.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است. به این 9 دلیل هر روز آجیل بخورید
آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.(ادامه)
پوکی استخوان وضعیتی است که استخوان‌ها قدرت خود را از دست می‌دهند و احتمال شکستگی بیشتر می‌شود. حقایق کلیدی دربار سلامت استخوان
پوکی استخوان وضعیتی است که استخوان‌ها قدرت خود را از دست می‌دهند و احتمال شکستگی بیشتر می‌شود.(ادامه)
در حالی که فواید تغذیه ای شیر گاو قابل توجه است، بهتر است آن را اول صبح با معده خالی مصرف نکنید. ناشتا شیر نخورید
در حالی که فواید تغذیه ای شیر گاو قابل توجه است، بهتر است آن را اول صبح با معده خالی مصرف نکنید.(ادامه)
نمک و شکر را قاتلان سفید سلامت می‌دانند و در بسیاری از متون علمی و بهداشتی بسیاری از متخصصان از مضرات این دو برای سلامت عمومی نوشته‌ و به ترک مصرف این دو ماده توصیه کرده‌اند. حذف کامل نمک از برنامه غذایی چه اثری دارد؟
نمک و شکر را قاتلان سفید سلامت می‌دانند و در بسیاری از متون علمی و بهداشتی بسیاری از متخصصان از مضرات این دو برای سلامت عمومی نوشته‌ و به ترک مصرف این دو ماده توصیه کرده‌اند.(ادامه)
تیمی از دانشمندان دانشگاه میلان اعلام کرده است که به اصطلاح دیوار مرگ ممکن است به حفظ سلامت و ایمنی فضانوردان بر روی ماه در آینده کمک کند. دیوار مرگ؛ پیشنهادی هیجان انگیز برای ایمنی فضانوردان در ماه
تیمی از دانشمندان دانشگاه میلان اعلام کرده است که به اصطلاح دیوار مرگ ممکن است به حفظ سلامت و ایمنی فضانوردان بر روی ماه در آینده کمک کند.(ادامه)
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند. بهترین و بدترین غذاهای افطار و سحر
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند.(ادامه)
کلم پیچ یک راه درمانی مکمل و عالی برای بیماری‌های مختلف قلبی و حتی بیماری‌های کشنده مانند سرطان است .کلم پیچ می‌تواند جایگزین مناسب غذایی برای علاقه مندان به سیب زمینی سرخ کرده باشد. این سبزی ضد سرطان مراقب قلب شما است
کلم پیچ یک راه درمانی مکمل و عالی برای بیماری‌های مختلف قلبی و حتی بیماری‌های کشنده مانند سرطان است .کلم پیچ می‌تواند جایگزین مناسب غذایی برای علاقه مندان به سیب زمینی سرخ کرده باشد.(ادامه)
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور با اشاره به خواص و تاثیر قهوه بر سلامت به موارد ممنوعیت مصرف آن اشاره کرد. طرفداران قهوه بخوانند
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور با اشاره به خواص و تاثیر قهوه بر سلامت به موارد ممنوعیت مصرف آن اشاره کرد.(ادامه)
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور با اشاره به وجود عوامل متعدد در رشد قدی کودکان، گفت: شیر و لبنیات می‌تواند نیاز بدن به کلسیم را در تا حد چشمگیری تامین کند. کودکان چگونه قد بلند می شوند/نقش لبنیات در رشد قد
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور با اشاره به وجود عوامل متعدد در رشد قدی کودکان، گفت: شیر و لبنیات می‌تواند نیاز بدن به کلسیم را در تا حد چشمگیری تامین کند.(ادامه)
افرادی که روزانه در خانه مشغول به کارند از دریافت «ویتامین دی» محروم‌اند. علائم کمبود «ویتامین دی»
افرادی که روزانه در خانه مشغول به کارند از دریافت «ویتامین دی» محروم‌اند.(ادامه)
افرادی که چشم های پف کرده دارند گاهی خودشان هم از علت آن سردر نمی آورند؛ اما به طور کلی پف چشم ها می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. علل ورم صورت و التهاب زیر چشم چیست؟
افرادی که چشم های پف کرده دارند گاهی خودشان هم از علت آن سردر نمی آورند؛ اما به طور کلی پف چشم ها می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد.(ادامه)
عضو هیات علمی گروه تحقیقات تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره اطمینان از سلامت نان توضیحاتی داد و گفت: عوامل زیادی در ویژگی‌های گندم سالم برای تولید آرد، تاثیر دارند. چگونه از سلامت نان مطمئن شویم
عضو هیات علمی گروه تحقیقات تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره اطمینان از سلامت نان توضیحاتی داد و گفت: عوامل زیادی در ویژگی‌های گندم سالم برای تولید آرد، تاثیر دارند.(ادامه)
یک پزشک عمومی گفت: سنگ کلیه با نام‌های نفرولیتیازیس یا یورولیتیازیس شناخته می‌شود. مردان دو برابر بیشتر از خانم‌ها در معرض ابتلا به سنگ‌کلیه هستند!
