.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بالاترین مبلغ که پیش‌تر حدود ۱.۴ میلیون دلار بود، برای ویولنی پرداخت شد که هنگام غرق شدن کشتی نواخته می‌شد، که در سال ۲۰۱۳ در همین حراجی فروخته شد. فروش ساعت ثروتمندترین مسافر تایتانیک!
بالاترین مبلغ که پیش‌تر حدود ۱.۴ میلیون دلار بود، برای ویولنی پرداخت شد که هنگام غرق شدن کشتی نواخته می‌شد، که در سال ۲۰۱۳ در همین حراجی فروخته شد.(ادامه)
تصویربرداری سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده به پایان رسیده و به زودی روی آنتن تلویزیون می‌رود. «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
تصویربرداری سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده به پایان رسیده و به زودی روی آنتن تلویزیون می‌رود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق سال گذشته در مراکز خدمات این نهاد منجر به سازش شده است. سرونوشت بیش از 35 هزار زوج علی رغم حضور در مراکز مشاوره بهزیستی مازندران به طلاق ختم شد !
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق سال گذشته در مراکز خدمات این نهاد منجر به سازش شده است.(ادامه)
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند. سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند.(ادامه)
بین یک دختر معمولی و کسی که می‌خواهید در آینده به عنوان همسر و شریک زندگی خود روی او حساب کنید، تفاوت قابل توجهی وجود دارد. نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
بین یک دختر معمولی و کسی که می‌خواهید در آینده به عنوان همسر و شریک زندگی خود روی او حساب کنید، تفاوت قابل توجهی وجود دارد.(ادامه)
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت. عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
معصومه حائری، همسر سید مصطفی خمینی و عروس خانواده امام خمینی درگذشت. همسر سیدمصطفی خمینی درگذشت
معصومه حائری، همسر سید مصطفی خمینی و عروس خانواده امام خمینی درگذشت.(ادامه)
مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی معاف می‌شوند. فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی معاف می‌شوند.(ادامه)
فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت. پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت.(ادامه)
مرد جوانی که پس از بازگشت سرزده به خانه‌اش و مواجهه با مردی غریبه او را به قتل رسانده و همسرش را مجروح کرده بود عنوان کرد، اگر مقتول ۱۰ بار دیگر هم زنده شود باز هم او را می‌کشد. متهم به قتل در دادگاه: پشیمان نیستم
مرد جوانی که پس از بازگشت سرزده به خانه‌اش و مواجهه با مردی غریبه او را به قتل رسانده و همسرش را مجروح کرده بود عنوان کرد، اگر مقتول ۱۰ بار دیگر هم زنده شود باز هم او را می‌کشد.(ادامه)
مرد میانسال که پس از قتل همسرش دو روز جسد را زیر تخت‌خواب فرزندش مخفی کرده بود، به اداره آگاهی رفت و ناپدید شدن او را گزارش کرد. مخفی کردن جسد مادر زیر تخت فرزند
مرد میانسال که پس از قتل همسرش دو روز جسد را زیر تخت‌خواب فرزندش مخفی کرده بود، به اداره آگاهی رفت و ناپدید شدن او را گزارش کرد.(ادامه)
علی دایی در مراسم ختم همسر سیاستمدار معروف اصلاح‌طلب +عکس
مراسم ختم همسر محسن مهرعلیزاده، رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب امروز برگزار شد.(ادامه)
قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند. چون همه چیز به نام همسرم بود او را کشتم
قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.(ادامه)
به گفته سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور، براساس حکم قانون ۱۴۴ مالیات مستقیم، هیچ آستانه‌ای برای معافیت مهریه لحاظ نشده است و تا زمانی که قانون تغییر نکند این معافیت پابرجا است. جهیزیه و مهریه معاف از مالیات است
به گفته سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور، براساس حکم قانون ۱۴۴ مالیات مستقیم، هیچ آستانه‌ای برای معافیت مهریه لحاظ نشده است و تا زمانی که قانون تغییر نکند این معافیت پابرجا است.(ادامه)
عکس | بوسه اسماعیل هنیه بر سر همسرش پس از اعلام خبر شهادت فرزندان و نوه‌هایش
در حمله دو روز گذشته ارتش اسرائیل به اردوگاه الشاطئ در شهر غزه، 3 فرزند و 3 نوه اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند. بر همین اساس، ام عبدالسلام، همسر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس چند روز مانده به عید بر اثر بیماری در بیمارستان بستری بود و هنیه امروز به ملاقات او رفت و خبر شهادت فرزندان و نوه‌هایش را به اطلاع او رساند. همسر هنیه پس از شنیدن این خبر شکر خدا را به جا آورد، وضو گرفت و دو رکعت نماز شکر به جا آورد و این عکس از اسماعیل هنیه و همسرش گرفته شد. ام عبدالسلام علاوه بر فرزندان شهید خانواده، قبلا با دو نوه و یکی از برادران، همسر برادر و همینطور نوه‌های برادر دیگرش که به شهادت رسیده بودند وداع کرده بود./نورنیوز(ادامه)
راز کشف جسد سوخته مرد ناشناس پس از یک سال با اعترافات همسرش و دوست صمیمی مقتول برملا شد. با زن دوستم نقشه قتل همسرش را کشیدیم
راز کشف جسد سوخته مرد ناشناس پس از یک سال با اعترافات همسرش و دوست صمیمی مقتول برملا شد.(ادامه)
منوچهر هادی کارگردان سینما با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی دوباره پای اختلافات خود با یکتا ناصر را به فضای فضای باز کرد. دعوای زناشویی هادی و ناصر همچنان در فضای مجازی ادامه دارد!
