.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است .... بازخوانی ناکامی های مازندران در عرصه پیشرفت
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است ....(ادامه)
کارشناسان داوری دیدگاه خود در مورد گل پرسپولیس را ابراز کردند. کارشناسی داوری گل جنجالی پرسپولیس +عکس
کارشناسان داوری دیدگاه خود در مورد گل پرسپولیس را ابراز کردند.(ادامه)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)
شمال نیوز : علی بابایی کارنامی با انتقاد شدید از وضعیت دارویی کشور ، خواستار رفع مشکلات مردم در این بخش مهم شد . نماینده ساری : وزیر بهداشت در ایران زندگی نمی کند !
شمال نیوز : علی بابایی کارنامی با انتقاد شدید از وضعیت دارویی کشور ، خواستار رفع مشکلات مردم در این بخش مهم شد .(ادامه)
رييس مركز كنترل ترافيك پليس راهور فراجا گفت:ترافيک سنگين در آزادراه قزوين – کرج حدفاصل پايانه شهيد کلانتري تا پل فرديس مشاهده مى شود. وضعیت ترافیک جاده ای در ۲۴ آبان
رييس مركز كنترل ترافيك پليس راهور فراجا گفت:ترافيک سنگين در آزادراه قزوين – کرج حدفاصل پايانه شهيد کلانتري تا پل فرديس مشاهده مى شود.(ادامه)
غرق شدن ۱۴۷ نفر در مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از غرق شدن ۱۴۷ نفر پارسال در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: تابلوهاي هشداردهنده شنا به عنوان يكي از موثرترين شيوه هاي تبليغات محيطي در شهرهاي ساحلي غرب مازندران است كه نقش بسيار بازدارنده اي دركاهش شمارقربانيان درياي خزر دارد كه متاسفانه در اين مناطق كمتر به اين موضوع پرداخته شده است. جاي خالي تابلوهاي هشداردهنده شنا در غرب مازندران براي كاهش تلفات
شمال نیوز: تابلوهاي هشداردهنده شنا به عنوان يكي از موثرترين شيوه هاي تبليغات محيطي در شهرهاي ساحلي غرب مازندران است كه نقش بسيار بازدارنده اي دركاهش شمارقربانيان درياي خزر دارد كه متاسفانه در اين مناطق كمتر به اين موضوع پرداخته شده است.(ادامه)
شمال نیوز : ميركاظمي گفت: از زماني كه دولت سيزدهم آغاز به كار كرده است به هيچ عنوان خلق پول نكرده و اين روند موجب كاهش نرخ تورم نقطه اي در مهر و آبان شده؛ بودجه سال آينده بر اساس منابع پايدار و بدون كسري بسته شده است. دولت سیزدهم هیچ خلق پولی انجام نداده است/ بودجه ۱۴۰۱ بدون کسری و برای رشد اقتصادی بسته شد/ اختیارات مالی استانداران افزایش می‌یابد/ استان‌ها باید پاسخگوی شاخص‌های اقتصادی خود باشند
شمال نیوز : ميركاظمي گفت: از زماني كه دولت سيزدهم آغاز به كار كرده است به هيچ عنوان خلق پول نكرده و اين روند موجب كاهش نرخ تورم نقطه اي در مهر و آبان شده؛ بودجه سال آينده بر اساس منابع پايدار و بدون كسري بسته شده است.(ادامه)
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند.
