.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت... تیر خلاص دولت به معیشت کشاورزان شمالی/دولت امسال هم به شالیکاران خارجی یارانه می دهد!
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت...(ادامه)
 تحقیقات پلیس برای رازگشایی از قتل مرموز وکیل بابلی که پیکرش در آمل کشف شده بود به دستگیری ۵ متهم و کشف انگیزه این جنایت منجر شد. جزییات قتل هولناک بازپرس سابق در آمل/ ۵ نفر دستگیر شدند
تحقیقات پلیس برای رازگشایی از قتل مرموز وکیل بابلی که پیکرش در آمل کشف شده بود به دستگیری ۵ متهم و کشف انگیزه این جنایت منجر شد.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد. عملیات کربلای ۸ و اشتباه محاسباتی دشمن از وسعت آن
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد.(ادامه)
دستگیری فرد هتاک به پیکر شهدای فراجا + عکس
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری فرد هتاک به پیکر شهدای فراجا در حمله تروریستی خبر داد.(ادامه)
عکس/ وداع رهبر انقلاب با شهید صیاد شیرازی
امروز ۲۱ فروردین ماه سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی است. به همین مناسبت تصویری از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در کنار پیکر شهید صیاد شیرازی منتشر شده است.(ادامه)
عکس/ ادای احترام رهبر انقلاب بر پیکر شهید صیاد شیرازی
امروز ۲۱ فروردین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی است.(ادامه)
شمال نیوز :  ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است .... معدنکاری بی‌ضابطه و تخریب البرز مرکزی !
شمال نیوز : ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است ....(ادامه)
سکوت برای رضا که عاشق زندگی بود
مراسم تشییع پیکر زنده یاد رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون با حضور مردم و هنرمندان برگزار شد.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی صبح روز شنبه با حضور گسترده مردم و مسوولان از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد. مراسم تشییع پیکر سردار شهید زاهدی در اصفهان برگزار شد
مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی صبح روز شنبه با حضور گسترده مردم و مسوولان از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
تصویری از سردار حاجی زاده و سردار قاآنی بعد از خبرسازی موساد
سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا وفضای سپاه و سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور داشتند. (ادامه)
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه در روز قدس برگزار شد. تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری کشورمان در سوریه
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه در روز قدس برگزار شد.(ادامه)
اولین تصویر از پیکر مطهر شهید القدس "محسن صداقت"
اولین تصویر از پیکر مطهر شهید القدس محسن صداقت(شهید ساختمان کنسولگری ایران‌در دمشق سوریه) در معراج شهدای تهران را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
اولین تصویر از پیکر شهید القدس "سید مهدی جلادتی"
اولین تصویر از پیکر مطهر شهید القدس سید مهدی جلادتی (شهید ساختمان کنسولگری ایران‌در دمشق سوریه) در معراج شهدای تهران را مشاهده کنید.(ادامه)
تشییع پیکر شهید زاهدی در اصفهان روز شنبه هفته آینده از فلکه بزرگمهر به سمت گلستان شهدای این شهر انجام خواهد شد. زمان تشییع پیکر شهید زاهدی در اصفهان اعلام شد
تشییع پیکر شهید زاهدی در اصفهان روز شنبه هفته آینده از فلکه بزرگمهر به سمت گلستان شهدای این شهر انجام خواهد شد.(ادامه)
سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی بر اثر تجاوزات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید. جزئیات برگزاری مراسم تشییع و بزرگداشت سردار زاهدی
سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی بر اثر تجاوزات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.(ادامه)
تشییع پیکر شهید زاهدی در اصفهان روز شنبه هفته آینده از فلکه بزرگمهر به سمت گلستان شهدای این شهر انجام خواهد شد. پیکر شهید زاهدی به اصفهان منتقل می‌شود
تشییع پیکر شهید زاهدی در اصفهان روز شنبه هفته آینده از فلکه بزرگمهر به سمت گلستان شهدای این شهر انجام خواهد شد.(ادامه)
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. پیکر سردار شهید زاهدی در کجا به خاک سپرده می‌شود؟
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. (ادامه)
حال و هوای منزل سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در اصفهان
فارس: سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با حضور و در منزل سردار شهید زاهدی و عرض تسلیت به خانواده وی، گفت: زمان و نحوه برگزاری مراسم تشییع پیکر آن شهید بزرگوار متعاقبا اعلام می‌شود. وی افزود: امشب درب بهشت حاج احمد و حاج حسین به حاج علی زاهدی خوش‌آمد می‌گویند.(ادامه)
سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد.

اسامی شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق/اعلام شهادت هفت مستشار نظامی ایرانی در اطلاعیه سپاه پاسداران
سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد. (ادامه)
تصاویر/ به آتش کشیده شدن بیمارستان شفاء در غزه
نیروهای اشغالگر اسراییلی از اطراف بیمارستان شفا به سمت جنوب شهر غزه عقب‌نشینی کردند. پس از عقب نشینی آنها اقدام به شلیک کور، آتش زدن و دیگر اقدامات احمقانه کردند.تاکنون پیکر بیش از ۵۰ شهید فلسطینی در ویرانه که قبل از تخریب توسط صهیونیست‌ها اسمش بیمارستان شفا بود، پیدا شده است. بیمارستان شفا در غزه به کلی از خدمت خارج شده است. / فرهیختگان(ادامه)
قوه قضائیه در خصوص فوت سارا تبریزی توضیحاتی ارائه داد. توضیحات قوه قضائیه در خصوص فوت سارا تبریزی
قوه قضائیه در خصوص فوت سارا تبریزی توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: علت فوت مرحومه« پرستو بخشی» پزشک متخصص قلب در دست بررسی است. علت فوت یک پزشک در دست بررسی است
مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: علت فوت مرحومه« پرستو بخشی» پزشک متخصص قلب در دست بررسی است.(ادامه)
سقوط بیل مکانیکی در معدن سنگ عمارلوی رودبار منجر به مرگ راننده آن شد. حادثه مرگبار در معدن سنگ رودبار
سقوط بیل مکانیکی در معدن سنگ عمارلوی رودبار منجر به مرگ راننده آن شد.(ادامه)
روابط عمومی سپاه الیرز اعلام کرد: پاسدار بسیجی “بهروز واحدی” از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید. شهادت یکی دیگر از فرزندان مدافع حرم البرز
روابط عمومی سپاه الیرز اعلام کرد: پاسدار بسیجی “بهروز واحدی” از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید.(ادامه)
تشییع پیکر حماسه خوان دوران دفاع مقدس در بابل
پیکر حاج عسکری اسماعیل‌پور حماسه خوان دوران دفاع مقدس در بابل تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
ذاکر اهل بیت (ع) و خالق نغمه ماندگار «بهر فتح کربلا با کاروان، می‌رود این لشکر از مازندران» دعوت حق را لبیک گفت. حماسه خوان بهر فتح کربلا آسمانی شد
ذاکر اهل بیت (ع) و خالق نغمه ماندگار «بهر فتح کربلا با کاروان، می‌رود این لشکر از مازندران» دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت. شهید خلعتبری که بود و چه کرد؟(يادداشت)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت.(ادامه)
عکس‌های منتشر نشده از مراسم تشییع پیکر سید احمد خمینی
پیکر حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی فرزند برومند بنیانگذار جمهوری اسلامی صبح شنبه ۲۷ اسفند ماه سال ۱۳۷۳، باشکوه فراوان در میان انبوه جمعیت میلیونی سوگواران، از دانشگاه تهران به سوی حرم مطهر حضرت امام تشییع و در جوار تربت پاک پدر بزرگوارش به خاک سپرده شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 116 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.