.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است. مورایس مسلمان شد
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.(ادامه)
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است. یحیی؛ بمب در آستانه انفجار!
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است.(ادامه)
فوق ستاره تیم فوتبال النصر عربستان در دیدار با ژوزه مورایس سرمربی سپاهان درخواست عجیبی را از مترجم این مربی داشت. درخواست عجیب رونالدو از مترجم «مورایس» برای قورمه سبزی!
فوق ستاره تیم فوتبال النصر عربستان در دیدار با ژوزه مورایس سرمربی سپاهان درخواست عجیبی را از مترجم این مربی داشت.(ادامه)
مهاجم نیم فصل اول تیم فوتبال سپاهان با عقد قراردادی رسما به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. عیسی آل کثیر رسما پرسپولیسی شد
مهاجم نیم فصل اول تیم فوتبال سپاهان با عقد قراردادی رسما به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس بعد از منتفی شدن ۳ گزینه سرمربیگری سرخپوشان به سراغ مربیان دیگر رفته است. رونمایی از گزینه‌های جدید سرمربیگری پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس بعد از منتفی شدن ۳ گزینه سرمربیگری سرخپوشان به سراغ مربیان دیگر رفته است.(ادامه)
مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را به عنوان بازیکن آزاد با این باشگاه به مدت 2 فصل امضا کرد. عکس| فوری: آل‌کثیر به سپاهان پیوست!
مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را به عنوان بازیکن آزاد با این باشگاه به مدت 2 فصل امضا کرد.(ادامه)
هافبک تیم پیکان می گوید سرمربی سپاهان بعد از بازی دیروز به او برای حضور در اصفهان پیشنهاد داده است. سپاهان از اولین گزینه فصل بعدش رونمایی کرد
هافبک تیم پیکان می گوید سرمربی سپاهان بعد از بازی دیروز به او برای حضور در اصفهان پیشنهاد داده است.(ادامه)
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و همچنین حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب داشت. توهین ساپینتو به داور دربی
شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و همچنین حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه‌های پرتغال هم بازتاب داشت.(ادامه)
فدراسیون فوتبال رایزنی‌ و مذاکرات ابتدایی خود را برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی آغاز کرده و اولویت آنها به شرط فراهم شدن همه شرایط، جذب مربی خارجی است. ۵+۱ گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران
فدراسیون فوتبال رایزنی‌ و مذاکرات ابتدایی خود را برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی آغاز کرده و اولویت آنها به شرط فراهم شدن همه شرایط، جذب مربی خارجی است.(ادامه)
کسی قرارداد ترکمنچای گونه رویانیان با مانوئل ژوزه پیرمرد پرتغالی و همچنین دستمزدهای عجیب به بازیکنان پرسپولیس را از یاد نبرده است. رویانیان آن زمان رییس ستاد سوخت بود و حواشی زیادی در آن مورد هم مطرح شده بود. رویانیان بعداز افتضاحات، از پرسپولیس طلبکار شد!
کسی قرارداد ترکمنچای گونه رویانیان با مانوئل ژوزه پیرمرد پرتغالی و همچنین دستمزدهای عجیب به بازیکنان پرسپولیس را از یاد نبرده است. رویانیان آن زمان رییس ستاد سوخت بود و حواشی زیادی در آن مورد هم مطرح شده بود.(ادامه)
رامین رضاییان، مدافع فصل گذشته پرسپولیس، برای انتخاب تیم جدید خود با مدیران باشگاه سپاهان وارد مذاکره شد و پس از توافق با این تیم طلایی‌پوش شد.

بمب مازنی در اصفهان منفجر شد/ رامین رضاییان در تور سپاهان
رامین رضاییان، مدافع فصل گذشته پرسپولیس، برای انتخاب تیم جدید خود با مدیران باشگاه سپاهان وارد مذاکره شد و پس از توافق با این تیم طلایی‌پوش شد. (ادامه)
عکس/ سلفی علیرضا بیرانوند و ژوزه مورینیو
علیرضا بیرانوند پس از درخشش در لندن، با ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام هم عکس سلفی گرفت. علیرضا بیرانوند که برای اولین مرتبه در لندن پیراهن آنتورپ را در دیداری رسمی برتن کرد، عملکرد بسیار خوبی هم داشت. بیرو بعد از این بازی عکسی هم به یادگار با ژوزه مورینیو سرمربی نامدار حریف گرفت.(ادامه)
بازیکن ۸ میلیاردی پرسپولیس +عکس
خبر این است که باشگاه پرسپولیس باید ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بودیمیری که تنها ۴ ماه برای پرسپولیس بازی کرد (و ۲ گل زد) پول بدهد! این علاوه بر پولی است که بودیمیر گرفته و تازه اگر این ۸/۷ میلیارد را هم ندهند جریمه‌ای به آن اضافه می‌شود و تراژدی ژوزه تکرار خواهد شد.(ادامه)
جانشین برانکو در پرسپولیس را بیشتر بشناسید
سرمربی جدید پرسپولیس که در سال ۲۰۱۲ هم کاندیدای هدایت این تیم شده بود، با آشنایی کامل از کشورهای حوزه خلیج فارس و ثبت قهرمانی ها و ناکامی های گوناگون در کارنامه اش به تهران آمده است.(ادامه)
۵ گزینه خارجی سرمربیگری استقلال روی میز فتحی
مسئولان باشگاه استقلال طی روزهای گذشته کارنامه ۱۰ مربی خارجی را برای هدایت این تیم در فصل آینده بررسی کردند.(ادامه)
شمال نیوز :  چون پلیس بودم برای آمدن به پرسپولیس فقط یک «پرس» کم داشتم! * تنها تجربه ورزشی‌ام قبل از آمدن به پرسپولیس این بود که رئیس جمهور وقت قصد داشت مرا به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی انتخاب کند، اما در نهایت .... رویانیان : استانداری را قبول نکردم و گفتم کار من نیست!
شمال نیوز : چون پلیس بودم برای آمدن به پرسپولیس فقط یک «پرس» کم داشتم! * تنها تجربه ورزشی‌ام قبل از آمدن به پرسپولیس این بود که رئیس جمهور وقت قصد داشت مرا به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی انتخاب کند، اما در نهایت ....(ادامه)
دعوای برانکو و کی‌روش بر سر چیست؟/ دو پادشاه در یک اقلیم
از اختلاف کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ مدت‌ها می‌گذرد اما پایان جام جهانی برای ایران، نشان داد که زمان ارتباطی به این اختلاف ندارد!(ادامه)
ایران دقایق پایانی حملاتی داشت که به نتیجه نرسید. در دقیقه ۹۰ ضربه سر سردار به دست بازیکن پرتغال خورد و بازبینی این صحنه دقایقی طول کشید. بازی برای حدود دو دقیقه متوقف شد و در نهایت داور به نفع ایران پنالتی گرفت. کریم انصاریفرد توانست این پنالتی را به گل تبدیل کند.

