.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده انتظامی گلستان از اقرار دو عامل اصلی ربایش «یسنا» دختر بچه چهار ساله از اهالی روستای «یلی بدراق» شهرستان کلاله به بزه ارتکابی خود خبر داد و گفت: یکی از مجرمان متواری در شهرستان دیگری دستگیر شد. ماجرای ربوده شدن «یسنا» چه بود؟ +جزئیات
فرمانده انتظامی گلستان از اقرار دو عامل اصلی ربایش «یسنا» دختر بچه چهار ساله از اهالی روستای «یلی بدراق» شهرستان کلاله به بزه ارتکابی خود خبر داد و گفت: یکی از مجرمان متواری در شهرستان دیگری دستگیر شد.(ادامه)
سیدجواد میردوستی دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد. او گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند. دادستان کلاله: با توجه به شواهد و قراین، ظن بازپرس پرونده مبنی بر «ربوده شدن یسنا» تقویت شده
سیدجواد میردوستی دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد. او گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد... جزئیات تازه از پرونده یسنا کودک گمشده گلستانی/ آدم ربایی تایید شد
دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد...(ادامه)
یسنا دختر گمشده کلاله‌ای (گلستان) پس از پنج روز جست و جو پیدا شد. ماجرای مفقود شدن«یسنا» 4 ساله چیست؟
یسنا دختر گمشده کلاله‌ای (گلستان) پس از پنج روز جست و جو پیدا شد.(ادامه)
 ثبت نام اولیه داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم از 16 تا 22 مردادماه برگزار شد. در این میان گفته می شود از نمایندگان مجلس یازدهم حدود 250 نماینده در انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده اند.

کدام نمایندگان فعلی در انتخابات مجلس دوازدهم ثبت‌نام نکردند؟
ثبت نام اولیه داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم از 16 تا 22 مردادماه برگزار شد. در این میان گفته می شود از نمایندگان مجلس یازدهم حدود 250 نماینده در انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده اند. (ادامه)
شمال نیوز : با گذشت حدود 20 سال از افزایش 20 نفری نمایندگان مجلس از 270 به 290 نفر اکنون قرار است 40 نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود سهم گمشده مازندران از افزایش کرسی‌های مجلس !
شمال نیوز : با گذشت حدود 20 سال از افزایش 20 نفری نمایندگان مجلس از 270 به 290 نفر اکنون قرار است 40 نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود(ادامه)
رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را با رمز «یاعلی ابن موسی الرضا (ع)» که توسط استاندار ابلاغ شده، را آغاز می‌کنیم.

عملیات اجرایی انتخابات در گلستان آغاز شد
رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را با رمز «یاعلی ابن موسی الرضا (ع)» که توسط استاندار ابلاغ شده، را آغاز می‌کنیم. (ادامه)
«هنر سوزن‌دوزی ترکمن» ثبت جهانی شد
هنر سوزن‌دوزی ترکمن به‌عنوان بیستمین عنصر میراث‌فرهنگی ناملموس کشورمان در نشست کمیته بین‌الدولی پاسداری از میراث‌فرهنگی ناملموس یونسکو ثبت شد.(ادامه)
ملین ها که همان مسهل هستند باعث نرم تر شدن مدفوع و جذب آب بیشتر در روده میشوند و از ایجاد مدفوع سفت و خشک جلوگیری میکنند. مدفوع سفت و خشک باعث یبوست میشود و زمینه ای برای ایجاد بیماری های نشیمنگاهی است. در ادامه چندین ملین و مسهل طبیعی بیان شده است. 20 ملین طبیعی برای درمان یبوست و جذب آب بیشتر
ملین ها که همان مسهل هستند باعث نرم تر شدن مدفوع و جذب آب بیشتر در روده میشوند و از ایجاد مدفوع سفت و خشک جلوگیری میکنند. مدفوع سفت و خشک باعث یبوست میشود و زمینه ای برای ایجاد بیماری های نشیمنگاهی است. در ادامه چندین ملین و مسهل طبیعی بیان شده است.(ادامه)
۹ شهر گلستان در وضعیت قرمز کرونایی
وزارت بهداشت و درمان آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهر‌های کشور را اعلام کرد. در استان گلستان شهرستان‌های آزادشهر، آق قلا، بندر گز، ترکمن، علی آباد، کردکوی، کلاله مینودشت و گمیشان در وضعیت قرمز قرار گرفتند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت : براساس قانون افزایش حوزه های انتخابیه باید اتفاق بیفتد و پیشنهاداتی که در این خصوص ارائه می‌شود نمایندگان کدام حوزه انتخابیه استان افزایش می‌یابد؟/ تبدیل ۳ روستا به شهر
