.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از بهره‌برداری از ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی این استان با اعتباری بالغ بر ۴۷۵۰ میلیارد ریال همزمان با دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران خبر داد. بهره برداری از ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی مازندران در دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از بهره‌برداری از ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی این استان با اعتباری بالغ بر ۴۷۵۰ میلیارد ریال همزمان با دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران خبر داد.(ادامه)
منتخب مجلس دوازدهم رقابت برای تصاحب کرسی ریاست مجلس را میان آقایان قالیباف و ذوالنوری عنوان کرد. رقابت برای تصاحب کرسی ریاست مجلس میان قالیباف و ذوالنوری خواهد بود
منتخب مجلس دوازدهم رقابت برای تصاحب کرسی ریاست مجلس را میان آقایان قالیباف و ذوالنوری عنوان کرد.(ادامه)
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در مرحله دوم درحالی هفته آینده برگزار خواهد شد که در ۵ لیست انتخاباتی ارائه شده، اشتراک کاندیدای ۱۰۰ درصد وجود ندارد. ۳۲ کاندیدای مرحله دوم انتخابات تهران در کدام یک از ۵ لیست اصولگرایان حضور دارند؟
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در مرحله دوم درحالی هفته آینده برگزار خواهد شد که در ۵ لیست انتخاباتی ارائه شده، اشتراک کاندیدای ۱۰۰ درصد وجود ندارد.(ادامه)
اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد. لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف و جبهه پایداری برای دور دوم انتخابات منتشر شد
اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد.(ادامه)
اجرای بیش از ۹۳۱ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در استان مازندران
شمال نیوز: مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران از اجرای ۹۳۱ کیلومتر لوله گذاری جهت اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در سطح شهرها و روستاهای مازندران طی سال گذشته خبر داد.(ادامه)
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند. جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند.(ادامه)
سپاه، در طول ۴۵ سال گذشته مهم‌ترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است. اگر سپاه نبود (يادداشت)
سپاه، در طول ۴۵ سال گذشته مهم‌ترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است.(ادامه)
شمال نیوز:  با آنکه کمتر از ۱۰ درصد مشترکان برق مازندران را صنایع تشکیل می‌دهند اما تعرفه‌های بالای برق و انرژی، عرصه فعالیت را برای این واحدها محدود کرده است.

برق فیوز از سر صنایع مازندران پراند/ فرار و کوچ صنعتگران از استان
شمال نیوز: با آنکه کمتر از ۱۰ درصد مشترکان برق مازندران را صنایع تشکیل می‌دهند اما تعرفه‌های بالای برق و انرژی، عرصه فعالیت را برای این واحدها محدود کرده است. (ادامه)
شمال نیوز: به نظر می رسد بیشترین دردسر در دور دوم انتخابات دوازدهم مجلس، متعلق به یاران قالیباف باشد. پیش‌بینی سهم متفاوت قالیباف در مرحله دوم انتخابات مجلس
شمال نیوز: به نظر می رسد بیشترین دردسر در دور دوم انتخابات دوازدهم مجلس، متعلق به یاران قالیباف باشد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش های مجلس ضمن برشمردن راهکارهایی برای محافظت مالی از خانواده ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، خانواده های ایرانی به میزان ۲.۴۲ درصد با این هزینه ها مواجه شده اند. مخارج کمرشکن سلامت در ایران؛ برخی خانواده‌ها برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش های مجلس ضمن برشمردن راهکارهایی برای محافظت مالی از خانواده ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، خانواده های ایرانی به میزان ۲.۴۲ درصد با این هزینه ها مواجه شده اند.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: نبویان برابر قالیباف ادعایی ندارد ضمن اینکه اخیراً از قالیباف تعریف کرده است، در نتیجه فکر نکنم نبویان به دنبال ریاست مجلس باشد. رقابت سنگین قالیباف و متکی بر سر کرسی ریاست مجلس دوازدهم/ نبویان کنار کشید / پزشکیان برای نایب رئیسی خیز برمی‌دارد؟
