.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو از محکومیت موکلش به حبس خبر داد. تتلو به حبس محکوم شد
وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو از محکومیت موکلش به حبس خبر داد.(ادامه)
 رامین رضائیان کاپیتان مازندرانی سپاهان یکی از مورد توجه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران به شمار می‌رود که طی هفته‌های اخیر به دلیل حواشی رخ داده در بازی پرسپولیس ...
بغض رامین ترکید/ واکنش رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس
رامین رضائیان کاپیتان مازندرانی سپاهان یکی از مورد توجه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران به شمار می‌رود که طی هفته‌های اخیر به دلیل حواشی رخ داده در بازی پرسپولیس ... (ادامه)
هافبک بازیساز تراکتور گزینه استقلال و پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستان است. آغاز جنگ استقلال و پرسپولیس برای این بازیکن
هافبک بازیساز تراکتور گزینه استقلال و پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستان است.(ادامه)
چند روز قبل همسر و فرزند گیورگی گولسیانی در تمرین پرسپولیس حضور یافتند. عکس‌| همسر و فررزند ستاره پرسپولیس در تمرین سرخ‌ها
چند روز قبل همسر و فرزند گیورگی گولسیانی در تمرین پرسپولیس حضور یافتند.(ادامه)
مهلت یک هفته‌ای تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان پذیرفت. پایان مهلت تبلیغات انتخابات مجلس دوازدهم
مهلت یک هفته‌ای تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان پذیرفت.(ادامه)
خبر خوشحال‌کننده برای هواداران «زخم کاری» فصل ۳ و ۴ زخم کاری با هم پخش می شود
خبر خوشحال‌کننده برای هواداران «زخم کاری»(ادامه)
سومین و آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو، معروف به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. وکیل تتلو: امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خواند | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت
سومین و آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو، معروف به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.(ادامه)
کمیته انضباطی رأی نهایی بازی پرسپولیس - سپاهان را صادر کرد. یک رأی تاریخی؛ پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور بانوان!
کمیته انضباطی رأی نهایی بازی پرسپولیس - سپاهان را صادر کرد.(ادامه)
«اتفاقات شامگاه چهارشنبه نشان داد که متاسفانه نه تنها حضور بانوان در ورزشگاه از شدت فضای مسموم و ناسالم نکاست بلکه در اتفاقی تاسف انگیز شاهد زشت‌ترین و شرم‌آورترین صحنه‌ها و توهین‌ها و زیر پا گذاشتن کرامت بانوان نیز بودیم. این در حالی است که حفظ کرامت زنان یک اصل مهم و قطعی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ماست و نباید بازیچه بی‌تدبیری عده‌ای کارناشناس و برنامه‌ریز به دور از واقعیت‌های جامعه شود.» کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
«اتفاقات شامگاه چهارشنبه نشان داد که متاسفانه نه تنها حضور بانوان در ورزشگاه از شدت فضای مسموم و ناسالم نکاست بلکه در اتفاقی تاسف انگیز شاهد زشت‌ترین و شرم‌آورترین صحنه‌ها و توهین‌ها و زیر پا گذاشتن کرامت بانوان نیز بودیم. این در حالی است که حفظ کرامت زنان یک اصل مهم و قطعی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ماست و نباید بازیچه بی‌تدبیری عده‌ای کارناشناس و برنامه‌ریز به دور از واقعیت‌های جامعه شود.»(ادامه)
با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند. تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.(ادامه)
بیرانوند اینگونه از هواداران زن حمایت می‌کند + عکس
علیرضا بیرانوند یک استوری برای هواداران زن پرسپولیس منتشر کرد.(ادامه)
اظهارات جمعی از هواداران سپاهان در مورد بانوان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی با واکنش تند باشگاه پرسپولیس همراه شد. این توهین کشور را شوکه کرده است!
اظهارات جمعی از هواداران سپاهان در مورد بانوان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی با واکنش تند باشگاه پرسپولیس همراه شد.(ادامه)
جواد نکونام به خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال واکنش نشان داد. واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر
جواد نکونام به خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز: نساجی مازندران با هدایت ساکت الهامی در دو هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب ۶ امتیاز ارزشمند برابر تیم‌های مدعی از قعرجدول رده‌بندی فاصله گرفت و برای بقاء در این فصل بعد این رقابت‌ها امیدوارتر شد. سوغات امید از دیار نصف جهان / شاگردان ساکت گل کاشتند / تاثیرگذاری حضور هوداران نساجی در کسب پیروزی+ ویدئو
شمال نیوز: نساجی مازندران با هدایت ساکت الهامی در دو هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب ۶ امتیاز ارزشمند برابر تیم‌های مدعی از قعرجدول رده‌بندی فاصله گرفت و برای بقاء در این فصل بعد این رقابت‌ها امیدوارتر شد.(ادامه)
سرمربی استقلال تهران همانطور که انتظار می رفت از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی این باشگاه ابراز خرسندی کرد. جواد نکونام: استقلال به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!
