.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام ، بیان کردند: حج امسال، حج برائت است؛ آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد داد/ حج امسال، حج برائت است ....(خبر)
(ادامه)
نشست خبری مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه امروز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه با حضور خبرنگاران برگزار شد. وی درباره آخرین وضعیت پرونده زمین ۱۰۰۰ میلیاردی حوزه علمیه ازگل گفت: آخرین وضعیت پرونده زمین ۱۰۰۰ میلیاردی حوزه علمیه ازگل از زبان سخنگوی قوه قضائیه
نشست خبری مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه امروز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه با حضور خبرنگاران برگزار شد. وی درباره آخرین وضعیت پرونده زمین ۱۰۰۰ میلیاردی حوزه علمیه ازگل گفت:(ادامه)
شمال نیوز : احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود مدعی العموم به موضوع پرونده حوزه علمیه امام خمینی(ره) و شخص آقای صدیقی به عنوان متولی و منتقل کننده بخشی از املاک حوزه علمیه به موسسه "پیروان اندیشه های قائم" شد. سکوت غیرقابل باوری را از مقامات قضایی در پرونده صدیقی شاهد هستیم
شمال نیوز : احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود مدعی العموم به موضوع پرونده حوزه علمیه امام خمینی(ره) و شخص آقای صدیقی به عنوان متولی و منتقل کننده بخشی از املاک حوزه علمیه به موسسه "پیروان اندیشه های قائم" شد.(ادامه)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد. مرداب اسرائیل(يادداشت)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد.(ادامه)
امروز در غزه تمام شرافت در مقابل تمام شرارت قرار گرفته/ اگر کشورهای اسلامی بر طبق قرآن عمل می‌کردند رژیم صهیونیستی جرات قتل عام مردم غزه را داشت؟ / راهکار اصلاح این وضعیت بازگشت به قرآن است،‌ تشکیل امت اسلامی با محوریت قرآن ....(خبر)
(ادامه)
حتی اگر اصلاح‌طلبان یک لیست قدر و تمند هم داشته باشند با آنها وارد ائتلاف نمی‌شود، چرا که عُمر مهر اصولگرایی که روی پیشانی‌اش جا ... باهنر: اصولگراها باهم کل‌کل می کنند تا سهم شان در لیست بیشتر شود /جبهه پایداری گفته لیست جدا می دهد /دعوت ما از اصلاح طلبان برای رقابت بود نه ائتلاف
حتی اگر اصلاح‌طلبان یک لیست قدر و تمند هم داشته باشند با آنها وارد ائتلاف نمی‌شود، چرا که عُمر مهر اصولگرایی که روی پیشانی‌اش جا ...(ادامه)
شمال نیوز: سفیر ایران در واتیکان استوارنامه خود را به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان تقدیم کرد. سفیر ایران در واتیکان استوارنامه خود را تقدیم پاپ فرانسیس کرد
شمال نیوز: سفیر ایران در واتیکان استوارنامه خود را به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان تقدیم کرد.(ادامه)
دبیرکل جبهه پیروان نسبت به رد صلاحیت «مسعود پزشکیان» از سوی هیات‌های اجرایی واکنش نشان داد. واکنش باهنر به ردصلاحیت پزشکیان؛ خردمندانه برخورد نکردند
دبیرکل جبهه پیروان نسبت به رد صلاحیت «مسعود پزشکیان» از سوی هیات‌های اجرایی واکنش نشان داد.(ادامه)
300-400 اصولگرا در تهران مدعی ورود به لیست هستند
(ادامه)
شمال نیوز: دفتر امور سیاسی وزارت کشور در اطلاعیه‌ای فعالیت دو تشکل را غیرقانونی اعلام کرد. اطلاعیه وزارت کشور درباره فعالیت دو تشکل سیاسی
شمال نیوز: دفتر امور سیاسی وزارت کشور در اطلاعیه‌ای فعالیت دو تشکل را غیرقانونی اعلام کرد.(ادامه)
شیخ ابراهیم زکراکی، رهبر شیعیان نیجریه، پس از گذراندن دوران طولانی بازداشت خانگی چهارشنبه ۱۹ مهرماه وارد ایران خواهد شد. شیخ زکزاکی فردا وارد تهران می‌شود
شیخ ابراهیم زکراکی، رهبر شیعیان نیجریه، پس از گذراندن دوران طولانی بازداشت خانگی چهارشنبه ۱۹ مهرماه وارد ایران خواهد شد.(ادامه)
چگونه بین خود و امام زمان (عج) پل ارتباطی بزنیم؟!
