.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خانواده طوسی داغدار شد
(ادامه)
سه بازیکن آکادمی رئال مادرید که در تیم دوم (کاستیا) و تیم سوم باشگاه بازی می‌کردند به اتهام رسوایی اخلاقی دستگیر شدند. رسوایی در رئال؛ سه بازیکن دستگیر شدند!
سه بازیکن آکادمی رئال مادرید که در تیم دوم (کاستیا) و تیم سوم باشگاه بازی می‌کردند به اتهام رسوایی اخلاقی دستگیر شدند.(ادامه)
عکس/ پسر حاج قاسم در ترحیم مادر نریمانی
مراسم ترحیم والده حاج سیدرضا نریمانی عصر روز دوشنبه ۲۰ شهریور با حضور جمعی از وعاظ و مادحین اهل بیت(ع) در مسجد ارک تهران برگزار شد.(ادامه)
تسلیت رئیسی به سردار غلامرضا سلیمانی
رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.(ادامه)
پیام تسلیت وزیر کشور به سردار حسین اشتری
وزیر. کشور در پیامی درگذشت والده مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور انتظامی و امنیتی را تسلیت گفت.(ادامه)
تسلیت دکتر رضایی به سردار رسول زاده
دکتر محسن رضایی با صدور پیامی درگذشت والده محترمه سردار رسول زاده را تسلیت گفت.(ادامه)
شمال نیوز: مادر گرامی مرتضی ناصحی ،  مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران دعوت حق را لبیک گقت . مدیر کل اداری و مالی استانداری مازندران داغدار شد
شمال نیوز: مادر گرامی مرتضی ناصحی ، مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران دعوت حق را لبیک گقت .(ادامه)
دکتر علی لاریجانی در پیامی درگذشت والده حجت الاسلام و المسلمین آقای محمد مهدی معراجی را تسلیت گفت. علی لاریجانی پیام صادر کرد
دکتر علی لاریجانی در پیامی درگذشت والده حجت الاسلام و المسلمین آقای محمد مهدی معراجی را تسلیت گفت.(ادامه)
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. علی مطهری:شاید لاریجانی به نفع من کنار برود
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. (ادامه)
شمال نیوز : محمدجواد لاریجانی گفت: در سال ۷۶ جریانات آقای خاتمی به خون علی لاریجانی تشنه بودند، این تشنگی حالا ممکن است کمی فروکش کرده باشد، ولی همیشه هست و آن‌ها می‌ترسند و می‌گویند ایشان آدم پیچیده‌ای است و در زمان مناسب ممکن است بلا سرشان بیاورد .... رقابت اصلی حول محور رئیسی ، قالیباف و علی لاریجانی است / اصلاح طلبان می‌ترسند و می گویند برادرم آدم پیچیده‌ای است و در زمان مناسب ممکن است بلا سرشان بیاورد!
شمال نیوز : محمدجواد لاریجانی گفت: در سال ۷۶ جریانات آقای خاتمی به خون علی لاریجانی تشنه بودند، این تشنگی حالا ممکن است کمی فروکش کرده باشد، ولی همیشه هست و آن‌ها می‌ترسند و می‌گویند ایشان آدم پیچیده‌ای است و در زمان مناسب ممکن است بلا سرشان بیاورد ....(ادامه)
شمال نیوز : زیبایی بیان و سبک تدریس روان علاوه بر بنیه غنی علمی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه، از همان ابتداء ایشان را به عنوان استاد کامل و جامعی در حوزه های علمیه مشهد و قم قلمداد نمود .... آیت الله نظری خادم الشریعه ؛ دلبسته غدیر و دلداده انقلاب اسلامی
شمال نیوز : زیبایی بیان و سبک تدریس روان علاوه بر بنیه غنی علمی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه، از همان ابتداء ایشان را به عنوان استاد کامل و جامعی در حوزه های علمیه مشهد و قم قلمداد نمود ....(ادامه)
شمال نیوز : مادران مومنه شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند ، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند.... « سردار قربانی » درگذشت مادر فداکار سرداران شهید نوبخت را تسلیت گفت
شمال نیوز : مادران مومنه شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند ، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند....(ادامه)


آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست. کربلا از آغاز تا پایان(يادداشت)
آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست.(ادامه)
کمتر از یک سال دیگر هشتمین رئیس‌جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران بر مسند ریاست دولت خواهد نشست و تا آخرین روز ثبت‌نام کاندیدا‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، گمانه‌زنی برای ورود بسیاری از سیاست‌مداران به این رقابت انتخاباتی ادامه خواهد داشت. سید حسن خمینی در راه پاستور؟
