.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
عکسی متفاوت از خوش و بش حسین شریعتمداری با یک اصلاح طلب شناسنامه‌دار
رسانه های مختلف تصاویری حاشیه ای از دورهمی اهالی رسانه با رئیسی منتشر کرده اند که در میان آنها عکس مشترک کواکبیان و شریعتمداری جلب توجه می کند.(ادامه)
نشست رئیس‌جمهور با 50 نفر از دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی برگزار شد که برخی چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه جزئیاتی از این جلسه را تشریح کرده‌اند./ کدام چهره های سیاسی مهمان رئیسی بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ... از تحرکات جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس؛ چه خبر؟!
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ...(ادامه)
روزنامه کیهان با استناد به مصاحبه چند چهره اصلاح طلب مدعی کاندیداتوری چراغ خاموش اصلاح طلبان در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شد. ادعای کیهان درباره ثبت‌نام چراغ خاموش اصلاح طلبان در انتخابات مجلس
روزنامه کیهان با استناد به مصاحبه چند چهره اصلاح طلب مدعی کاندیداتوری چراغ خاموش اصلاح طلبان در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان ساری در غم از دست دادن مادر خود داغدار شد. عضو هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان مازندران داغدار شد
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان ساری در غم از دست دادن مادر خود داغدار شد.(ادامه)

توئیت مصطفی کواکبیان درباره هیات مولدسازی توئیت مصطفی کواکبیان درباره هیات مولدسازی
توئیت مصطفی کواکبیان درباره هیات مولدسازی(ادامه)
دبیرکل حزب مردم سالاری با اشاره به اجرای حکم اعدام محسن شکاری؛دستگاه قضائی برای اقناع افکار عمومی به ابهامات پاسخ دهد توئيت مصطفی كواكبيان درباره حكم محسن شكاری
دبیرکل حزب مردم سالاری با اشاره به اجرای حکم اعدام محسن شکاری؛دستگاه قضائی برای اقناع افکار عمومی به ابهامات پاسخ دهد(ادامه)
در این انتخابات، 24 نامزد انتخاباتی شامل 13 نامزد رسته توزیعی و 11 نامزد رسته تولیدی برای تصاحب 9 کرسی باقیمانده از مجموع 10 کرسی اصناف مازندران در کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت نفرات منتخب با آرای حاضرین مشخص شد. ترکیب مجمع نمایندگان اصناف مازندران در اصناف کشور مشخص شد + اسامی و تعداد آرا
در این انتخابات، 24 نامزد انتخاباتی شامل 13 نامزد رسته توزیعی و 11 نامزد رسته تولیدی برای تصاحب 9 کرسی باقیمانده از مجموع 10 کرسی اصناف مازندران در کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت نفرات منتخب با آرای حاضرین مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان مازندران در اداره صمت شهرستان ساری برگزار و هیات رئیسه جدید اتاق مشخص شدند. ترکیب جدید هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان ساری مشخص شد
شمال نیوز: انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان مازندران در اداره صمت شهرستان ساری برگزار و هیات رئیسه جدید اتاق مشخص شدند.(ادامه)
شمال نیوز: با برگزاری انتخابات، اعضای جدید هیئت رئیسه اتاق مرکز استان مازندران مشخص شدند. ترکیب جدید اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان ساری مشخص شد
شمال نیوز: با برگزاری انتخابات، اعضای جدید هیئت رئیسه اتاق مرکز استان مازندران مشخص شدند.(ادامه)
شمال نیوز: علی بابایی کارنامی  نماینده ساری در دیداری با وزیر نیرو خطرات جدی احداث سد فینسک را متذکر شد و خواستارتوقف آن شد . اخطار رودرروی نماینده ساری به وزیر نیرو برای توقف سد فینسک!
شمال نیوز: علی بابایی کارنامی نماینده ساری در دیداری با وزیر نیرو خطرات جدی احداث سد فینسک را متذکر شد و خواستارتوقف آن شد .(ادامه)
شمال نیوز: اعضای جدید هیات منصفه  مطبوعات و جرایم سیاسی مازندران امروز چهارشنبه با حضور رییس‌کل‌ دادگستری و مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان با برگزاری آیین تحلیف ، معرفی شدند. اعضای جدید هیات منصفه مطبوعات و جرایم سیاسی مازندران معرفی شدند
شمال نیوز: اعضای جدید هیات منصفه مطبوعات و جرایم سیاسی مازندران امروز چهارشنبه با حضور رییس‌کل‌ دادگستری و مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان با برگزاری آیین تحلیف ، معرفی شدند.(ادامه)
شفاف سازی هزینه تبلیغاتی چند کاندیدا
هر یک از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری درباره نحوه تامین هزینه‌های انتخاباتی خود صحبت کردند.(ادامه)
اکثر داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری سیزدهم تغییر رویکرد دولت، تغییر رویه های اجرایی دولت فعلی که موجب رانت و فساد شده، تشکیل دولت مقتدر، حل مشکلات معیشتی مردم و باز کردن گره از اقتصاد با بازنگری در سیاست‌های ....(خبر)
(ادامه)
سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد. او یکی از رقبای حسن روحانی در انتخابات سال ۱۳۹۲ بود.(ادامه)
جهانگیری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری با حضور در ستاد انتخابات داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.(ادامه)
دبیرکل حزب اصلاح‌طلب مردم‌سالاری با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. کواکبیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد
دبیرکل حزب اصلاح‌طلب مردم‌سالاری با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. (ادامه)
عکس/ مصطفی کواکبیان در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام کرد
مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. (ادامه)


دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: تصمیمم برای کاندیداتوری قطعی است اما اگر گزینه واحدی در جریان اصلاحات در نظرسنجی‌ها بالا باشد، به نفع او کنار خواهم رفت. نخستین کاندیدای زن برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام حضور کرد
دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: تصمیمم برای کاندیداتوری قطعی است اما اگر گزینه واحدی در جریان اصلاحات در نظرسنجی‌ها بالا باشد، به نفع او کنار خواهم رفت.(ادامه)
فهرست افرادی که توسط حداقل ۱۰ عضو مجمع عمومی جبهه‌ی اصلاحات ایران برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو پیشنهاد شده‌اند مشخص شد. لیست اولیه اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری+ اسامی
فهرست افرادی که توسط حداقل ۱۰ عضو مجمع عمومی جبهه‌ی اصلاحات ایران برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو پیشنهاد شده‌اند مشخص شد.(ادامه)
/ ۵۸ کاندیدای رسمی و غیررسمی در آرزوی رسیدن به صندلی «شماره یک» پاستور / محمد جواد آذری جهری و حجت‌الله عبدالملکی از جوان‌ترین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و اسدالله بادامچیان مسن‌ترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ هستند ....(خبر)
/ (ادامه)
لیست ۲۱ نفره اصلاحات برای انتخابات شورای شهر
دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: ۲۱ نفر به صورت نهایی در فهرست جبهه اصلاحات برای انتخابات شورای شهر تهران قرار خواهند گرفت.(ادامه)
این اولین بار نیست و احتمالاً آخرین بار هم نخواهد بود که موضوع محدودیت اختیارات ریاست جمهوری به شکل کاملاً هدفمند و بعضاً مغرضانه از سوی برخی افراد مطرح می‌گردد. رئیس جمهور و اختیاراتی که گاهی به درستی از آن استفاده نشده است
این اولین بار نیست و احتمالاً آخرین بار هم نخواهد بود که موضوع محدودیت اختیارات ریاست جمهوری به شکل کاملاً هدفمند و بعضاً مغرضانه از سوی برخی افراد مطرح می‌گردد.(ادامه)
«کلاب‌هاوس» پدیده انتخابات ایران خواهد شد؟
در هفته‌های گذشته تب نصب و حضور در نرم‌افزار کلاب هاوس به‌شدت در جامعه ایرانی در حال شیوع است تا حدی که می‌توان احتمال داد این شبکه اجتماعی پدیده انتخابات ۱۴۰۰ شود. تسنیم این موضوع را در گفتگو با کارشناسان و فعالان رسانه بررسی می‌کند.(ادامه)
جدیدترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ مشخص شد
مصطفی کواکبیان به عنوان نامزد اختصاصی حزب مردم‌سالاری در انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی شد.(ادامه)
مردم مازندران در طلیعه ۴۲ امین فجر انقلاب در شرایط کرونایی حضوری حماسی خلق کردند.




تصاویر/ راهپیمایی خودرویی مردم مازندران در ۲۲ بهمن
مردم مازندران در طلیعه ۴۲ امین فجر انقلاب در شرایط کرونایی حضوری حماسی خلق کردند. (ادامه)
واکنش‌های مهم به جنجال جدید احمدی‌نژاد | سازمان بازرسی ورود کرد
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از بررسی «ادعای آزمایش برخی داروهای وارداتی بر روی ۳ هزار نفر از مبتلایان به کرونا در کشور» خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 19 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.