(ادامه)
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد. رقیب را باید بدون حذف پای صندوق رأی شکست داد/همه می‌دانند روحانی عملاً پدرخوانده حزب اعتدال و توسعه است
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد.(ادامه)
روز نهم ربیع الاول مصادف با آغاز ولایت امام زمان (عج) و روز کشته شدن «عمر بن سعد» است. به همین دلیل پیروان اهل بیت علیه‌السلام از گذشته این روز را جشن می‌گرفتند. اما این جشن‌ها نیز از اشتباه مصون نمانده و دچار انحرافاتی شده است. یکی از آنها برگزاری مجلس «عمرکشان» و دیگری بیان «حدیث رفع القم» در چنین روزی است. در این یادداشت به بررسی این مسئله می‌پردازیم که چرا نباید این دو موضوع را باور کرد. چرا باید روز نهم ربیع الاول را جشن گرفت؟
روز نهم ربیع الاول مصادف با آغاز ولایت امام زمان (عج) و روز کشته شدن «عمر بن سعد» است. به همین دلیل پیروان اهل بیت علیه‌السلام از گذشته این روز را جشن می‌گرفتند. اما این جشن‌ها نیز از اشتباه مصون نمانده و دچار انحرافاتی شده است. یکی از آنها برگزاری مجلس «عمرکشان» و دیگری بیان «حدیث رفع القم» در چنین روزی است. در این یادداشت به بررسی این مسئله می‌پردازیم که چرا نباید این دو موضوع را باور کرد.(ادامه)
نخست وزیر کویت در سخنان خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل نسبت به پیامدهای منفی لغو دو قرارداد مربوط به کشتیرانی دریایی بین کشورش و عراق هشدار داد. ادعاهای مرزی کویت علیه عراق و ایران
نخست وزیر کویت در سخنان خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل نسبت به پیامدهای منفی لغو دو قرارداد مربوط به کشتیرانی دریایی بین کشورش و عراق هشدار داد.(ادامه)
باور این که پیامبر رحمت و مهربانی هم عصبانی شوند، سخت است ولی در تاریخ مواردی ذکر شده که رسول خدا(ص) به گونه‌ای خشمگین می‌شدند که کسی جلودارش نبود. آیا پیامبر رحمت عصبانی هم می‌شدند؟(يادداشت)
باور این که پیامبر رحمت و مهربانی هم عصبانی شوند، سخت است ولی در تاریخ مواردی ذکر شده که رسول خدا(ص) به گونه‌ای خشمگین می‌شدند که کسی جلودارش نبود.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است.

جهاد تبیین صدا و سیمای مازندران از مناره‌های حرم کربلا و نجف
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است. (ادامه)
نقاشی عجیب از حرم امام حسین (ع) وقتی ضریح نداشت+عکس
وقایع محرم و عاشورا، همواره یکی از بهترین موضوعات برای خلق آثار هنری و آیینی بوده اند. در زیر تصویری از حرم امام حسین (ع) که هنرمندش هیچ شناختی از اسلام و این امام همام نداشته است را می توانید ببینید .(ادامه)
خلاصه وقایع روز عاشورا با تفکیک دقیق ساعت
طبق محاسبه مرحوم دکتر احمد بیرشک، واقعه روز عاشورا به حساب گاه‌شماری شمسی دقیقا روز 21 مهر سال 59 هجری شمسی بوده است و با توجه به مقاتل معتبر می توان شرح وقایع روز عاشورا را از اذان صبح تا اذان مغرب به ترتیب زیر دسته بندی کرد.(ادامه)
رئیس جمهور با اشاره بر اهمیت تلاش برای تامین خواسته‌های مردم و رفع مشکلات با تکیه بر خردمندی، تدبیر، هماهنگی و هم‌افزایی، بر نظارت وزارتخانه‌های ذی‌ربط بر فرآیند زنجیره تولید تا مصرف تاکید کرد / از ظرفیت اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی استفاده شود ....(خبر)
(ادامه)
واکنش رئیسی به اهانت به قرآن کریم از سوی دولت سوئد
(ادامه)
در واکنش به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، سفیر این کشور در تهران توسط سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان احضار شد. سفیر سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد
در واکنش به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، سفیر این کشور در تهران توسط سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان احضار شد.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز برخی جرائم، مردم را بیشتر آزار می‌دهد و بیشتر به مردم ضرر می‌رساند که یکی از آنها، جرم سرقت است؛ لذا رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌ها نسبت به این مقوله توجه ویژه داشته باشند. برخی کشف حجاب‌ها با انگیزه سیاسی و هدایت معاندان است
