.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دکتر قاسم کریم زاده به عنوان مديرکل نمونه شیلات كشور انتخاب شد + تصاویر
(ادامه)
شمال نیوز : حقیقت غیر قابل انکار آن است که این وضعیت اسفناک  به خودي  خود نشان دهنده، عمق مشكلات تصميم سازي و مديريتي در استان مازندران است كه متاسفانه روز به روز شدت مي يابد و آثار نامطلوب و كسالت آور .... «ساحل» ظرفيتی بی برنامه در مازندران / از این همه همايش ها و نمايش ها و برگزاري جلسات ساماندهي و هماهنگي و کارگروه خسته نشدید ؟!
شمال نیوز : حقیقت غیر قابل انکار آن است که این وضعیت اسفناک به خودي خود نشان دهنده، عمق مشكلات تصميم سازي و مديريتي در استان مازندران است كه متاسفانه روز به روز شدت مي يابد و آثار نامطلوب و كسالت آور ....(ادامه)
در جلسه امروز اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت سه نامزد ریاست قطعی شد و به فیفا و ای اف سی اعلام گردید.

اسامی نهایی کاندیدهای ریاست فدراسیون فوتبال مشخص شد/ تاج تایید صلاحیت شد
در جلسه امروز اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت سه نامزد ریاست قطعی شد و به فیفا و ای اف سی اعلام گردید. (ادامه)
جدیدترین فعالیت های گسترده پایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تشریح شد
شمال نیوز: فرمانده پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد عباسپور برق منطقه اي مازندران گفت : این پایگته بسیج با هدف حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و پاسداري از ولايت فقيه در شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان تاسيس شد.....(ادامه)
جدیدترین فعالیت های گسترده گایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تشریح شد
شمال نیوز: فرمانده پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد عباسپور برق منطقه اي مازندران و گلستان گفت : این پایگاه بسیج با هدف حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و پاسداري از ولايت فقيه در شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان تاسيس شد.....(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ستاد انتخابات کشور فردا ۲۰ آبان ماه، توسط وزیر کشور افتتاح خواهد شد. ستاد انتخابات كشور دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸ افتتاح می شود
شمال نیوز: سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ستاد انتخابات کشور فردا ۲۰ آبان ماه، توسط وزیر کشور افتتاح خواهد شد.(ادامه)
اوباما طرح ترور سردار سليمانی را لو داد!
يک روزنامه عربی ادعا کرد که اوباما طرح ترور سردار سليماني را به ایران لو داد! (ادامه)
رييس شوراي اقامه نماز استانداري مازندران در اين جلسه با اشاره به اين كه استاندار تاكيد نمود كه جلسات اداري بايد تا قبل از آغاز برگزاري نماز تعطيل شود و اجراي اين دستور به تمام ...
تعطيلي همه جلسات در هنگام نماز / اختصاص مكان مناسب به نماز ادارات
رييس شوراي اقامه نماز استانداري مازندران در اين جلسه با اشاره به اين كه استاندار تاكيد نمود كه جلسات اداري بايد تا قبل از آغاز برگزاري نماز تعطيل شود و اجراي اين دستور به تمام ... (ادامه)
شمال نیوز : شهردار مرکز استان تاكيد كرد: من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي‌بينم كه شهرهاي آن به مثابه محله‌هاي اين شهر است و بدون ترديد توسعه مركز استان پيشرفت ساير شهرهاي استان را به همراه خواهد داشت و در اين خصوص نبايد فراموش كرد كه همه ما مازندراني هستيم..... عبوری : من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي بينم
