.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فوتبال ایران در یکی از حساس ترین شرایط خودش به سر می‌برد. سیر تا پیاز فساد در باشگاه مس رفسنجان
فوتبال ایران در یکی از حساس ترین شرایط خودش به سر می‌برد.(ادامه)
روابط عمومی فدراسیون گلف نوشت: سالار عقیلی، از مفاخر موسیقی و هنر آواز کشور با قبول دعوت از سوی مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال طی حکمی از سوی حمید عزیزی رئیس فدراسیون و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بعنوان عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال منصوب شد. سالار عقیلی در فدراسیون گلف پست گرفت!
روابط عمومی فدراسیون گلف نوشت: سالار عقیلی، از مفاخر موسیقی و هنر آواز کشور با قبول دعوت از سوی مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال طی حکمی از سوی حمید عزیزی رئیس فدراسیون و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بعنوان عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال منصوب شد.(ادامه)
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا، با اشاره به اهمیت اعتیار گواهینامه رانندگی، گفت: افراد در صورت پایان اعتبار باید برای تمدید آن به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کرده و تنها توسط پزشک ویزیت شوند. پیامد‌های تمدید نکردن اعتبار گواهینامه رانندگی چیست؟
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا، با اشاره به اهمیت اعتیار گواهینامه رانندگی، گفت: افراد در صورت پایان اعتبار باید برای تمدید آن به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کرده و تنها توسط پزشک ویزیت شوند.(ادامه)
شهروندان مراکشی برای حمایت از فلسطین، روز جمعه دست به یک تظاهرات بزرگ خواهند زد. روزجمعه در مراکش «جمعه سیاه» نامیده شد
شهروندان مراکشی برای حمایت از فلسطین، روز جمعه دست به یک تظاهرات بزرگ خواهند زد.(ادامه)
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند. شوک امنیتی به آمریکا؛ اسناد در تهران است؟
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند.(ادامه)
محبی تبار گفت: در ۱۶ تئوری اصلی قدرت در دنیا، جمعیت مولفه اول موثر در قدرت نظامی کشور‌ها به حساب می‌آید. دبیر ستاد ملی جمعیت: موضوع جمعیت مهم‌ترین مسئله امنیتی کشور خواهد بود
محبی تبار گفت: در ۱۶ تئوری اصلی قدرت در دنیا، جمعیت مولفه اول موثر در قدرت نظامی کشور‌ها به حساب می‌آید.(ادامه)
باشگاه سپاهان از مدیرعامل و معاون پرسپولیس به خاطر تکرار اتهامات واهی شکایت کرد. شکایت باشگاه سپاهان از مدیرعامل و معاون پرسپولیس
باشگاه سپاهان از مدیرعامل و معاون پرسپولیس به خاطر تکرار اتهامات واهی شکایت کرد.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... / موشک جواب موشک است / از وضعیت سفره مردم مطلعم/تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است(خبر)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره.(ادامه)
کمیته انضباطی رأی نهایی بازی پرسپولیس - سپاهان را صادر کرد. یک رأی تاریخی؛ پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور بانوان!
کمیته انضباطی رأی نهایی بازی پرسپولیس - سپاهان را صادر کرد.(ادامه)
امید حامدی فر و مهرداد رضایی بازیکنان استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند. دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
امید حامدی فر و مهرداد رضایی بازیکنان استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.(ادامه)
افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تبرئه شد. سرپرست پرسپولیس تبرئه شد
افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تبرئه شد.(ادامه)
کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد. محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها
کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.(ادامه)
کمیته انضباطی فدراسیون نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان را فراخواند. پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
کمیته انضباطی فدراسیون نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان را فراخواند.(ادامه)
باخت جادوگر آمریکایی بمب خبری بود که حیرت جهان کشتی را به همراه داشت. دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
باخت جادوگر آمریکایی بمب خبری بود که حیرت جهان کشتی را به همراه داشت.(ادامه)
باشگاه استقلال که تلاش می کند نواقص خود برای گرفتن مجوز حرفه ای را برطرف کند، به تازگی با مشکل بزرگتری مواجه شده که در صورت حل نشدن آن می تواند این تیم را به لیگ دسته اول بفرستد. امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!
