.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کاریکاتور/ مهد آزادی بیان!
با شدت گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، دانشگاه‌های آمریکا این روزها به صحنه تظاهرات و تنش جنایات اسرائیل در غزه تبدیل شده و گاه تا مرز تنش و درگیری با پلیس هم پیش رفته است. بحث بر سر آزادی بیان در دانشگاه‌ها به‌ویژه در خصوص انتقاد به اسرائیل و مقابله پلیس و نیروهای امنیتی با آن، بارها به رسانه‌ها کشیده و مورد انتقادهای شدید قرار گرفته است.(ادامه)
کاریکاتور/ مهد آزادی بیان!
با شدت گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، دانشگاه‌های آمریکا این روزها به صحنه تظاهرات و تنش جنایات اسرائیل در غزه تبدیل شده و گاه تا مرز تنش و درگیری با پلیس هم پیش رفته است. بحث بر سر آزادی بیان در دانشگاه‌ها به‌ویژه در خصوص انتقاد به اسرائیل و مقابله پلیس و نیروهای امنیتی با آن، بارها به رسانه‌ها کشیده و مورد انتقادهای شدید قرار گرفته است.(ادامه)
تسنیم/ حذف گزینه عجله دارم از تاکسی‌های اینترنتی مثل بمب صدا کرده و چالش‌های اساسی در سطح شهر ایجاد شده است. به نوعی گزینه توقف دارم تبدیل به شگردی برای افزایش کرایه شده تا شاید رانندگان درخواست را قبول کنند شگرد تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها (بخوانيد)
تسنیم/ حذف گزینه عجله دارم از تاکسی‌های اینترنتی مثل بمب صدا کرده و چالش‌های اساسی در سطح شهر ایجاد شده است. به نوعی گزینه توقف دارم تبدیل به شگردی برای افزایش کرایه شده تا شاید رانندگان درخواست را قبول کنند(ادامه)
در این خبر به کاریکاتور توهین آمیز و نژادپرستانه یک مجله فرانسوی با عنوان «رمضان در غزه» پرداخته‌ایم. کاریکاتور نژادپرستانه مجله فرانسوی درباره گرسنگی مردم غزه در ماه رمضان
در این خبر به کاریکاتور توهین آمیز و نژادپرستانه یک مجله فرانسوی با عنوان «رمضان در غزه» پرداخته‌ایم.(ادامه)
کودک‌کشی در غزه و کرمان به سبک اسرائیل + کاریکاتور
کاریکاتوریست‌ها کودک‌کشی در غزه و کرمان را به سبک اسرائیل به تصویر کشیدند.(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
استیو بل، کاریکاتوریست روزنامه انگلیسی گاردین به دلیل ترسیم کاریکاتوری از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از کار اخراج شد. اخراج کاریکاتوریست گاردین بخاطر کشیدن کاریکاتور نتانیاهو
استیو بل، کاریکاتوریست روزنامه انگلیسی گاردین به دلیل ترسیم کاریکاتوری از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از کار اخراج شد.(ادامه)
تابستان پر اتهام ترامپ سوژه کاریکاتوریست‌های آمریکایی شد+ عکس
(ادامه)
مهران مدیری، رامبد جوان، سروش صحت، رضا رشیدپور و احسان علیخانی در اتوبوسی که پیمان جبلی از صداوسیما خارج می‌کند/ عکس
(ادامه)
۳ جشنواره رسانه‌ای امسال در دو شهر مازندران برگزار می‌شود برگزاری۳ جشنواره رسانه‌ای در مازندران
۳ جشنواره رسانه‌ای امسال در دو شهر مازندران برگزار می‌شود(ادامه)
کاریکاتور «شارلی ابدو» این بار نمک روی زخم زلزله زدگان ترکیه+ تصویر
نشریه هتاک فرانسوی اینبار با انتشار تصویری از زلزله ترکیه، خسارات مادی و انسانی در این کشور را به سخره گرفت.(ادامه)
وزارت خارجه اعلام کرد: ایران ضمن بازنگری در مناسبات فرهنگی با فرانسه در گام نخست فعالیت انجمن ایران شناسی فرانسه در کشورمان را تعطیل می‌کند. انجمن ایران شناسی فرانسه در ایران تعطیل شد
وزارت خارجه اعلام کرد: ایران ضمن بازنگری در مناسبات فرهنگی با فرانسه در گام نخست فعالیت انجمن ایران شناسی فرانسه در کشورمان را تعطیل می‌کند.(ادامه)
کاریکاتور / آغوش رایگان
آغوش رایگان پهپادهای ایرانی برای تجزیه طلبان کومله و دموکرات(ادامه)
برگزاری نمایشگاه کاریکاتور در حوزه هنری مازندران
بیست تابلو کاریکاتور با موضوعات اجتماعی سیاسی در نگارخانه سوره حوزه هنری مازندران به نمایش گذاشته شد.(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
تعطیلات نوروزی اینجوری تمدید شد! +کاریکاتور
آغاز تعطیلات سراسری ۱۰ روز در کشور به دلیل شدت گرفتن شیوع کرونا و افزایش تلفات این بیماری در کشور که به دلیل موج سفرهای نوروزی و بی توجهی به هشدارها و پروتکل‌های بهداشتی رخ داد، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد. (ادامه)
برنج فروشی احمدی نژاد !
