.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند. زخم های بی شمار در پس قامت رعنای مازندران !!
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند.(ادامه)
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد. ویلاهای لاکچری تخریب‌شده نوشهر متعلق به که بود؟
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد.(ادامه)
با ورود دستگاه قضایی در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی؛ عملیات قلع و قمع ۶۴ ویلای غیرمجاز در شهرستان نوشهر آغاز شد. تخلف بزرگ فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی در مازندران / ساخت ۶۴ ویلای لاکچری در بهترین ‌جنگل‌های جلگه‌ای نوشهر
با ورود دستگاه قضایی در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی؛ عملیات قلع و قمع ۶۴ ویلای غیرمجاز در شهرستان نوشهر آغاز شد.(ادامه)
۶۴ ویلای غیرمجاز که در زمین‌های چندین هکتاری جنگل‌های جلگه‌ای نوشهر در حال ساخت بودند خراب شدند. گام مهم قوه قضاییه برای مقابله با زمین خواری در جنگل‌های شمال
۶۴ ویلای غیرمجاز که در زمین‌های چندین هکتاری جنگل‌های جلگه‌ای نوشهر در حال ساخت بودند خراب شدند.(ادامه)
شمال نیوز : در جلسه دیروز که اولیای دم داریوش مهرجویی در آن حضور نداشتند اما پدر وحیده محمدی‌فر(همسر مهرجویی) حضور داشت، متهم ردیف دوم پرونده جزئیات کاملی از شب حادثه شرح داد. روایت تازه از شب قتل مهرجویی و همسرش / کریم: قتل را به گردن من انداختند
شمال نیوز : در جلسه دیروز که اولیای دم داریوش مهرجویی در آن حضور نداشتند اما پدر وحیده محمدی‌فر(همسر مهرجویی) حضور داشت، متهم ردیف دوم پرونده جزئیات کاملی از شب حادثه شرح داد.(ادامه)
مدیرعامل شرکت گاز مازندران از قطع گاز بیش از ۴۰۰۰ سازمان و مرکز دولتی و عمومی استان خبر داد. قطع گاز بیش از ۴۰۰۰ سازمان و مرکز دولتی و عمومی مازندران
مدیرعامل شرکت گاز مازندران از قطع گاز بیش از ۴۰۰۰ سازمان و مرکز دولتی و عمومی استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : پاییز فصل پربارش سپری شد و عمده‌ بارش‌ها در مازندران به دلیل ضعف در ذخیره آب و سدسازی یا تبخیر و یا تبدیل به سیلاب و روانه دریا شده است. باران در مازندران دود یا سیل می شود/ ضعف ذخیره آب و سدسازی
شمال نیوز : پاییز فصل پربارش سپری شد و عمده‌ بارش‌ها در مازندران به دلیل ضعف در ذخیره آب و سدسازی یا تبخیر و یا تبدیل به سیلاب و روانه دریا شده است.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش و ارسال آن به دادگاه خبر داد. جزئیات تازه و نحوه قتل مهرجویی و همسرش
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش و ارسال آن به دادگاه خبر داد.(ادامه)
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه در ادامه پایش ویلاهای خالی از سکنه در استان، گاز ۷۰۰ ویلا قطع شد، گفت: وصل گاز برای بار اول مستلزم تعهد است ولی اگر بار دوم تکرار شود نسبت به قطع گاز اقدام خواهیم کرد. گاز ۷۰۰ ویلای خالی از سکنه مازندران قطع شد
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه در ادامه پایش ویلاهای خالی از سکنه در استان، گاز ۷۰۰ ویلا قطع شد، گفت: وصل گاز برای بار اول مستلزم تعهد است ولی اگر بار دوم تکرار شود نسبت به قطع گاز اقدام خواهیم کرد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از جان باختن ۳ عضو یک خانواده که اهل جنوب و مسافر بودند بر اثر گاز گرفتگی در این شهرستان خبر داد. گاز گرفتگی ۳ عضو یک خانواده در قائم شهر
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از جان باختن ۳ عضو یک خانواده که اهل جنوب و مسافر بودند بر اثر گاز گرفتگی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
فرمانده نیروی انتظامی قائمشهر از مرگ سه عضو یک خانواده در این شهرستان خبر داد وگفت: این افراد اهل جنوب ایران و مسافر بودند که براثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