شمال نیوز : مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت : براساس قانون افزایش حوزه های انتخابیه باید اتفاق بیفتد و پیشنهاداتی که در این خصوص ارائه می‌شود(ادامه)
تصویر هوایی دشت‌های پوشیده‌ از کلزا
تصویر هوایی دیدنی دشت‌های پوشیده‌ از کلزا و گندم در کلاله گلستان را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
آخرین رنگ‌بندی کرونایی ایران/چراغ قرمز در 169 شهر
اکنون 169 شهر ایران در وضعیت قرمز، 166 شهر در وضعیت نارنجی و 113 شهر در وضعیت زرد قرار دارد؛ضمن اینکه هیچ شهری در ایران در وضعیت آبی قرار ندارد. (ادامه)
طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوز‌ه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با امضای ۲۲ نفر از نمایندگان در مجلس اعلام وصول شده که در صورت تصویب نهایی آن تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر و تعداد حوزه‌های انتخابیه از دویست و هشت حوزه به دویست و بیست و یک حوزه افزایش می‌یابد. مجلس یازدهم تعداد نماینده‌ها و حوزه‌های انتخابیه را افزایش می‌دهد؟ + جزییات
طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوز‌ه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با امضای ۲۲ نفر از نمایندگان در مجلس اعلام وصول شده که در صورت تصویب نهایی آن تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر و تعداد حوزه‌های انتخابیه از دویست و هشت حوزه به دویست و بیست و یک حوزه افزایش می‌یابد.(ادامه)
کدام شهرستان‌ها از ۱۵ آذر وضعیت قرمز کرونا خواهند بود؟
رئیس جمهور با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن اجرای طرح جامع مقابله با کرونا اظهار امیدواری کرد: با تداوم همکاری‌های مطلوب مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به سرعت شهر‌های مختلف از وضعیت قرمز به شرایط مناسب‌تری وارد شوند.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص وضعیت ابتلاء و شیوع بیماری در شهرهای مختلف کشور مقرر شد از روز شنبه هفته آینده محدودیت ها در شهرهایی که از ابتدای آذرماه از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی رسیده اند، مطابق وضعیت نارنجی تعریف شده .... 5 شهرستان مازندران از روز شنبه همچنان در وضعیت قرمز / تمدید محدودیت های کرونایی برای یک هفته دیگر
شمال نیوز : درخصوص وضعیت ابتلاء و شیوع بیماری در شهرهای مختلف کشور مقرر شد از روز شنبه هفته آینده محدودیت ها در شهرهایی که از ابتدای آذرماه از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی رسیده اند، مطابق وضعیت نارنجی تعریف شده ....(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار ، دو معاون عمرانی و ۵ بخشدار در شرق استان منصوب شدند. موج تغییرات مدیریتی در شرق استان / انتصاب ۷ بخشدار و معاون عمرانی
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار ، دو معاون عمرانی و ۵ بخشدار در شرق استان منصوب شدند.(ادامه)
تصویری زیبا از مسیر جاده خالد نبی
مجموعه‌ی خالد نبی در منطقه‌ای کوهستانی، در فاصله‌ی ۹۰ کیلومتری از گنبد کاووس و ۶۲ کیلومتری شمال شرقی شهرستان کلاله و ۶ کیلومتری روستای گچی سو، بر فراز قله‌ی کوه «گوگجه داغ» واقع شده است.(ادامه)
قطعی برق ۸۵ روستای زلزله زده گلستان مرتفع شد
مدیرعامل توزیع برق گلستان گفت: رانش سبب آسیب به راه‌ها و ستون‌های برق و پاره شدگی کابل شده بود که با همت عوامل برق گلستان صبح امروز برق تمام روستا‌ها وصل شد.(ادامه)
 مهدی محمودی چراتی بررسی وتحلیل وضعیت بهائیت درعصر پهلوی در مازندران(يادداشت)
مهدی محمودی چراتی(ادامه)
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت که تعدادی از متخلفان انتخاباتی در ۲ شهرستان غربی استان گلستان بازداشت شدند. متخلفان مرحله دوم انتخابات گلستان بازداشت شدند
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت که تعدادی از متخلفان انتخاباتی در ۲ شهرستان غربی استان گلستان بازداشت شدند.(ادامه)
شمال نیوز : در ساعات پایانی وقت مجاز تبلیغات مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب گلستان تکاپو و تقلای هواداران ۲ نامزد حاضر در این مرحله به اوج خود رسیده است .... از تهیه و توزیع ماسک تا جذب هوادار از شهرهای شرق مازندران !
