.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استاندار مازندران تغيير كرد و نوری وزير بركنار شده دولت، سكان استانداري را بر عهده گرفت. نوری که برخلاف اسمش اهل نور مازندران نیست و سوال این است آیا مازندران تبعیدگاه مدیران خسته و کارنابلد است؟. استاندار مازندران تغيير كرد/ آیا مازندران تبعیدگاه مدیران خسته و ناكارآمد است؟
استاندار مازندران تغيير كرد و نوری وزير بركنار شده دولت، سكان استانداري را بر عهده گرفت. نوری که برخلاف اسمش اهل نور مازندران نیست و سوال این است آیا مازندران تبعیدگاه مدیران خسته و کارنابلد است؟.(ادامه)
وزیر ارتباطات با انتشار متنی در فضای مجازی اعلام کرد که افزایش تعرفه اینترنت مشمول ترافیک داخلی نمی‌شود. افزایش تعرفه اینترنت مشمول ترافیک داخلی نیست
وزیر ارتباطات با انتشار متنی در فضای مجازی اعلام کرد که افزایش تعرفه اینترنت مشمول ترافیک داخلی نمی‌شود.(ادامه)
وزير كشور درباره پشت‌پرده جنجال‌های اخیر درباره اتباع افغانستانی توضيح داد. پشت‌پرده جنجال‌های اخیر درباره اتباع افغانستانی چیست؟
وزير كشور درباره پشت‌پرده جنجال‌های اخیر درباره اتباع افغانستانی توضيح داد.(ادامه)
وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر گوگل پلی توضیحاتی را بیان کرد. وزير ارتباطات درباره رفع فیلتر گوگل پلی چه گفت؟
وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر گوگل پلی توضیحاتی را بیان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و .... پیگیری شخص رئیس سازمان برای تامین مرغ مازندران و پایتخت مانع از سفر به روسیه شد / هرگونه قصور در تامين مرغ پايتخت مي تواند بازار كشور را مختل كند / جوجه ریزی در تیرماه 20 درصد افزایش داشت / از انتقادات سازنده استقبال می کنیم
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و ....(ادامه)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)
بايد منتظر ماند و ديد مثلث جليلي - فتاح و محصولي که گويا اولي نقش تئوري پرداز، دومي مجري و سومي پشتيبان تشکيلاتي و مالي را بر عهده دارند، آيا مي توانند پروژه خود را به .... روایتی جدید از مثلث جلیلی، فتاح و محصولی برای کسب جایگاه معاون اولی ریاست جمهوری
بايد منتظر ماند و ديد مثلث جليلي - فتاح و محصولي که گويا اولي نقش تئوري پرداز، دومي مجري و سومي پشتيبان تشکيلاتي و مالي را بر عهده دارند، آيا مي توانند پروژه خود را به ....(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که در استانداری مازندران برگزار شد از همکاری و تلاش شهرداری در تحقق برنامه‌های بازآفرینی شهری پایدار و محرومیت‌زدایی از محلات کم برخوردار ساری، قدردانی کرد. قدرداني معاون وزير راه و شهرسازي از شهرداري ساري
وزیر راه و شهرسازی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که در استانداری مازندران برگزار شد از همکاری و تلاش شهرداری در تحقق برنامه‌های بازآفرینی شهری پایدار و محرومیت‌زدایی از محلات کم برخوردار ساری، قدردانی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : علی بابایی کارنامی با انتقاد شدید از وضعیت دارویی کشور ، خواستار رفع مشکلات مردم در این بخش مهم شد . نماینده ساری : وزیر بهداشت در ایران زندگی نمی کند !
شمال نیوز : علی بابایی کارنامی با انتقاد شدید از وضعیت دارویی کشور ، خواستار رفع مشکلات مردم در این بخش مهم شد .(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست. احساس امنیت(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست.(ادامه)
بر اساس اساسنامه خانه احزاب ايران در هر يك از سالهاى سه گانه فعاليت شوراى مركزى، يكى از اعضاى فراكسيون هاى اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل عهده دار رياست به صورت دوره اى خواهند بود. منوچهر متكي رييس خانه احزاب ايران شد
بر اساس اساسنامه خانه احزاب ايران در هر يك از سالهاى سه گانه فعاليت شوراى مركزى، يكى از اعضاى فراكسيون هاى اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل عهده دار رياست به صورت دوره اى خواهند بود.(ادامه)
شمال نیوز :  از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید آقای استاندار ؛ می گویند پسرم نفر ششم شده، دروغ می گویند !
