.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در بین انواع اختلالات خواب، “اختلال بی‌خوابی” شایع‌ترین است که زنان ۴۰ درصد بیشتر از مردان به آن مبتلا می‌شوند. زنان به چند ساعت خواب نیاز دارند؟
در بین انواع اختلالات خواب، “اختلال بی‌خوابی” شایع‌ترین است که زنان ۴۰ درصد بیشتر از مردان به آن مبتلا می‌شوند.(ادامه)
بالاترین مبلغ که پیش‌تر حدود ۱.۴ میلیون دلار بود، برای ویولنی پرداخت شد که هنگام غرق شدن کشتی نواخته می‌شد، که در سال ۲۰۱۳ در همین حراجی فروخته شد. فروش ساعت ثروتمندترین مسافر تایتانیک!
بالاترین مبلغ که پیش‌تر حدود ۱.۴ میلیون دلار بود، برای ویولنی پرداخت شد که هنگام غرق شدن کشتی نواخته می‌شد، که در سال ۲۰۱۳ در همین حراجی فروخته شد.(ادامه)
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند. ارزیابی تاثیر شهادت فرزندان هنیه بر مذاکرات فلسطینی‌ها
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود مدعی العموم به موضوع پرونده حوزه علمیه امام خمینی(ره) و شخص آقای صدیقی به عنوان متولی و منتقل کننده بخشی از املاک حوزه علمیه به موسسه "پیروان اندیشه های قائم" شد. سکوت غیرقابل باوری را از مقامات قضایی در پرونده صدیقی شاهد هستیم
شمال نیوز : احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود مدعی العموم به موضوع پرونده حوزه علمیه امام خمینی(ره) و شخص آقای صدیقی به عنوان متولی و منتقل کننده بخشی از املاک حوزه علمیه به موسسه "پیروان اندیشه های قائم" شد.(ادامه)
برنامه‌ریزی برای «سیزده‌بِه‌دَر» و گذراندن این روز در طبیعت دغدغه بعضی از خانواده‌هاست؛ دغدغه‌ای که البته با توجه به همزمانی نوروز و ماه رمضان شاید کمرنگ‌تر شده باشد. با این وجود،‌ اما برخی معتقدند اگر در خانه بمانند، نحسیِ سیزدهم فروردین دامن‌گیرشان می‌شود بنابراین حتی برای یک پیاده‌روی کوتاه از منزل خارج می‌شوند. اما واقعا این روز نحس است؟ آیا «سیزده‌ به‌در» واقعا نحس است؟
برنامه‌ریزی برای «سیزده‌بِه‌دَر» و گذراندن این روز در طبیعت دغدغه بعضی از خانواده‌هاست؛ دغدغه‌ای که البته با توجه به همزمانی نوروز و ماه رمضان شاید کمرنگ‌تر شده باشد. با این وجود،‌ اما برخی معتقدند اگر در خانه بمانند، نحسیِ سیزدهم فروردین دامن‌گیرشان می‌شود بنابراین حتی برای یک پیاده‌روی کوتاه از منزل خارج می‌شوند. اما واقعا این روز نحس است؟(ادامه)
 آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است. فرهنگ رمضان درمازندران(يادداشت)
آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است.(ادامه)
مصدق به منظور از بین بردن شائبه هر گونه اعمال نفوذ در پرونده اخیر پسرانش، استعفای خود از سمت معاون اولی قوه قضاییه را تقدیم محسنی اژه ای کرد. واکنش پدر به پرونده پسران؛ معاون اول قوه قضاییه استعفا کرد / پیام محسنی اژه ای
مصدق به منظور از بین بردن شائبه هر گونه اعمال نفوذ در پرونده اخیر پسرانش، استعفای خود از سمت معاون اولی قوه قضاییه را تقدیم محسنی اژه ای کرد.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
مربی یک مدرسه فوتبال که ۸ پسر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده بود با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد. حکم مربی شیطان صفت فوتبال مشخص شد
مربی یک مدرسه فوتبال که ۸ پسر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده بود با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد.(ادامه)
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... آتش به انبار پنبه کشور !
