.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نایب رئیس شورای عالی استان‌ها از قرارگیری موضوع رسیدگی به خسارت سیل مشهد به عنوان دستورکار شورای شهر مشهد خبر داد. قصور انسانی در سیل مشهد نقش داشت؟
نایب رئیس شورای عالی استان‌ها از قرارگیری موضوع رسیدگی به خسارت سیل مشهد به عنوان دستورکار شورای شهر مشهد خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده ادوار مازندران تاکید کرد :  خطابم به فرهیختگان ، دلسوزان ونمایندگان ومسوولان استان نه سیاسیون ماله کش این است که همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان نگذارند این فرصتها از استان از دست برود و قربانی غفلت و ناتوانی مسوول اجرایی استان گردد شجاعی کیاسری : چرا استاندار مازندران بر خلاف ماموریت خود در حمایت از سرمایه گذاران و اشتغالزایی ، پرونده پروژه پتروشیمی مازندران را بسته اعلام کرد؟! / استاندار به اندازه وزن خودش قفل به در استانداری ، توسعه و اشتغال استان میزند / نوری هیچ سنخیت اجرایی برای استانداری مازندران ندارد
شمال نیوز : این نماینده ادوار مازندران تاکید کرد : خطابم به فرهیختگان ، دلسوزان ونمایندگان ومسوولان استان نه سیاسیون ماله کش این است که همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان نگذارند این فرصتها از استان از دست برود و قربانی غفلت و ناتوانی مسوول اجرایی استان گردد (ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود.
آیت‌الله رئیسی: ‌لازم باشد برای حل مشکلات مردم، به یک استان نه یکبار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود. (ادامه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
حضور در بین مردم و برگزاری دیدار مردمی در مرکز استان با حضور مردم شهرستان‌های مرکزی و شرق استان در مصلی مرکز استان از مهم‌ترین برنامه‌های رییس‌جمهوری در سفر به استان است. برنامه‌های سفر دو روزه رییس جمهور و هیات دولت به مازندران تشریح شد
حضور در بین مردم و برگزاری دیدار مردمی در مرکز استان با حضور مردم شهرستان‌های مرکزی و شرق استان در مصلی مرکز استان از مهم‌ترین برنامه‌های رییس‌جمهوری در سفر به استان است.(ادامه)
مازندران آقای رئیس‌جمهور، سوادکوه و سوادکوه شمالی نیازمند اعتبارات ملی است.

مطالبه مردم سوادکوه از رئیس جمهور در سفر به مازندران
مازندران آقای رئیس‌جمهور، سوادکوه و سوادکوه شمالی نیازمند اعتبارات ملی است. (ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از بهره‌برداری از ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی این استان با اعتباری بالغ بر ۴۷۵۰ میلیارد ریال همزمان با دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران خبر داد. بهره برداری از ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی مازندران در دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از بهره‌برداری از ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی این استان با اعتباری بالغ بر ۴۷۵۰ میلیارد ریال همزمان با دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران خبر داد.(ادامه)
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی پنجشنبه 27 اردیبهشت‌ماه به استان مازندران سفر می‌کند . رئیس‌جمهور پنجشنبه به مازندران سفر می‌کند
شمال نیوز : آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی پنجشنبه 27 اردیبهشت‌ماه به استان مازندران سفر می‌کند .(ادامه)
معاون وزیرکار با بیان اینکه پیشنهاد گسترده تر شدن دامنه شمول در اصلاحیه قانون بیمه بیکاری را ارائه کرده ایم گفت:تلاش وزارت کار این است که افراد آموزش‌های لازم را فرا بگیرند و به محیط کار برگردند . اصلاح قانون بیکاری به کجا رسید؟
معاون وزیرکار با بیان اینکه پیشنهاد گسترده تر شدن دامنه شمول در اصلاحیه قانون بیمه بیکاری را ارائه کرده ایم گفت:تلاش وزارت کار این است که افراد آموزش‌های لازم را فرا بگیرند و به محیط کار برگردند .(ادامه)
نشریه نیوزویک می‌گوید ایران دست‌کم ۳ هزار فروند موشک آماده شلیک، از همان انواعی دارد که برخی از آنها را در حمله اخیر به اسرائیل به هدف زد. نیوزویک: ایران هیچ محدودیتی در تولید انبوه موشک‌های نقطه‌زن ندارد
نشریه نیوزویک می‌گوید ایران دست‌کم ۳ هزار فروند موشک آماده شلیک، از همان انواعی دارد که برخی از آنها را در حمله اخیر به اسرائیل به هدف زد.(ادامه)
یک گور دورۀ عصر آهن در جریان خاکبرداری در مسیر چهار باند کردن جادۀ پارس آباد ـ سربند در استان اردبیل کشف شد. کشف یک گور تاریخی در عملیات راه‌سازی اردبیل
یک گور دورۀ عصر آهن در جریان خاکبرداری در مسیر چهار باند کردن جادۀ پارس آباد ـ سربند در استان اردبیل کشف شد.(ادامه)
محبی تبار گفت: در ۱۶ تئوری اصلی قدرت در دنیا، جمعیت مولفه اول موثر در قدرت نظامی کشور‌ها به حساب می‌آید. دبیر ستاد ملی جمعیت: موضوع جمعیت مهم‌ترین مسئله امنیتی کشور خواهد بود
محبی تبار گفت: در ۱۶ تئوری اصلی قدرت در دنیا، جمعیت مولفه اول موثر در قدرت نظامی کشور‌ها به حساب می‌آید.(ادامه)
