.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده سپاه کربلای مازندران نسبت به عملکرد شوراها در شهر و روستاهای مازندران هشدار داد و گفت: برخی از دستگاه‌های نظارتی که وظیفه اصلی نظارت بر شوراها را دارند در کار خود کوتاهی می‌کنند. هشدار فرمانده سپاه کربلا به شوراهای شهر و روستا؛ مراقب عملکردتان باشید
فرمانده سپاه کربلای مازندران نسبت به عملکرد شوراها در شهر و روستاهای مازندران هشدار داد و گفت: برخی از دستگاه‌های نظارتی که وظیفه اصلی نظارت بر شوراها را دارند در کار خود کوتاهی می‌کنند.(ادامه)
محبی تبار گفت: در ۱۶ تئوری اصلی قدرت در دنیا، جمعیت مولفه اول موثر در قدرت نظامی کشور‌ها به حساب می‌آید. دبیر ستاد ملی جمعیت: موضوع جمعیت مهم‌ترین مسئله امنیتی کشور خواهد بود
محبی تبار گفت: در ۱۶ تئوری اصلی قدرت در دنیا، جمعیت مولفه اول موثر در قدرت نظامی کشور‌ها به حساب می‌آید.(ادامه)
همه سالن‌های دولتی در ۵ شهرستان قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در اختیار کاندیدا‌های مجلس قرار می‌گیرد. سالن‌های دولتی در اختیار کاندیدا‌های مجلس
همه سالن‌های دولتی در ۵ شهرستان قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در اختیار کاندیدا‌های مجلس قرار می‌گیرد.(ادامه)
حضور دیپلمات زن بی‌حجاب در همایش سخنرانی رئیسی
دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا صبح روز گذشته با حضور مقامات عالی اقتصادی بیش از 30 کشور آفریقایی و با سخنرانی دکتر سیدابراهیم رئیسی در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.(ادامه)
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران، گفت: کمک به توسعه مازندران و رفع چالش‌ها مهم‌ترین انتظار ما از استاندار جدید است. ‎ نماینده ولی فقیه در استان: مهم ترین مطالبه از استاندار جدید؛ توسعه مازندران است
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران، گفت: کمک به توسعه مازندران و رفع چالش‌ها مهم‌ترین انتظار ما از استاندار جدید است. ‎(ادامه)
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ نفر از کارگران استان سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند. ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ نفر از کارگران استان سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند.(ادامه)
یوسف نوری امروز با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران معارفه می‌شود. استاندار جدید مازندران امروز معارفه می‌شود
یوسف نوری امروز با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران معارفه می‌شود.(ادامه)
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه‌دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد. بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه‌دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد.(ادامه)
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟»
آقای رییس جمهور! 10 روز کاری یا 10 روز عادی؟!/ با تعطیلات سه روزه یا بی‌ آنها؟
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟» (ادامه)
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد. پروازحماسه خوان لشکر۲۵ کربلا / راز ماندگاری اسماعیل پورها چیست؟
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد.(ادامه)
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم. کدام چهره‌ها تاکنون «نشان فتح» دریافت کرده‌اند؟
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد. در کشور ما عده‌ای هستند که آبرویشان را می‌برند اما کسی به داد آنها نمی‌رسد
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : صالحی‌امیری گفت: باور دارم که ما نیازمند تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب هستیم. آیا امروز می‌توانیم با جوانان و زنان در کف خیابان صحبت کنیم؟ آیا انتخابات حاضر باعث وفاق ملی شد؟ آیا شصت درصدی که نیامدند سنخ‌شناسی شدند؟ با پدیده‌ای به نام گسترش روز افزون لشکر گرسنگان مواجه هستیم
شمال نیوز : صالحی‌امیری گفت: باور دارم که ما نیازمند تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب هستیم. آیا امروز می‌توانیم با جوانان و زنان در کف خیابان صحبت کنیم؟ آیا انتخابات حاضر باعث وفاق ملی شد؟ آیا شصت درصدی که نیامدند سنخ‌شناسی شدند؟(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری همایش بافندگان جاجیم در شهر آلاشت در هفته صنایع‌دستی در خرداد ماه ۱۴۰۳ خبر داد. همایش بافندگان جاجیم در استان برگزار می‌شود
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری همایش بافندگان جاجیم در شهر آلاشت در هفته صنایع‌دستی در خرداد ماه ۱۴۰۳ خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است. هیجان مازندرانی‌ها در ساعات آغاز تبلیغات انتخابات مجلس
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است.(ادامه)
دشمن تلاش می‌کند تا فضای خوب را تیره و تار نشان دهد/ دیروز از روی ناو تماماً ایرانی با موفقیت موشک بالستیک شلیک کردیم/ جوانان کشورمان انواع ماهواره‌ را در مدار قرار می‌دهند ....(خبر)
(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : انقلابی کسی است که مردم را سر دوراهی ارزش‌های انقلاب یا حل نظام مسائل کشور قرار ندهد، بلکه طبق مکتب حضرت امام (ره)، عقلانیت و معنویت باید متوازن پیش رود و باید این مسیر را به نحوی پیش برد که هم اصول را حفظ کنیم و هم کارآمد بوده و مسائل را حل کنیم ....(خبر)