باشگاه استقلال که تلاش می کند نواقص خود برای گرفتن مجوز حرفه ای را برطرف کند، به تازگی با مشکل بزرگتری مواجه شده که در صورت حل نشدن آن می تواند این تیم را به لیگ دسته اول بفرستد.(ادامه)
کاروان ایران تاکنون توانسته با ۳۰ سهمیه به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس برود. تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید
کاروان ایران تاکنون توانسته با ۳۰ سهمیه به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس برود.(ادامه)
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مقامات ارشد ارتش درباره تحریم های آمریکا علیه یک گردان ارتش اسراییل گفتگو کرد. واکنش وزیرجنگ اسراییل به تحریم‌های آمریکا علیه نظامیان صهیونیست
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مقامات ارشد ارتش درباره تحریم های آمریکا علیه یک گردان ارتش اسراییل گفتگو کرد.(ادامه)
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مطروحه صادر کرد. محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مطروحه صادر کرد.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران، برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فلسطین وارد نیویورک شد. امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد
وزیر امور خارجه ایران، برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فلسطین وارد نیویورک شد.(ادامه)
به احتمال فراوان سرنوشت پرونده سرمربی استقلال حداکثر طی ۵ روز آینده مشخص خواهد شد. حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟
به احتمال فراوان سرنوشت پرونده سرمربی استقلال حداکثر طی ۵ روز آینده مشخص خواهد شد.(ادامه)
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است. استقلال دست از بیانیه نویسی بردارد
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۸ فروردین
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر شکست صهیونیست‌ها در عرصه سیاسی و نظامی و اعلام تعرفه‌های پزشکی امسال پرداخته‌اند.(ادامه)
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر و دو باشگاه استقلال تهران و فولاد خوزستان را محکوم کرد. باشگاه استقلال محکوم شد
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر و دو باشگاه استقلال تهران و فولاد خوزستان را محکوم کرد.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس به طور رسمی از جواد نکونام سرمربی استقلال به کمیته انضباطی شکایت کرد. شکایت باشگاه پرسپولیس از نکونام
باشگاه پرسپولیس به طور رسمی از جواد نکونام سرمربی استقلال به کمیته انضباطی شکایت کرد.(ادامه)
انتشار بیانیه‌ای از سوی استقلال که در آن به پرسپولیس کنایه زده شده بود، واکنش باشگاه رقیب را به دنبال داشت و سرخپوشان خواهان ورود کمیته اخلاق و انضباطی شدند. پاسخ پرسپولیس به استقلال: مصونیت توهین را از کجا آورده‌اید؟
انتشار بیانیه‌ای از سوی استقلال که در آن به پرسپولیس کنایه زده شده بود، واکنش باشگاه رقیب را به دنبال داشت و سرخپوشان خواهان ورود کمیته اخلاق و انضباطی شدند.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند. صدور مجوز حرفه ای سرخابی ها در گرو حل مشکل مالکیت مشترک
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند.(ادامه)
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: نبویان برابر قالیباف ادعایی ندارد ضمن اینکه اخیراً از قالیباف تعریف کرده است، در نتیجه فکر نکنم نبویان به دنبال ریاست مجلس باشد. رقابت سنگین قالیباف و متکی بر سر کرسی ریاست مجلس دوازدهم/ نبویان کنار کشید / پزشکیان برای نایب رئیسی خیز برمی‌دارد؟
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: نبویان برابر قالیباف ادعایی ندارد ضمن اینکه اخیراً از قالیباف تعریف کرده است، در نتیجه فکر نکنم نبویان به دنبال ریاست مجلس باشد.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 284 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.