.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 رئیس جمهور سابق کشورمان در دیدار با جمعی از مردم استان کرمان گفت: هفتاد سال است که طرح‌های مختلف از جمله طرح خروج از رکود و طرح فقر‌زدایی به اجرا در می آید اما اتّفاق مثبتی در زندگی مردم نمی افتد.
احمدی‌نژاد: فنر مردم به زودی در خواهد رفت/ در وقت انتخابات درباره وضعیت کشور صحبت خواهم کرد
رئیس جمهور سابق کشورمان در دیدار با جمعی از مردم استان کرمان گفت: هفتاد سال است که طرح‌های مختلف از جمله طرح خروج از رکود و طرح فقر‌زدایی به اجرا در می آید اما اتّفاق مثبتی در زندگی مردم نمی افتد. (ادامه)
بار سنگین مسئولیت ریاست‌جمهوری! (ديدگاه)
(ادامه)
کیف الکترونیکی و کمک به دهک‌های ضعیف(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : بسیاری از کارشناسان بر این عقیده‌اند که مازندران می‌تواند با گسترش زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری درست از فرصت‌های اقتصادی مربوط به بخش تولیدات غذایی در 3 بخش لبنی، گوشتی و کشاورزی، اشتغال چند استان دیگر را نیز تأمین کند. اما چند وقتي است که.... صنایع غذایی مازندران دچار سوء تغذیه شدید هستند !
شمال نیوز : بسیاری از کارشناسان بر این عقیده‌اند که مازندران می‌تواند با گسترش زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری درست از فرصت‌های اقتصادی مربوط به بخش تولیدات غذایی در 3 بخش لبنی، گوشتی و کشاورزی، اشتغال چند استان دیگر را نیز تأمین کند. اما چند وقتي است که....(ادامه)
پیامک‌های جعلی با عنوان قطع یارانه
رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: ارسال پیامک‌های جعلی و کلاهبردارانه پيرامون قطع يارانه، همچنان یکی از شگردهای رایج مجرمان سایبری است.(ادامه)
کنایه جهانگیری به شريعتمدارى
معاون اول رییس جمهور گفت: واقعا در اين شرايط شدنى است كه دولت قيمت بنزين را افزايش دهد؟ بايد سياست هاى خود را گام به گام پيش ببريم. نمى توانيم اقتصاد يارانه اى خود را به يكباره به اقتصاد آزاد تبديل كنيم.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : ما اگر بتوانيم به بالاي ٥٠ ميليون نفر  از ٧٦ميليون نفري كه يارانه دريافت مي كنند يارانه پرداخت كنيم معقول است و ما با ٧هزار ميليار توماني كه به اين بخش ٢٣هزار ميليارا تومان اضافه كرديم دولت مي تواند به جاي حذف ٣٣ميليون نفر افراد كمتري را حذف كند.و فقط افراد ثروتمند را از دريافت يارانه حذف كند ..... نماینده شمالی : حذف 33 میلیون نفر از دریافت یارانه جای نگرانی دارد
شمال نیوز : وی گفت : ما اگر بتوانيم به بالاي ٥٠ ميليون نفر از ٧٦ميليون نفري كه يارانه دريافت مي كنند يارانه پرداخت كنيم معقول است و ما با ٧هزار ميليار توماني كه به اين بخش ٢٣هزار ميليارا تومان اضافه كرديم دولت مي تواند به جاي حذف ٣٣ميليون نفر افراد كمتري را حذف كند.و فقط افراد ثروتمند را از دريافت يارانه حذف كند .....(ادامه)