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... (ادامه)
مرد شرور که باعنوان مربی فوتبال ۸ پسر نوجوان را مورد آزار واذیت قرار داده درحالی محاکمه شد که والدین این بچه‌ها خواهان اشد مجازات برای متهم هستند. محاکمه مربی فوتبال به اتهام آزار ۸ پسر نوجوان
مرد شرور که باعنوان مربی فوتبال ۸ پسر نوجوان را مورد آزار واذیت قرار داده درحالی محاکمه شد که والدین این بچه‌ها خواهان اشد مجازات برای متهم هستند.(ادامه)
پلیس در جست‌وجوی چهار متهم فراری است که در نزاعی خیابانی به بهانه نگاه چپ یک مرد جوان، او را به قتل رسانده اند. پسر جوان قربانی نگاه چپ شد
پلیس در جست‌وجوی چهار متهم فراری است که در نزاعی خیابانی به بهانه نگاه چپ یک مرد جوان، او را به قتل رسانده اند.(ادامه)
ایلان ماسک گفت: زمانی فرا می‌رسد که به هیچ شغلی نیاز نیست. ایلان ماسک: همه مشاغل از بین می‌روند
ایلان ماسک گفت: زمانی فرا می‌رسد که به هیچ شغلی نیاز نیست.(ادامه)
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد . غزه، سرزمین مظلوم به خون نشسته؛ در برابر رژیم حرامزاده و شمرهای زمانه
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد .(ادامه)
به گفته وزیر آموزش‌وپرورش اجرای سراسری طرح باز شدن در‌های مدارس در روز‌های پنجشنبه و جمعه نیاز به هماهنگی با دستگاه‌های دیگر دارد. تکلیف باز شدن مدارس در روزهای پنجشنبه و جمعه مشخص شد
به گفته وزیر آموزش‌وپرورش اجرای سراسری طرح باز شدن در‌های مدارس در روز‌های پنجشنبه و جمعه نیاز به هماهنگی با دستگاه‌های دیگر دارد.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش گفت: پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها مدارس را باز می‌کنیم تا پدران و پسران و نیز مادران و دختران به مدارس بروند و ورزش کنند. درهای مدارس پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها باز می‌شوند
وزیر آموزش و پرورش گفت: پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها مدارس را باز می‌کنیم تا پدران و پسران و نیز مادران و دختران به مدارس بروند و ورزش کنند.(ادامه)
عکس خنده دار از خوابگاه دانشجویی پسران
عکسی از خوابگاه دانشجویان پسر، در فضای مجازی پربازدید شد.(ادامه)
پیگیری‌های از منابع آگاه نشان می‌دهد که آن مقام ارشد قضایی که فرزندانش دستگیر شده‌اند، حجت‌الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه‌قضائیه است. جزییات جدید بازداشت ۲ تن از فرزندان معاون اول قوه قضاییه / ۸ نفر بازداشت شدند
پیگیری‌های از منابع آگاه نشان می‌دهد که آن مقام ارشد قضایی که فرزندانش دستگیر شده‌اند، حجت‌الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه‌قضائیه است.(ادامه)
گلچین فنون دیروز شیر مردان مازندرانی کشتی ایران
شمال نیوز: دیروز سه کشتی گیر مازندرانی توانستند به فینال جام جهانی کشتی آزاد مردان جهان راه پیدا کنند. قدرت‌نمایی شیر پسران ایران در روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان را می بینید.(ادامه)
مربی فوتبال یک باشگاه ورزشی که ۹ پسر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده است، بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد. ماجرای آزار ۹پسر نوجوان از سوی مربی فوتبال
مربی فوتبال یک باشگاه ورزشی که ۹ پسر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده است، بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : برای زنان و مردانی که گام نخست را برای تشکیل مجلس دوازدهم برداشتند موفقیت آرزو دارم و در ادامه و در پیوند با ضرورت حضور موثر زنان در جامعه و ایفای نقش و رسالت سیاسی و اجتماعی خود چند نکته را لازم به طرح می‌دانم .... درسایه ماندن زنان آگاه و شجاعی که می‌توانستند در ادوار مجلس در مازندران نقش‌آفرین باشند تاسف بار است / حضور ده تا بیست درصد نماینده زن از مجموع ۲۹۰ وکیل، به غنای قوه قانونگذاری کشور خواهد افزود/ زنان و دختران جوان استان با توجه به اصل « انتخاب اصلح » برای تشکیل مجلسی مطالبه‌گر، کارآمد و حق‌گو به نامزدهای زن حوزه های انتخابیه خود رای دهند