شمال نیوز : از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید(ادامه)
جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران با صدور بیانیه ای اعلام نمودند :  در روزهاي گذشته خبر احداث پتروشيمي در محدوده سرزميني شهرستان بهشهر در سطح ملي و افكار عمومي در صدر اخبار قرار گرفته است. بيانيه جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران راجع به پتروشيمي بهشهر
جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران با صدور بیانیه ای اعلام نمودند : در روزهاي گذشته خبر احداث پتروشيمي در محدوده سرزميني شهرستان بهشهر در سطح ملي و افكار عمومي در صدر اخبار قرار گرفته است. (ادامه)
درخواست بركنارى دو وزير
درخواست بركنارى دو وزير (ادامه)
شمال نیوز : ميركاظمي گفت: از زماني كه دولت سيزدهم آغاز به كار كرده است به هيچ عنوان خلق پول نكرده و اين روند موجب كاهش نرخ تورم نقطه اي در مهر و آبان شده؛ بودجه سال آينده بر اساس منابع پايدار و بدون كسري بسته شده است. دولت سیزدهم هیچ خلق پولی انجام نداده است/ بودجه ۱۴۰۱ بدون کسری و برای رشد اقتصادی بسته شد/ اختیارات مالی استانداران افزایش می‌یابد/ استان‌ها باید پاسخگوی شاخص‌های اقتصادی خود باشند
شمال نیوز : ميركاظمي گفت: از زماني كه دولت سيزدهم آغاز به كار كرده است به هيچ عنوان خلق پول نكرده و اين روند موجب كاهش نرخ تورم نقطه اي در مهر و آبان شده؛ بودجه سال آينده بر اساس منابع پايدار و بدون كسري بسته شده است.(ادامه)
سطح مطالبه گري و حضور بانوان كارآفرين مازندران بايد ارتقاء يابد
(ادامه)
دولت در همه زمينه‌ها از سرمايه‌ گذاران حمايت می‌کند/ به شهرك‌ها و نواحي صنعتي مازندران علي‌رغم محدوديت‌هاي جدي زمين، 80 هكتار افزوده مي‌شود
(ادامه)
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های .... آخرین گمانه زنی‌ها از کابینه رئیسی/ تاکید بر معرفی چهره‌های جدید برای حضور در دولت سیزدهم/ با وزیران و معاونان احتمالی رئیسی بیشتر آشنا شوید
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های ....(ادامه)
شمال نیوز:  طی حکمی صادره از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، جواد طالبی که با حکم استاندار مازندران مدتی سرپرست شهرداری بود به سمت شهردار ساری منصوب شد. حکم انتصاب شهردار جديد ساری از سوي وزير كشور امضاء شد
شمال نیوز: طی حکمی صادره از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، جواد طالبی که با حکم استاندار مازندران مدتی سرپرست شهرداری بود به سمت شهردار ساری منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : صدام حسین بعد از آزادسازی خرمشهر چنان دیوانه شد که دستور داد هر فرمانده و سربازی که فرار کند، سریعا تیرباران شود. جنون صدام بعد از آزادسازی خرمشهر/ دیکتاتور عراق کدام فرماندهان را در خرمشهر تیرباران کرد؟
شمال نیوز : صدام حسین بعد از آزادسازی خرمشهر چنان دیوانه شد که دستور داد هر فرمانده و سربازی که فرار کند، سریعا تیرباران شود. (ادامه)
واکنش حسام‌الدين آشنا به دعوت صدا و سيما از ظريف پس از انتقاد او از گاندو
مشاور رييس جمهور گفت: آيا وزير موظف به اجابت درخواست تيم تخريبى و شركت در برنامه كم‌مخاطب صدا و سيما است؟(ادامه)
شمال نیوز : هر یک از دوستان ما بمیرد درحالی که تلاوت قرآن را خوب نمی داند، در عالم قبر (برزخ) به او خواهند آموخت تا درجه او به خاطر قرآن ارتقا یابد؛ زیرا بهشت به اندازه آیات قرآن است و به او گفته می شود: بخوان و بالا برو. او نیز قرآن می خوانَد و بالا می رود .... ذکری که غم و اندوه را برطرف می‌کند / گوشه هايي از مکارم اخلاقي امام کاظم(ع)
شمال نیوز : هر یک از دوستان ما بمیرد درحالی که تلاوت قرآن را خوب نمی داند، در عالم قبر (برزخ) به او خواهند آموخت تا درجه او به خاطر قرآن ارتقا یابد؛ زیرا بهشت به اندازه آیات قرآن است و به او گفته می شود: بخوان و بالا برو. او نیز قرآن می خوانَد و بالا می رود ....(ادامه)
