.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حزب اعتدال و توسعه به دنبال ائتلاف انتخاباتی با حزب کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و طیف موسوم به اصولگرایان معتدل است و می‌خواهد آنها را به عنوان منتقد دولت در انتخابات گرد آورد. ائتلاف پنج حزب اصلاح‌طلب با محوریت حزب منسوب به روحانی
حزب اعتدال و توسعه به دنبال ائتلاف انتخاباتی با حزب کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و طیف موسوم به اصولگرایان معتدل است و می‌خواهد آنها را به عنوان منتقد دولت در انتخابات گرد آورد.(ادامه)
اخیراً بیانیه‌ای از سوی تشکل نهضت آزادی که توسط شخص امام منحل گردید، با عنوان «پیامد‌های یکدست‌سازی ... حاکمیت» صادر شد که نه مخاطب دارد و نه تأثیری، اما به ناگاه این بیانیه بهانه‌ای برای تیتر یک روزنامه جناب کرباسچی شد. در این یادداشت درصدد نقد نهضت آزادی نیستم. در آزادی موجود آنان نیز می‌توانند بیانیه صادر کنند، اما روی سخن با اصلاح‌طلبان است. انتقام از امام یا انتقاد از نظام؟(يادداشت)
اخیراً بیانیه‌ای از سوی تشکل نهضت آزادی که توسط شخص امام منحل گردید، با عنوان «پیامد‌های یکدست‌سازی ... حاکمیت» صادر شد که نه مخاطب دارد و نه تأثیری، اما به ناگاه این بیانیه بهانه‌ای برای تیتر یک روزنامه جناب کرباسچی شد. در این یادداشت درصدد نقد نهضت آزادی نیستم. در آزادی موجود آنان نیز می‌توانند بیانیه صادر کنند، اما روی سخن با اصلاح‌طلبان است.(ادامه)
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید! خودزنی عجیب هم‌میهن به خاطر عقده‌گشایی علیه نظام
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید!(ادامه)
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند. دلیل سکوت احمدی‌نژاد و موسوی دربارۀ اسرائیل چیست؟
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
علی سرزعیم مشاور اقتصادی مرکز بررسی‌های استراتژیک و معاون اقتصادی وزارت کار در دولت روحانی، در اظهارات اخیر خود، سیاست خانه‌دار کردن اقشار ضعیف را یک سیاست اشتباه دانست. معاون وزیر دولت روحانی: خانه‌دار کردن اقشار ضعیف اشتباه است
علی سرزعیم مشاور اقتصادی مرکز بررسی‌های استراتژیک و معاون اقتصادی وزارت کار در دولت روحانی، در اظهارات اخیر خود، سیاست خانه‌دار کردن اقشار ضعیف را یک سیاست اشتباه دانست.(ادامه)
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم . سال ۵۴ با پدر یک سفر اروپا رفتیم/ احساس خوبی داریم که پدرمان آیت‌الله رفسنجانی است/ سال ۵۷ که این‌جا انقلاب بود من دو ماهی برای یادگیری زبان در لندن بودم/ بعد از انقلاب برای تحصیل به خارج رفتم/ بین ما فائزه در سیاست از همه جسورتر است/ برای انتخابات برنامه دارم
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم .(ادامه)

سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است. روایتی نو از سفر سرزده رئیس قوه قضاییه؛ آیت الله محسنی اژه‌ای الگوی مدیریت مردم پسند
سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است.(ادامه)
برگزاری سمینار ناظران لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در ساری
سمینار ناظران لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در ساری برگزار شد.(ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
جلسه گفتگو و تبادل نظر علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با جمعی از افراد شاخص سیاسی برگزار شد. جلسه دبیر شورای عالی امنیت ملی با جمعی از چهره های سیاسی درباره اتفاقات اخیر