شمال نیوز : شهردار مرکز استان تاكيد كرد: من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي‌بينم كه شهرهاي آن به مثابه محله‌هاي اين شهر است و بدون ترديد توسعه مركز استان پيشرفت ساير شهرهاي استان را به همراه خواهد داشت و در اين خصوص نبايد فراموش كرد كه همه ما مازندراني هستيم.....(ادامه)
انتخاب رئيس روابط عمومی هيأت انجمن های ورزشی مازندران
بنيامين مرشدی به عنوان رئيس روابط عمومی و مشاور رسانه ای هيأت انجمن های ورزشی مازندران انتخاب شد.(ادامه)
روابط عمومی نيروگاه نكا در جمع برترين روابط عمومی های شركت های تولید برق +تصاویر
روابط عمومی نيروگاه شهيد سليمي نكا در اولين دوره ارزيابی و انتخاب روابط عمومی های برتر شركت های توليد برق، در جايگاه دوم قرار گرفت.(ادامه)
دست رد علی لاریجانی به سینه اصولگرایان
جليلي اولين كانديداي مستقل اصولگرا خواهد بود كه سازوكار وحدت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یا جمنا را نپذيرفته است. اين را پيش از اين نيز مي‌توانستيم حدس بزنيم، اما حالا مرضيه وحيد دستجردي لزومي به كتمان آن نمي‌بيند و ضمن بيان شفاف آن، با يك عقب‌نشيني بزرگ اعلام کرد که جليلي را در ليست ده نفر كانديداهاي نهايي اين جبهه قرار خواهد داد. (ادامه)
 با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار از دست اندركاران و فعالان ساماندهي طرح هاي استان مازندران تجليل شد. رونمایی از کمربند ناجی غریق در مازندران+ تصاویر
با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار از دست اندركاران و فعالان ساماندهي طرح هاي استان مازندران تجليل شد.(ادامه)
 شمال نیوز: نيروگاه نكا در ارزيابي­ هاي انجام شده از سوي وزارت نيرو پيرامون عملكرد سال 1394 شركت­ هاي مديريت توليد برق، براي دومين سال متوالي در بين نيروگاه­ هاي بزرگ كشور حائز رتبه دوم شد. كسب رتبه دوم نيروگاه نكا در ارزيابي وزارت نيرو
شمال نیوز: نيروگاه نكا در ارزيابي­ هاي انجام شده از سوي وزارت نيرو پيرامون عملكرد سال 1394 شركت­ هاي مديريت توليد برق، براي دومين سال متوالي در بين نيروگاه­ هاي بزرگ كشور حائز رتبه دوم شد.(ادامه)
با مشاركت جدي و مسئولانه همه دستگاه ها و تشكل هاي عضو كارگروه، غرفه مازندران در اين جشنواره ممتاز و نمونه گردد. حضور قدرتمند مازندران در جشنواره ملي فناوري ايراني-كسب و كار ايراني
با مشاركت جدي و مسئولانه همه دستگاه ها و تشكل هاي عضو كارگروه، غرفه مازندران در اين جشنواره ممتاز و نمونه گردد.(ادامه)
حضور قدرتمند مازندران در جشنواره ملي فناوري ايراني-كسب و كار ايراني
(ادامه)
فرامين رهبری چارچوب پليس در ارتقای امنيت روانی
چارچوب عملی پليس برای ارتقای امنيت روانی جامعه، اجرای فرامين مقام معظم رهبری است .(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران از اجرای ۶۵۳ برنامه همزمان با هفته پدافند غیرعامل در استان خبر داد.

۶۵۳ برنامه در هفته پدافند غیرعامل در مازندران اجرا می‌شود
شمال نیوز: مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران از اجرای ۶۵۳ برنامه همزمان با هفته پدافند غیرعامل در استان خبر داد. (ادامه)
طرح ويژه برقراری نظم و امنيت ترافيکی عاشورا و تاسوعا
فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح ويژه ترافيکی و انتظامی ايام محرم بویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : اگر برنامه ای منسجم برای استفاده بهینه از ظرفیت های گردشگری استان ارائه نشود دیر یا زود فرصت های موجود عملاً به تهدید تبدبل شده و بخش عظیمی از نیروی انسانی و هزینه و اعتبار محدود استان باید مصروف مقابله با عوارض ناگواری شود که نتیجه مستقیم تصمیم سازیهای غیربهینه و روزمرگی مدیران مربوطه است.... « گردشگری مازندران » گرفتار آمارهای فله ای !