دریا و جنگل های شمال زیر کوهی از پسماند / 2 نيروگاه زباله‌سوز در كما!فقط 25 درصد از زباله‌ها بازيافت مي‌شو‌د/
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند. (ادامه)
چرا اظهارات علی اف تا این حد مناقشه برانگیز شد؟ / آیا باکو به دنبال اشغال یک استان ارمنستان و تغییر مرز‌های ایران و ارمنستان است؟ / همه‌ی آنچه باید درمورد تنش‌های اخیر بین ایران و جمهوری آذربایجان بدانید....(خبر)
(ادامه)
مردم در انتخابات مختلف با هر انگيزه اى شركت مى كنند تا شاهد پيشرفت و آبادانى كشور و فرصت بهتر براى زندگى و تحقق عدالت باشند. انتخابات ودلخورى مردم/ مردم چه می‌خواهند؟(يادداشت)
مردم در انتخابات مختلف با هر انگيزه اى شركت مى كنند تا شاهد پيشرفت و آبادانى كشور و فرصت بهتر براى زندگى و تحقق عدالت باشند.(ادامه)
شمال نیوز : در شرايط كنوني، مسائل و مباحث اقتصادي و خنثي سازي توطئه های دشمنان در حوزه اقتصاد بايد بعنوان دغدغه مقام معظم رهبري، راهبرد مهم همه تصميم سازان، برنامه ريزان و فعالان عرصه اقتصاد اعم از خصوصي و دولتي و همچنين آحاد اقشار جامعه قلمداد شود . بايسته هاي تحقق شعار سال در مازندران و راهبرد مهم تصميم سازان و فعالان عرصه اقتصاد
شمال نیوز : در شرايط كنوني، مسائل و مباحث اقتصادي و خنثي سازي توطئه های دشمنان در حوزه اقتصاد بايد بعنوان دغدغه مقام معظم رهبري، راهبرد مهم همه تصميم سازان، برنامه ريزان و فعالان عرصه اقتصاد اعم از خصوصي و دولتي و همچنين آحاد اقشار جامعه قلمداد شود .(ادامه)
رشد 8 درصدي توليد انرژي خالص در نيروگاه نکا
(ادامه)
سرانجام یک شعار انتخاباتی (يادداشت)
(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد اظهار داشته است: آن زمانی که ما آن مبلغ را دادیم، نزدیک بیش از ۴۰ دلار بود. الان هم باید همان را به مردم بدهیم. اگر صد در صد اجرا می کردیم، با قیمت های امروز، ۲/۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می رسید. محمود احمدی‌نژاد: یارانه هر ایرانی باید ۲.۵ میلیون تومان باشد
محمود احمدی‌نژاد اظهار داشته است: آن زمانی که ما آن مبلغ را دادیم، نزدیک بیش از ۴۰ دلار بود. الان هم باید همان را به مردم بدهیم. اگر صد در صد اجرا می کردیم، با قیمت های امروز، ۲/۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می رسید.(ادامه)
اعلام مشاغلی که می‌توانند فعال باشند
کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور، از سوی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود ..... منصورعلی زارعی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شد + دلایل زارعی برای عضویت در کمیسیون کشاورزی
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود .....(ادامه)
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است .... الزامات راهبردی تحقق جهش تولید در استان مازندران
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است ....(ادامه)
شمال نیوز: گرچه در فصل بهار به سر مي‌بريم، اما چند روزی است تابستان دارد در كار طبيعت دخالت مي‌كند و از همين حالا گرمای خود را به رخ مي‌كشد، به ويژه در شهرهاي نيمه جنوبي كشورمان كه روشن كردن كولر خودرو را در ايام دل‌پذير ارديبهشت به امري واجب تبديل كرده است. استفاده صحیح از کولر خودرو
شمال نیوز: گرچه در فصل بهار به سر مي‌بريم، اما چند روزی است تابستان دارد در كار طبيعت دخالت مي‌كند و از همين حالا گرمای خود را به رخ مي‌كشد، به ويژه در شهرهاي نيمه جنوبي كشورمان كه روشن كردن كولر خودرو را در ايام دل‌پذير ارديبهشت به امري واجب تبديل كرده است. (ادامه)
زيباكلام: در سال 1400 محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور خواهد بود
(ادامه)
شمال نیوز : از سوي ديگر برخي از مسئولان بهداشتی شهرها نيز از مبتلايان به ويروس کوويد 19 که علائم بيماري ندارند و مي‌توانند ناقل باشند، ابراز نگراني کرده‌اند. .... موج دوم کرونا به استان مازندران می رسد ؛ اگر !