حذف آبرومندانه از جام جهانی با تساوی مقابل قهرمان اروپا / / فرار یاران رونالدو از چنگ شاگردان کی روش (خبر)
ایران دقایق پایانی حملاتی داشت که به نتیجه نرسید. در دقیقه ۹۰ ضربه سر سردار به دست بازیکن پرتغال خورد و بازبینی این صحنه دقایقی طول کشید. بازی برای حدود دو دقیقه متوقف شد و در نهایت داور به نفع ایران پنالتی گرفت. کریم انصاریفرد توانست این پنالتی را به گل تبدیل کند. (ادامه)
برادر فوتبالیست مشهور بازداشت شد
یکی از برادران مسی به دستور دادستانی آرژانتین به جرم حمل اسلحه بازداشت شد. (ادامه)
صدای اعتراض پرسپولیسی‌ها بلند شد
بازیکنان پرسپولیس از کاپیتان تیم‎شان خواستند وارد عمل شده و صدای اعتراض‌شان را به گوش مسئولان باشگاه برساند.(ادامه)
ضربه جديد "طارمى" به پرسپوليس
در وانفسای کور بودن منابع درآمدی باشگاهای بزرگ ایران، پرسپولیس و استقلال سراغ روشی ابتکاری برای کمک گرفتن از هواداران‌شان و مرتفع کردن مشکلات مالی رفتند. (ادامه)
سومین شوک پرسپولیس در راه است!
مدیران باشگاه پرسپولیس باید خودشان را برای محرومیت جدید از سوی فیفا آماده کنند. (ادامه)
مدیران پرسپولیس که خبر محرومیت باشگاه و طارمی را کذب و حاشیه سازی علیه تیم عنوان کردند در کمتر از یک ساعت خبر را تایید کردند.
تایید محرومیت طارمی و قرمزها از سوی مدیران باشگاه با وجود تکذیب اولیه/ پرسپولیس وارد بحران شد
مدیران پرسپولیس که خبر محرومیت باشگاه و طارمی را کذب و حاشیه سازی علیه تیم عنوان کردند در کمتر از یک ساعت خبر را تایید کردند. (ادامه)
درگیری و کشمکش در پرسپولیس!
(ادامه)
آئین تحلیف «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران ۱۴ مرداد ماه با حضور دستکم ۱۰ رئیس جمهوری و ۲۰ رئیس مجلس جهان و نمایندگان سیاسی ۱۵۰ کشور در ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
جزئیات مراسم تحلیف ریاست جمهوری در روز شنبه/ چه شخصیت‌های مهمی در مراسم شرکت می‌کنند؟
آئین تحلیف «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران ۱۴ مرداد ماه با حضور دستکم ۱۰ رئیس جمهوری و ۲۰ رئیس مجلس جهان و نمایندگان سیاسی ۱۵۰ کشور در ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. (ادامه)


 پرسپولیسی ها همان روز قول دادند که جام قهرمانی را تصاحب کنند و به «کپورچال» (روستای محل آرامگاه هادی نوروزی) ببرند. پرسپولیس به شکلی باورنکردنی اوج گرفت و به تدریج به صدر جدول نزدیک شد. همان پارسال چیزی نمانده بود که سرخپوشان به عهدی جام قهرمانی در مسیر کپورچال
پرسپولیسی ها همان روز قول دادند که جام قهرمانی را تصاحب کنند و به «کپورچال» (روستای محل آرامگاه هادی نوروزی) ببرند. پرسپولیس به شکلی باورنکردنی اوج گرفت و به تدریج به صدر جدول نزدیک شد. همان پارسال چیزی نمانده بود که سرخپوشان به عهدی(ادامه)
پرسپولیس از رضاییان شکایت می‌کند؟
باشگاه پرسپولیس، رامین رضاییان را به دلیل مصاحبه با شبکه ورزش تهدید به شکایت کرده است.(ادامه)
جدایی بازیکن جنجالی ساروی از پرسپولیس قطعی شد
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد رامین رضاییان می‌تواند تیم آینده‌اش را انتخاب کند. (ادامه)
خطر جدی محرومیت بیخ گوش پرسپولیس
سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه هیچ توافقی با مانوئل ژوزه برای پرداخت شش میلیارد تومان نداشته است.(ادامه)
قطر با 16 بازیکن خارجی مقابل ایران
تیم ملی قطر در شرایطی روز پنج شنبه در اولین دیدار رقابت‌های جام جهانی برابر ایران صف آرایی می کند که 16 بازیکن این تیم اصلیتی غیر قطری دارند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.