سه عضو یک خانواده در قائمشهر براثر گازگرفتگی جان باختند
فرمانده نیروی انتظامی قائمشهر از مرگ سه عضو یک خانواده در این شهرستان خبر داد وگفت: این افراد اهل جنوب ایران و مسافر بودند که براثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند. (ادامه)
قرار است روز شنبه یک اتفاق جدید در لیگ برتر رخ دهد و بازیکنان با دوربین وارد زمین شوند! یک اتفاق جدید و تاریخی در لیگ برتر/ روی بدن بازیکنان دوربین نصب می‌شود!
قرار است روز شنبه یک اتفاق جدید در لیگ برتر رخ دهد و بازیکنان با دوربین وارد زمین شوند!(ادامه)
ابتدا برادرم دستان همسر مهرجویی را گرفت و دوستم با چاقو به او ضربه زد و وقتی بی‌حال شد برادرم هم با چاقو به جان او افتاد / طلاها، اموال مسروقه و چاقو را هم به دوستم که در شهرک کار می‌کرد دادم تا نگه دارد. بقیه هم هر کدام به خانه‌هایشان رفتند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : داریوش مهرجویی، کارگردان مشهور سینما که با فیلم‌های سینمایی فلسفی‌اش همچون «هامون» همه را غافلگیر کرده‌بود، با انتشار خبر قتل او و همسرش جامعه را مبهوت کرد. گزارش میدانی از محل قتل داریوش مهرجویی و همسرش
شمال نیوز : داریوش مهرجویی، کارگردان مشهور سینما که با فیلم‌های سینمایی فلسفی‌اش همچون «هامون» همه را غافلگیر کرده‌بود، با انتشار خبر قتل او و همسرش جامعه را مبهوت کرد.(ادامه)
دقایقی پیش فابریتزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی مدعی شد که کار انتقال فیلیپ کوتینیو به الدحیل قطر تمام شده است. رقیب پرسپولیس در آسیا ترسناک‌تر شد / گروه مرگ وحشتناک‌تر شد
دقایقی پیش فابریتزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی مدعی شد که کار انتقال فیلیپ کوتینیو به الدحیل قطر تمام شده است.(ادامه)
رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای خرید و فروش طلاجات از ۱۰ شهروند بابلی خبر داد. دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای خرید طلاجات در بابل
رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای خرید و فروش طلاجات از ۱۰ شهروند بابلی خبر داد.(ادامه)
مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به محمد کریمی ؛ دادستان مرکز استان مازندران خواستار تعقیب قضایی ۳ تن از مسوولان استان با شرط .... نامه مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران به دادستان مرکز استان؛/ در خواست تعقیب قضایی ۳ مسئول استانی
مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به محمد کریمی ؛ دادستان مرکز استان مازندران خواستار تعقیب قضایی ۳ تن از مسوولان استان با شرط ....(ادامه)
اکبر طبری چگونه بازداشت شد و در حال حاضر کجاست؟
داستان دستگیری و محکومیت طبری و اخباری که مبنی بر عدم حضور این محکوم در زندان مخابره شد؛ از موضوعات داغی است که نقل محافل خبری و غیرخبری شده است.(ادامه)
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !*
از حاتم بخشی بنیاد مستضفان در آزاد راه تهران - شمال تا ایستادگی برای تعریض جاده مرگ گهرباران !
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !* (ادامه)
افت سنگین تقاضای اجاره ویلا در شمال+ جدول قیمت
صاحبان ویلاهای شمال کشور از کاهش استقبال مسافران خبر دهند.(ادامه)
استاندار مازندران از بهم ریختگی فعالیت های بنگاه های املاک در استان انتقاد کرد و گفت: هر گونه فعالیت های غیرقانونی بنگاه‌های املاک باید رصد و اعمال قانون شوند.

انتقاد استاندار مازندران از بهم ریختگی فعالیت بنگاه های املاک
استاندار مازندران از بهم ریختگی فعالیت های بنگاه های املاک در استان انتقاد کرد و گفت: هر گونه فعالیت های غیرقانونی بنگاه‌های املاک باید رصد و اعمال قانون شوند. (ادامه)
شمال نیوز : تعطیلات سال نو فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی سفر است، اما قیمت اجاره یک شب هتل یا ویلا سر به فلک گذاشته است. هجوم مسافران ترکیه و ارمنستان به شمال ایران!
شمال نیوز : تعطیلات سال نو فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی سفر است، اما قیمت اجاره یک شب هتل یا ویلا سر به فلک گذاشته است.(ادامه)
 سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی نسبت به فروش زمین های کشاورزی بدون مجوز به خریداران در سفرهای نوروزی هشدار داد.
هشدار به خریداران ویلا درشمال: این زمین ها را نخرید
سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی نسبت به فروش زمین های کشاورزی بدون مجوز به خریداران در سفرهای نوروزی هشدار داد. (ادامه)
باغداران مازندرانی در واکنش به بی‌توجه‌ای مسئولان به حوزه تولید و کاهش قیمت مرکبات در بازار دست به قطع درختان مرکبات زدند.

قطع درختان مرکبات توسط باغداران مازندرانی در پی اعتراض به کاهش قیمت مرکبات
باغداران مازندرانی در واکنش به بی‌توجه‌ای مسئولان به حوزه تولید و کاهش قیمت مرکبات در بازار دست به قطع درختان مرکبات زدند. (ادامه)
فیفا رسما نام سه دروازه‌بان را به عنوان نامزد‌های دریافت جایزه بست فیفا به عنوان بهترین دروازه‌بان ۲۰۲۲ معرفی کرد: دیبو مارتینز، دیبو کورتوا و یاسین بونو. نامزدهای دروازه‌بان سال جایزه بست فیفا اعلام شدند
فیفا رسما نام سه دروازه‌بان را به عنوان نامزد‌های دریافت جایزه بست فیفا به عنوان بهترین دروازه‌بان ۲۰۲۲ معرفی کرد: دیبو مارتینز، دیبو کورتوا و یاسین بونو.(ادامه)
مسائل توسعه روستایی درمازندران (يادداشت)
(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف ۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک قاچاقچی سوخت در مرزن آباد خبر داد. کشف ۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در چالوس
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف ۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک قاچاقچی سوخت در مرزن آباد خبر داد.(ادامه)
متوقف شدن بازی لیگ برتری به خاطر پهپاد+ تصاویر
پرواز پهپاد بر فراز ورزشگاه یک بازی لیگ برتری انگلیس را متوقف کرد.(ادامه)
۲ قاتل اجاره‌ای که سرایدار یک ویلا را به شکل هولناکی کشته بودند در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهند شد. مردان اجاره‌ای برای یک میلیون تومان آدم کشتند
۲ قاتل اجاره‌ای که سرایدار یک ویلا را به شکل هولناکی کشته بودند در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهند شد.(ادامه)
گاز ۸ هزار ویلا در مازندران که کسی در آن ساکن نبود اما مصرف گاز داشتند قطع شده است قطع گاز ۸ هزار ویلا در مازندران
گاز ۸ هزار ویلا در مازندران که کسی در آن ساکن نبود اما مصرف گاز داشتند قطع شده است(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 17 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.