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز برخی جرائم، مردم را بیشتر آزار می‌دهد و بیشتر به مردم ضرر می‌رساند که یکی از آنها، جرم سرقت است؛ لذا رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌ها نسبت به این مقوله توجه ویژه داشته باشند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: تعیین مجازات نباید به گونه‌ای باشد که موجب وهن شود و اگر مجازات تعیین‌شده وهن دستگاه قضایی باشد، از اثرگذاری لازم برخوردار نخواهد بود. تعیین مجازات نباید موجب وهن شود / کشف حجاب حتی اگر با انگیزه سیاسی و هدایتگری معاندان هم نباشد، عملی خلاف شرع و قانون است / تا زمانی که لایحه حجاب تبدیل به قانون شود، باید بر اساس قوانین فعلی عمل کرد(خبر)
رئیس قوه قضاییه گفت: تعیین مجازات نباید به گونه‌ای باشد که موجب وهن شود و اگر مجازات تعیین‌شده وهن دستگاه قضایی باشد، از اثرگذاری لازم برخوردار نخواهد بود.(ادامه)
حمله چهار تروریست به کلانتری ۱۶ زاهدان که به هلاکت خود آن‌ها و شهادت دو نفر از نیرو‌های انتظامی مستقر در این کلانتری منجر شد، نتیجه مستقیم سخنان افراطی کسانی است که در چند ماه گذشته با سوء‌استفاده از تریبون‌های نمازجمعه و سایر امکانات تبلیغاتی استان سیستان و بلوچستان تلاش کردند بذر بدبینی در جامعه بپاشند. حمله تند روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
حمله چهار تروریست به کلانتری ۱۶ زاهدان که به هلاکت خود آن‌ها و شهادت دو نفر از نیرو‌های انتظامی مستقر در این کلانتری منجر شد، نتیجه مستقیم سخنان افراطی کسانی است که در چند ماه گذشته با سوء‌استفاده از تریبون‌های نمازجمعه و سایر امکانات تبلیغاتی استان سیستان و بلوچستان تلاش کردند بذر بدبینی در جامعه بپاشند.(ادامه)
محمدرضا باهنر: در مجموع اینکه برخی برای آمدن به صحنه انتخابات شرط می گذارند، معنا ندارد. آقای حجاریان برای آمدن شما حاکمیت شرط می گذارد، نه آنکه شما برای حاکمیت شرط بگذارید. اگر خواستید وارد انتخابات شوید یکسری شرط و شروط است، اینها را بپذیرید بعد تشریف بیاورید. باهنر: آقای حجاریان حاکمیت برای شما شرط می‌گذارد نه بالعکس
محمدرضا باهنر: در مجموع اینکه برخی برای آمدن به صحنه انتخابات شرط می گذارند، معنا ندارد. آقای حجاریان برای آمدن شما حاکمیت شرط می گذارد، نه آنکه شما برای حاکمیت شرط بگذارید. اگر خواستید وارد انتخابات شوید یکسری شرط و شروط است، اینها را بپذیرید بعد تشریف بیاورید.(ادامه)
ملت ایران تمام فشارها را خنثی کرده/ هیچ کسی امروز نمی‌تواند از واردات و صادرات ما جلوگیری کند/ امن ترین خطوط کشتیرانی متعلق به ماست / ملت ایران تمام فشارها را خنثی کرده است ....(خبر)
(ادامه)
توانمندی نظامی ایران می‌تواند بازدارندگی اقتصادی و سیاسی هم داشته باشد. البته روشن است که ما دنبال تنش نیستیم، اما می‌گوییم اقدام محدودیت‌زا، اقدام محدودیت‌زا را در پی می‌آورد. موشک ‌هایپرسونیک فتاح(يادداشت)
توانمندی نظامی ایران می‌تواند بازدارندگی اقتصادی و سیاسی هم داشته باشد. البته روشن است که ما دنبال تنش نیستیم، اما می‌گوییم اقدام محدودیت‌زا، اقدام محدودیت‌زا را در پی می‌آورد.(ادامه)
شمال نیوز : فتح خرمشهر‌های نظامی سخت بود، اما به سختی فتح خرمشهر‌های غیرنظامی و عمدتا” فرهنگی و عقیدتی و سیاسی نبوده و اهتمام بیشتری برای فتح این خرمشهر‌ها لازم است .... رسانه ملی و پردازش خرمشهر‌های پیش رو / فتح خرمشهر، ماحصل تکثر امید به آینده در قلب‌ها
شمال نیوز : فتح خرمشهر‌های نظامی سخت بود، اما به سختی فتح خرمشهر‌های غیرنظامی و عمدتا” فرهنگی و عقیدتی و سیاسی نبوده و اهتمام بیشتری برای فتح این خرمشهر‌ها لازم است ....(ادامه)
تولیدکننده و مصرف‌کننده صنعت خودرو امروز ناراضی هستند/ صنعت خودرو چه پیچیدگی دارد که نمی توانیم موفق عمل کنیم؟ / دست نیاز به سوی نخبگان دراز می‌کنیم تا به سمت ثبات اقتصادی پیش برویم و طی ۵ سال بتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 27 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.