.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
این روز‌ها اوضاع دامپروری و دامداری در کشور کشمشی است و قیمت گوشت در حال میل به بی‌نهایت است. این لابلا هم رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام زنده کشور، از حباب ۲۰ هزار تومانی در قیمت گوشت قرمز خبر داد اما همزمان رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان این تحلیل را اشتباه خواند و اذعان داشت حبابی وجود ندارد. گوشت از شما، شوک از ما!(بخوانيد)
این روز‌ها اوضاع دامپروری و دامداری در کشور کشمشی است و قیمت گوشت در حال میل به بی‌نهایت است. این لابلا هم رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام زنده کشور، از حباب ۲۰ هزار تومانی در قیمت گوشت قرمز خبر داد اما همزمان رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان این تحلیل را اشتباه خواند و اذعان داشت حبابی وجود ندارد.(ادامه)
معرفی غذا های اصیل ایرانی برای مهمانی ها
غذاهای ایرانی بسیار متنوع هستند و با عطر و طعم منحصربه‌فردی که دارند هوش از سر همه آدم‌ها می‌پراند. به همین دلیل است که بهترین غذاها برای مهمانی‌ها، غذاهای ایرانی هستند.(ادامه)
۱۳:۴۹
دوران انبارنشینی‌اش به سرآمده. عجب بخت و اقبالی. این روزگار، آن را هم بالانشین کرد. به لطف جناب تورم، بالاخره فرغون‌خان هم به نوایی رسید و بادی در غبغبه انداخت. آمده، شده، چشم و چراغ قیمت فرغون‌ به قیمت پراید رسید !
۱۳:۴۹ دوران انبارنشینی‌اش به سرآمده. عجب بخت و اقبالی. این روزگار، آن را هم بالانشین کرد. به لطف جناب تورم، بالاخره فرغون‌خان هم به نوایی رسید و بادی در غبغبه انداخت. آمده، شده، چشم و چراغ (ادامه)
کنایه ضرغامی به آملی‌لاریجانی با موضوع طبری!
۱۰۰۵۱۵۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ ۱۳۴۱۳ بازدید ۱۹ نظر ضرغامی با انتشار این فیلم در توئیتر خود نوشت: موضوع "ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد" در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آملی لاریجانی مورد بررسی قرار گرفت. حالا چه عجله ای بود؟! (ادامه)
سونامی چک‌های برگشتی در بازار
روزنامه اعتماد در گزارشی نوشت: عبارت معروفی هست میان شرکت‌های موسوم به «هرمی» که برای تشویق و تهییج فعالان «پایین دست» توسط «سرشاخه‌ها» همواره تکرار می‌شود:«ما روزها خودمان با پولمان کار می‌کنیم و شب‌ها پولمان خودش کار می‌کند و بعد از مدتی به جایی می‌رسیم که به ازای آبمیوه خوردن و استخر و سونا رفتنمان، پول به حسابمان می‌آید.» متاسفانه باید بگوییم که «در این روزهای بی‌رونقی اقتصاد و بازار» این عبارت فقط برای «سرشاخه»‌های شرکت‌های هرمی مصداق ندارد و خیلی‌ها نشسته‌اند و «پولشان» به جای آنها «کار» می‌کند.(ادامه)
عکس/ فروش چلوکباب ایرانی در ایرلاین عربی
هواپیمایی ایر عربیا متعلق به کشور امارات، برای جذب بیشتر مسافران ایرانی اقدام به ارائه چلوکباب و جوجه کباب در پروازهای خود کرده است.(ادامه)
گوشت گیاهی ۷۰۰۰ تومانی در کبابی‌ها و بی‌خبری مسئولان!
