنگد! +عکس
«لینده شلبی» از طریق فعالان کرد طی برنامه‌ای از تلویزیون «الخبر» با خانواده خود تماس برقرار کرد. خانواده وی فکر می‌کردند که او از مدت‌ها پیش کشته شده است. (ادامه)
بهترین تصاویر ماهواره‌ای سال 2014 (عکس)
تصاویر هوایی که در فهرست بهترین نامزدهای عکس‌های هوایی 2014 هستند، تعدادی از مهم‌ترین مناسبت‌های جهان را از کیلومترها بالاتر از سطح زمین شکار کرده‌اند. (ادامه)
سلاح جدید داعش/ عکس
تروریست های داعش تصویر سلاح جدید خود را که در جنگ کوبانی از آن استفاده می شود،منتشر کردند. (ادامه)
تصاویر/ مقاومت کوبانی در برابر داعش
(ادامه)
تصاویر/ حلب؛ جبهه‌ای با سه طرفِ درگیر
شمال نیوز: بخش های مختلف شهر حلب در شمال سوریه هم اکنون در کنترل مشترک ارتش سوریه، مخالفان بشار اسد (ارتش آزاد) و داعش است. این گروه ها برای تصرف کامل حلب و اخراج دیگر گروه ها از این شهر در حال جنگ با یکدیگر هستند و در هفته ها و روزهای اخیر موقعیت نیروهای ارتش سوریه و داعش در حلب، تقویت و موقعیت ارتش آزاد تضعیف شده است. گروه داعش سال گذشته رسما نسبت به معارضین سوری اعلام جنگ کرد و ضمن تعیین جایزه برای سر اعضای ائتلاف، مخالفان سوریه را تهدید کرد همه آنها را به قتل می رساند. پس از این اعلام جنگ درگیری‌ها میان شورشیان سوری و گروه داعش در حلب، ادلب و الرقة آغاز شد و در برخی نقاط مانند حلب دولت سوریه همزمان با داعش و معارضین سوری طرف است. در همین رابطه شبکه خبری الجزیره عربی گزارشی تصویری از وضعیت این جبهه منتشر کرده است.(ادامه)
ترکیه کوبانی را بمباران کرد
(ادامه)
پیام انتشار تصاویر قاسم سلیمانی
(ادامه)
تخمین جدید : داعش 200 هزار عضو دارد
دولت آمریکا ساعاتی پس از انتشار این ویدئو جدید اصالت آن را تایید کرده و از مرگ یک شهروند مسلمان 26 ساله خود که سال گذشته در شهر دیرالزور سوریه به گروگان داعش در آمده بود، ابراز تاسف کرده است. (ادامه)
برگزیده عکس‌های خبری۲۳آبان ۹۳
(ادامه)
"ریحانه" يا "فرشته کوبانی" کیست؟
روز پنجم اکتبر، شایعاتی درباره مرگ این دختر در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافت. یک خانم کاربر توییتر از عربستان سعودی به نام رغد الفیصل که بیش از ۲۰۰ هزار دنبال کننده دارد، تصویر این دختر کرد را منتشر کرد و نوشت که سر او به دست شبه نظامیان داعش از تنش جدا شده است. (ادامه)
داعش، ابوبکر البغدادی را برکنار کرد
گروه تروریستی داعش، خلیفه خودخوانده این گروه را برکنار کرد. (ادامه)
آرامش قبل از طوفان در کوبانی
(ادامه)
تمرینات سخت نظامی دختران کوبانی/عکس
(ادامه)
عکس/ ورود پیشمرگه های کُرد به ترکیه
(ادامه)
داعش در لیبی تشکیل حکومت داد
(ادامه)
شلیک تانک‌های ترکیه به سوی کوبانی
(ادامه)
عکس/داعش در خیابان‌های کوبانی
تصاویری که اخیرا از تروریست‌های داعش منتشر شده آن‌ها را در خیابان‌ها و جاده‌های کوبانی و در حال استفاده از مهمات آمریکایی نشان می‌دهند. گفته می‌شود این تروریست‌ها سلاح‌هایی را که آمریکا برای مردم کوبانی پرتاب کرده است، تصاحب کرده و هم‌اکنون از این مهمات علیه مردم این شهر استفاده می‌کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.