.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی قوه قضائیه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد. حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
سخنگوی قوه قضائیه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد.(ادامه)
پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت. پلیس: به زودی چند پرونده مهم در زمینه فحشاء، تجارتِ جنسی، پورنوگرافی منتشر خواهد شد
پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت.(ادامه)
پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهد که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی  پیش خواهد رفت. پلیس در «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود
پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهد که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت.(ادامه)
مرکز اطلاع رسانی پلیس از شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور خبر داد و اعلام کرد: طرح نور به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود. شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی
مرکز اطلاع رسانی پلیس از شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور خبر داد و اعلام کرد: طرح نور به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی تاکامی خاطر نشان کرد که در سال جهش تولید و مشارکت مردمی، این شرکت مصمم به استفاده از مشارکت نخبگان، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و متخصصین تراز اول برای اجرای پروزه های راهبردی و کاربردی است. دعوت از نخبگان، شرکت های دانش بنیان، پژوهشگاه ها و اساتید دانشگاه ها برای اجرای پروژه های کاربردی هوش مصنوعی در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان
شمال نیوز : موسوی تاکامی خاطر نشان کرد که در سال جهش تولید و مشارکت مردمی، این شرکت مصمم به استفاده از مشارکت نخبگان، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و متخصصین تراز اول برای اجرای پروزه های راهبردی و کاربردی است.(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد. فرمان رئیس‌جمهور به وزرا/ ماموریت ویژه رئیسی به وزیران چیست؟
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد.(ادامه)
رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران، از اتصال کامل خدمت شناسنامه‌دار پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد. اتصال ۵ خدمت اصلی بیمه سلامت به پنجره ملی خدمات هوشمند
رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران، از اتصال کامل خدمت شناسنامه‌دار پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد.(ادامه)
بسیاری از مردم درحالی از عدم ارائه دستگاه‌های پوز توسط پزشکان در مطب‌ها گله‌مند هستند که سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرده است که ۷۵ درصد از فرار‌های مالیاتی توسط پزشکان صورت می‌گیرد. پزشکان ۷۵ درصد از فرار‌های مالیاتی را از آن خود کردند
بسیاری از مردم درحالی از عدم ارائه دستگاه‌های پوز توسط پزشکان در مطب‌ها گله‌مند هستند که سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرده است که ۷۵ درصد از فرار‌های مالیاتی توسط پزشکان صورت می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر موسوی تاکامی گفت :  از پایان سال 1400 و  استقرار دولت سیزدهم که فی الواقع شروع انقلاب صنعتی دوم در کشور بعد از جنگ تحمیلی بوده است، تا پیک 1403، ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع در مازندران و گلستان به میزان 4220 مگاولت آمپر افزایش می یابد که به معنای 25% رشد طی دو سال اخیر است روایت ۳۰ ماه خدمت و اقدامات شاخص در دولت سیزدهم / 4 دهه توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق در مازندران و گلستان
شمال نیوز : دکتر موسوی تاکامی گفت : از پایان سال 1400 و استقرار دولت سیزدهم که فی الواقع شروع انقلاب صنعتی دوم در کشور بعد از جنگ تحمیلی بوده است، تا پیک 1403، ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع در مازندران و گلستان به میزان 4220 مگاولت آمپر افزایش می یابد که به معنای 25% رشد طی دو سال اخیر است(ادامه)
وزیر صمت با بیان اینکه ۸ خودروی جدید برقی را به‌زودی رونمایی خواهیم کرد، گفت: ما تعرفه خودرو برقی را به یک درصد رساندیم. رونمایی از ۸ خودروی جدید برقی؛ به‌زودی
وزیر صمت با بیان اینکه ۸ خودروی جدید برقی را به‌زودی رونمایی خواهیم کرد، گفت: ما تعرفه خودرو برقی را به یک درصد رساندیم.(ادامه)
شهردار تهران درباره بازگرداندن ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهر، افرادی که رشوه می‌گیرند، پروژه‌های من شهردارم، ماجرای ۱۷ هزار میلیاردی واکنش زاکانی به خبر گم شدن ۱۷ هزار میلیارد از درآمدهای شهرداری
شهردار تهران درباره بازگرداندن ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهر، افرادی که رشوه می‌گیرند، پروژه‌های من شهردارم، ماجرای ۱۷ هزار میلیاردی(ادامه)
شمال نیوز : آیین افتتاح طراحی و استقرار پیشرفته ترین سیستم کنترل و پایش شبکه فوق توزیع نیروی برق بومی و دانش بنیان کشور در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با حضور آیت لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد . آیین افتتاح پیشرفته ترین مرکز کنترل و پایش شبکه فوق توزیع کشور + تصاویر
شمال نیوز : آیین افتتاح طراحی و استقرار پیشرفته ترین سیستم کنترل و پایش شبکه فوق توزیع نیروی برق بومی و دانش بنیان کشور در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با حضور آیت لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد .(ادامه)
شمال نیوز : عباس رمدانی اظهار داشت : ازاین‌ پس دولت مکلف می‌گردد در مباحث توسعه‌ای اقتصاد رقومی (دیجیتال) از نظرات مشاوره‌ای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و اعضای آن استفاده و بهره‌برداری نماید.

