.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند. نبویان به نفع قالیباف کنار رفت؟ /ذوالنوری در دوراهی ریاست یا نایب رئیسی /وزرای احمدی نژاد به صف شدند
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند.(ادامه)
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است. مصرف مجاز چای در روز چقدر است؟
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است.(ادامه)
این در حالی است که سال‌های گذشته برگزاری عقد آریایی با انتقاداتی همراه بود، حالا نوبت به اذان آریایی رسیده که موجب واکنش کاربران فضای مجازی شده است. برچسب زورکی آریایی این بار بر اذان!
این در حالی است که سال‌های گذشته برگزاری عقد آریایی با انتقاداتی همراه بود، حالا نوبت به اذان آریایی رسیده که موجب واکنش کاربران فضای مجازی شده است.(ادامه)
بازیکنان پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد خود قبل از پایان فصل جاری نشدند و قصد دارند ابتدا تکلیف مطالبات خود را مشخص کنند و پس از آگاهی در وضعیت نقل و انتقالات قدم بعدی را بردارند. پاسخ منفی ۸ بازیکن به پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد خود قبل از پایان فصل جاری نشدند و قصد دارند ابتدا تکلیف مطالبات خود را مشخص کنند و پس از آگاهی در وضعیت نقل و انتقالات قدم بعدی را بردارند.(ادامه)
نمایندگان در نشست امروز پس از استماع نظر موافقان و مخالفان با کاهش ساعت کاری کارمندان موافقت کردند. ساعت کاری کارمندان کاهش یافت
نمایندگان در نشست امروز پس از استماع نظر موافقان و مخالفان با کاهش ساعت کاری کارمندان موافقت کردند.(ادامه)
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد. لایحه تغییر تعطیلات آخر هفته بار دیگر به نتیجه نرسید / مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد.(ادامه)
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس  اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید .... رفتار انتخاباتی شما مردم بزرگ " آموزش سیاسی" به "قدیمی ها"و "جدیدی های" فهرست های انتخاباتی بود !
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید ....(ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است جنگل‌های مازندران برای مسکن دوم رانتخوار‌ها صرف شد !
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است(ادامه)
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند. بساط املاکی‌های نجومی‌بگیر جمع می‌شود؟
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند.(ادامه)
شمال نیوز : مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد که از هفته جاری ثبت‌نام برای بهره‌مندی از مشوق‌های سربازان ماهر اجرا می‌شود. اعلام زمان آغاز و شرایط ثبت‌نام تسهیلات سربازان ماهر / مشوق‌ها شامل سربازان در حین خدمت نمی‌شود
شمال نیوز : مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد که از هفته جاری ثبت‌نام برای بهره‌مندی از مشوق‌های سربازان ماهر اجرا می‌شود.(ادامه)
انفجار شدید یک ساختمان مسکونی در تهران
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی در خیابان نامجو را تشریح کرد.(ادامه)
با پایان یافتن فرآیند تجمیع آراءِ ۴۱۶ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی آقایان ... نتایج قطعی مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه ،سیمرغ و جویبار مشخص شد
با پایان یافتن فرآیند تجمیع آراءِ ۴۱۶ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی آقایان ...(ادامه)
سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت میزبان بیش از ۸۶۰ هزار مخاطب بود و توانست بیش از ۴۵ میلیارد تومان بفروشد. «مست عشق» همچنان صدرنشین سینما‌ ماند
سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت میزبان بیش از ۸۶۰ هزار مخاطب بود و توانست بیش از ۴۵ میلیارد تومان بفروشد.(ادامه)
خبر خوشحال‌کننده برای هواداران «زخم کاری» فصل ۳ و ۴ زخم کاری با هم پخش می شود
خبر خوشحال‌کننده برای هواداران «زخم کاری»(ادامه)
نسرین شاکرمی حدس‌هایی درباره احتمال خودکشی دخترش می‌زد
اسناد جدیدی از پرونده مرگ نیکا شاکرمی که به دست آمده است، نشان می‌دهد نسرین شاکرمی در آخرین مکالمات خود با دخترش نیکا گمانه‌هایی درمورد احتمال خودکشی نیکا داشته است.(ادامه)
«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به هراس شدید رژیم صهیونیستی از جنگ با نیروهای یمنی گفت که مقامات سیاسی و فرماندهان نظامی این رژیم از سلحشوری، صلابت و شهادت طلبی یمنی ها آگاه هستند. چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به هراس شدید رژیم صهیونیستی از جنگ با نیروهای یمنی گفت که مقامات سیاسی و فرماندهان نظامی این رژیم از سلحشوری، صلابت و شهادت طلبی یمنی ها آگاه هستند.(ادامه)
قرعه‌کشی رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان برگزار شد تا حریفان نسل آینده‌ساز کشورمان مشخص شوند. حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
قرعه‌کشی رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان برگزار شد تا حریفان نسل آینده‌ساز کشورمان مشخص شوند.(ادامه)
قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پرونده بابک زنجانی را منتشر کرد. دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود
قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پرونده بابک زنجانی را منتشر کرد.(ادامه)
وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است. وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است.(ادامه)
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر تایلند برای سیزدهمین بار قهرمان فوتسال آسیا شد. ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر تایلند برای سیزدهمین بار قهرمان فوتسال آسیا شد.(ادامه)
تیم ملی فوتسال افغانستان در اولین دوره حضور خود در جام ملت‌های آسیا، سهمیه جام جهانی را کسب کرد. صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
تیم ملی فوتسال افغانستان در اولین دوره حضور خود در جام ملت‌های آسیا، سهمیه جام جهانی را کسب کرد.(ادامه)
جزییات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی اعلام شد. ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت آغاز می شود
جزییات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی اعلام شد.(ادامه)
برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، در نهایت با پنالتی حذف شوند.

وداع تلخ سرخپوشان با جام حذفی در ضربات پنالتی
برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، در نهایت با پنالتی حذف شوند. (ادامه)
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در راستای برگزاری چهار آزمون در کل کشور تنها چهار مورد دستگیری داشتیم که این نشان می‌دهد داوطلبان به سیستم آموزشی ما اعتماد کردند. دستگیری تنها چهار متخلف در آزمون دیروز
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در راستای برگزاری چهار آزمون در کل کشور تنها چهار مورد دستگیری داشتیم که این نشان می‌دهد داوطلبان به سیستم آموزشی ما اعتماد کردند.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است. برای انتخاب استاندار با مجمع نمایندگان مازندران هماهنگ نشد/ دو وزیر جهاد و رزش مازندرانی باشد
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است. وحیدی : انتخاب استاندار برای مازندران کار دشواری است / برای انتخاب «نوری» هم چالش داشتیم!
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است.(ادامه)
قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌ شیشه‌ای به‌ عنوان یکی از گرانقیمت‌ترین سواری‌های ایران خودرو به یک میلیارد و ۷۰ میلیون رسیده است. قیمت محصولات ایران‌ خودرو؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جدول
قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌ شیشه‌ای به‌ عنوان یکی از گرانقیمت‌ترین سواری‌های ایران خودرو به یک میلیارد و ۷۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت. پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت.(ادامه)
یوسف نوری امروز با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران معارفه می‌شود. استاندار جدید مازندران امروز معارفه می‌شود
یوسف نوری امروز با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران معارفه می‌شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 290 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.315 seconds.