.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رشید مسجدی قهرمان جهان و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در رشته پارادو و میدانی درگذشت. قهرمان پارادوومیدانی درگذشت
رشید مسجدی قهرمان جهان و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در رشته پارادو و میدانی درگذشت.(ادامه)
با آغاز سال ۱۴۰۳ مسابقات ورزشی قرار است بدون مشکل برگزار شود و سالی پرالتهاب را برای ورزشکاران و هواداران رقم بزند. تابستان داغ ۱۴۰۳؛ این تاریخ‌ها را فراموش نکنید!
با آغاز سال ۱۴۰۳ مسابقات ورزشی قرار است بدون مشکل برگزار شود و سالی پرالتهاب را برای ورزشکاران و هواداران رقم بزند.(ادامه)
شمال نیوز : سید میلاد تقوی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد. ریاست فدراسیون والیبال به مازندرانی ها رسید
شمال نیوز : سید میلاد تقوی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد.(ادامه)
مردان ایران در دومین دیدارشان به مصاف تیم میزبان رفتند و موفق به شکست این تیم شدند. پیروزی مردان بسکتبال با ویلچر ایران برابر تایلند
مردان ایران در دومین دیدارشان به مصاف تیم میزبان رفتند و موفق به شکست این تیم شدند.(ادامه)
با پایان‌ یافتن داستان‌های عجیب‌ و‌ غریب و حتی با انتشار تصاویری مربوط به غواصی وحید جدی به همراه تیم ملی افراد سالم جودو (!) سناریوی جدیدی که در چین رخ داده و ورزش ایران را بابت جا‌زدن یک ورزشکار بینا به جای یک ورزشکار نابینا زیر سؤال برده، ابهامات موجود در این پرونده را دوچندان کرده است. ماجرای جا‌زدن یک ورزشکار بینا ایرانی به جای یک ورزشکار نابینا
با پایان‌ یافتن داستان‌های عجیب‌ و‌ غریب و حتی با انتشار تصاویری مربوط به غواصی وحید جدی به همراه تیم ملی افراد سالم جودو (!) سناریوی جدیدی که در چین رخ داده و ورزش ایران را بابت جا‌زدن یک ورزشکار بینا به جای یک ورزشکار نابینا زیر سؤال برده، ابهامات موجود در این پرونده را دوچندان کرده است.(ادامه)
با اعتراض چین و بررسی اتفاقی که در ماده F۵۶ پرتاب نیزه بانوان افتاد، کمیته برگزاری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، مدال طلا و نقره هاشمیه متقیان و زینب مرادی را پس گرفت. طلا و نقره ۲ ورزشکار ایران پس گرفته شد
با اعتراض چین و بررسی اتفاقی که در ماده F۵۶ پرتاب نیزه بانوان افتاد، کمیته برگزاری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، مدال طلا و نقره هاشمیه متقیان و زینب مرادی را پس گرفت.(ادامه)
نمایندگان مجلس با درخواست دولت برای امکان ریاست بازنشستگان بر کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و برخی فدراسیون های ورزشی مخالفت کردند. مخالفت مجلس با ریاست بازنشستگان در ورزش
نمایندگان مجلس با درخواست دولت برای امکان ریاست بازنشستگان بر کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و برخی فدراسیون های ورزشی مخالفت کردند.(ادامه)
بانوی قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: هر چند در مسابقات جهانی فرانسه به دلیل شرایط بد غذایی رکوردم افت پیدا کرد و مدال طلای خود را از دست دادم اما در هانگژو این ناکامی را جبران و بهترین نتیجه را کسب خواهم کرد. شرایط بد غذایی باعث شد طلای جهانی را از دست بدهم!
بانوی قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: هر چند در مسابقات جهانی فرانسه به دلیل شرایط بد غذایی رکوردم افت پیدا کرد و مدال طلای خود را از دست دادم اما در هانگژو این ناکامی را جبران و بهترین نتیجه را کسب خواهم کرد.(ادامه)
هشتمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا در حالی با قهرمانی تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان به پایان رسید که چهار ایرانی در جمع بهترین‌ها معرفی شدند. پاراتکواندوکاران ایران قهرمان آسیا شدند
هشتمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا در حالی با قهرمانی تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان به پایان رسید که چهار ایرانی در جمع بهترین‌ها معرفی شدند.(ادامه)
آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک شماره دو  کشور با موافقت وزیر ورزش در رامسر ساخته خواهد شد راه اندازی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در رامسر
آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک شماره دو کشور با موافقت وزیر ورزش در رامسر ساخته خواهد شد(ادامه)
فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به دنبال تغییر نام این فدراسیون به جانبازان و توان یابان است. احتمال تغییر نام فدراسیون جانبازان و معلولان کشور
فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به دنبال تغییر نام این فدراسیون به جانبازان و توان یابان است.(ادامه)
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: ورزشکاران مازندرانی در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۷۰ مدال المپیک، پارالمپیک، جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کردند که نشان دهنده استعداد، تلاش و غیرت جوانان این استان است.