یک پزشک عمومی گفت: سنگ کلیه با نام‌های نفرولیتیازیس یا یورولیتیازیس شناخته می‌شود.(ادامه)
یک واقعیت تلخ در مورد نوشابه ها این است که به آنها عمدا کافئین افزوده می‌گردد تا ایجاد اعتیاد و وابستگی در مصرف کنندگان خود کنند و این کافئین موجود در نوشابه‌های گازدار نسبت به دیگر نوشیدنی‌های حاوی کافئین مانند قهوه و چای سریع‌تر جذب بدن می‌شود. ۲۱ بلایی که مصرف نوشابه بر سر بدن می‌آورد
یک واقعیت تلخ در مورد نوشابه ها این است که به آنها عمدا کافئین افزوده می‌گردد تا ایجاد اعتیاد و وابستگی در مصرف کنندگان خود کنند و این کافئین موجود در نوشابه‌های گازدار نسبت به دیگر نوشیدنی‌های حاوی کافئین مانند قهوه و چای سریع‌تر جذب بدن می‌شود.(ادامه)
شلغم از جمله سبزیجات پرخاصیتی است که سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است. نحوه درست پخت شلغم که بو و مزه ناخوشایند آن را از بین می‌برد
شلغم از جمله سبزیجات پرخاصیتی است که سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است.(ادامه)
کارشناس آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی، انتخاب سبک زندگی سالم را بهترین روش پیشگیری در برابر بیماری‌های مزمن از جمله پوکی استخوان برشمرد. نقش تغذیه در جلوگیری از پوکی استخوان
کارشناس آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی، انتخاب سبک زندگی سالم را بهترین روش پیشگیری در برابر بیماری‌های مزمن از جمله پوکی استخوان برشمرد.(ادامه)
مطالعات متعددی نشان داده‌اند که ماست، یکی از خوراکی‌های مفید برای قلب است و می‌تواند به کاهش فشار خون هم کمک کند. به خاطر قلب خود هر روز ماست بخورید!
مطالعات متعددی نشان داده‌اند که ماست، یکی از خوراکی‌های مفید برای قلب است و می‌تواند به کاهش فشار خون هم کمک کند.(ادامه)
میوه‌ها و تنقلات خشک شده به راحتی قابل نگهداری و خوردن هستند. اما سوال مهم اینجاست که در روند خشک کردن کدام ویتامین‌ها از بین می‌روند؟ این ویتامین‌ها با خشک کردن میوه از بین می‌روند!
میوه‌ها و تنقلات خشک شده به راحتی قابل نگهداری و خوردن هستند. اما سوال مهم اینجاست که در روند خشک کردن کدام ویتامین‌ها از بین می‌روند؟(ادامه)
خار پاشنه به وضعیتی گفته می‌شود که رسوبی از کلسیم بین پاشنه و قوس پا ایجاد شود؛به عبارتی دیگر یک رشد استخوانی است که در زیر پا ایجاد می‌شود. چطور خار پاشنه را درمان کنیم؟
خار پاشنه به وضعیتی گفته می‌شود که رسوبی از کلسیم بین پاشنه و قوس پا ایجاد شود؛به عبارتی دیگر یک رشد استخوانی است که در زیر پا ایجاد می‌شود.(ادامه)
با آغاز برنامه پیاده روی زائران اربعین حسینی، آگاهی شرکت کنندگان در این آئین معنوی از نکات سلامتی، می تواند موجب افزایش آرامش زائران در این سفر معنوی شود. توصیه های تغذیه ای برای زائران پیاده روی اربعین
با آغاز برنامه پیاده روی زائران اربعین حسینی، آگاهی شرکت کنندگان در این آئین معنوی از نکات سلامتی، می تواند موجب افزایش آرامش زائران در این سفر معنوی شود.(ادامه)
استاد بیماری‌های زنان گفت:بعد از یائسگی که خون ریزی قاعدگی وجود ندارد و بدن آهنی از دست نمی‌دهد نیاز جدیدی ایجاد می‌شود که نیاز به مصرف کلسیم و ویتامین D است. ویتامین طلایی و مورد نیاز برای زنان چیست؟
استاد بیماری‌های زنان گفت:بعد از یائسگی که خون ریزی قاعدگی وجود ندارد و بدن آهنی از دست نمی‌دهد نیاز جدیدی ایجاد می‌شود که نیاز به مصرف کلسیم و ویتامین D است.(ادامه)
غلظت خون بر اثر افزایش گلبول قرمز ایجاد و وجود سلول‌های اضافه باعث غلظت مایع خون می‌شود که بدن را مستعد خطرات زیادی از جمله لخته شدن خون می‌کند. چطور تشخیص دهیم به غلظت خون مبتلا هستیم یا نه؟
غلظت خون بر اثر افزایش گلبول قرمز ایجاد و وجود سلول‌های اضافه باعث غلظت مایع خون می‌شود که بدن را مستعد خطرات زیادی از جمله لخته شدن خون می‌کند.(ادامه)