یارانه کم‌ درآمدها 4 برابر می‌شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت:با حذف دهک های پر درامد جامعه از لیست هدفمندی، افراد نیازمند تا ٤ برابر بیشتر یعنی هر نفر ١٩٣ هزار تومان یارانه دریافت خواهند کرد. (ادامه)
ادعای کشف مواد رادیو اکتیو در بدن مرحوم هاشمی/بی رحمی بانک ها در مناطق زلزله زده!/نگرانی شدید تیم همراه روحانی از جریان اصلاحات
(ادامه)
زمزمه بنزين 1500 توماني از دی ماه
قيمت بنزين يكي از جذاب‌ترين موضوعاتي است كه هر ساله با ارايه لايحه بودجه توسط دولت به مجلس شوراي اسلامي مورد توجه خاص قرار مي‌گيرد.(ادامه)
حكم ديوان محاسبات به احمدي نژاد ابلاغ شده
هرچه باشد اوضاع به نفع «محمود احمدي‌نژاد» پيش نمي‌رود. شاهد آن هم محتواي نامه غلامعلي جعفرزاده ايمن‌آبادي، عضو كميسيون برنامه و بودجه در پاسخ به نامه وكيل محمود احمدي‌نژاد به نمايندگان مجلس است. (ادامه)
احكام ديوان محاسبات عليه احمدي‌نژاد‌ منتشر مي‌شود
شمال نیوز : «احكام قطعي محكوميت احمدي‌نژاد به دفترش ابلاغ شده و رسيد دريافت آن هم موجود است.» اين بخشي از پاسخ ديوان محاسبات به ادعاي وكيل احمدي‌نژاد است كه مي‌گويد وجود هفت حكم قطعي ديوان محاسبات عليه احمدي‌نژاد ادعايي سياسي است و حكمي به دست آنها نرسيده است. (ادامه)
احمدی نژاد:اگر مانع نمی‌شدند همه ثروت‌ها را تقسیم می‌کردم!
(ادامه)
تهديد جديد اردوگاه احمدي‌نژادي‌ها / شكايت مي‌كنيم!
«شكايت مي‌كنيم»؛ اين خط و نشان تازه وكيل احمدي‌نژاد براي دادستان ديوان محاسبات است. نزديك به دو هفته از انتشار گفت‌وگوي فياض شجاعي، دادستان ديوان محاسبات با روزنامه اعتماد درباره ٧ حكم قطعي ديوان محاسبات عليه احمدي‌نژاد و جزييات تخلفات و احكام صادر شده براي آنها مي‌گذرد.(ادامه)
شمال نیوز : در تابستان سال گذشته، اينجانب از پرداخت یارانة درآمدي یکصد و ده هزار تومانی به مردم صحبت كردم. در يك ماه اخير، از سه برابر و پنج برابر شدن يارانه ها صحبت به ميان آمده است. پرسش این است که میزان واقعی یارانه‌ها چه مقدار است؟ و آیا روش فعلیِ توزیع یارانه‌ها، روش منطقی و صحیحی است؟.... دولت چه میزان یارانه نقدی می تواند به مردم پرداخت کند؟
شمال نیوز : در تابستان سال گذشته، اينجانب از پرداخت یارانة درآمدي یکصد و ده هزار تومانی به مردم صحبت كردم. در يك ماه اخير، از سه برابر و پنج برابر شدن يارانه ها صحبت به ميان آمده است. پرسش این است که میزان واقعی یارانه‌ها چه مقدار است؟ و آیا روش فعلیِ توزیع یارانه‌ها، روش منطقی و صحیحی است؟....(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به فضای انتخابات سال 96 ، مسئولان دولتی به تاکتیک تبلیغاتی سیب‌زمینی روی آورده‌اند و بسته تبلیغاتی گسترده‌ای را با توزیع کنسرو مرغ و سبد غذایی و ... تاکتیک « سیب زمینی انتخاباتی » ؛ از دولت نهم تا دولت یازدهم !