کسب ۳۷۰ مدال جهانی توسط ورزشکاران مازندرانی طی سال گذشته
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: ورزشکاران مازندرانی در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۷۰ مدال المپیک، پارالمپیک، جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کردند که نشان دهنده استعداد، تلاش و غیرت جوانان این استان است. (ادامه)
احمد میرزاپور به عنوان پهلوان کشور در سال ۱۴۰۱ معرفی شد. پهلوان سال ۱۴۰۱ کشور معرفی شد
احمد میرزاپور به عنوان پهلوان کشور در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.(ادامه)
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت. بلندقامت‌ترین مرد ایران: والیبال نشسته مرا دگرگون کرد/ بارها از زندگی ناامید شدم اما برگشتم
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت.(ادامه)
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت. بلندقامت‌ترین مرد ایران: والیبال نشسته مرا دگرگون کرد/ بارها از زندگی ناامید شدم اما برگشتم
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت.(ادامه)
 ورزش بانوان مازندران سال هاست در رشته های مختلف قهرمان پرور و مدال آور است و نیمی از ورزشکاران سازمان یافته استان را این قشر تشکیل می دهند اما آنها برای ادامه فعالیت های ورزشی خود با موانع و مشکلات متعددی مواجه هستند. رنج ورزش بانوان مازندران از کمبود امکانات
ورزش بانوان مازندران سال هاست در رشته های مختلف قهرمان پرور و مدال آور است و نیمی از ورزشکاران سازمان یافته استان را این قشر تشکیل می دهند اما آنها برای ادامه فعالیت های ورزشی خود با موانع و مشکلات متعددی مواجه هستند. (ادامه)
اجرا نشدن مصوبات شورای انقلاب فرهنگی برای ورزشکاران جانباز و معلول
مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ورزشکاران جانباز و معلول در شهرداری‌ها اجرا نمی‌شود.(ادامه)
شمال نیوز:  محمدباقر قالیباف رییس مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه نتایج انتخابات ناظران در شوراها ‌و مجامع را  اعلام کرد.:

ناظران مجلس در برخی از مجامع و شوراها مشخص شدند
شمال نیوز: محمدباقر قالیباف رییس مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه نتایج انتخابات ناظران در شوراها ‌و مجامع را اعلام کرد.: (ادامه)
هادی ساعی برای ۴ سال ریاست فدراسیون تکواندو را برعهده گرفت. هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو شد
هادی ساعی برای ۴ سال ریاست فدراسیون تکواندو را برعهده گرفت.(ادامه)
ورزشکار مازندرانی رکورد دار شکستن اجسام سخت در جهان شد
علی محبتی ورزشکار معلول جویباری رکورد دار شکستن اجسام سخت در جهان شد.(ادامه)
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از واریز پاداش به حساب مدال آوران المپیک و پارالمپیک توکیو و عوامل اجرایی آنها خبر داد. واریز پاداش مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک به حساب ورزشکاران
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از واریز پاداش به حساب مدال آوران المپیک و پارالمپیک توکیو و عوامل اجرایی آنها خبر داد.(ادامه)


 در پی پیروزی‌های اخیر ورزشکاران ایران در رقابت‌های بین‌المللی، قهرمانان کاروان ورزشی کشورمان در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، صبح امروز با حضور در حسینیه‌ امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. تجلیل رهبر انقلاب بخاطر استفاده از لباس ورزشی ایرانی در المپیک توکیو/ ورزشکار سربلند ایرانی نمی‌تواند بخاطر یک مدال با نماینده رژیم جنایتکار صهیونیستی دست بدهد(خبر)
در پی پیروزی‌های اخیر ورزشکاران ایران در رقابت‌های بین‌المللی، قهرمانان کاروان ورزشی کشورمان در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، صبح امروز با حضور در حسینیه‌ امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. (ادامه)
عکس/ حسن یزدانی در دیدار با رهبر انقلاب
حسن یزدانی صبح امروز در جریان دیدار قهرمانان المپیک و پارالمپیک با رهبر انقلاب حضور داشت.(ادامه)
حدیث نصب شده در محل سخنرانی رهبر انقلاب با مدال آوران
حدیث نصب شده در محل سخنرانی رهبر انقلاب هنگام دیدار با قهرمانان المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو امیرالمؤمنین علی (ع): «وَ اعْلَمْ أَنَّ النَّصْرَ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ سُبْحَانَهُ» «بدان که پیروزى و نصرت از سوی خداوند سبحان است.» نهج البلاغه، خطبه ۱۱ (ادامه)
عکس/ دیدار قهرمانان المپیک و پارالمپیک با رهبر انقلاب
در پی پیروزی‌های اخیر ورزشکاران ایران در رقابت‌های بین‌المللی، قهرمانان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
رتبه نهایی ایران در پایان پارالمپیک ۲۰۲۰ +عکس
در پایان رقابت‌های شانزدهمین دوره پارالمپیک، کاروان کشورمان با قرار گرفتن در جایگاه سیزدهم جدول توزیع مدال‌ها به کار خود پایان داد.(ادامه)
تشکر صمیمانه رهبر انقلاب اسلامی از کاروان پارالمپیک ایران
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، از کاروان پارالمپیک ایران در رقابت‌های توکیو 2020 تشکر کردند. (ادامه)
عکس/ کسب مدال طلا، توسط اعجوبه‌های ایرانی والیبال نشسته
تیم ملی ایران، پرافتخارترین تیم تاریخ والیبال نشسته دنیا، در فینال مسابقات پارالمپیک با برتری مقابل تیم کمیته پارالمپیک روسیه قهرمان شد.(ادامه)
عکس/ بازگشت مدال آوران پارالمپیک
جمعی از مدال آوران پارالمپیکی کشورمان ظهر امروز ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ با استقبال مسئولین ورزش کشور از فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شدند.(ادامه)
شمال نیوز : حاجی پور همچنین در مورد حل مشکلات تیم‌های باشگاه‌ها از جمله تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن، نیز قول همراهی و پیگیری داد .... حمایت تمام قد نماینده آمل از باشگاه ذوب آهن اصفهان !
شمال نیوز : حاجی پور همچنین در مورد حل مشکلات تیم‌های باشگاه‌ها از جمله تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن، نیز قول همراهی و پیگیری داد ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.