زومیت نوشت: تصور مردم از اتفاقات پس از مرگ، بیشتر مبتنی‌بر فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی است؛ اما در واقعیت، یک ساعت پس از مرگ برای بدن چه اتفاقی می‌افتد؟ یک ساعت پس از مرگ چه اتفاقی برای بدن می‌افتد؟
زومیت نوشت: تصور مردم از اتفاقات پس از مرگ، بیشتر مبتنی‌بر فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی است؛ اما در واقعیت، یک ساعت پس از مرگ برای بدن چه اتفاقی می‌افتد؟(ادامه)
بسیاری از افراد هستند که قسم می‌خورند یک روز بدون نوشابه نمی‌توانند سر کنند. اگر شما هم دائم هوس نوشابه می‌کنید در واقع بدنتان دنبال این ماده خوراکی می‌گردد. اگر دائم هوس نوشابه می‌کنید بدن شما این ماده را کم دارد
بسیاری از افراد هستند که قسم می‌خورند یک روز بدون نوشابه نمی‌توانند سر کنند. اگر شما هم دائم هوس نوشابه می‌کنید در واقع بدنتان دنبال این ماده خوراکی می‌گردد.(ادامه)
با خوردن میوه‌هایی مانند گلابی و سبزی‌هایی همچون نخود سبز، بدنتان را هیدراته نگه دارید. کدام میوه‌ها و سبزی‌ها از گرمازدگی جلوگیری می‌کنند؟
با خوردن میوه‌هایی مانند گلابی و سبزی‌هایی همچون نخود سبز، بدنتان را هیدراته نگه دارید.(ادامه)
حفظ تعادل در رژیم غذایی در هر سنی ضروری است، اما شاید لازم باشد از ۴۰ سالگی به بعد بخواهید به منظور ارتقای سلامت بدن، به طور جدی‌تری روی برنامه غذایی خود نظارت داشته باشید. مردان بالای ۴۰ سال این خوراکی‌ها را نخورند
حفظ تعادل در رژیم غذایی در هر سنی ضروری است، اما شاید لازم باشد از ۴۰ سالگی به بعد بخواهید به منظور ارتقای سلامت بدن، به طور جدی‌تری روی برنامه غذایی خود نظارت داشته باشید.(ادامه)
آب سیب شامل مواد مغذی بسیار است مانند ویتامین C، انواع مختلف ویتامین B و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود ۱۰ درصد از کربوهیدرات‌های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می‌کند. با مصرف یک وعده از آب سیب، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا ۷٪ از مصرف روزانه شما را تامین می‌کند. مصرف یک لیوان از آب این میوه برای سلامتی معجزه می‌کند
آب سیب شامل مواد مغذی بسیار است مانند ویتامین C، انواع مختلف ویتامین B و بسیاری از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم، آهن، کلسیم، منگنز و مس. یک فنجان آب سیب با دارا بودن قند طبیعی حدود ۱۰ درصد از کربوهیدرات‌های مورد نیاز روزانه شما را فراهم می‌کند. با مصرف یک وعده از آب سیب، پتاسیم معدنی موجود در آن تقریبا ۷٪ از مصرف روزانه شما را تامین می‌کند.(ادامه)
کمبود ویتامین D در بدن با بروز بیماری‌های دیابت، آلزایمر، اختلالات باروری، ام. اس، پوکی استخوان و ضعف سیستم ایمنی، ارتباط نزدیک و مستقیم دارد. زمان مصرف ویتامین D را بدانید
کمبود ویتامین D در بدن با بروز بیماری‌های دیابت، آلزایمر، اختلالات باروری، ام. اس، پوکی استخوان و ضعف سیستم ایمنی، ارتباط نزدیک و مستقیم دارد.(ادامه)
ترک مصرف نان برای بسیاری از ما کار دشواری است، اما این کار فواید زیادی برای سلامت ما دارد که در این مطلب می‌خوانید. ۱۰ فایده قطع مصرف نان را بدانید
ترک مصرف نان برای بسیاری از ما کار دشواری است، اما این کار فواید زیادی برای سلامت ما دارد که در این مطلب می‌خوانید.(ادامه)
جعفری از سبزی‌های بسیار مفید است و خواص زیادی برای بدن دارد. در این مطلب به خواص سبزی جعفری اشاره می‌کنیم.

سبزی ارزانی که قند خون را کنترل می‌کند
جعفری از سبزی‌های بسیار مفید است و خواص زیادی برای بدن دارد. در این مطلب به خواص سبزی جعفری اشاره می‌کنیم. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 44 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.