(ادامه)
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: باید به‌زودی لیست سی نفره به مردم معرفی کنیم و در قدم اول بر حسب تخصص، داوطلبان را تفکیک می‌کنیم. خبرهای جدید حداد عادل از لیست ۳۰ نفره شورای ائتلاف
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: باید به‌زودی لیست سی نفره به مردم معرفی کنیم و در قدم اول بر حسب تخصص، داوطلبان را تفکیک می‌کنیم.(ادامه)
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید حداقل عیدی هر کارگر ۱۰۶ میلیون ریال و حداکثر ۱۵۹ میلیون ریال باشد. حداقل عیدی هر کارگر ۱۰۶ میلیون ریال باید باشد
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید حداقل عیدی هر کارگر ۱۰۶ میلیون ریال و حداکثر ۱۵۹ میلیون ریال باشد.(ادامه)
شمال نیوز:  هشتمین همایش تجلیل از همایش مفاخر و مشاهیر مازندران ۱۲ بهمن با حضور مسوولین کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود . ۱۴ نفر از مفاخر و مشاهیر مازندران تجلیل می شوند / 12 بهمن در دانشگاه نوشیروانی بابل
شمال نیوز: هشتمین همایش تجلیل از همایش مفاخر و مشاهیر مازندران ۱۲ بهمن با حضور مسوولین کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود .(ادامه)
شمال نیوز : در این جشنواره از سید علی مهدوی فر مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان به‌عنوان روابط عمومی برتر صنعت برق کشور تجلیل به عمل آمد. کسب مقام برتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در وزارت نیرو
شمال نیوز : در این جشنواره از سید علی مهدوی فر مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان به‌عنوان روابط عمومی برتر صنعت برق کشور تجلیل به عمل آمد.(ادامه)
مدیر عامل بانک ملی ایران در "همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی" گفت: منابع مالی قابل توجهی در اختیار اتباع است که از بعد اقتصادی باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار می گرفتند و اکنون با همت دولت سیزدهم شرایط مناسبی برای اصلاح این رویکرد به وجود آمده است. مدیرعامل بانک ملی ایران: شعب ویژه اتباع خارجی راه اندازی می شود
مدیر عامل بانک ملی ایران در "همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی" گفت: منابع مالی قابل توجهی در اختیار اتباع است که از بعد اقتصادی باید مورد توجه و برنامه ریزی قرار می گرفتند و اکنون با همت دولت سیزدهم شرایط مناسبی برای اصلاح این رویکرد به وجود آمده است.(ادامه)
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عبرت های تاریخی حماسه ششم بهمن آمل، بصیرت و سرعت عمل مردم را از جمله این عبرت ها ذکر کرد.

عبرت های حماسه ۶ بهمن آمل / پای صندوق های رای با عزم راسخ برویم
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عبرت های تاریخی حماسه ششم بهمن آمل، بصیرت و سرعت عمل مردم را از جمله این عبرت ها ذکر کرد. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رسانه پیش برنده اهداف تبلیغاتی و اطلاع رسانی نظام در انتخابات است. تحقق اهداف تبلیغاتی و اطلاع رسانی نظام در عرصه انتخابات با ورود رسانه ها
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رسانه پیش برنده اهداف تبلیغاتی و اطلاع رسانی نظام در انتخابات است.(ادامه)
مراسم رونمایی از کتاب «آقای ایرانشهر» جدیدترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی برگزار شد. کتاب «آقای ایرانشهر» رونمایی شد
مراسم رونمایی از کتاب «آقای ایرانشهر» جدیدترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی برگزار شد.(ادامه)
نشست رئیس‌جمهور با 50 نفر از دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی برگزار شد که برخی چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه جزئیاتی از این جلسه را تشریح کرده‌اند./ کدام چهره های سیاسی مهمان رئیسی بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: اولین همایش انتخاباتی با عنوان حماسه حضور با شرکت هزار نفر از فعالان جبهه انقلاب شش دی ماه در ساری برگزار می شود.

همایش انتخاباتی «حماسه حضور» در ساری برگزار می شود
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: اولین همایش انتخاباتی با عنوان حماسه حضور با شرکت هزار نفر از فعالان جبهه انقلاب شش دی ماه در ساری برگزار می شود. (ادامه)
ایران در حملات یمنی‌ها نقشی ندارد/ امروز سخن از چگونگی خروج آبرومندانه آمریکا از جنگ غزه است/ جزئیات روند عادی سازی روابط ایران و مصر / اینکه کشورهایی به جای فلسطینی‌ها تصمیم بگیرند خطایی است که توسط آمریکا و متحدانش صورت گرفته است....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۳ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پرداخته‌اند.(ادامه)
مردم منتظر اقدام در پرونده فساد واردات چای هستند/ انتظار مردم این است که بعد از ۹ ماه اتفاقی بیفتد/ سال اول دولت این فساد کشف شد / مشکل دزدی زمانی حل می‌شود که دزدان تحویل محکمه شوند. ساختار فسادزا باید اصلاح و نتیجه‌اش به مردم گزارش شود ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 154 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.