.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی یک رسانه صهیونیستی از بروز یک حادثه امنیتی در ریاض عربستان خبر داد. اخبار ضد و نقیض از انفجار خودروی کاروان گارد پادشاهی عربستان
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی یک رسانه صهیونیستی از بروز یک حادثه امنیتی در ریاض عربستان خبر داد.(ادامه)
به گفته منابع مطلع، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به‌تازگی با بن سلمان، ولیعهد سعودی گفت‌وگو کرده و این اولین مکالمه افشا شده آنها از زمان خروج ترامپ از کاخ سفید در ژانویه ۲۰۲۱ است. افشاگری نیویورک‌تایمز از گفت‌وگوی ترامپ و بن‌سلمان
به گفته منابع مطلع، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به‌تازگی با بن سلمان، ولیعهد سعودی گفت‌وگو کرده و این اولین مکالمه افشا شده آنها از زمان خروج ترامپ از کاخ سفید در ژانویه ۲۰۲۱ است.(ادامه)
روز ۲۵ اسفند «بزرگداشت پروین اعتصامی» نام‌گذاری شده است. به همین بهانه در این گزارش یکی از فیلم‌های چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر با نام «پروین» را از نگاه «زندگی» بررسی می‌کنیم. این فیلم بخشی از زندگی «پروین اعتصامی» شاعر معاصر ایران را روایت می‌کند. «پروین» را خانواده‌اش پروراند
روز ۲۵ اسفند «بزرگداشت پروین اعتصامی» نام‌گذاری شده است. به همین بهانه در این گزارش یکی از فیلم‌های چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر با نام «پروین» را از نگاه «زندگی» بررسی می‌کنیم. این فیلم بخشی از زندگی «پروین اعتصامی» شاعر معاصر ایران را روایت می‌کند.(ادامه)
حمله به یمن توسط آمریکا و انگلیس هرچند بیشتر حمله ای هشداری به شمار می رود اما نباید فراموش کرد که منطقه خاورمیانه آبستن یک ناآرامی و جنگ بزرگ است. آیا سناریوی ۱۹۵۶ در دریای سرخ تکرار می شود؟
حمله به یمن توسط آمریکا و انگلیس هرچند بیشتر حمله ای هشداری به شمار می رود اما نباید فراموش کرد که منطقه خاورمیانه آبستن یک ناآرامی و جنگ بزرگ است.(ادامه)
سخنگوی کرملین گفت که رییس جمهور روسیه و ولی‌عهد سعودی طی دیدار در ریاض، درباره آخرین وضعیت و تحولات منطقه غرب آسیا رایزنی کردند. رایزنی پوتین و بن‌سلمان درباره تحولات غرب آسیا
سخنگوی کرملین گفت که رییس جمهور روسیه و ولی‌عهد سعودی طی دیدار در ریاض، درباره آخرین وضعیت و تحولات منطقه غرب آسیا رایزنی کردند.(ادامه)
عربستان سعودی و قطر ضمن تاکید بر تقویت همکاری‌های دوجانبه در همه زمینه‌ها، خواستار فشار جهانی بر تل آویو برای توقف جنگ غزه شدند. عربستان و قطر خواهان فشار جهانی بر اسرائیل برای توقف جنگ شدند
عربستان سعودی و قطر ضمن تاکید بر تقویت همکاری‌های دوجانبه در همه زمینه‌ها، خواستار فشار جهانی بر تل آویو برای توقف جنگ غزه شدند.(ادامه)
اعضای گروه بریکس در نشست مجازی خود بر برقراری آتش بس و حل درگیری فلسطین و اسرائیل با تلاش جامعه بین المللی تاکید کردند. تاکید بر آتش بس در غزه و توقف صادرات سلاح به اسرائیل
اعضای گروه بریکس در نشست مجازی خود بر برقراری آتش بس و حل درگیری فلسطین و اسرائیل با تلاش جامعه بین المللی تاکید کردند.(ادامه)
امیر قطر در نشست ریاض، جامعه بین المللی را به دلیل سکوت در برابر رنج غیرنظامیان فلسطینی مورد انتقاد قرار داد. امیر قطر: چگونه ممکن است حمله به بیمارستان امری عادی تلقی شود؟
امیر قطر در نشست ریاض، جامعه بین المللی را به دلیل سکوت در برابر رنج غیرنظامیان فلسطینی مورد انتقاد قرار داد.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران گفت: منطقه به نقطه جوش رسیده و هر لحظه ممکن است به نقطه انفجار برسد. امیرعبداللهیان خطاب به کاخ سفید: اگر به دنبال جنگ نیستید، برای توقف آن تلاش کنید
وزیر امور خارجه ایران گفت: منطقه به نقطه جوش رسیده و هر لحظه ممکن است به نقطه انفجار برسد.(ادامه)
محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در تماس تلفنی با «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: ریاض به حمایت اصولی خود از فلسطینی‌ها ادامه خواهد داد. ریاض در کنار ملت فلسطین ایستاده است/به دنبال برقراری آتش‌بس هستیم
محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در تماس تلفنی با «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: ریاض به حمایت اصولی خود از فلسطینی‌ها ادامه خواهد داد.(ادامه)
۲ کارشناس نظامی سعودی به امکان لغو روادید گردشگری میان ایران و عربستان در راستای تقویت روابط دوجانبه اشاره کردند. کارشناسان سعودی: لغو روادید میان ایران و عربستان امکان‌پذیر است
۲ کارشناس نظامی سعودی به امکان لغو روادید گردشگری میان ایران و عربستان در راستای تقویت روابط دوجانبه اشاره کردند.(ادامه)
دنیای اقتصاد در گزارشی به جزئیات نامه ابراهیم رئیسی به پادشاه و ولیعهد عربستان پرداخته است. افشای جزئیات نامه ابراهیم رئیسی به پادشاه عربستان و محمد بن سلمان
دنیای اقتصاد در گزارشی به جزئیات نامه ابراهیم رئیسی به پادشاه و ولیعهد عربستان پرداخته است.(ادامه)
عکس / بن‌سلمان روی فرش ایرانی در تهران!