شمال نیوز : به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به فضای انتخابات سال 96 ، مسئولان دولتی به تاکتیک تبلیغاتی سیب‌زمینی روی آورده‌اند و بسته تبلیغاتی گسترده‌ای را با توزیع کنسرو مرغ و سبد غذایی و ...(ادامه)
زمان واریز یارانه نقدی بهمن ماه
با توجه به اینکه تنها یک هفته به زمان واریز یارانه نقدی باقی‌مانده، برخی سرپرستان خانوار باید در انتظار دریافت پیامک برای حذف از لیست دریافت یارانه باشند.(ادامه)
هدیه مجلس و دولت برای ۶ میلیون نفر در آغاز سال ۹۶
فقر در کشور پدیده نامیمون و نامبارکی است که ریشه کن کردن آن یک اراده جمعی می‌طلبد.(ادامه)
احمدي‌نژاد مي‌تواند اصولگرايان را نجات دهد / حذف احمدی‌نژاد باید پای صندوق‌های رأی توسط مردم صورت گیرد
اعتماد در گفت‌وگویی با ابراهیم اصغرزاده، سیاستمدار نام‌آشنای اصلاح‌طلب آورده است؛(ادامه)
بابك زنجاني‌ را اعدام نكنيد
(ادامه)
زيباكلام: روحاني نيايد، ظريف‌كانديدا شود
صحنه انتخابات ۹۶ درايران براي نخستين‌بار بسيار زود‌تر از انتخابات‌هاي گذشته جلوه‌گيري مي‌كند. اصولگرايان تمامي مهره‌هاي خود را از دست داده‌اند و از سوي ديگر در سه سال گذشته سعي كرده‌اند كه عملكرد احمدي‌نژاد را از دامن اصولگرايي بزدايند. برخي اصولگرايان معتقدند که اگر قرار باشد به صورت جدي با روحاني رقابت كنند، چاره‌اي جز حمايت از محمود احمدي‌نژاد ندارند(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی قنبری معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ابوالحسن سلامی به عنوان مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 منصوب شد.
سلامی مدیرعامل جدید شرکت غله منطقه 2 کشور شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی قنبری معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ابوالحسن سلامی به عنوان مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 منصوب شد. (ادامه)
شهرام جزایری: حاضرم 2500000 یارانه بدهم
شهرام جزایری می گوید:به زودی یکی از بزرگترین بانک‌های خصوصی دنیا را در بازارهای بین‌المللی ایجاد خواهم کرد. (ادامه)
شمال نیوز : در هر دو دوره انتخابات رياست جمهوري آنهايي كه به احمدي نژاد راي دادند اولويت انتخابشان ولايتمداري و انقلابي بودن وي بود اما چه كسي است كه نداند ... آقای احمدی‌نژاد ؛ لطفا به "خانه‌نشينی" ادامه بده !
شمال نیوز : در هر دو دوره انتخابات رياست جمهوري آنهايي كه به احمدي نژاد راي دادند اولويت انتخابشان ولايتمداري و انقلابي بودن وي بود اما چه كسي است كه نداند ...(ادامه)
شمال نیوز: با خروج از فضای انتخابات مجلس دهم برخی رسانه ها گمانه زنی های خود را برای حضور سیاسیون در انتخابات 96 آغاز کرده اند.
آیا احمدی نژاد با وعده یارانه 250 هزار تومانی می آید؟
شمال نیوز: با خروج از فضای انتخابات مجلس دهم برخی رسانه ها گمانه زنی های خود را برای حضور سیاسیون در انتخابات 96 آغاز کرده اند. (ادامه)
احمدی‌نژاد می‌تواندیارانه 250 هزارتومانی بدهد؟
مشاوران تبليغاتي احمدي نژاد پس از شكست سهمگين اصولگرايان در انتخابات هفتم اسفندماه گذشته به وي توصيه كرده اند، پيش از انكه جريان اصولگرايي از شوك خارج شود فعاليتهاي انتخاباتي خود را اغاز كند تا اصولگرايان را در برابر يك كار انجام شده قرار دهد. (ادامه)
ابهام در سرنوشت یارانه‌های ۹۵
(ادامه)
زمان پرداخت يارانه آذر 94
یارانه نقدی می‌بایست در روز 22 ماه جاری واریز می‌شد، اما گویا تاخیر واریز به این ماه (مرحله 58) نیز قدم گذاشته و هنوز زمان پرداخت مشخص نیست. (ادامه)
۳ ميليون نفر يارانه نگرفتند
(ادامه)
۴۰۰ هزار نفر درآستانه حذف یارانه‌ها
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 56 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.