تدوین برنامه های دیجیتال تمامی دستگاهها باید منطبق با پیشنهادها و توانمندی سازمان نظام صنفی رایانه ای باشد
شمال نیوز : عباس رمدانی اظهار داشت : ازاین‌ پس دولت مکلف می‌گردد در مباحث توسعه‌ای اقتصاد رقومی (دیجیتال) از نظرات مشاوره‌ای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و اعضای آن استفاده و بهره‌برداری نماید. (ادامه)
معاون اجرایی پلیس راهور گفت: سامانه و زیرساخت‌های صدور گواهینامه آماده شده است و ظرف دو هفته آینده عملیاتی می‌شود. سامانه صدور گواهینامه تا ۲ هفته آینده عملیاتی می‌شود
معاون اجرایی پلیس راهور گفت: سامانه و زیرساخت‌های صدور گواهینامه آماده شده است و ظرف دو هفته آینده عملیاتی می‌شود.(ادامه)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است. قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود/ به‌حدی بازدارنده است که احتمالا پاییز امسال ساختارشکنی‌های حجاب برطرف خواهد شد/ حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد(خبر)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.(ادامه)
بارورسازی ابرها یکی از شاخه‌های علم تعدیل‌ آب‌ و هواست و شامل تأثیر‌گذاری بر سیستم‌های ابری موجود می‌شود. البته اولین شرط تأثیرگذاری بر یک سیستم ابری، وجود ابر است و در واقع بدون وجود ابر، این تاثیرگذاری مفهومی نخواهد داشت ....(خبر)
(ادامه)
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امسال سفرهای اربعین، خلاف سال‌های گذشته، ۲۵ روزه شده، با این حال تراکم کاری و فشار بر صنعت فرودگاهی و هوایی کاهش پیدا نکرده است. زمان اولین پرواز اربعین اعلام شد
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امسال سفرهای اربعین، خلاف سال‌های گذشته، ۲۵ روزه شده، با این حال تراکم کاری و فشار بر صنعت فرودگاهی و هوایی کاهش پیدا نکرده است.(ادامه)
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد. علت طولانی شدن صف در برخی از نانوایی ها چیست؟
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند. «محمدعلی نیکبخت» وزیر جهاد کشاورزی شد / رای اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند.(ادامه)
رییس قوه قضاییه با حضور در دادگستری مازندران بر روند رسیدگی به پرونده‌ای با موضوع اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه‌ای در بازار آزاد، نظارت کرد.