شمال نیوز : وی، راه اندازی شرکت روماک گستر را پتانسیلی برای بازرگانی مازندران دانست و بیان کرد: منطقه آزاد نیز باید بصورت دقیق عملیاتی شود .... طاهایی : در مازندران طرح‌های عقب مانده داریم که باید تکمیل شوند / رنجبر : نمایندگان مازندران در صحن و کمیسیون ها نقش آفرینی بیشتری داشته باشند
شمال نیوز : وی، راه اندازی شرکت روماک گستر را پتانسیلی برای بازرگانی مازندران دانست و بیان کرد: منطقه آزاد نیز باید بصورت دقیق عملیاتی شود ....(ادامه)
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود. قبادی : شهرداری ساری میراث‌دار بی‌انضباطی گذشته است / شورای شهر درخواست اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی را رد کرد / مدیریت استرس و تنش داشتیم چون بانوان شهرداری به پارک‌ها منتقل نشده و زباله جمع‌آوری نمی‌کنند!!!+ نظرات کاربران
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود.(ادامه)
یکی از مدیران شهرداری تهران که بهمن سال پیش فوت شده بود اکنون توسط پلیس آگاهی مشخص شده به دست همسرش به قتل رسیده است. قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
یکی از مدیران شهرداری تهران که بهمن سال پیش فوت شده بود اکنون توسط پلیس آگاهی مشخص شده به دست همسرش به قتل رسیده است.(ادامه)
پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات بهسازی و ارتقای ایستگاه سنگ تجن چالوس
شمال نیوز : مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به لزوم ارتقا و بهسازی ایستگاه پمپاژ آب سنگ تجن با هدف آبرسانی مطلوب به مشترکین گفت: این عملیات با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال انجام است.(ادامه)
شیخ اعتدال که چند وقتی است روی مسئله مشارکت و حمایت مردمی متمرکز شده، بهتر می‌داند که کارنامه او و دولتش نقش بسزایی در ایجاد نارضایتی‌هایی دارد که فضای سیاسی را به یخ‌زدگی و بی‌تفاوتی دچار کرده و هر اندازه که سعی کند با توسل به پروپاگاندا پروژه ترمیم چهره خود را پیش ببرد، موثر واقع نخواهد شد. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!(يادداشت)
شیخ اعتدال که چند وقتی است روی مسئله مشارکت و حمایت مردمی متمرکز شده، بهتر می‌داند که کارنامه او و دولتش نقش بسزایی در ایجاد نارضایتی‌هایی دارد که فضای سیاسی را به یخ‌زدگی و بی‌تفاوتی دچار کرده و هر اندازه که سعی کند با توسل به پروپاگاندا پروژه ترمیم چهره خود را پیش ببرد، موثر واقع نخواهد شد.(ادامه)
علی رغم آن که سال‌های خیلی پیش انسان برای اولین بار به ماه پا گذاشت؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که تکرار این کار دشوار باشد. چرا حضور مجدد انسان در ماه سخت است؟
علی رغم آن که سال‌های خیلی پیش انسان برای اولین بار به ماه پا گذاشت؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که تکرار این کار دشوار باشد.(ادامه)
«احمد وحیدی» وزیر کشور، در حاشیه هیات دولت، گفت: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان ...

خبر مهم وزیر کشور درباره تقسیم استان شرقی و غربی+ جزئیات
«احمد وحیدی» وزیر کشور، در حاشیه هیات دولت، گفت: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان ... (ادامه)
وزیر خارجه آمریکا ضمن درخواست از حماس برای پذیرش توافق آتش‌بس گفت ایالات متحده بر برقراری آتش‌بس و بازگرداندن اسرا به خانه متمرکز است. بلینکن: اکنون زمان آن است که حماس وارد عمل شود
وزیر خارجه آمریکا ضمن درخواست از حماس برای پذیرش توافق آتش‌بس گفت ایالات متحده بر برقراری آتش‌بس و بازگرداندن اسرا به خانه متمرکز است.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است .... درد بی درمان انتصابهای سیاسی در مظلوم ترین استان ایران / حضور آدمهای کوچک در صندلی های بزرگ مدیریت در مازندران !
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است ....(ادامه)
مجری طرح مطالعاتی بررسی «قلیان اکسیژن» با هشدار نسبت به افزایش استعمال قلیان دخانی در زنان و مردان و عوارض ناشی از آن، در عین حال از طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن با نظارت وزارت بهداشت و با هدف کاهش مصرف قلیان دخانی خبر داد و ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران و گسترش اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا پرداخته اند.(ادامه)
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد. شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌های فحشا و فساد
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود. گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
وزیر ارتباطات گفت: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد. تغییر سکاندار اجرایی ؛ استراتژی ضروری برای پیشرفت مازندران
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 361 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.901 seconds.