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: نبویان برابر قالیباف ادعایی ندارد ضمن اینکه اخیراً از قالیباف تعریف کرده است، در نتیجه فکر نکنم نبویان به دنبال ریاست مجلس باشد.(ادامه)
گزارش‌ها حاکی از آن است که صهیونیست‌ها به شدت نگران خروج قطر از میز مذاکرات برای آتش بس هستند. نگرانی شدید صهیونیست‌ها از خروج قطر از مذاکرات آتش بس
گزارش‌ها حاکی از آن است که صهیونیست‌ها به شدت نگران خروج قطر از میز مذاکرات برای آتش بس هستند.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی تاکامی خاطر نشان کرد که در سال جهش تولید و مشارکت مردمی، این شرکت مصمم به استفاده از مشارکت نخبگان، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و متخصصین تراز اول برای اجرای پروزه های راهبردی و کاربردی است. دعوت از نخبگان، شرکت های دانش بنیان، پژوهشگاه ها و اساتید دانشگاه ها برای اجرای پروژه های کاربردی هوش مصنوعی در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان
شمال نیوز : موسوی تاکامی خاطر نشان کرد که در سال جهش تولید و مشارکت مردمی، این شرکت مصمم به استفاده از مشارکت نخبگان، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و متخصصین تراز اول برای اجرای پروزه های راهبردی و کاربردی است.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
نماینده مرودشت در مجلس گفت: به نظرم می‌آید گزینه‌هایی غیر از آقای قالی باف بتوانند ریاست مجلس را دست بگیرند. رشیدی کوچی: در مجلس بعدی ریاست قالی باف را نخواهیم داشت
نماینده مرودشت در مجلس گفت: به نظرم می‌آید گزینه‌هایی غیر از آقای قالی باف بتوانند ریاست مجلس را دست بگیرند.(ادامه)
عبدالملک الحوثی در روز مقاومت ملی یمن از ایران، حزب الله و عراق در حمایت از مردم یمن تقدیر و تشکر کرد. رهبر انصارالله یمن: از ایران و مقاومت قدردانی می‌کنیم
عبدالملک الحوثی در روز مقاومت ملی یمن از ایران، حزب الله و عراق در حمایت از مردم یمن تقدیر و تشکر کرد.(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا گفت: با توجه به تجربه ریاست آقای قالیباف بر مجلس یازدهم و تجربه او در حوزه اجرا عقلا به این نتیجه خواهند رسید که قالیباف را دوباره برای ریاست مجلس انتخاب کنند. قالیباف دوباره رئیس می‌شود اما فرمان دستش نیست
فعال سیاسی اصولگرا گفت: با توجه به تجربه ریاست آقای قالیباف بر مجلس یازدهم و تجربه او در حوزه اجرا عقلا به این نتیجه خواهند رسید که قالیباف را دوباره برای ریاست مجلس انتخاب کنند.(ادامه)
عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که به دور دوم انتخابات در تهران راه یافته، درباره برنامه این شورا برای دور دوم توضیحاتی ارایه داد. «شورای ائتلاف» در دور دوم انتخابات هم فعال خواهد بود
عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که به دور دوم انتخابات در تهران راه یافته، درباره برنامه این شورا برای دور دوم توضیحاتی ارایه داد.(ادامه)
محمد جلالی، عضو جبهه پایداری در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان با کسب آرای ۵.۴۹۳ از مجموع ۲۱ هزار و ۴۶۱ رأی ماخوذه، به مجلس شورای اسلامی راه یافت. یک عضو جبهه پایداری فقط با ۵ هزار رای به مجلس رفت
محمد جلالی، عضو جبهه پایداری در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان با کسب آرای ۵.۴۹۳ از مجموع ۲۱ هزار و ۴۶۱ رأی ماخوذه، به مجلس شورای اسلامی راه یافت.(ادامه)
صنعت طیور گلستان که تامین کننده ۱۰ درصد مرغ کشور به ویژه استان تهران است، این روزها با چالش های مختلفی مواجه بوده و حتی برخی معضلات جدید اخیرا گریبان این صنعت در استان را گرفته است....(خبر)