کمتر از یک سال دیگر هشتمین رئیس‌جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران بر مسند ریاست دولت خواهد نشست و تا آخرین روز ثبت‌نام کاندیدا‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، گمانه‌زنی برای ورود بسیاری از سیاست‌مداران به این رقابت انتخاباتی ادامه خواهد داشت. (ادامه)
پیام تسلیت علی لاریجانی به دکتر قالیباف
رئیس مجلس در پیامی درگذشت مادرهمسر محمدباقر قالیباف را تسلیت گفت.(ادامه)
پیام تسلیت احمدی‌نژاد به روحانی
رئیس‌جمهور سابق کشورمان در پیامی درگذشت مرحوم عباس روحانی را به خانواده ایشان تسلیت گفتند.(ادامه)
شمال نیوز: مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، در غم از دست دادن مادر داغدار شد. مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ داغدار شد
شمال نیوز: مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، در غم از دست دادن مادر داغدار شد.(ادامه)
پدر شهیدان فهمیده به فرزندان شهیدش پیوست
محمدتقی فهمیده پدر شهیدان والامقام داوود و محمدحسین فهمیده، بعد از یک دوره بیماری، امروز به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
استاندار سابق گیلان عزادار شد
(ادامه)
در پي در گذشت والده حجه الاسلام و المسلمین جعفری، رئيس كل دادگستري استان خراسان شمالی، سردار مرتضي قرباني فرمانده لشگر 25 كربلا در دوران دفاع مقدس پيامي صادر كرد. پيام تسليت سردار مرتضي قرباني بمناسبت درگذشت والده حجت السلام جعفري
در پي در گذشت والده حجه الاسلام و المسلمین جعفری، رئيس كل دادگستري استان خراسان شمالی، سردار مرتضي قرباني فرمانده لشگر 25 كربلا در دوران دفاع مقدس پيامي صادر كرد.(ادامه)
شمال نیوز: فرماندار شهرستان نور در غم از دست دادن مادر به سوگ نشست.
در غم از دست دادن مادر / فرماندار نور داغدار شد
شمال نیوز: فرماندار شهرستان نور در غم از دست دادن مادر به سوگ نشست. (ادامه)
شمال نیوز: عباس شکیبافر مدير‌كل حراست استانداري مازندران در غم از دست دادن والده داغدار شد. مدير‌ كل حراست استانداري مازندران داغدار شد
شمال نیوز: عباس شکیبافر مدير‌كل حراست استانداري مازندران در غم از دست دادن والده داغدار شد.(ادامه)
شمال نیوز: پیکر خواهر شهید ییلاقی بر روی دستان مردم شهید پرور بهشهر تشیع شد. خواهر شهید ییلاقی به برادر شهیدش پیوست
شمال نیوز: پیکر خواهر شهید ییلاقی بر روی دستان مردم شهید پرور بهشهر تشیع شد.(ادامه)
شهادت نامه حضرت عباس علیه السلام
شمال نیوز: حضرت ابوالفضل عليه السّلام داراى قدرتى سترگ از تقوا و دين بوده، درخشش نور بر چهره گراميش، آشكار بود تا آنجا كه به «قمر بنى هاشم» ملقب شد؛ همچنانكه وى از قهرمانان برجسته در اسلام بود كه هرگاه بر اسب بسيار درشت و بزرگ اندام، سوار مى گشت، دو پاى آن حضرت بر زمين كشيده مى شدند .(۶)(ادامه)
شمال نیوز: برادران  مرتضوی در غم از دست دادن مادر خود به سوگ نشستند.
برادران مرتضوی میانرودی در غم از دست دادن مادر داغدار شدند
شمال نیوز: برادران مرتضوی در غم از دست دادن مادر خود به سوگ نشستند. (ادامه)
برای مادری که فرزندش در کربلای ۴ جاماند
نویسنده: محسن هاشمی رفسنجانی(ادامه)
ماشین «علی دایی» در مراسم ختم والده سردار مومنی +عکس
مراسم ترحیم والده سرداران مومنی با حضور مقامات لشکری و کشوری در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) برگزار شد.(ادامه)
پیام تسلیت فرمانده نیروی انتظامی به سردار سلیمانی
فرمانده نیروی انتظامی طی پیامی درگذشت والده همسر سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.(ادامه)
عکس: فردوسی پور و دایی در مراسم ترحیم والده سردار مومنی
مراسم ترحیم والده سردار مومنی، شنبه ۶ بهمن‌ماه، با حضور مقامات لشکری و کشوری در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: سردار اسکندر مومنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در غم از دست دادن والده خود به سوگ نشست. سردار اسکندر مومنی داغدار شد
شمال نیوز: سردار اسکندر مومنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در غم از دست دادن والده خود به سوگ نشست.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.538 seconds.