منوچهر هادی کارگردان سینما با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی دوباره پای اختلافات خود با یکتا ناصر را به فضای فضای باز کرد.(ادامه)
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است. اصلاح قانون مهریه در مجلس به کجا رسید؟
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است.(ادامه)
سکوت برای رضا که عاشق زندگی بود
مراسم تشییع پیکر زنده یاد رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون با حضور مردم و هنرمندان برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲، ویدیویی دردآور توسط یکتا ناصر منتشر شد که او مدعی بود منوچهرهادی تنها دخترشان را دزدیده و به زور برده است! دلیل انتشار این ویدیو در فضای مجازی چه بود و چه کسی بخاطر آن مجازات خواهد شد؟ در ماجرای اختلافات منوچهر هادی و یکتا ناصر چه کسی مجازات می‌شود؟
در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲، ویدیویی دردآور توسط یکتا ناصر منتشر شد که او مدعی بود منوچهرهادی تنها دخترشان را دزدیده و به زور برده است! دلیل انتشار این ویدیو در فضای مجازی چه بود و چه کسی بخاطر آن مجازات خواهد شد؟(ادامه)
رییس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا، گفت: حقوق سربازان وظیفه، نیز برابر قانون و با توجه به شرایط خدمتی، بین ۶۰ تا ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان پایور است که انتظار داریم مجلس شورای اسلامی مصوبات اجرایی شدن این قانون را ابلاغ کند. جزئیات مهم و فوری از سربازی ۱۴۰۳
رییس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا، گفت: حقوق سربازان وظیفه، نیز برابر قانون و با توجه به شرایط خدمتی، بین ۶۰ تا ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان پایور است که انتظار داریم مجلس شورای اسلامی مصوبات اجرایی شدن این قانون را ابلاغ کند.(ادامه)
بدون شک یکی از مهمترین اتفاقات فوتبالی در قاره آسیا حضور ابر ستاره پرتغالی در لیگ حرفه‌ای عربستان بود که در سال ۲۰۲۳ به این تیم پیوست. پیشنهاد یک مولتی میلیاردر ایرانی به رونالدو
بدون شک یکی از مهمترین اتفاقات فوتبالی در قاره آسیا حضور ابر ستاره پرتغالی در لیگ حرفه‌ای عربستان بود که در سال ۲۰۲۳ به این تیم پیوست.(ادامه)
مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد. تصادف نماینده مجلس خبرگان؛ فوت همسر آیت‌الله
مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد.(ادامه)
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت. همسر ابراهیم رئیسی با جمله ای جنجال به پا کرد
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت.(ادامه)
شب سال نو انتظار هر ویدئویی از سلبریتی‌های وطنی می‌رفت الا اینکه یک دعوای خانوادگی روی دایره ریخته شود. یک دعوای زن و شوهری و صد‌ها قضاوت
شب سال نو انتظار هر ویدئویی از سلبریتی‌های وطنی می‌رفت الا اینکه یک دعوای خانوادگی روی دایره ریخته شود.(ادامه)
(عکس) آذری جهرمی با همسر و فرزندانش در سفر
محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات با انتشار عکسی از حضور خود و همسر و فرزندانش در تخت جمشید نوشت: باز رد میشه ابر پاره پاره مهتاب میاد و ماه و ستاره حالا که این روزا بحث برگشتن آقا نصرالله هست گفتم سال نو رو به بهانه‌ی این ابر‌های قشنگ بر فراز تخت جمشید باشکوه به شما تبریک عرض کنم. ایشالا سال ۱۴۰۳ ارور‌های ۴۰۳ ایران برطرف بشه و امید برخی‌ها برای رخداد ارور ۴۰۴ وطنمون و مردمون به دلشون بمونه. مخلص همه‌تون. عیدتون مبارک. این نوروز رمضانی و شروع سال نهنگ یا اژد‌ها رو به همه تبریک عرض می‌کنم. محمد جواد (ادامه)
او می خواست راجع به ازدواج با من مشورت کند. از ملاک های انتخاب همسر، بحث های دینی، هم کفو بودن از لحاظ ایمان و نیز اعتقادات مشترک صحبت هایی کرد و من نیز مشورت هایی به او دادم. ماجرای توجه ویژه شهید باقری به مسائل همسرداری
او می خواست راجع به ازدواج با من مشورت کند. از ملاک های انتخاب همسر، بحث های دینی، هم کفو بودن از لحاظ ایمان و نیز اعتقادات مشترک صحبت هایی کرد و من نیز مشورت هایی به او دادم.(ادامه)
واکنش قوه قضائیه به یکتا ناصر
خبرگزاری میزان کسب اطلاع کرد آنطور که یکتا ناصر روایت می‌کند؛ مطابق توافق صورت گرفته روز سه‌شنبه خانم ناصر دخترش را به همسر سابقش تحویل داده و قرار بوده است روز چهارشنبه همسر سابق خانم ناصر دختر را به او تحویل دهد که این موضوع رخ نمی‌دهد.(ادامه)
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند. حضرت خدیجه (س) تا پای جان، از رسالت پیامبر(ص) حمایت کرد
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 162 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.