(ادامه)
محسن دهنوی نماینده اصولگرای مجلس و نامزد انتخابات پیش رو، حذف خود از لیست قالیباف و پایداری را کار «سهم‌خواهان بداخلاق» دانست. محسن دهنوی حذف خود از لیست قالیباف و پایداری را کار «سهم‌خواهان بداخلاق» دانست
محسن دهنوی نماینده اصولگرای مجلس و نامزد انتخابات پیش رو، حذف خود از لیست قالیباف و پایداری را کار «سهم‌خواهان بداخلاق» دانست.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این، چهره واقعی فرهنگ و تمدن و لیبرال دموکراسی غربی است که در ظاهر آن سیاستمداران اتو کشیده و لبخند بر لب قرار دارند اما در باطن، یک سگ هار و گرگ خونخوار است. تمدن غرب با اعدام یک مجرم مخالفت می‌کند اما ۳۰ هزار نفر در غزه به دست صهیونیستی اعدام میشوند و هیچ نمی‌گویند/ باطن اتوکشیده سیاستمداران غربی، یک سگ هار و گرگ خونخوار است/ اسلام بر همه اینها فائق خواهد آمد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این، چهره واقعی فرهنگ و تمدن و لیبرال دموکراسی غربی است که در ظاهر آن سیاستمداران اتو کشیده و لبخند بر لب قرار دارند اما در باطن، یک سگ هار و گرگ خونخوار است.(ادامه)
رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت : صهیونیست ها شکستی خوردند که قابل جبران نیست اما با کشتار مردم بی دفاع می‌خواهند این شکست را جبران کنند که قطعا امکان پذیر نیست / این مسیری است که در تمام سطوح نیروهای مسلح در حال طی شدن است و مسیر ارتقای توان و آمادگی در حال انجام است ....(خبر)
(ادامه)
فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: امیدوارم اعتدال و توسعه آنقدر نامزد داشته باشد که بتواند رقابت کند چون هر چه رقابت انتخاباتی داغ تر شود میزان مشارکت نیز بالاتر خواهد رفت. آنها که گفتند لاریجانی لیست می‌دهد، از مردم عذرخواهی کنند
فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: امیدوارم اعتدال و توسعه آنقدر نامزد داشته باشد که بتواند رقابت کند چون هر چه رقابت انتخاباتی داغ تر شود میزان مشارکت نیز بالاتر خواهد رفت.(ادامه)
محمد جمشیدی فرزند حجت الاسلام محمد حسن جمشیدی اردشیری نماینده ادوار حوزه انتخابیه بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از ادامه رقابت در انتخابات مجلس دوازدهم ... محمد جمشیدی از کاندیداتوری انتخابات مجلس دوازدهم انصراف داد+ بیانیه
محمد جمشیدی فرزند حجت الاسلام محمد حسن جمشیدی اردشیری نماینده ادوار حوزه انتخابیه بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از ادامه رقابت در انتخابات مجلس دوازدهم ...(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
یک عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: برای انتخابات مجلس یازدهم در تهران فعلا بنای ما بر لیست مستقل است، چون از سوی جریان‌های دیگر شرایط نامشخص است و روند شفافی نمی بینیم
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری: برای انتخابات مجلس لیست مستقل می‌دهیم
یک عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: برای انتخابات مجلس یازدهم در تهران فعلا بنای ما بر لیست مستقل است، چون از سوی جریان‌های دیگر شرایط نامشخص است و روند شفافی نمی بینیم (ادامه)
احتمال ائتلاف روحانی و لاریجانی منتفی است
(ادامه)
قوانین متعدد ازجمله تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار یا رفع موانع تولید اگرچه در رفع مشکلات تولید کشور بی‌تأثیر نبوده‌اند ولی به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند. بایسته‌های رونق کسب‌وکارها(يادداشت)
قوانین متعدد ازجمله تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار یا رفع موانع تولید اگرچه در رفع مشکلات تولید کشور بی‌تأثیر نبوده‌اند ولی به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 79 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.233 seconds.