سی امین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف در تهران برگزار شد که در یکی از غرفه‌های آن تمثیلی از محمد بن سلمان ولیعهد عربستان قرارداده شد.(ادامه)
شورای وزیران عربستان اعلام کرد مشتاق آغاز مرحله جدیدی از روابط با ایران مبتنی بر منافع مشترک و احترام متقابل است. عربستان: مشتاق آغاز مرحله جدیدی از روابط با ایران هستیم
شورای وزیران عربستان اعلام کرد مشتاق آغاز مرحله جدیدی از روابط با ایران مبتنی بر منافع مشترک و احترام متقابل است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۸ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه و گفت و گوی وزیر امور خارجه با ولیعهد عربستان سعودی پرداخته اند.(ادامه)
سلطان بن سلمان بن عبدالعزیز، فرزند سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی، اولین فرد مسلمان و اولین فرد عرب بود که در سال ۱۹۸۵ با فضاپیمای دیسکاوری آمریکا به فضا رفت. عکس/ برادر فضانورد محمد بن سلمان
سلطان بن سلمان بن عبدالعزیز، فرزند سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی، اولین فرد مسلمان و اولین فرد عرب بود که در سال ۱۹۸۵ با فضاپیمای دیسکاوری آمریکا به فضا رفت.(ادامه)
«رجب طیب اردوغان» رهبر حزب عدالت و توسعه با پیروزی مقابل «کمال قلیچداراوغلو» برای یک دوره ۵ ساله دیگر رئیس‌جمهور ترکیه شد. اردوغان دوباره رئیس‌جمهور شد
«رجب طیب اردوغان» رهبر حزب عدالت و توسعه با پیروزی مقابل «کمال قلیچداراوغلو» برای یک دوره ۵ ساله دیگر رئیس‌جمهور ترکیه شد.(ادامه)
چرا ۵ دور مذاکره ایران و عربستان در بغداد هیچ دستاوردی نداشت؟/ دلایل شخصی «بن سلمان» برای توافق با ایران چه بود؟/ چگونه مسیر توافق از بغداد به پکن رسید؟/ ماجرای درخواست قطری‌ها از ایران برای تاخیر در انتقام ....(خبر)
(ادامه)
عکس/کارنامه تحصیلی احمدشاه قاجار
کارنامه تحصیلی دوران کودکی احمد شاه نشان می‌دهد که کمال الملک برای درس نقاشی به آخرین شاه قاجار ۵ داده است. آفرین امامی مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان گفت : در کارنامه احمدشاه قاجار، نام ۱۲ همکلاسی او به همراه نام پدران آن‌ها قید شده است، همچنین محمدحسن میرزا برادر و ولیعهد احمدشاه نیز جزو همکلاسی‌های او است.(ادامه)
اینکه فرزندان آقای شمخانی فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای در حمل و نقل دریایی دارند، شاید به ما ربط نداشته باشد. رسایی: آقای شمخانی! حالا چرا با دمپایی؟!