جلسه گفتگو و تبادل نظر علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با جمعی از افراد شاخص سیاسی برگزار شد.(ادامه)
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»» کیهان: طی یکی دو روز آینده مردم انقلابی وارد صحنه می‌شوند؛ به جنایتکاران امان ندهید
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»»(ادامه)
عصبانیت شهرداری و شورای شهر از بازداشت شهردارمنطقه
عصبانیت شهرداری و شورای شهر تهران از بازداشت شهردارمنطقه 15 بدنبال سقوط دختر 4 ساله به چاه 50متری/ اصلا این چاه مال زمان کرباسچی بوده!(ادامه)
دبیرکل سابق حزب کارگزاران با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی و توهین به پیامبر اکرم (ص) گفت: خانم هاشمی معمولاً قبل از اینکه مطلبی را بیان کند، خیلی درباره آن فکر نمی‌‌کند و وقتی که آدم زیاد حرف بزند این مشکلات هم پیش می‌آید. واکنش کرباسچی به اظهارات فائزه هاشمی
دبیرکل سابق حزب کارگزاران با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی و توهین به پیامبر اکرم (ص) گفت: خانم هاشمی معمولاً قبل از اینکه مطلبی را بیان کند، خیلی درباره آن فکر نمی‌‌کند و وقتی که آدم زیاد حرف بزند این مشکلات هم پیش می‌آید.(ادامه)
هم نامه شورای نگهبان و هم نامه لاریجانی صحت دارد
حقیقت‌پور درمورد اینکه منظور از دفاع و حمایت از افراد رد صلاحیت شده چیست، اظهار کرد: «آقای لاریجانی رئیس مجلس بودند و چند نفر از نمایندگان رد صلاحیت شدند و ایشان بر اساس وظیفه خود دفاع کردند. الان چند رد صلاحیت شده در دولت سیزدهم داریم؟ آقای ضرغامی، محمد و رستم قاسمی این‌ها که رد صلاحیت شده‌اند چرا وزیر و معاون وزیر شدند؟ اگر راست می‌گویید جلوی آن‌ها را بگیرید.»(ادامه)
واکنش کرباسچی به داشتن فرزند پسر در پرونده رد صلاحیت لاریجانی
(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
کرباسچی برکنار شد/ مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران شد
شورای مرکزی حزب کارگزاران، حسین مرعشی را به عنوان دبیرکل و غلامحسین کرباسچی را به عنوان رئیس کمیته سیاسی این حزب انتخاب کرد.(ادامه)
رهبر انقلاب با کدام گزینه های خاتمی برای وزارت اطلاعات موافق نبودند؟
(ادامه)
تماس تلفنی دفتر ابراهیم رئیسی با کرباسچی و جواد امام
(ادامه)
شمال نیوز : نظر کرباسچی بر همتی است. او ویژگی‌های مناسبی دارد. نیرویی معتدل است که روحیه کار دارد و کمتر مشاهده شده که جنجال به پا کند. صوفی: کاندیدای اصلی‌ کارگزاران همتی است/ کرباسچی: همتی نیروی خوبی است/ نمازی: همتی روحیه کار دارد و اهل جنجال نیست
شمال نیوز : نظر کرباسچی بر همتی است. او ویژگی‌های مناسبی دارد. نیرویی معتدل است که روحیه کار دارد و کمتر مشاهده شده که جنجال به پا کند.(ادامه)
شمال نیوز :  در خاطرات روز دوم خرداد سال 76 هاشمی رفسنجانی آمده است: آقاى موسوى‌خویینى‌ها، تلفنى خبر داد که با حکم دادگاه انقلاب، امشب دارند ستاد انتخابات آقاى خاتمى را تخلیه مى‌کنند. به رئیس قوه قضائیه تلفن کردم که جلوگیرى کنند. خاطرات هاشمی از یک روز غیر منتظره/ لاریجانی نگران بود خاتمی رای بیاورد
شمال نیوز : در خاطرات روز دوم خرداد سال 76 هاشمی رفسنجانی آمده است: آقاى موسوى‌خویینى‌ها، تلفنى خبر داد که با حکم دادگاه انقلاب، امشب دارند ستاد انتخابات آقاى خاتمى را تخلیه مى‌کنند. به رئیس قوه قضائیه تلفن کردم که جلوگیرى کنند.(ادامه)
تشییع پیکر "اکبر ترکان" با حضور چهره های سیاسی برگزار شد
