.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده انتظامي غرب استان تهران با بیان اینکه طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طريق پابند الکترونيکي از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است از شناسایی بیش از 300 سارق سابقه‌دار و نصب پابند به آنها خبر داد. کنترل 300 مجرم سابقه‌دار در غرب تهران با پابند الکترونیکی
فرمانده انتظامي غرب استان تهران با بیان اینکه طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طريق پابند الکترونيکي از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است از شناسایی بیش از 300 سارق سابقه‌دار و نصب پابند به آنها خبر داد.(ادامه)
مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت:‌ ۴۰ هزار زندانی شاغل حقوق بگیر و ۱۰ هزار نفر از محکومان در بیرون زندان با پابند الکترونیکی مشغول کار و زندگی هستند. ۵۰ هزار زندانی در کشور شاغل حقوق بگیر هستند
مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت:‌ ۴۰ هزار زندانی شاغل حقوق بگیر و ۱۰ هزار نفر از محکومان در بیرون زندان با پابند الکترونیکی مشغول کار و زندگی هستند.(ادامه)
فرمانده انتظامی کشور گفت: طرح دستبند و پابند الکترونیکی مجرمان سابقه دار در کشور اجرایی می شود.
سردار رادان: مجرمان سابقه دار با دستبند و پابند الکترونیک کنترل می شوند
فرمانده انتظامی کشور گفت: طرح دستبند و پابند الکترونیکی مجرمان سابقه دار در کشور اجرایی می شود. (ادامه)
مسئولان سه قوه، از گزارشات ناظر بر وقوع تخلف و فساد نمی‌گذرند/ ادعا نکردیم که هیچ‌وقت فسادی به وقوع نمی‌پیوندد، اما این ادعا را داریم که مجدانه تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بستر‌های فسادزا را مسدود و اصلاح کنیم....(خبر)
(ادامه)
یکی از قسمت‌های بیست‌ودومین شماره بولتن برخی اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی، به موضوع مرخصی و آزادی زندانیان پرداخته است. آخرین آمار آزادی زندانیان با استفاده از نهاد‌های ارفاقی
یکی از قسمت‌های بیست‌ودومین شماره بولتن برخی اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی، به موضوع مرخصی و آزادی زندانیان پرداخته است.(ادامه)
ستایشی در واکنش به اینکه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدعی شدند که کم کاری‌هایی بابت اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در زمینه مراحل آزمون وکلات سراسری از سوی قوه قضاییه صورت گرفته است و در این رابطه به وزیر دادگستری تذکر دادند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: ضارب محیط بان مازندرانی با پیگیری دادستان نکا و فرماندهی پاسگاه انتظامی زارم رود، دستگیر شد. حمله مسلحانه به محیط‌بان مازندرانی / در پارک ملی پابند نکا چه گذشت؟ + عکس
شمال نیوز: ضارب محیط بان مازندرانی با پیگیری دادستان نکا و فرماندهی پاسگاه انتظامی زارم رود، دستگیر شد.(ادامه)
ضارب محیط بان مازندرانی با پیگیری دادستان نکا و فرماندهی پاسگاه انتظامی زارم رود، دستگیر شد. ضارب محیط بان مازندرانی دستگیر شد
ضارب محیط بان مازندرانی با پیگیری دادستان نکا و فرماندهی پاسگاه انتظامی زارم رود، دستگیر شد.(ادامه)
محیط بان پارک ملی پابند نکا براثر شلیک مستقیم شکارچیان متخلف مجروح شد. مجروح شدن محیط بان مازندرانی با شلیک گلوله مستقیم
محیط بان پارک ملی پابند نکا براثر شلیک مستقیم شکارچیان متخلف مجروح شد.(ادامه)
مدیرکل زندان‌های مازندران از افزایش ۲۵۰ درصدی استفاده از پابند الکترونیک در زندان‌های استان خبر داد. افزایش ۲۵۰ درصدی استفاده از پابند الکترونیک در زندان‌ها
مدیرکل زندان‌های مازندران از افزایش ۲۵۰ درصدی استفاده از پابند الکترونیک در زندان‌های استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس کل دادگستری استان مازندران از افزایش255 درصدی استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان در این استان درششماه گذشته خبر داد. افزایش 255درصدی استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان در مازندران
شمال نیوز: رئیس کل دادگستری استان مازندران از افزایش255 درصدی استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان در این استان درششماه گذشته خبر داد.(ادامه)
کشف و ضبط سلاح‌های شکاری غیرمجاز
ماموران یگان حفاظت محیط زیست ۶ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در شهر‌های مختلف مازندران کشف و ضبط کردند.(ادامه)
مهار آتش سوزی در حاشیه جنگلی پارک ملی پابند
آتش سوزی در حاشیه جنگلی پارک ملی پابند با تلاش نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی مهار شد.(ادامه)
فعالیت ۲ هزار و ۳۲۵ زندانی در کلاس‌های مهارت آموزی
رئیس کل دادگستری مازندران از فعالیت ۲ هزار ۳۲۵ نفر از زندانیان استان در کلاس‌های مهارت آموزی خبر داد.(ادامه)
شناسایی ۴ شکار غیرمجاز/ ۴۳ پروانه از بخشدار سابق کجور کشف شد
رئیس حوزه قضایی بخش کجور نوشهر از صدور رای برای چهار پرونده شکار غیرمجاز در بخش خبر داد و گفت: محیط زیست از مسائل مهم منطقه به شمار می رود.(ادامه)
رسیدگی به پرونده شوراهای سلمانشهر و ساری/صلح وسازش رشد یافت
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پرونده شورای سابق شهر سلمانشهر و شهرداری ساری در دادگاه های مربوط در دست بررسی و رسیدگی است.(ادامه)
بازداشت ۱۵ متخلف شکار و صید در مازندران
ماموران یگان حفاظت محیط زیست ۱۵ متخلف شکار و صید را در مازندران دستگیر کردند.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه همزمان با ساعات تحویل سال، به صورت غیر منتظره و به مدت حدود سه ساعت در زندان ساری حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این زندان، ساعات منتهی به تحویل سال را همراه با زندانیان این زندان گذراند.
