.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: گرچه در فصل بهار به سر مي‌بريم، اما چند روزی است تابستان دارد در كار طبيعت دخالت مي‌كند و از همين حالا گرمای خود را به رخ مي‌كشد، به ويژه در شهرهاي نيمه جنوبي كشورمان كه روشن كردن كولر خودرو را در ايام دل‌پذير ارديبهشت به امري واجب تبديل كرده است. استفاده صحیح از کولر خودرو
شمال نیوز: گرچه در فصل بهار به سر مي‌بريم، اما چند روزی است تابستان دارد در كار طبيعت دخالت مي‌كند و از همين حالا گرمای خود را به رخ مي‌كشد، به ويژه در شهرهاي نيمه جنوبي كشورمان كه روشن كردن كولر خودرو را در ايام دل‌پذير ارديبهشت به امري واجب تبديل كرده است. (ادامه)
چراغي كه به خانه رواست....(ديدگاه)
(ادامه)
دكتر فرهاد صالحيان * چند نکته اساسی در فرهنگ رانندگي(يادداشت)
دكتر فرهاد صالحيان *(ادامه)
شمال نیوز : در پی انتشار خبر تحلیلی « اما و اگرهای یک همایش پرهزینه دانشگاه پیام نور مازندران + چند نکته! » در شمال نیوز ، دکتر محمود شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با ارسال جوابیه ای خواستار انتشار آن شد ..... جوابیه دانشگاه پیام نور مازندران به خبر مندرج در شمال نیوز
شمال نیوز : در پی انتشار خبر تحلیلی « اما و اگرهای یک همایش پرهزینه دانشگاه پیام نور مازندران + چند نکته! » در شمال نیوز ، دکتر محمود شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با ارسال جوابیه ای خواستار انتشار آن شد .....(ادامه)
شمال نیوز : براساس قانون، حريم خط ساحلي به‌معناي عدم انجام هيچ‌گونه فعاليت در فاصله ۶۰ متري درياست. با اين حال، در سه دهه اخير سواحل درياي مازندران به طور كامل اشغال شده است..... 85 درصد سواحل مازندران در تصرف نهادهای دولتی!
شمال نیوز : براساس قانون، حريم خط ساحلي به‌معناي عدم انجام هيچ‌گونه فعاليت در فاصله ۶۰ متري درياست. با اين حال، در سه دهه اخير سواحل درياي مازندران به طور كامل اشغال شده است.....(ادامه)
اینجا شمال کشور است، جایی که در روزهای تعطیل پذیرای بسیاری از هم‌وطنان است. در ایام نوروز هم این رویه همچنان پابرجاست. به‌گفته برخی از گردشگران نوروزی انگار کل جمعیت کشور در روزهای تعطیل به شمال کشور مسافرت می‌کنند. از دیرباز ساحل دریای خزر، جنگل سیسنگان، بازار آستارا، تالاب انزلی و ... برای بازدیدکنندگان از جذابیت‌های ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند، به‌نحوی که هر بازدیدکننده‌ای این خطه را برای چندین بار به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کند.
طبیعت شمال کشور، محلی برای دپوی زباله!(ديدگاه)
اینجا شمال کشور است، جایی که در روزهای تعطیل پذیرای بسیاری از هم‌وطنان است. در ایام نوروز هم این رویه همچنان پابرجاست. به‌گفته برخی از گردشگران نوروزی انگار کل جمعیت کشور در روزهای تعطیل به شمال کشور مسافرت می‌کنند. از دیرباز ساحل دریای خزر، جنگل سیسنگان، بازار آستارا، تالاب انزلی و ... برای بازدیدکنندگان از جذابیت‌های ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند، به‌نحوی که هر بازدیدکننده‌ای این خطه را برای چندین بار به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کند. (ادامه)
 استاندار مازندران در بازديد از چند طرح و پروژه شهرداري ساري از اقدامات صورت گرفته در شهرداري ساري در چند سال اخير تقدير نمود .


