.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با توجه به فرارسیدن فصل جابجایی مستأجران رئيس اتحاديه حمل و نقل کالاي درون شهري تهران نکاتی را به منظور اسباب کشی ایمن به شهروندان متذکر شد. هنگام اسباب کشی حواستان به کلاهتان باشد!
با توجه به فرارسیدن فصل جابجایی مستأجران رئيس اتحاديه حمل و نقل کالاي درون شهري تهران نکاتی را به منظور اسباب کشی ایمن به شهروندان متذکر شد.(ادامه)
مصوبه جدید مجلس؛ اول امتحان بعدا استعلام!
در حالي‌که چند روزي از جنجال طرح و مصوبه‌هاي مربوط به تغييرات در قانون انتخابات رياست‌جمهوري توسط مجلس يازدهم نمي‌گذرد، اين‌بار طرحي از سوي مجلس درباره نامزدهاي شوراي اسلامي شهر مطرح شده است که مهر تاييد ديگري است بر کوچک کردن دايره انتخابات و نامزدهاي آن و البته حق انتخاب مردم.(ادامه)
طي حکمي از سوي عليرضا رزم حسيني وزير صمت، کامبيز معتمد وزيري با حفظ سمت به عنوان دبير هيات عالي نظارت بر سازمان هاي صنفي کشور منصوب شد. کامبيز معتمد وزيري به عنوان دبير هيات عالي نظارت بر سازمان هاي صنفي کشور منصوب شد
طي حکمي از سوي عليرضا رزم حسيني وزير صمت، کامبيز معتمد وزيري با حفظ سمت به عنوان دبير هيات عالي نظارت بر سازمان هاي صنفي کشور منصوب شد.(ادامه)
زيباكلام: در سال 1400 محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور خواهد بود
(ادامه)
وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران براي اداره کشور در شرايط جنگ اقتصادي تاکيد کرد.
تاکيد وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران
وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران براي اداره کشور در شرايط جنگ اقتصادي تاکيد کرد. (ادامه)
آخرین وضعیت نرخ بيکاري در مازندران
(ادامه)
جوابیه وزارت کشور در باره حق برگزاری تجمع
(ادامه)
شمال نیوز : حقیقت غیر قابل انکار آن است که استان مازندران به هیچ رو شایسته و سزاوار روزگار اقتصادی این چنین تراژیک نیست و همگان بدرستی می دانند که مازندران در قیاس با استان هایی چون کرمان و یزد و سمنان كه در پرتو لابي هاي سنگين نمايندگان و مديران متنفذ خود، همه ساله سهم بيشتري از بودجه را به خود اختصاص مي دهند .... توسعه مازندران با تخصیص های قطره چکانی محقق نخواهد شد
شمال نیوز : حقیقت غیر قابل انکار آن است که استان مازندران به هیچ رو شایسته و سزاوار روزگار اقتصادی این چنین تراژیک نیست و همگان بدرستی می دانند که مازندران در قیاس با استان هایی چون کرمان و یزد و سمنان كه در پرتو لابي هاي سنگين نمايندگان و مديران متنفذ خود، همه ساله سهم بيشتري از بودجه را به خود اختصاص مي دهند ....(ادامه)
حد آستانه بررسي اطلاعات پولي از ٥٠٠ ميليون تومان به پنج ميليارد تومان افزايش يافت. اين اصلاحي است که در توافق اخیر وزراي اقتصادي و دارايي و دادگستري انجام شده و به موجب آن حداقل ميزان گردش حسابي که مورد بررسي سازمان امور مالياتي قرار خواهد گرفت، پنج ميليارد تومان خواهد بود.

