.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف ایتالیا رفت و با پیروزی در این دیدار بر بام جهان ایستاد. جوانان والیبال ایران بر بام جهان ایستادند
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف ایتالیا رفت و با پیروزی در این دیدار بر بام جهان ایستاد.(ادامه)
مجتبی میرزاجانپور دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران، قراردادش را با باشگاه «کاستلانا گروته» ایتالیا به امضا رساند تا فصل آینده در این تیم توپ بزند. ملی پوش مازندرانی در سری A ایتالیا
مجتبی میرزاجانپور دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران، قراردادش را با باشگاه «کاستلانا گروته» ایتالیا به امضا رساند تا فصل آینده در این تیم توپ بزند.(ادامه)
ردپای دبیر و رضازاده در شکست یزدانی و سلیمی!
واقعاً جای قهرمانان ورزشی در شورای شهر است یا فدراسیون های جهانی؟(ادامه)
نخستین شکست المپیکی والیبال ایران با مازندرانی هایش
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار المپیکی خود،تسلیم آرژانتین شد.(ادامه)
ایران با شکست مقابل شاگردان ولاسکو شروع کرد
ایران با شکست مقابل شاگردان ولاسکو شروع کرد تیم ملی ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی والیبال 2015، مغلوب آرژانتین شد. (ادامه)
کارناوال توهین این بار به والیبال رسید
سال گذشته تعدادی از ایرانی‎ها که متاسفانه تعدادشان هم کم نبود از طریق شبکه‎های اجتماعی حملات پردامنه‏‎ای به «ایوان زایتسف» کردند اما گویا اکنون این عادت زشت در خصوص بازیکنان داخلی هم انجام می‎شود.(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های امروز یکشنبه 7 تیر
(ادامه)
برنامه کامل جام جهانی والیبال ۲۰۱۵
(ادامه)
خودروی والیبالیست های ایرانی/تصاویر
تا قبل از سال 2010 که تیم ملی ما برای اولین بار قهرمان، قهرمانی آسیا شد، بیشتر نگاه ها و امیدمان به تیم ملی و لیگ برتر والیبال کشورمان از دریچه و نگاه قاره کهن بود.(ادامه)
آرزوی حسین معدنی محقق شد
با موفقیت های کاروان ورزش ایران در بازی های آسیایی به ویژه کسب مدال طلا توسط تیم ملی والیبال آخرین آرزوهای مرحوم حسین معدنی محقق شد.(ادامه)
ولاسکو باز هم شاگردانش را تنها نگذاشت
سرمربی سابق و دوست داشتنی تیم ملی والیبال کشورمان یکبار دیگر با حضور در محل بازی ایران، نشان داد چتر حمایت خود را از روی سر شاگردانش برنمی دارد.(ادامه)
مرسی ولاسکو، ممنون بچه ها! /عکس
(ادامه)
صعود بلند قامتان والیبال ایران به مرحله نهایی
تیم ملی والیبال ایران با توجه به پیروزی آرژانتین بر آمریکا جواز حضور در بین شش تیم برتر جهان را به دست آورد.به این ترتیب نتیجه بازی فرانسه و لهستان تنها می‌تواند در تعیین جایگاه ایران تاثیرگذار باشد.(ادامه)
شمال نیوز: تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران در پنجاه و ششمین دوره پیکارهای جهانی این رشته برای اولین مرتبه در تاریخ این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرد. کشتی ایران قهرمان جهان شد؛ والیبال تاریخ ساز+ پیام رهبر انقلاب به کشتی گیران و جدول جهانی والیبال(خبر)
شمال نیوز: تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران در پنجاه و ششمین دوره پیکارهای جهانی این رشته برای اولین مرتبه در تاریخ این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرد.(ادامه)
شرایط صعود والیبال ایران پیچیده شد
در حالی که تیم ملی والیبال ایران با پیروزی برابر آرژانتین 3 امتیاز ارزشمند کسب کرد، شرایط برای صعود این تیم به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی جهان کاملا پیچیده و دشوار شده است. (ادامه)
انتقام سخت بلند قامتان ایران از استرالیا
تیم ملی والیبال مردان کورمان در نخستین بازی خود از مرحله دوم رقابت های قهرمانی جهان، ساعت ۲۲.۵۵ چهارشنبه به مصاف استرالیا تیم چهارم گروه یک مرحله نخست این رقابت ها رفتند. (ادامه)
ظریف در آغوش ولاسکو /عکس
خولیو ولاسکو در قامت سرمربی تیم ملی کشورش یعنی آرژانتین به دور دوم مسابقات جام جهانی والیبال صعود کرده و پنجشنبه شب هم باید مقابل شاگردان سابقش در تیم ملی ایران صف آرایی کند. ولاسکو در حالی که به همراه تیمش از شهر کراکوف عازم بیدگشچ محل برگزاری دور دوم مسابقات قهرمانی جهان بود، با بازیکنان ایران مواجه شد و اینگونه فرهاد ظریف را که رابطه بسیار خوبی با هم دارند را در آغوش کشید.(ادامه)
ولاسکو و ايران به هم رسيدند
(ادامه)
ولاسکو:دوست‌داشتم‌برای‌معدنی‌اشک‌بریزم
(ادامه)
کنایه ملی‌پوش والیبال به روحانی
(ادامه)
داور ديدار ايران و بوسني مشخص شد
(ادامه)
همسر ولاسکو با پیراهن ایران درسالن+عکس
(ادامه)
همسرولاسکو، مهمان ویژه بازی دیشب
(ادامه)
شکست ایران از ایتالیا در لیگ جهانی والیبال
(ادامه)
در آخرین برنامه نود سال ۹۲ چه‌گذشت؟
ابتدا این احمد مهران فر بود که آدم ها را به 3 دسته تقسیم کرد. استقلالی پرسپولیسی و تیم ملی و جالب اینکه او ادعای فراز کمالوند درباره عادل را تکرار کرد و گفت:« تو پرسپولیسی هستی. من خودم در یک سفر از زیر زبانت کشیدم.»(ادامه)
شمال نیوز: یک نفر با سه گروه خونی ، رازداری خانم ولاسکو و حاتمی کیا در برزخ از جمله سوژه های این هفته صرفا جهت اطلاع است.

صرفا جهت اطلاع این هفته
شمال نیوز: یک نفر با سه گروه خونی ، رازداری خانم ولاسکو و حاتمی کیا در برزخ از جمله سوژه های این هفته صرفا جهت اطلاع است. (ادامه)
ولاسکو در آرژانتین از ایران چه گفت
(ادامه)
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
روزنامه های صبح امروز عناوین مهم خود را بیشتر به شرح زیر آمده کرده اند که در ادامه خواهید خواند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.