سرمربی استقلال تهران همانطور که انتظار می رفت از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی این باشگاه ابراز خرسندی کرد.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس نسبت به طرح شکایت علیه رفتار زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار پرسپولیس، اقدام خواهد کرد. شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
باشگاه پرسپولیس نسبت به طرح شکایت علیه رفتار زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار پرسپولیس، اقدام خواهد کرد.(ادامه)
بعد از باخت سرخ پوشان به آلومینیوم، بازیکنان این تیم سرمربی خود را مورد انتقاد قرار دادند. بازیکنان پرسپولیس: به تعویض های اوسمار باختیم!
بعد از باخت سرخ پوشان به آلومینیوم، بازیکنان این تیم سرمربی خود را مورد انتقاد قرار دادند.(ادامه)
مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد. تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد.(ادامه)
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. تتلو: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.(ادامه)
هوادار تراکتور بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن فوت کرد
(ادامه)
هوادار تراکتور بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن فوت کرد
(ادامه)
انتشار بیانیه‌ای از سوی استقلال که در آن به پرسپولیس کنایه زده شده بود، واکنش باشگاه رقیب را به دنبال داشت و سرخپوشان خواهان ورود کمیته اخلاق و انضباطی شدند. پاسخ پرسپولیس به استقلال: مصونیت توهین را از کجا آورده‌اید؟
انتشار بیانیه‌ای از سوی استقلال که در آن به پرسپولیس کنایه زده شده بود، واکنش باشگاه رقیب را به دنبال داشت و سرخپوشان خواهان ورود کمیته اخلاق و انضباطی شدند.(ادامه)
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است. یحیی؛ بمب در آستانه انفجار!
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است.(ادامه)
 به نظر می‌رسد که اگر قالیباف در تعامل با گروه‌های دیگر بتواند در سال اول مجلس دوازدهم رییس شود، خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند.


خیز قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ /ریاست یک ساله بر مجلس دوازدهم قطعی است؟
به نظر می‌رسد که اگر قالیباف در تعامل با گروه‌های دیگر بتواند در سال اول مجلس دوازدهم رییس شود، خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند. (ادامه)
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند. صدور مجوز حرفه ای سرخابی ها در گرو حل مشکل مالکیت مشترک
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند.(ادامه)
شمال نیوز: نساجی دیشب با یک شکست خانگی، هوادارانش را برای خروج از منطقه سقوط را ناامیدتر کرد. نساجی در لبه پرتگاه سقوط؛ بازی‌های باقی مانده این تیم سخت است
شمال نیوز: نساجی دیشب با یک شکست خانگی، هوادارانش را برای خروج از منطقه سقوط را ناامیدتر کرد.(ادامه)
باشگاه استقلال به بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد. واکنش استقلال به بیانیه پرسپولیس
باشگاه استقلال به بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.(ادامه)
با آغاز سال ۱۴۰۳ مسابقات ورزشی قرار است بدون مشکل برگزار شود و سالی پرالتهاب را برای ورزشکاران و هواداران رقم بزند. تابستان داغ ۱۴۰۳؛ این تاریخ‌ها را فراموش نکنید!
با آغاز سال ۱۴۰۳ مسابقات ورزشی قرار است بدون مشکل برگزار شود و سالی پرالتهاب را برای ورزشکاران و هواداران رقم بزند.(ادامه)
سعید راد بازیگر نام آشنای سینمای ایران به دلیل عارضه شکستگی پا در بیمارستان بستری شد. سعید راد بستری شد + جزئیات
سعید راد بازیگر نام آشنای سینمای ایران به دلیل عارضه شکستگی پا در بیمارستان بستری شد.(ادامه)
وریا غفوری که به تازگی از استقلال خداحافظی کرده، قرار است شغل جدیدی را آغاز کند. وریا غفوری وارد حرفه جدید شد
وریا غفوری که به تازگی از استقلال خداحافظی کرده، قرار است شغل جدیدی را آغاز کند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 131 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.