سرکشي به حساب‌ ميليونرها ممنوع! /‌بانک‌ها مي‌ترسند
حد آستانه بررسي اطلاعات پولي از ٥٠٠ ميليون تومان به پنج ميليارد تومان افزايش يافت. اين اصلاحي است که در توافق اخیر وزراي اقتصادي و دارايي و دادگستري انجام شده و به موجب آن حداقل ميزان گردش حسابي که مورد بررسي سازمان امور مالياتي قرار خواهد گرفت، پنج ميليارد تومان خواهد بود. (ادامه)
استيضاح وزير کار کليد خورد
محمود اسلاميان، مديرعامل صندوق بازنشستگي کشوري، استعفاي خود را تقديم ربيعي، وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، کرد.(ادامه)
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به  ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ... انتخاب رییس جمهور بر اساس نظریه شایستگی –ظرفیت –عملکرد
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ...(ادامه)
«14 خرداد» سال 68 و «اصل صد و هفتم» قانون اساسی، در برهه‌ای از تاریخ سیاسی کشورمان، چنان به یکدیگر گره خورده‌اند که با وجود گذشت سال‌ها هنوز هم ناگفته‌هایی از آن روز و آن اصل باقی است. محرمانه‌های انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر‌/وقتی خاطره‌گویی هاشمی فضای خبرگان را آرام کرد
«14 خرداد» سال 68 و «اصل صد و هفتم» قانون اساسی، در برهه‌ای از تاریخ سیاسی کشورمان، چنان به یکدیگر گره خورده‌اند که با وجود گذشت سال‌ها هنوز هم ناگفته‌هایی از آن روز و آن اصل باقی است.(ادامه)
هشدار پليس فتاي مازندران : مراقب بازاريابي شبکه هاي اجتماعي باشيد
رييس پليس فتا مازندران در خصوص بازار يابي شبكه هاي اجتماعي به شهروندان هشدار داد . (ادامه)
آغاز اجراي طرح دريا از اول خرداد ماه در مازندران
جانشين انتظامي استان از اجراي طرح دريا در اين استان از اول خرداد ماه سال جاري خبر داد . (ادامه)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد. از هاشمی و پسرش تا سیدحسن و حسینیان و زنجانی و احمدی‌ نژاد و ....(خبر)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد.(ادامه)
خيز کنگره آمريکا براي تحريم‌هاي جديد علیه ايران
کميسيون خارجه مجلس نمايندگان آمريکا پنجشنبه طرح اعمال تحريم هاي جديد را بررسي مي کند.(ادامه)
دلايل طرح استيضاح مجدد وزير آموزش و پرورش
نمايندگان از عدم انجام تعهدات وزير آموزش و پرورش ناراحت شدند و اعتراض کردند و نمايندگان درخواست استيضاح بعدي وزير آموزش و پرورش را داشتند. (ادامه)
شمال نیوز : وی گفت: نگاهي به وضعيت بودجه عمراني و رتبه بندي استانهاي کشوردر سالهای اخیر نشان مي دهد استان مازندران از نظر بودجه عمراني همواره در رده های پایین جدول 31استان کشور بوده است.... حق مازندران در تمامی لوایح بودجه ای تضییع شده است
شمال نیوز : وی گفت: نگاهي به وضعيت بودجه عمراني و رتبه بندي استانهاي کشوردر سالهای اخیر نشان مي دهد استان مازندران از نظر بودجه عمراني همواره در رده های پایین جدول 31استان کشور بوده است....(ادامه)
مجوز روحاني براي فعاليت 7 مدیر بازنشسته در دولت
(ادامه)
صفحه اول روزنامه های امروز سه شنبه
(ادامه)
شمال نیوز: چنانچه در مرحله اول براي يك يا چند نفر از داوطلبان اكثريت حداقل يك چهارم آراء حاصل نگرديد، انتخابات دو مرحله‌اي خواهد شد، بدين ‌معني كه از بين نامزدهايي كه اكثريت حداقل يك چهارم آراء را در مرحله اول بدست نياورده‌اند، فقط به تعداد دو برابر نمايندگان مورد نياز از بين كساني كه ‌... انتخابات مجلس یک مرحله ای باشد یا دو مرحله ای؟ - ورود در مرحله اول با پارتی و پول و پلو؟!
شمال نیوز: چنانچه در مرحله اول براي يك يا چند نفر از داوطلبان اكثريت حداقل يك چهارم آراء حاصل نگرديد، انتخابات دو مرحله‌اي خواهد شد، بدين ‌معني كه از بين نامزدهايي كه اكثريت حداقل يك چهارم آراء را در مرحله اول بدست نياورده‌اند، فقط به تعداد دو برابر نمايندگان مورد نياز از بين كساني كه ‌...(ادامه)
پاسخ سازمان امور مالياتی به بيانيه مشترک 3 اتاق اصناف، تعاون و بازرگانی
(ادامه)
مجوز روحاني براي تمديد فعاليت ۸ مدير بازنشسته
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز
(ادامه)
خبر خوش دولت به کارمندان پيماني
(ادامه)
تعیین جريمه رعايت نکردن حجاب در خودروها
نايب رئيس اول کميسيون مشترک حقوقي و فرهنگي مجلس شوراي اسلامي از بررسي ميزان جرايم در نظر گرفته شده براي بدحجابي در خودروها خبر داد. (ادامه)
درخواست مناظره با احمدی نژاد در تلويزيون
نماينده سابق کاشمر با اعلام آمادگي براي مناظره با احمدي نژاد، خاطرنشان کرد: من که در مجلس بودم و الان هم دورادور دستي بر آتش دارم، مي دانم که نه يک مناظره، بلکه بايد يک سريال مناظره در صداوسيما بگذارند و من به عنوان ناقابل ترين فرد شاکي از ايشان اين موارد را در يک جلسه آن براي مردم بيان کنم تا مظلوم نمايي نکنند.(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های امروز یکشنبه 7 تیر
(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های امروز پنجشنبه 4 تیر
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های امروز سه شنبه
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 16 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.