.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: نامه مورد که با امضای بنده بعنوان نائب رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما به آن سازمان ارسال شده که نقاط ضعف و قوت سریال پایتخت 3 با ارزیابی اعضای شورا به رئیس سازمان صداوسیما تذکر داده شده است. جوابیه دفتر شجاعی به یک خبر مندرج در شمال نیوز
شمال نیوز: نامه مورد که با امضای بنده بعنوان نائب رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما به آن سازمان ارسال شده که نقاط ضعف و قوت سریال پایتخت 3 با ارزیابی اعضای شورا به رئیس سازمان صداوسیما تذکر داده شده است.(ادامه)
شمال نیوز:سید رمضان شجاعی، نماینده قوه مقننه در شورای نظارت صدا و سیما گفت: در کدام خانواده مهمان و صاحبخانه اعم از زن و مرد در این عصر و زمان زیر یک کرسی می خوابند؟ کارگردان پایتخت3 گویش مازندرانی را به استهزاء گرفت
شمال نیوز:سید رمضان شجاعی، نماینده قوه مقننه در شورای نظارت صدا و سیما گفت: در کدام خانواده مهمان و صاحبخانه اعم از زن و مرد در این عصر و زمان زیر یک کرسی می خوابند؟(ادامه)
انتقاد تنابنده از برخی نمایندگان مجلس
(ادامه)
شمال نیوز: احمدعلی مقیمی در نامه‌ای خطاب به مهندس ضرغامی با اعلام اعتراض شدید خود و نخبگان مازندران از سریال "پایتخت3" گفت: سریال "پایتخت3" برای خنداندن مخاطب به سخیف ترین کار ممکن دست زده و با تمسخر قوم غیور مازندران سعی در خنداندن مخاطبان خود دارد. 

پایتخت برای خنداندن مخاطب به سخیف ترین کار ممکن دست زده است+متن نامه
شمال نیوز: احمدعلی مقیمی در نامه‌ای خطاب به مهندس ضرغامی با اعلام اعتراض شدید خود و نخبگان مازندران از سریال "پایتخت3" گفت: سریال "پایتخت3" برای خنداندن مخاطب به سخیف ترین کار ممکن دست زده و با تمسخر قوم غیور مازندران سعی در خنداندن مخاطبان خود دارد. (ادامه)
حضور دو استقلالي در سریال پایتخت3
(ادامه)
آغاز پخش «پایتخت ۳» از پنجشنبه
(ادامه)
پرکارترین بازیگر مرد «نوروزی»
طی 10 سال اخیر حدود 40 سریال نوروزی برای شبکه‌های مختلف تهیه و تولید شده که در این بین، حضور برخی از بازیگران، کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان چشمگیرتر است(ادامه)
بابا پنجعلی دی‌ماه به "پایتخت" می‌رود
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.