.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بازدید و افتتاح از چندین واحد تولیدی و صنعتی، نشست با مسئولان و اصناف با موضوع تنظیم بازار، بازرسی و نظارت به مازندران سفر می‌کند. وزیرصنعت، معدن و تجارت به مازندران سفر می کند/ جزییات برنامه‌های سفر
وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بازدید و افتتاح از چندین واحد تولیدی و صنعتی، نشست با مسئولان و اصناف با موضوع تنظیم بازار، بازرسی و نظارت به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
رضیان :۱۸۰۰ میلیارد تومان نقدینگی در کشور سرگردان است
نماینده مردم جویبار در مجلس حفظ ظرفیت اشتغال را دغدغه حال حاضر مسئولان نظام بیان کرد و گفت: هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان نقدینگی در کشور سرگردان است که باید در حوزه تولید جذب کنیم.(ادامه)
ایران در ماتم گلستان /روزی سیاه در تاریخ آزاد شهر (يادداشت)
(ادامه)
فروش سیگار در کشور بدون مجوز ممنوع
(ادامه)
ابرخودروهای آلمانی در راه ایران
(ادامه)
وزیرصنعت: نرخ بیکاری در زنان3برابرمردان است
نعمت‌زاده با بیان این‌که زنان در برخی مناطق و مشاغل می‌توانند بیش از مردان حضور داشته باشند، گفت: برای مثال در آموزش و پرورش تا سطح دبیرستان خانم‌ها می‌توانند یکه‌تاز میدان شده و آقایان جا را خالی کنند و به خانم‌ها بدهند. (ادامه)
کشف عسلویه دوم در خراسان رضوی
معاون وزیرصنعت از کشف عسلویه دوم در خراسان رضوی خبرداد و گفت: باسرمایه گذاری ۲ میلیارد دلاری در منطقه سنگان، ۱.۲ میلیاردتن ذخیره قطعی سنگ‌آهن، ۱۵ میلیون تن گندله و ۱۷.۵ میلیون تن کنسانتره خواهیم داشت.(ادامه)
بازار گرمی مجلس با استیضاح وزیران
عقلای مجلس معتقدند استیضاح یک وزیر باید به عنوان آخرین راهکار برای نظارت بر عملکرد وزیران در نظر گرفته شود اما در سه ماه گذشته طرح های استیضاح مختلفی در مجلس مطرح شده و چندی بعد فراموش شده است. (ادامه)
قول نعمت زاده برای حمايت ازشركت صنايع چوب و كاغذ مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه دکتر هاشم پور و دکتر محمد پور روسای سابق و فعلی سازمان صنعت معدن تجارت مازندران در حالی روز گذشته برگزار شد که با حواشی مختلفی روبرو گشت. از غیبت هاشم پور در مراسم تودیع تا پخش کلیپ هجران
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه دکتر هاشم پور و دکتر محمد پور روسای سابق و فعلی سازمان صنعت معدن تجارت مازندران در حالی روز گذشته برگزار شد که با حواشی مختلفی روبرو گشت.(ادامه)
دوست‌حسینی قائم‌مقام وزیرصنعت شد
(ادامه)
وزیرصنعت:پشت پرده گرانی‌ها رانمی‌توان گفت
(ادامه)
امروز قیمت خودرو هیچ تناسبی با کیفیت آنها ندارد و مردم نیز از این حیث با مشکلاتی مواجه شده اند. لذا بحث استیضاح وزیرصنعت و معدن در مجلس پی گیری می شود. مجلس از استیضاح دست بر نداشته است
امروز قیمت خودرو هیچ تناسبی با کیفیت آنها ندارد و مردم نیز از این حیث با مشکلاتی مواجه شده اند. لذا بحث استیضاح وزیرصنعت و معدن در مجلس پی گیری می شود.(ادامه)
دولت برای فاز دوم هدفمندی آماده است
(ادامه)
کابینه دولت ایثار معرفی شد/ قالیباف باز هم معاون اول
(ادامه)
شمال نیوز: اعتراض نمایندگان گیلان به عدم سخنرانی در کنگره ملی میرزاکوچک ،آغازتحرکات انتخاباتی وجریانات سیاسی در گیلان ،عدم حضور ائمه جمعه گیلان در کنگره میرزاکوچک،اولتیماتوم فرماندار لنگرود به کارخانه داران چای، افشاءگری مشاوران استاندارسابق گیلان علیه همدیگر و… اخبار ویژه گیلان که گفته می شوند!
شمال نیوز: اعتراض نمایندگان گیلان به عدم سخنرانی در کنگره ملی میرزاکوچک ،آغازتحرکات انتخاباتی وجریانات سیاسی در گیلان ،عدم حضور ائمه جمعه گیلان در کنگره میرزاکوچک،اولتیماتوم فرماندار لنگرود به کارخانه داران چای، افشاءگری مشاوران استاندارسابق گیلان علیه همدیگر و…(ادامه)
لغو ممنوعیت صادرات تخم‌مرغ
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های امروز
(ادامه)
اسامی تیم همراه رئیس جمهور که قرار است دکتر احمدی نژاد را در سفر به نیویورک همراهی کنند مشخص شد. مشایی غایب بزرگ سفر احمدی نژاد به نیویورک
اسامی تیم همراه رئیس جمهور که قرار است دکتر احمدی نژاد را در سفر به نیویورک همراهی کنند مشخص شد.(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.