در بازدید رییس قوه قضاییه از دادگستری مازندران چه گذشت
رییس قوه قضاییه با حضور در دادگستری مازندران بر روند رسیدگی به پرونده‌ای با موضوع اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه‌ای در بازار آزاد، نظارت کرد. (ادامه)
مدیر هماهنگی شرکت ملی گاز کشور گفت: پایلوت طرح هوشمندسازی کنتورهای گاز پایان خرداد امسال برای مشترکان پرمصرف اجرا می شود. هوشمندسازی کنتورهای گاز برای مشترکان پر مصرف
مدیر هماهنگی شرکت ملی گاز کشور گفت: پایلوت طرح هوشمندسازی کنتورهای گاز پایان خرداد امسال برای مشترکان پرمصرف اجرا می شود.(ادامه)
سازمان فضایی ایران اعلام کرده که با استفاده از ماهواره خیام و پایش تصاویر آن متوجه شده که حکومت افغانستان مسیر رودخانه هیرمند را منحرف می‌کند. افغانستان رودخانه هیرمند را منحرف می‌کند
سازمان فضایی ایران اعلام کرده که با استفاده از ماهواره خیام و پایش تصاویر آن متوجه شده که حکومت افغانستان مسیر رودخانه هیرمند را منحرف می‌کند.(ادامه)
سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص رویکرد فراجا نسبت به اشخاص بدحجاب عنوان کرد: همانطور که قبلاً گفتیم رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم و نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست؛ به‌طور مثال در حوزه مقابله با سرقت هم قانون وجود دارد و هم دغدغه مردم است. در موضوع حجاب نیز مردم و مسئولان مطالبات به حقی از ما دارند. در موضوع حجاب مردم و مسئولان مطالبات به‌حقی از ما دارند/ قلیل زنان و دختران بدپوشش ممکن است غفلت کرده باشند؛ البته ممکن است درصد اندکی هم عامدانه باشد / برای ناکامی دشمن به وظایف قانونی خود به مدل هوشمند عمل می‌کنیم(خبر)
سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص رویکرد فراجا نسبت به اشخاص بدحجاب عنوان کرد: همانطور که قبلاً گفتیم رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم و نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست؛ به‌طور مثال در حوزه مقابله با سرقت هم قانون وجود دارد و هم دغدغه مردم است. در موضوع حجاب نیز مردم و مسئولان مطالبات به حقی از ما دارند.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است. مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است(خبر)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.(ادامه)
رئیس دستگاه قضا، با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲، بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه قوه قضائیه از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی و کمک به دولت در مهار تورم تاکید کرد. پیام نوروزی رئیس قوه قضائیه:;حمایت دستگاه قضا از شعار سال/ کمک به دولت در مهار تورم
رئیس دستگاه قضا، با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲، بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه قوه قضائیه از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی و کمک به دولت در مهار تورم تاکید کرد.(ادامه)
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به بازدید مداوم از نانوایی های استان تا پایان نوروز، گفت: ۸۸۰ تن سهمیه آرد فوق العاده نوروزی به نانوایان مازندران ارائه شد. ۸۸۰ تن سهمیه آرد فوق العاده نوروزی به نانوایان مازندران ارائه شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به بازدید مداوم از نانوایی های استان تا پایان نوروز، گفت: ۸۸۰ تن سهمیه آرد فوق العاده نوروزی به نانوایان مازندران ارائه شد.(ادامه)
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: خرید و فروش پی‌ در پی واحدهای خبازی و استیجاری بودن این واحدها از جمله تخلفاتی است که به طور جدی با آن‌ها برخورد و پروانه کسب آن نیز باطل می شود.


انتقاد مدیرکل غله مازندران از بازار خرید و فروش مجوز واحدهای خبازی
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: خرید و فروش پی‌ در پی واحدهای خبازی و استیجاری بودن این واحدها از جمله تخلفاتی است که به طور جدی با آن‌ها برخورد و پروانه کسب آن نیز باطل می شود. (ادامه)
مرحله سوم طرح هوشمند مدیریت یارانه آرد و نان مازندران از ۲۵ بهمن ماه امسال آغاز می‌شود. ‎ آغاز گام سوم هوشمند سازی عرضه نان از ۲۵ بهمن
مرحله سوم طرح هوشمند مدیریت یارانه آرد و نان مازندران از ۲۵ بهمن ماه امسال آغاز می‌شود. ‎(ادامه)
وزیر اقتصاد گفت: بانک‌مرکزی برای کاهش حباب سکه، اقدام به عرضه ربع سکه در بورس کالا کرده است. بانک مرکزی حباب بازار سکه را کاهش می دهد
وزیر اقتصاد گفت: بانک‌مرکزی برای کاهش حباب سکه، اقدام به عرضه ربع سکه در بورس کالا کرده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.