اینکه فرزندان آقای شمخانی فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای در حمل و نقل دریایی دارند، شاید به ما ربط نداشته باشد.(ادامه)
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند. ۸ بند اصلی توافق ایران و عربستان
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند.(ادامه)
عکس/ حجاب همسر ولیعهد انگلیس
کیت میدلتون همسر شاهزاده ویلیام، ولیعهد انگلیس روز پنجشنبه از یکی از مراکز اسلامی لندن بازدید کرد. کیت میدلتون در این بازدید به منظور رعایت موازین اسلامی با سر کردن حجاب وارد این مرکز شد.(ادامه)
میرزا محمدتقی خان فراهانی فرزند کربلائی محمد قربان است. پدرش آشپز میرزا عیسی قائم مقام فراهانی بود و بعد در دستگاه فرزند او میرزا ابوالقاسم قائم مقام، ناظر آشپزخانه شد. او به سبب هوش و ذکاوتی که داشت توانست نظر قائم مقام فراهانی را جلب کند و از شاگردی پدرش در آشپزخانه به شاگردی استاد و همدرسی آقازاده‌های دربار رسید. اولین وزیر اطلاعات ایران که کشته شد چه کسی بود؟
میرزا محمدتقی خان فراهانی فرزند کربلائی محمد قربان است. پدرش آشپز میرزا عیسی قائم مقام فراهانی بود و بعد در دستگاه فرزند او میرزا ابوالقاسم قائم مقام، ناظر آشپزخانه شد. او به سبب هوش و ذکاوتی که داشت توانست نظر قائم مقام فراهانی را جلب کند و از شاگردی پدرش در آشپزخانه به شاگردی استاد و همدرسی آقازاده‌های دربار رسید.(ادامه)
رسانه‌های عبری زبان شروط ولیعهد عربستان برای عادی سازی علنی روابط با رژیم صهیونیستی را فاش کردند که از جمله این شروط لغو قیمومیت اردن بر مسجد الاقصی است. شروط محمد بن سلمان برای عادی‌سازی علنی روابط با رژیم صهیونیستی
رسانه‌های عبری زبان شروط ولیعهد عربستان برای عادی سازی علنی روابط با رژیم صهیونیستی را فاش کردند که از جمله این شروط لغو قیمومیت اردن بر مسجد الاقصی است.(ادامه)
محافل مسلمان عربستان از طرح ولیعهد سعودی برای ساخت مرکز پزشکی در کوه احد خشمگین هستند و آن را اقدامی برای از بین بردن هویت اسلامی دانستند. خشم مسلمان عربستان از طرح بن سلمان در کوه احد
محافل مسلمان عربستان از طرح ولیعهد سعودی برای ساخت مرکز پزشکی در کوه احد خشمگین هستند و آن را اقدامی برای از بین بردن هویت اسلامی دانستند.(ادامه)
ورزشکار دوپینگی و خالق نظریه «بی‌ناموسی»
شبکه سعودی اینترنشنال سراغ دوچهره رفته است و از آن‌ها به‌عنوان لیدر‌های به‌اصطلاح انقلاب خودشان پرده‌برداری کرده است‌که لمپنیسم موجود در اتفاقات اخیر را به نمایش می‌گذارد.(ادامه)
در آخرین دقایق بازی بین عربستان - آرژانتین و زمانی که شاگردان هروه رنار مشغول دفاع از گل زده خود بودند، یک ارسال روی دروازه این تیم با خروج گلر عربستان و برخورد شدید بین او و یاسر الشهرانی همراه شد. مصدومیت بازیکن تیم ملی عربستان به قدری شدید بوده که جمجمه این بازیکن خرد شده است. تصویری از جمجمه شکسته شده یاسر الشهرانی
در آخرین دقایق بازی بین عربستان - آرژانتین و زمانی که شاگردان هروه رنار مشغول دفاع از گل زده خود بودند، یک ارسال روی دروازه این تیم با خروج گلر عربستان و برخورد شدید بین او و یاسر الشهرانی همراه شد. مصدومیت بازیکن تیم ملی عربستان به قدری شدید بوده که جمجمه این بازیکن خرد شده است.(ادامه)
در آخرین دقایق بازی بین عربستان - آرژانتین و زمانی که شاگردان هروه رنار مشغول دفاع از گل زده خود بودند، یک ارسال روی دروازه این تیم با خروج گلر عربستان و برخورد شدید بین او و یاسر الشهرانی همراه شد. مصدومیت بازیکن تیم ملی عربستان به قدری شدید بوده که جمجمه این بازیکن خرد شده است. تصویری از جمجمه شکسته شده یاسر الشهرانی
در آخرین دقایق بازی بین عربستان - آرژانتین و زمانی که شاگردان هروه رنار مشغول دفاع از گل زده خود بودند، یک ارسال روی دروازه این تیم با خروج گلر عربستان و برخورد شدید بین او و یاسر الشهرانی همراه شد. مصدومیت بازیکن تیم ملی عربستان به قدری شدید بوده که جمجمه این بازیکن خرد شده است.(ادامه)
تلویزیون سعودی ایران اینترنشنال در کنار دیگر رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور نظیر BBC فارسی، صدای آمریکا، شبکه من و تو ... بیشترین نقش را در انتشار اخبار و گزارش های دروغ و ترویج خشونت و....(خبر)
(ادامه)
راز قتل جمال خاشقچی افشا شد
مستند مخالف (The Dissident) روایت مستندساز امریکایی از ماجرای قتل «جمال خاشقچی» خبرنگار واشینگتن پست است که از تلویزیون پخش می‌شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.