مراسم تشییع پیکر "اکبرترکان" امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه با حضور چهره های سیاسی و اعضای دولت دوازدهم برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه‌های غربی واکنش‌های تقریبا یکسانی به ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران داشتند. رسانه‌های غربی درباره نامزدهای انتخابات ایران چه می‌گویند؟
شمال نیوز : رسانه‌های غربی واکنش‌های تقریبا یکسانی به ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران داشتند.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: فقدان حضورهای سرزده حسن روحانی در بین مردم در این دو دوره محسوس بود. به موجب توجه کمتر رئیس‌جمهور، وزرا هم کمتر به این اقدامات توجه نشان دادند، لذا فاصله دولت از مردم بیشتر شد. کرباسچی: روحانی باید درصف‌های مرغ می‌ایستاد / حزب کارگزاران نزدیکی آن‌چنانی به شخص رئیس‌جمهور نداشته است
شمال نیوز : دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: فقدان حضورهای سرزده حسن روحانی در بین مردم در این دو دوره محسوس بود. به موجب توجه کمتر رئیس‌جمهور، وزرا هم کمتر به این اقدامات توجه نشان دادند، لذا فاصله دولت از مردم بیشتر شد.(ادامه)
شنیده‌ها حاکی از آن است که رایزنی‌های فشرده‌ای درباره محمدجواد ظریف شکل گرفته و باتوجه به اینکه او فعلا حاضر به کاندیداتوری نیست، این بحث‌ها را باید منتفی بدانیم. کرباسچی کاندیدای دقیقه نودی کارگزاران است؟
شنیده‌ها حاکی از آن است که رایزنی‌های فشرده‌ای درباره محمدجواد ظریف شکل گرفته و باتوجه به اینکه او فعلا حاضر به کاندیداتوری نیست، این بحث‌ها را باید منتفی بدانیم.(ادامه)
آخرین اخبار از وضعیت میرحسین موسوی و رهنورد
خبرگزاری فارس از افزایش رفت و آمد میرحسین موسوی و زهرا رهنورد خبر داد.(ادامه)
حسین کروبی: پدرم رفع حصر نشده است
پسر مهدی کروبی گفت: کماکمان قفل منزل پدرم در دست نیرو‌های امنیتی است، به این معنا که باز شدن و بسته شدن در توسط این نیرو‌ها صورت می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : دبیر کل حزب کارگزاران گفت : ما بايد تلاش و فعاليت کنيم و بتوانيم از فعاليت‌هاي خود دفاع کنيم و نااميد نشويم و عصبانيتي که داريم نبايد ما را از راه اعتدال خارج کند .... کرباسچی : اين‌طور نيست که اصولگرايان پیروز ریاست جمهوری باشند/ از انتخاب روحانی نه پشيمان هستيم و نه توبه می‌کنيم
شمال نیوز : دبیر کل حزب کارگزاران گفت : ما بايد تلاش و فعاليت کنيم و بتوانيم از فعاليت‌هاي خود دفاع کنيم و نااميد نشويم و عصبانيتي که داريم نبايد ما را از راه اعتدال خارج کند ....(ادامه)
شمال نیوز : محسن هاشمی رفسنجانی گفت: من در سال ۸۹ در مترو مدیرعامل بودم و ماهی ۶ میلیون تومان حقوق می‌گرفتم که با دلار ۹۰۰ تومان آن موقع ۷۰۰۰ دلار حقوق می‌گرفتم و الان که رئیس شورای شهر هستم و نزدیک به ۲۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرم با دلار ۲۶ هزار تومان کمتر از ۷۰۰-۸۰۰ دلار حقوق می‌گیرم .... سال ۸۹ ماهی ۶ میلیون تومان حقوق می‌گرفتم الان نزدیک به ۲۰ میلیون تومان! / ۴ راه در مقابل اصلاح‌طلبان در انتخابات 1400
شمال نیوز : محسن هاشمی رفسنجانی گفت: من در سال ۸۹ در مترو مدیرعامل بودم و ماهی ۶ میلیون تومان حقوق می‌گرفتم که با دلار ۹۰۰ تومان آن موقع ۷۰۰۰ دلار حقوق می‌گرفتم و الان که رئیس شورای شهر هستم و نزدیک به ۲۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرم با دلار ۲۶ هزار تومان کمتر از ۷۰۰-۸۰۰ دلار حقوق می‌گیرم ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.