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد .... فعال اصلاح طلب : ظریف کاندیدا اول اصلاح طلبان است ولی توان اداره کشور را ندارد/ مذاکره کننده خوبی است اما دست به استعفاي خوبي هم دارد/ ظریف حتی در حد یک استانداری هم در امور داخلی مسئولیت نداشته
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد ....(ادامه)
شمال نیوز : آنچه از فضائل امیرالمؤمنین (سلام خدا بر او) تاکنون بر زبانها و قلمها جاری شده است، همه‌ی فضائل امیرالمؤمنین نیست، بخشی از آن است. صیاد اگر علیست همه با کمان خوشند/ مقایسه امیرالمومنین و حضرت جبرائیل/ ماجرای طلبه‌ای که به لوسترهای حرم مولا اعتراض داشت/ «یعسوب الدین» به چه معناست؟/ زیارت امین الله و صلوات خاصه امیر مومنان
شمال نیوز : آنچه از فضائل امیرالمؤمنین (سلام خدا بر او) تاکنون بر زبانها و قلمها جاری شده است، همه‌ی فضائل امیرالمؤمنین نیست، بخشی از آن است.(ادامه)

تاكنون اسامى زيادى به عنوان نامزدهاى قطعى (حسين دهقان، عزت الله ضرغامى، محمدرضا عارف و ...) و احتمالى انتخابات رياست جمهورى (مسعود پزشكيان، على لاريجانى، ابراهيم رييسى و...) مطرح شده است، اما در اين مطلب مى خواهيم ١٠ نامزد احتمالى كه جوان ترين و مسن ترين در ميان ساير افراد مطرح هستند را معرفى كنيم. جوان ترين و مسن ترين كانديداهاى احتمالى انتخابات رياست جمهورى ١٤٠٠
تاكنون اسامى زيادى به عنوان نامزدهاى قطعى (حسين دهقان، عزت الله ضرغامى، محمدرضا عارف و ...) و احتمالى انتخابات رياست جمهورى (مسعود پزشكيان، على لاريجانى، ابراهيم رييسى و...) مطرح شده است، اما در اين مطلب مى خواهيم ١٠ نامزد احتمالى كه جوان ترين و مسن ترين در ميان ساير افراد مطرح هستند را معرفى كنيم.(ادامه)
طي حکمي از سوي عليرضا رزم حسيني وزير صمت، کامبيز معتمد وزيري با حفظ سمت به عنوان دبير هيات عالي نظارت بر سازمان هاي صنفي کشور منصوب شد. کامبيز معتمد وزيري به عنوان دبير هيات عالي نظارت بر سازمان هاي صنفي کشور منصوب شد
طي حکمي از سوي عليرضا رزم حسيني وزير صمت، کامبيز معتمد وزيري با حفظ سمت به عنوان دبير هيات عالي نظارت بر سازمان هاي صنفي کشور منصوب شد.(ادامه)
واکنش جهرمی به احتمال فیلترینگ اینستاگرام
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در گفتگو با رادیو تهران درباره احتمال فیلتر اینستاگرام توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
در این فاجعه علاوه بر شهيد ‌آيت‌الله بهشتي رئيس ديوان عالي كشور، ۷۲ نفر ديگر از جمله ۴ وزير، چند معاون وزير، ۲۷ نماينده مجلس و جمعي از اعضاي حزب جمهوري اسلامي به شهادت رسيدند. سهم مازندران از حادثه هفتم تیر
در این فاجعه علاوه بر شهيد ‌آيت‌الله بهشتي رئيس ديوان عالي كشور، ۷۲ نفر ديگر از جمله ۴ وزير، چند معاون وزير، ۲۷ نماينده مجلس و جمعي از اعضاي حزب جمهوري اسلامي به شهادت رسيدند.(ادامه)
تمام بدبیاری‌هایِ بدشانس‌‌ترین «روحانیِ» ایران
آخرين چالش تمام رؤساي دولت‌هاي جهان در حال حاضر يک موضوع است؛ «کرونا». (ادامه)
شمال نیوز : در سوابق مدیریتی وی ، ریاست اداره شیلات بابلسر و فریدونکنار، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران و مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران دیده می شود .
.... مدیرکل جدید شیلات استان مازندران منصوب شد
شمال نیوز : در سوابق مدیریتی وی ، ریاست اداره شیلات بابلسر و فریدونکنار، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران و مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران دیده می شود . ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 162 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.