شمال نیوز : از سوي ديگر برخي از مسئولان بهداشتی شهرها نيز از مبتلايان به ويروس کوويد 19 که علائم بيماري ندارند و مي‌توانند ناقل باشند، ابراز نگراني کرده‌اند. ....(ادامه)
تمام بدبیاری‌هایِ بدشانس‌‌ترین «روحانیِ» ایران
آخرين چالش تمام رؤساي دولت‌هاي جهان در حال حاضر يک موضوع است؛ «کرونا». (ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تصريح نمود : يكي ديگر از محسنات توسعه جاده ها، رونق بخشی صنعت و بهره گيري مناسب كارخانجات از نهايت ظرفيت توليد خود مي باشد..... عملیات چهارخطه نمودن محورکندوان محدوده مرزن آباد به سمت دزدبن شتاب بیشتر گرفت
شمال نیوز : مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تصريح نمود : يكي ديگر از محسنات توسعه جاده ها، رونق بخشی صنعت و بهره گيري مناسب كارخانجات از نهايت ظرفيت توليد خود مي باشد.....(ادامه)
مشاهده عكس ها و فيلم هايي كه از اين مناطق در شبكه هاي اجتماعي وجود دارد نشان دهنده اوضاع و احوال بسيار نامساعد بخشي از هموطنان كشورمان است. تصاوير و فيلم هايي كه بسيار ناراحت كننده و بيانگر مشقت و سختي بسيار آنهاست....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  به استناد ماده­ ی ۲۸ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و تبصره­ های ذیل آن، انتخاب­ شوندگان هنگام ثبت نام بايد داراي شرايط زير باشند:.... ثبت نام داوطلبان نمايندگي يازدهمين دوره­ ی مجلس شوراي اسلامي از ۱۰آذر ماه+ شرایط نامزدها
شمال نیوز : به استناد ماده­ ی ۲۸ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و تبصره­ های ذیل آن، انتخاب­ شوندگان هنگام ثبت نام بايد داراي شرايط زير باشند:....(ادامه)
قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران از اواخر شهریور ماه وارد فاز اجرایی شده اما تا کنون بخشی از مسئولان و مدیران اقدام به ثبت فهرست اموال خود نکرده اند. از سوی دیگر قانون فعلی بدلیل ضعف هایی که دارد بعید است به ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : هجده ماه از پایان مهلت دولت برای اجرای ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه در زمینه شفافیت حقوق مدیران می‌گذرد اما این قانون همچنان در پیچ و خم توجیهات و توضیحات مختلف معطل مانده است..... سامانه حقوق و مزایای مدیران معطل بهانه‌های واهی !
شمال نیوز : هجده ماه از پایان مهلت دولت برای اجرای ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه در زمینه شفافیت حقوق مدیران می‌گذرد اما این قانون همچنان در پیچ و خم توجیهات و توضیحات مختلف معطل مانده است.....(ادامه)
شمال نیوز : بسیاری از کارشناسان بر این عقیده‌اند که مازندران می‌تواند با گسترش زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری درست از فرصت‌های اقتصادی مربوط به بخش تولیدات غذایی در 3 بخش لبنی، گوشتی و کشاورزی، اشتغال چند استان دیگر را نیز تأمین کند. اما چند وقتي است که.... صنایع غذایی مازندران دچار سوء تغذیه شدید هستند !
شمال نیوز : بسیاری از کارشناسان بر این عقیده‌اند که مازندران می‌تواند با گسترش زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری درست از فرصت‌های اقتصادی مربوط به بخش تولیدات غذایی در 3 بخش لبنی، گوشتی و کشاورزی، اشتغال چند استان دیگر را نیز تأمین کند. اما چند وقتي است که....(ادامه)
شمال نیوز : روند رو به گسترش توليد پسماندها از يك سو و فقدان استراتژي و قانونمندي لازم براي مديريت اين مواد از سوي ديگر، بسياري از مناطق استان زيباي مازندران را با مشكلات جدي مواجه كرده وخطرات زيست محيطي زيادي را براي تمامي موجودات زنده و منابع حياتي آنان به همراه داشته است..... مازندران کارگروه مدیریت پسماند دارد اما طرح جامع پسماند ندارد !
شمال نیوز : روند رو به گسترش توليد پسماندها از يك سو و فقدان استراتژي و قانونمندي لازم براي مديريت اين مواد از سوي ديگر، بسياري از مناطق استان زيباي مازندران را با مشكلات جدي مواجه كرده وخطرات زيست محيطي زيادي را براي تمامي موجودات زنده و منابع حياتي آنان به همراه داشته است.....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 159 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.223 seconds.