(ادامه)
کاریکاتور/ نقی غیر معمولی در پایتخت ۷ !!!
تسنیم: درخواست دستمزد ۵ میلیاردی «محسن تنابنده» برای بازی در پایتخت! / چندی پیش خبر ساخت فصل هفتم سریال پایتخت رسانه‌ای شد و بعضی رسانه‌ها درخواست دستمزد ۵ میلیاردی «محسن تنابنده» یکی از بازیگران مهم این سریال را شرط حضور او برای فصل هفتم این مجموعه عنوان کرده‌اند. این رقم زمانی بهتر درک می‌شود که بدانیم کل برآورد ساخت فصل جدید پایتخت حدود ۳۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است. دستمزد ۵ میلیاردی برای سریالی ۱۵ قسمتی تقریبا هر قسمت بیش از ۳۳۰ میلیون تومان می‌شود!(ادامه)
وضعیت امروز مردم با مرغ ها+کاریکاتور
نسیم: افزایش بیش از ۵ برابری قیمت مرغ در دولت روحانی (ادامه)
بایدن در حال پیشی گرفتن از ترامپ! / کاریکاتور
انتشار اخباری درباره پیش افتادن جو بایدن در آرای الکترال از دونالد ترامپ در جریان شمارش آرای انتخابات ریایت جمهوری آمریکا، سوژه کارتونی از بزرگمهر حسین پور در صفحه اینستاگرامش شد. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با هفدهم ربیع الاول، سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) به صورت تلویزیونی خطاب به مردم سخنرانی کردند. هر کس رئیس جمهور آمریکا بشود، روی سیاست ما تاثیری ندارد/ گرانی‌های اخیر توجیه ندارد / در اقتصاد نگاهمان به بیرون نباشد اما... / تروریست ها به مرزهای ما نزدیک شوند، قطعا برخورد خواهد شد(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با هفدهم ربیع الاول، سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) به صورت تلویزیونی خطاب به مردم سخنرانی کردند.(ادامه)
در پی اظهارات توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسه پیامی صادر کردند. جوانان فرانسه از رئیس جمهور خود بپرسند چرا تردید در هولوکاست، جُرم، اما اهانت به پیامبر خدا آزاد است؟ / آیا معنی آزادی بیان این است؛ دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس؟(خبر)
در پی اظهارات توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسه پیامی صادر کردند. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
برگزیدگان اولین جشنواره فرهنگی هنری روجا ویژه بانوان معرفی شدند
سمیه قاسمی طوسی از تعیین برگزیدگان نخستین دوره جشنواره روجا، ویژه بانوان استان مازندران خبر داد. ‎(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
مانکن‌ها هم ماسک می‌زنند!+کاریکاتور
شلوغی این روزهای بازار و بی‌توجهی برخی مردم به رعایت نکات و توصیه های بهداشتی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا سوژه شد. (ادامه)
در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران در چالوس از مجتبی قربانی مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی مازند اصناف و خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بلاغ که توانسته بود حائز رتبه نخست بخش خبر این جشنواره شود، تجلیل شد. کسب رتبه نخست سایت مازنداصناف در جشنواره رسانه‌ای ابوذر
در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران در چالوس از مجتبی قربانی مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی مازند اصناف و خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بلاغ که توانسته بود حائز رتبه نخست بخش خبر این جشنواره شود، تجلیل شد.(ادامه)
حوادث رخ داده در پی افزایش قیمت بنزین و بیم  دولت و نهادهای امنیتی، از سازماندهی تجمعات غیرقانونی و تخریبی برخی افراد در شهرهای مختلف باعث شد تا با اختلال در اینترنت ، دسترسی به شبکه‌های اجتماعی برای مردم غیر ممکن و یا سخت شود. حکایت ما و این روزهای اینترنت / از شبکه ملی اطلاعات چه خبر ؟(يادداشت)
حوادث رخ داده در پی افزایش قیمت بنزین و بیم دولت و نهادهای امنیتی، از سازماندهی تجمعات غیرقانونی و تخریبی برخی افراد در شهرهای مختلف باعث شد تا با اختلال در اینترنت ، دسترسی به شبکه‌های اجتماعی برای مردم غیر ممکن و یا سخت شود.(ادامه)
من هر هفته در مجمع تشخیص او را می‌بینم. نزدیک به یکدیگر نیز می‌نشینیم. (باخنده) دقت کنید، من به دیدار آقای احمدی‌نژاد در آخر اولین واکنش قالیباف به حواشی دیدارش با احمدی‌نژاد
من هر هفته در مجمع تشخیص او را می‌بینم. نزدیک به یکدیگر نیز می‌نشینیم. (باخنده) دقت کنید، من به دیدار آقای احمدی‌نژاد در آخر(ادامه)
اینم تصویر دیدار قالیباف و احمدی‌نژاد!
روزنامه شرق با انتشار این کاریکاتور در صفحه یک خود، از علنی شدن دیدار نوروزی قالیباف و احمدی‌نژاد بعد از چهار ماه خبر داد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.