شمال نیوز : در ساعات پایانی وقت مجاز تبلیغات مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب گلستان تکاپو و تقلای هواداران ۲ نامزد حاضر در این مرحله به اوج خود رسیده است ....(ادامه)
وزرای اقتصاد، نیرو، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دفاع و امورخارجه جهت بحث و بررسی پیرامون مسائل تخصصی هر حوزه و پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت. ۶ وزیر هفته آینده به مجلس می‌روند
وزرای اقتصاد، نیرو، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دفاع و امورخارجه جهت بحث و بررسی پیرامون مسائل تخصصی هر حوزه و پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت. (ادامه)
به نظر می رسد نسیم تغییرات مدیریتی به مرکز استان رسیده و‌ حمیدی فرماندار شهرستان جایگزین غراوی‌می شود که طبق شنیده ها قرار است معاون عمرانی استانداری تهران شود. از تغییر معاون عمرانی استانداری تا گزینه‌های احتمالی فرمانداری مرکز استان
به نظر می رسد نسیم تغییرات مدیریتی به مرکز استان رسیده و‌ حمیدی فرماندار شهرستان جایگزین غراوی‌می شود که طبق شنیده ها قرار است معاون عمرانی استانداری تهران شود.(ادامه)
آخرین جزئیات خسارت سیل به استان گلستان
مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: در سیل روز پنج شنبه ۲۶ تیرماه به ۳۹۲ واحد مسکونی در ۵۲ روستا و ۴ شهر خسارت وارد شد.(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت اظهار کرد: اگر شهری از وضعیت سفید به زرد برگردد، مقررات شهر زرد برای آن شهر اجرا می‌شود و هیچ تساهلی انجام نخواهیم داد. در پاییز و زمستان هم ممکن است با موارد جدید مواجه شویم و باید این مانور را انجام بدهیم تا با این ویروس مقابله کنیم.
.... فهرست ۱۲۷ شهر بدون فوتی کرونا در دو هفته اخیر اعلام شد/ سیمرغ و کلاردشت بدون فوتی
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت اظهار کرد: اگر شهری از وضعیت سفید به زرد برگردد، مقررات شهر زرد برای آن شهر اجرا می‌شود و هیچ تساهلی انجام نخواهیم داد. در پاییز و زمستان هم ممکن است با موارد جدید مواجه شویم و باید این مانور را انجام بدهیم تا با این ویروس مقابله کنیم. ....(ادامه)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند.


۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند(خبر)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند. (ادامه)
شمال نیوز : در جداول زیر به تفکیک استان های شمالی  و حوزه های انتخابیه به تحصیلات نمایندگان مجلس یازدهم اشاره شده است؛.... نمایندگان شمالی مجلس یازدهم با چه تحصیلاتی راهی بهارستان شدند؟+ جدول
شمال نیوز : در جداول زیر به تفکیک استان های شمالی و حوزه های انتخابیه به تحصیلات نمایندگان مجلس یازدهم اشاره شده است؛....(ادامه)
صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۹ حوزه انتخابیه دیگر تایید شد
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.