شمال نیوز : اگر برنامه ای منسجم برای استفاده بهینه از ظرفیت های گردشگری استان ارائه نشود دیر یا زود فرصت های موجود عملاً به تهدید تبدبل شده و بخش عظیمی از نیروی انسانی و هزینه و اعتبار محدود استان باید مصروف مقابله با عوارض ناگواری شود که نتیجه مستقیم تصمیم سازیهای غیربهینه و روزمرگی مدیران مربوطه است....(ادامه)
«حمله» به رييس‌جمهور / رئیس‌جمهور، «عمروعاص»، «خائن»، «ساده‌لوح» و «ضد ولايت‌فقيه» ناميده شد
(ادامه)
شهرداری بنرهای احمدی‌نژاد را جمع کرد
دانشگاه ایرانیان روز پنج شنبه شاهد حضور دولتمردان احمدی‌نژاد بود؛ آنها به تدریج وارد این ساختمان شدند و به اتاق جلسات رفتند.(ادامه)
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد .
افتتاح 3 پروژه بزرگ عمراني شهرداري در مركز استان آغاز شد+ تصاوير
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد . (ادامه)
هشدار وزارت کشور درباره خرید رای در دور دوم انتخابات
مردم هم عموما به افرادي تحصيل كرده و متخصص راي دادند كه تركيب منتخبان به طور نسبي خوب است (ادامه)
شمال نیوز : بهرام لطیفی در گفتگو با شمال نیوز با تشریح برنامه های این روز در شهرستان بابل اظهار داشت : همه هدف بنیاد در این روز و همه ایام سال اثر بخشي فعاليتهاي مربوط به بزرگداشت روز شهدا در حوزه افكار عمومي و اجتماعي است . تشریح برنامه های روز شهید در شهرستان بابل
شمال نیوز : بهرام لطیفی در گفتگو با شمال نیوز با تشریح برنامه های این روز در شهرستان بابل اظهار داشت : همه هدف بنیاد در این روز و همه ایام سال اثر بخشي فعاليتهاي مربوط به بزرگداشت روز شهدا در حوزه افكار عمومي و اجتماعي است .(ادامه)
فهرست ائتلاف اصولگرایان تغییر کرد
با نزديك شدن به روز جمعه و برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري، جريان اصولگرا كه پيش از اين با نام ائتلاف بزرگ اصولگرايان و سخنگويي حدادعادل و با شعار معيشت ، امنيت و پيشرفت ليستي ٣٠ نفره را براي تهران ارائه داده بود ظاهرا آرايش جديدي به خود گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت:  اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است.

اقدامات شهرداري ساری، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر كرد
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت: اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است. (ادامه)
دبیر شورای نگهبان گفت: انتخابات امسال با دوره های قبل تفاوت دارد و شکست خوردگان میدان سیاست کمر بسته اند تا مجلس و خبرگان را قبضه کنند. آیت الله جنتی: برخی ثبت نام کنندگان در انتخابات قمار باز و مشروب خوارند
دبیر شورای نگهبان گفت: انتخابات امسال با دوره های قبل تفاوت دارد و شکست خوردگان میدان سیاست کمر بسته اند تا مجلس و خبرگان را قبضه کنند.(ادامه)
پدافند غير عامل بايد به فرهنگ عمومي بدل شود
(ادامه)
مدیرمازندرانی مدیر برتر کشوری در حوزه پدافند غيرعامل شد
در اين همايش كه با حضور جانشین فرمانده کل سپاه، دادستان کل کشور، معاون امنيتي و انتظامي وزير كشور و مقامات كشوري و لشگري برگزار شد، از نبوي، مدير كل پدافند غير عامل استانداري مازندران، به عنوان مدير كل برتر كشوري در اين حوزه با اهدا لوح تقدير از سوي سردار دكتر غلامرضا جلالي، رييس سازمان پدافند غير عامل كشور…(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 52 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.504 seconds.