بازدید از پیش اعلام نشده رئیس قوه قضاییه از زندان ساری
رئیس قوه قضائیه همزمان با ساعات تحویل سال، به صورت غیر منتظره و به مدت حدود سه ساعت در زندان ساری حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این زندان، ساعات منتهی به تحویل سال را همراه با زندانیان این زندان گذراند. (ادامه)
حرفه‌آموزی و اشتغال در زندان‌ها جدی گرفته شد
غلامعلی محمدی در دیدار با رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حرفه‌آموزی و اشتغال در زندان‌ها جدی گرفته شده است.(ادامه)
«حدود ۱۲ کیلومتر در حاشیه رود چالوس، تعداد قابل توجهی از دستگاه‌های دولتی در بستر و حریم رودخانه اقدام به ساخت‌و‌ساز کرده‌اند. یکی از این دستگاه‌ها قوه قضائیه و دیگری وزارت نیرو است. به رئیس دادگستری البرز تأکید کردم که اولین سازه‌ای که باید قلع و قمع شود....(خبر)
(ادامه)
کشتار یک قلاده خرس قهوه ای توسط زن و مرد شکارچی در مازندران
محیط زیست مازندران از کشتار و تکه تکه شدن یک قلاده خرس قهوه ای ماده در ارتفاعات پارک ملی پابند خبر داد.(ادامه)
انتصاب رئیس پناهگاه حیات وحش میانکاله
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی علی کلانه را به عنوان رئیس پناهگاه حیات وحش میانکاله منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز:  رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه رهایی از قصاص چوبه دار با صلح و سازش در استان رشد ۱۲۴ درصدی داشته است، گفت: امسال ۱۳ محکوم به قصاص از چوبه دار رهایی یافتند. پرونده شهردار ساری روی میزدادگاه
شمال نیوز: رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه رهایی از قصاص چوبه دار با صلح و سازش در استان رشد ۱۲۴ درصدی داشته است، گفت: امسال ۱۳ محکوم به قصاص از چوبه دار رهایی یافتند.(ادامه)
صدور ۵۹۸ حکم جایگزین حبس در محاکم مازندران
۵۹۸ حکم جایگزین حبس فروردین ماه امسال در محاکم مازندران صادر شد.(ادامه)
صدور ۵۹۸ حکم جایگزین حبس در محاکم مازندران
رئیس‌کل دادگستری مازندران بر اهتمام دستگاه قضائی استان براستفاده ازتمام ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری تاکید کرد و گفت:امسال ۵۹۸ حکم جایگزین حبس صادر شد.(ادامه)
شکرگزاری پدر بابک خرمدین پس از قتل پسرش
پدر بابک خرمدین در خصوص قتل پسرش احساس رضایت می کند و پس از اعتراف به انگیزه اش برای قتل فرزندش شکرگزاری کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از توئیت بازان و شاغلان در مشاغل حکومتی به جای ارائه گزارش سازمان و نهاد متبوع خود عملکرد قوه قضاییه را زیر سوال برده‌اند و ما در انجام این وظیفه از کسی تشکر نخواسته و نمی‌خواهیم .... پرونده میلاد حاتمی هنوز در دادسرا است / بررسی پرونده حسن رعیت بیانگر رسیدگی قوه قضاییه به مفاسد اقتصادی است / جلسه دادگاه محمد امامی غیرعلنی نیست و برگزار می‌شود / تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم احتمالی انتخاباتی ....(خبر)
شمال نیوز : وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از توئیت بازان و شاغلان در مشاغل حکومتی به جای ارائه گزارش سازمان و نهاد متبوع خود عملکرد قوه قضاییه را زیر سوال برده‌اند و ما در انجام این وظیفه از کسی تشکر نخواسته و نمی‌خواهیم ....(ادامه)
آزادی یک هزار و ۱۵۰ زندانی با اجرای طرح غربالگری
یک هزار و ۱۵۰ زندانی با اجرای طرح غربالگری در مازندران آزاد شدند.(ادامه)
حبس زدایی از سیاست‌های دستگاه قضایی است
رییس کل دادگستری مازندران گفت:حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری از سیاست‌های دستگاه قضایی است.(ادامه)
دادگستری مازندران، رتبه دوم از حیث کسب رضایت اولیا دم در کشور
دادگستری مازندران در ۶ ماهه نخست امسال رتبه دوم از حیث کسب رضایت اولیا دم در کشور را کسب کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.