.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت.
پدرم اين روزها را پيش بيني‌ مي‌كرد/عقلانیت دردولت روحانی افت پیدا کرده/نامه‌ اخیراحمدی‌نژاد را به فال نیک می‌گیریم/مهدی شبیه‌ترین فرد به(خبر)
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت. (ادامه)
شمال نیوز : دختر جوان ادامه داد: وقتي خودروي پرايد مقابل بانكي توقف كرد و نامزدم از ماشين پياده شد، ناگهان راننده حركت كرد. او تهديد كرد كه اگر سكوت نكنم مرا به قتل مي‌رساند. من به شدت وحشت كرده بودم و .... از کودک‌ربایی در رامسر تا نقشه شیطانی در پایتخت
شمال نیوز : دختر جوان ادامه داد: وقتي خودروي پرايد مقابل بانكي توقف كرد و نامزدم از ماشين پياده شد، ناگهان راننده حركت كرد. او تهديد كرد كه اگر سكوت نكنم مرا به قتل مي‌رساند. من به شدت وحشت كرده بودم و ....(ادامه)
شمال نیوز: اینکه مجلس در راس امور است چیزی نیست که در شرایط مختلف تغییر کند و این مهم در قانون اساسی آمده است. مجلس در مسئله هسته‌ای با دید ملی به موضوع نگاه کرد و مجلس و نمایندگان شجاعانه عمل کردند
من و ناطق، اموال نیستیم که مصادره شویم(خبر)
شمال نیوز: اینکه مجلس در راس امور است چیزی نیست که در شرایط مختلف تغییر کند و این مهم در قانون اساسی آمده است. مجلس در مسئله هسته‌ای با دید ملی به موضوع نگاه کرد و مجلس و نمایندگان شجاعانه عمل کردند (ادامه)
شمال نیوز: اين روزها آرايش انتخاباتي اصولگرايان و اصلاح‌طلبان با نزديك شدن هر چه بيشتر به زمان انتخابات‌هاي مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در اسفندماه سال جاري التهاب بيشتري پيدا مي‌كند و مي‌توان گفت فضاي گروه‌ها و تشكل‌هاي سياسي به سمت انتخاباتي شدن حركت مي‌كند. لاریجانی، ولایتی و ناطق در مسیر اصلاح‌طلبی؟(خبر)
شمال نیوز: اين روزها آرايش انتخاباتي اصولگرايان و اصلاح‌طلبان با نزديك شدن هر چه بيشتر به زمان انتخابات‌هاي مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در اسفندماه سال جاري التهاب بيشتري پيدا مي‌كند و مي‌توان گفت فضاي گروه‌ها و تشكل‌هاي سياسي به سمت انتخاباتي شدن حركت مي‌كند.(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های امروز یکشنبه 7 تیر
(ادامه)
مدیرانی با عمر بیش از ده سال!
در اين گزارش مواردي از سن بالاي مديريتي در كشور را برشمرده كه در زير به آن اشاره مي‌شود .(ادامه)
شهیدی که آیت الله خامنه‌ای قلباً به او متکی بود+تصاویر
صبح روز هفتم مهر ماه 1360 همزمان با شهادت حضرت جواد الائمه (ع) طبق معمول در كلاس درس حضور يافته و ساعت 8 صبح هنگامي كه در حال خروج از حزب بودند در محل درب خروجي حزب جمهوري اسلامي به خيل شهدا پيوست(ادامه)
ناگفته هایِ یک مهمانی متفاوت در پاستور +تصاویر
ساختمان قرمز پاستور همزمان با سالروز انتخابات 24 خرداد ماه ریاست جمهوری میزبان رقبایی بود که سال گذشته در چنین روزی بخت خود و اقبال مردم را محک زدند تا مدیریت دستگاه اجرایی کشور را به عهده گیرند.(ادامه)
ولايتي: ذره‌اي دلشوره در رهبر انقلاب نديدم
در اين سال‌هاي طولاني که در خدمت ايشان بودم هيچ‌گاه بنده نديدم که ايشان بابت اين تهديدهايي که عليه ايران مي‌شود توسط آمريکا و صهيونيست‌ها، کوچک‌ترين نشاني از نگراني و دلشوره داشته باشد(ادامه)
علت غيبت مشكوك نهاونديان چيست؟
(ادامه)
صادقعلي رنجبر فاطمیه و میراثی بنام ولایت امیرالمومنین علی(ع)(يادداشت)
صادقعلي رنجبر(ادامه)
هاشمی:رهبری باکاندیداشدنم مخالف نبودند
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
همه استعفاهای اعتراضی در مجلس/عکس
استعفای اعتراضی رویه غیرمعمول و غریب در پارلمان نیست. این رویه به خصوص در مجلس هشتم بارها خود را نشان داد. آنجا که روح الله حسینیان به دلایلی گنگ در سال 88 استعفا داد، یا نمایندگان سیستان و بلوچستان بعد از یکی از عملیات های تروریستی که گروهک ریگی انجام دادند استعفا دادند یا در همین بحث بودجه، گاه طلب های استانی نمایندگان را در ژست استعفا فرو برده است.(ادامه)
رييس ستاد انتخابات مازندران در گفتگو با خبرنگاران نتايج آراي انتخابات يازدهم دوره رياست جمهوري در مازندران را اعلام كرد.
نتايج آراي انتخابات رياست جمهوري در مازندران
رييس ستاد انتخابات مازندران در گفتگو با خبرنگاران نتايج آراي انتخابات يازدهم دوره رياست جمهوري در مازندران را اعلام كرد. (ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي چهارشنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي دوشنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي یکشنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي دوشنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي شنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي پنجشنبه
(ادامه)
امشب قاليباف، عارف و ولايتي در تلویزیون
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي چهارشنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي شنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي پنجشنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي چهارشنبه
(ادامه)
ولايتي: ديگر به نفع هيچكس كنار نمي روم
كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: سياه مشق سياسي كشور نبايد در دست كسي قرار گيرد كه سياست نويسي را بلد نيست و در غير اين صورت ديپلماسي كشور به اين شكل كنوني باقي خواهد ماند ، دولت آينده بايد زبان عرصه بين الملل را بشناسد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.