 با اتمام طرح هاي شهرداري، "ساري" به مقصد نفيس گردشگري تبديل خواهد شد(خبر)
استاندار مازندران در بازديد از چند طرح و پروژه شهرداري ساري از اقدامات صورت گرفته در شهرداري ساري در چند سال اخير تقدير نمود . (ادامه)
شمال نیوز : شهردار مرکز استان تاكيد كرد: من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي‌بينم كه شهرهاي آن به مثابه محله‌هاي اين شهر است و بدون ترديد توسعه مركز استان پيشرفت ساير شهرهاي استان را به همراه خواهد داشت و در اين خصوص نبايد فراموش كرد كه همه ما مازندراني هستيم..... عبوری : من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي بينم
شمال نیوز : شهردار مرکز استان تاكيد كرد: من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي‌بينم كه شهرهاي آن به مثابه محله‌هاي اين شهر است و بدون ترديد توسعه مركز استان پيشرفت ساير شهرهاي استان را به همراه خواهد داشت و در اين خصوص نبايد فراموش كرد كه همه ما مازندراني هستيم.....(ادامه)
مانوری برای ارزيابی سرعت عمل غواصان آتش نشانی +تصاویر
مانور غواصی برای ارزيابی سرعت عمل غواصان آتش نشانی در رودخانه تجن و محدوده پارك ملل ساری با موفقيت اجرا شد.(ادامه)
شمال نیوز : قرباني با بيان اين مطلب كه طول اجراي اين پروژه حدود ۵۰ كيلومتر است، ادامه داد: توسعه پايدار شهري و همچنين توسعه زيرساخت‌هاي موردنياز از جمله اهداف اصلي اين پروژه در مركز استان به شمار مي‌رود..... اجراي پروژه فيبر نوري در ساري؛ گامي جديد در تحقق شهر الكترونيك
شمال نیوز : قرباني با بيان اين مطلب كه طول اجراي اين پروژه حدود ۵۰ كيلومتر است، ادامه داد: توسعه پايدار شهري و همچنين توسعه زيرساخت‌هاي موردنياز از جمله اهداف اصلي اين پروژه در مركز استان به شمار مي‌رود.....(ادامه)
زنده ماندن عجیب مردی که قبرش کنده شده بود
«قبرش را آماده کنید تا پس از قتل، جسدش را در بیابان دفن کنیم» این دستور مرد کینه‌جو به قاتلان اجیره شده بود تا نقشه قتل مردی جوان را عملی کنند. (ادامه)
زباله، یادگاری مسافران نوروزی برای مازندرانی ها
مهمانی كه به جان صاحب خانه‌اش آفت می‌شود . هر ساله با فرارسيدن سال نو بيش از چند ميليون مسافر وارد استان مازندران می‌شوند. متاسفانه برخی از این مسافران با ریختن زباله در محیط زیست باعث تخریب فضای سبز، جنگل و آلوده سازی ساحل و حریم دریا می‌شوند. بسیاری از آبزیان بر اثر آلودگی آب دریا دچار بیماری عفونی شده و از بین می‌روند. بیشتر زباله‌ها در محدوده شهر ساحلی فريدونكنار، پارك جنگل آمل و در كنار جاده‌های محمودآباد دیده می‌شود.(ادامه)
مشاركت شهروندان ساروی در پاكيزگي شهر
(ادامه)
ثبت نام طرح " هر خانه يك درخت " در ساری
(ادامه)
عکس: تصادف تاریخی در اتوبان چمران
تصویر که در سال ١٣٤٩ يعنی ٤ سال پس از افتتاح اتوبان پارك وی (چمران) گرفته شده یکی از نخستین تصادفاتی را نشان می دهد که در این بزرگراه اتفاق افتاده است. محل وقوع این تصادف در پيچ نمايشگاه بعد از شهربازی بوده است. در تصویر زمین های اجلاس و هتل استقلال مشخص هستند.(ادامه)
شمال نیوز : دختر جوان ادامه داد: وقتي خودروي پرايد مقابل بانكي توقف كرد و نامزدم از ماشين پياده شد، ناگهان راننده حركت كرد. او تهديد كرد كه اگر سكوت نكنم مرا به قتل مي‌رساند. من به شدت وحشت كرده بودم و .... از کودک‌ربایی در رامسر تا نقشه شیطانی در پایتخت
شمال نیوز : دختر جوان ادامه داد: وقتي خودروي پرايد مقابل بانكي توقف كرد و نامزدم از ماشين پياده شد، ناگهان راننده حركت كرد. او تهديد كرد كه اگر سكوت نكنم مرا به قتل مي‌رساند. من به شدت وحشت كرده بودم و ....(ادامه)
با مشاركت جدي و مسئولانه همه دستگاه ها و تشكل هاي عضو كارگروه، غرفه مازندران در اين جشنواره ممتاز و نمونه گردد. حضور قدرتمند مازندران در جشنواره ملي فناوري ايراني-كسب و كار ايراني
با مشاركت جدي و مسئولانه همه دستگاه ها و تشكل هاي عضو كارگروه، غرفه مازندران در اين جشنواره ممتاز و نمونه گردد.(ادامه)