در حالی که مسئولان بخش خصوصی از وجود گوشت گیاهی کیلویی ۷۰۰۰ تومانی و چلوکباب ۱۰۰۰ تومانی در بازار خبر داده بودند، وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید انواع گوشت و محصولات پروتئینی، خبری از این مساله ندارد. (ادامه)
شمال نیوز : کودکی مدیری اصلا شبیه بچه های دیگر نبود. دوستان زیادی نداشت و احساس تنهایی می کرد. دوست داشت در آن اتاق نشسته و کتاب ها را ورق بزند اسم هایشان را حفظک ند و عکس هایشان را نگاه کند..... ناگفته هایی جالب از زندگی مهران مدیری + تصاویر
شمال نیوز : کودکی مدیری اصلا شبیه بچه های دیگر نبود. دوستان زیادی نداشت و احساس تنهایی می کرد. دوست داشت در آن اتاق نشسته و کتاب ها را ورق بزند اسم هایشان را حفظک ند و عکس هایشان را نگاه کند.....(ادامه)
توصیه هایی برای خورن سحری
متخصص تغذیه گفت: مصرف غذاهای آبکی مثل سوپ، آش یا آبگوشت، همچنین نوشیدن آب زیاد در حین غذاخوردن باعث اختلال در عملکرد آنزیم‌های گوارشی و دردهای معده می‌شوند.(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
برنامه نود برخلاف تصور شب آرامی را پشت سر گذاشت و عادل فردوسی پور به نظر می رسد نتوانست مخاطبانش را در این برنامه به وجد بیاورد.(ادامه)
نذری‌های جالب و عجیب و غریب در ماه محرم
از قدیم هم "قیمه امام حسینی" در مراسم عزاداری معروف بوده، اما اگر در هیات های مختلف بگردید، حتما به موارد دیگری هم بر می خورید.(ادامه)
عکس/ شام عروسی ضرغامی
(ادامه)
دعوای مالیاتی بر سر چلوکباب!
مالیات‌بر ارزش افزوده از وقتی در مهرماه ١٣٨٧ به ویترین سازمان امور مالیاتی اضافه شد، با مقاومت تقریبا همه اصناف مواجه شد.(ادامه)
نذری‎های باکلاس در شمال تهران
(ادامه)
حسین اسلامی ساروی از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید!(يادداشت)
حسین اسلامی ساروی(ادامه)
85 سال پیش قیمت یک پرس چلوکباب چند بود؟+عکس
(ادامه)
شام عروسی ۲۷۰ نفر را مسموم کرد
(ادامه)
آنچه از آبگوشت نمی دانید!
(ادامه)
هرکی که در انتخابات حامی‌اش بودم،رای‌آورده
(ادامه)
آقای احمدی‌نژاد...این‌فاکتور ‌یادتان هست؟
(ادامه)
پاسخ آیت الله مکارم به یک استفتاء انتخاباتی
(ادامه)
باشگاهی پر از حاشیه ،پر از آدم های امتحان پس داده سرشار از مدیرانی که حضور دوباره در بدنه یک باشگاه آن هم در سطح لیگ دسته اول را در رویای خود دنبال می کردند.مدیران رفوزه و مربیان سفارشی.سرپرست هم که ... 
جیب خالی بازیکنان و خاطر مکدر مسئولان
باشگاهی پر از حاشیه ،پر از آدم های امتحان پس داده سرشار از مدیرانی که حضور دوباره در بدنه یک باشگاه آن هم در سطح لیگ دسته اول را در رویای خود دنبال می کردند.مدیران رفوزه و مربیان سفارشی.سرپرست هم که ... (ادامه)
مشایی از دیدگاه طائب
(ادامه)
بهاران در دفاع مقدس/ نشان داغ دل ماست لاله هایی که شکفت
(ادامه)
ناگفته‌هایی از دوران حضور کرش در تهران
(ادامه)
شام دردسرساز دولت در مشهد
(ادامه)
شام دردسر ساز برای معاون احمدی نژاد
(ادامه)
طنز/ اندر فوائد آب هندوانه
(ادامه)
یکی از کاندیداهای مجلس هشتم ، از هم اکنون با یک چلوکبابی در شهر خود وارد مذاکره شده و برای روز انتخابات بحث و گفتگو درباره تعداد شش هزار غذا را آغاز کرده است.این چلوکبابی معمولا روزهای انتخابات برای کسانی غذا طبخ می کند که ... چلوکباب 24 اسفندي !!
یکی از کاندیداهای مجلس هشتم ، از هم اکنون با یک چلوکبابی در شهر خود وارد مذاکره شده و برای روز انتخابات بحث و گفتگو درباره تعداد شش هزار غذا را آغاز کرده است.این چلوکبابی معمولا روزهای انتخابات برای کسانی غذا طبخ می کند که ...(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.