شمال نیوز : برای زنان و مردانی که گام نخست را برای تشکیل مجلس دوازدهم برداشتند موفقیت آرزو دارم و در ادامه و در پیوند با ضرورت حضور موثر زنان در جامعه و ایفای نقش و رسالت سیاسی و اجتماعی خود چند نکته را لازم به طرح می‌دانم ....(ادامه)
حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران، بجای تئوری پردازی محض، الگو‌های عملی را مکمل رهنمود‌های گفتاری کرده تا در عمل نشان دهند بهترین شکل محتواگذاری برای اداره یک حسینیه چیست. حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران دو حسینیه با یک کارکرد
حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران، بجای تئوری پردازی محض، الگو‌های عملی را مکمل رهنمود‌های گفتاری کرده تا در عمل نشان دهند بهترین شکل محتواگذاری برای اداره یک حسینیه چیست.(ادامه)
به دستور وزارت تحصیلات عالی طالبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ افغانستان بدون حضور دختران و تنها با شرکت دانش‌آموزان پسر برگزار می‌شود. طالبان شرکت زنان در کنکور سراسری را ممنوع کرد
به دستور وزارت تحصیلات عالی طالبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ افغانستان بدون حضور دختران و تنها با شرکت دانش‌آموزان پسر برگزار می‌شود.(ادامه)
به گفته یک متخصص روانشناسی، همان‌طور که کودک در اثر بی‌توجهی ممکن است دچار بیماری گوارشی برگرفته از اختلالات سایکوسوماتیک شود، در بزرگسالی نیز این امر محتمل است. بی‌مهری والدین چه بلایی برسر فرزندان می‌آورد؟
به گفته یک متخصص روانشناسی، همان‌طور که کودک در اثر بی‌توجهی ممکن است دچار بیماری گوارشی برگرفته از اختلالات سایکوسوماتیک شود، در بزرگسالی نیز این امر محتمل است.(ادامه)
دختر ۱۷ ساله‌ای به همراه مادرش حکم جلب پسری را گرفت که زمانی خواستگار او بود، اما در دادگاه اسنادی رو شد که همه چیز را زیر سوال برد. راز تجـاوز به دختر ۱۷ ساله در ویلای اجاره‌ای فاش شد
دختر ۱۷ ساله‌ای به همراه مادرش حکم جلب پسری را گرفت که زمانی خواستگار او بود، اما در دادگاه اسنادی رو شد که همه چیز را زیر سوال برد.(ادامه)
جشنواره فوتبال پایه زیر ۱۰ سال مازندران در ساری برگزار شد. برپایی جشنواره فوتبال پایه مازندران
جشنواره فوتبال پایه زیر ۱۰ سال مازندران در ساری برگزار شد.(ادامه)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)
فیلم " برادران لیلا " در ژانر اجتماعی سیاسی رایج ایران، تلخ، اما قابل تحسین و قابل تامل است ولی معتقدم در مسیر جهان بینی فرم و مضمون آثار قبلی کارگردان ، تکرار ی و برخی دیالوگ ها، کم عمق و  شعاری است.

تلخ؛ اما...(يادداشت)
فیلم " برادران لیلا " در ژانر اجتماعی سیاسی رایج ایران، تلخ، اما قابل تحسین و قابل تامل است ولی معتقدم در مسیر جهان بینی فرم و مضمون آثار قبلی کارگردان ، تکرار ی و برخی دیالوگ ها، کم عمق و شعاری است. (ادامه)
اولین دوره مسابقات اسکیت هنری شهرستانی مازندران در آمل برگزار شد. برگزاری اولین دوره مسابقات اسکیت هنری مازندران
اولین دوره مسابقات اسکیت هنری شهرستانی مازندران در آمل برگزار شد.(ادامه)
معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: انتظار این بود مجلس وام ازدواج را بیشتر از این افزایش دهد. افزایش ۲۵ درصدی وام ازدواج
معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: انتظار این بود مجلس وام ازدواج را بیشتر از این افزایش دهد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 28 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.