حضور قدرتمند مازندران در جشنواره ملي فناوري ايراني-كسب و كار ايراني
(ادامه)
ساري نايب قهرمان مسابقات المپياد آتش نشانان كشور شد
بارقابت ۳۸ تيم از آتش نشاني هاي سراسر كشورتيم آتش نشاني ساري نايب قهرمان مسابقات آبرساني المپياد عملياتي ورزشي آنشانان كشور شد(ادامه)
مسئول فني شهرداري منطقه سه عنوان داشت بيش از ۲۶ كانال متوسط و بزرگ در منطقه از لوله گذاري و هدايت آب هاي سطحي در نهر ساري رود به طول بيش از ۱۸۰۰ متر / ابتداي مسجد آذري تا اسپيورد به عنوان نمونه اي از پروژه مهم زيرساختي ياد كرد و افزود : احداث مسير بازگشايي شده در انتهاي خيابان شهرك سپاه و سالن ورزشي در پارك اتحاد نيز پروژه هايي بوده كه توسط شهرداري منطقه ۳ اجرا شده است . احداث 70 پروژه عمراني در منطقه 3 ساري
مسئول فني شهرداري منطقه سه عنوان داشت بيش از ۲۶ كانال متوسط و بزرگ در منطقه از لوله گذاري و هدايت آب هاي سطحي در نهر ساري رود به طول بيش از ۱۸۰۰ متر / ابتداي مسجد آذري تا اسپيورد به عنوان نمونه اي از پروژه مهم زيرساختي ياد كرد و افزود : احداث مسير بازگشايي شده در انتهاي خيابان شهرك سپاه و سالن ورزشي در پارك اتحاد نيز پروژه هايي بوده كه توسط شهرداري منطقه ۳ اجرا شده است .(ادامه)
 شهردار منطقه سه ساري در مصاحبه اي با اعلام اين خبر كه احداث پل گردن با سرعت در حال اتمام است گفت : جز شرايط بد بدجويي هيچ عاملي در پروژه ها وقفه ايجاد نمي كند .
تبديل محدوده هاي خالي به فضاي سبز حتي به قدر كاشت يك درخت
شهردار منطقه سه ساري در مصاحبه اي با اعلام اين خبر كه احداث پل گردن با سرعت در حال اتمام است گفت : جز شرايط بد بدجويي هيچ عاملي در پروژه ها وقفه ايجاد نمي كند . (ادامه)
بهره برداری از 32 پروژه در هفته دولت در شهرستان نکا
(ادامه)
عکس: شاعر «لیلی و مجنون» مصادره شد!
سفارت جمهوری آذربايجان مجسمه نظامي گنجوي، شاعر فارسی زبان ایران، را در پارك چاويانگ پكن بنام خودش ثبت كرده و در معرفی او نوشته است: شاعر، عالم و متفکر آذربایجانی(ادامه)
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد .
افتتاح 3 پروژه بزرگ عمراني شهرداري در مركز استان آغاز شد+ تصاوير
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد . (ادامه)
تولید تخته های نسوز در مازندران
رئیس پارك علم و فناوری استان مازندران از موفقیت محققان یكی از شركت های دانش بنیان استان در تولید برد كلسیم سیلیكاتی ( تخته های نسوز ) مورد استفاده در كوره های صنعتی نفت وگاز خبرداد . (ادامه)
ششمین جشنواره ملی بهار نارنج بابل پایان یافت
ششمین جشنواره ملی بهار نارنج بابل جمعه شب پس از دریافت بیرق حرم ملكوتی امام هشتم (ع) پایان یافت .(ادامه)
عکس: پوشش رئیس جمهور کره‌جنوبی در تهران
«پارك گئون هی» رئیس جمهوری كره جنوبی روز یكشنبه وارد تهران شد و در فرودگاه مهرآباد تهران مورد استقبال محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.(ادامه)
تصادف در جاده كياسر با 2 كشته
برخورد سه دستگاه خودرو در محور كياسر در استان مازندران دو كشته و پنج زخمي برجاي گذاشت.(ادامه)
پارک ملی ساری‌گل زيستگاه‌ مهم قوچ و ميش و پلنگ است
منطقه حفاظت‌شده و پارک ملی ساری‌گل در شمال شرقی اسفراین در خراسان شمالی قرار دارد.(ادامه)

شمال نیوز: بودجه سال ۹۵ شهرداري مركز استان و سازمانهاي تابعه آن توسط شهرداري پيش بيني و تنظيم و بموقع به شوراي شهر ارسال شد و كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر نيز بودجه 452 میلیاردی شهرداری ساری به تصويب شورا رسيد
شمال نیوز: بودجه سال ۹۵ شهرداري مركز استان و سازمانهاي تابعه آن توسط شهرداري پيش بيني و تنظيم و بموقع به شوراي شهر ارسال شد و كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر نيز(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 20 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.