.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تبادل نظر در خصوص وصول مطالبات مشترکین ادارات غرب استان مازندران
(ادامه)
بنده چیزی از اقتصاد، تورم و تولید نمی‌‎دانم ولی تردیدی ندارم تا زمانی که مفسدان اقتصادی نفس راحت می‌‎کشند و برخی قانون‎گذاران و قضات هم خواسته یا ناخواسته به کام آن‌ها تصمیم می‌گیرند و عمل می‎‌کنند نه تورم مهار خواهد شد و نه تولید، رشد قابل توجهی خواهد کرد. همین آش است و همین کاسه، مگر آنکه...(يادداشت)
بنده چیزی از اقتصاد، تورم و تولید نمی‌‎دانم ولی تردیدی ندارم تا زمانی که مفسدان اقتصادی نفس راحت می‌‎کشند و برخی قانون‎گذاران و قضات هم خواسته یا ناخواسته به کام آن‌ها تصمیم می‌گیرند و عمل می‎‌کنند نه تورم مهار خواهد شد و نه تولید، رشد قابل توجهی خواهد کرد.(ادامه)
وزیر حج عربستان اعلام کرد که حج امسال هیچ محدودیتی از نظر تعداد زائران، سن و محدودیت‌های کرونایی نخواهد داشت. عربستان: هیچ محدودیتی در موسم حج امسال وجود ندارد
وزیر حج عربستان اعلام کرد که حج امسال هیچ محدودیتی از نظر تعداد زائران، سن و محدودیت‌های کرونایی نخواهد داشت.(ادامه)
با توجه به فرارسیدن فصل جابجایی مستأجران رئيس اتحاديه حمل و نقل کالاي درون شهري تهران نکاتی را به منظور اسباب کشی ایمن به شهروندان متذکر شد. هنگام اسباب کشی حواستان به کلاهتان باشد!
با توجه به فرارسیدن فصل جابجایی مستأجران رئيس اتحاديه حمل و نقل کالاي درون شهري تهران نکاتی را به منظور اسباب کشی ایمن به شهروندان متذکر شد.(ادامه)
به حرف و وعده‌هاي آنها هيچ اعتمادي نيست حتي به امضاي آنها كه بي‌اعتبارترين امضاها در روابط و قراردادهاي جهاني است اطميناني وجود ندارد./ از گفت‌وگو ضرر نمي‌كنيم نبايد اين پرچم را به دشمن سپرد و ميدان را خالي كرد. ....(خبر)
(ادامه)
اجراي طرح بهارستان توسعه خدمت رساني صنعت برق به ساكنان روستاها
شمال نیوز : با صرف هزينه از محل موافقتنامه طرح توسعه، نگهداري و بهسازي شبكه هاي برق روستايي سال 1400 (طرح بهارستان) و همچنين منابع داخلي سال جاري شركت توزيع برق غرب مازندران، اصلاح شبكه هاي توزيع برق در 157 روستا در سطح منطقه غرب مازندران در حال انجام است.(ادامه)
شمال نیوز : ميركاظمي گفت: از زماني كه دولت سيزدهم آغاز به كار كرده است به هيچ عنوان خلق پول نكرده و اين روند موجب كاهش نرخ تورم نقطه اي در مهر و آبان شده؛ بودجه سال آينده بر اساس منابع پايدار و بدون كسري بسته شده است. دولت سیزدهم هیچ خلق پولی انجام نداده است/ بودجه ۱۴۰۱ بدون کسری و برای رشد اقتصادی بسته شد/ اختیارات مالی استانداران افزایش می‌یابد/ استان‌ها باید پاسخگوی شاخص‌های اقتصادی خود باشند
شمال نیوز : ميركاظمي گفت: از زماني كه دولت سيزدهم آغاز به كار كرده است به هيچ عنوان خلق پول نكرده و اين روند موجب كاهش نرخ تورم نقطه اي در مهر و آبان شده؛ بودجه سال آينده بر اساس منابع پايدار و بدون كسري بسته شده است.(ادامه)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم».
آقای رئیسی، این توصیه رهبری را فراموش نکنید(يادداشت)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم». (ادامه)
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند.
دریا و جنگل های شمال زیر کوهی از پسماند / 2 نيروگاه زباله‌سوز در كما!فقط 25 درصد از زباله‌ها بازيافت مي‌شو‌د/
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند. (ادامه)
شمال نیوز : در شرايط كنوني، مسائل و مباحث اقتصادي و خنثي سازي توطئه های دشمنان در حوزه اقتصاد بايد بعنوان دغدغه مقام معظم رهبري، راهبرد مهم همه تصميم سازان، برنامه ريزان و فعالان عرصه اقتصاد اعم از خصوصي و دولتي و همچنين آحاد اقشار جامعه قلمداد شود . بايسته هاي تحقق شعار سال در مازندران و راهبرد مهم تصميم سازان و فعالان عرصه اقتصاد
شمال نیوز : در شرايط كنوني، مسائل و مباحث اقتصادي و خنثي سازي توطئه های دشمنان در حوزه اقتصاد بايد بعنوان دغدغه مقام معظم رهبري، راهبرد مهم همه تصميم سازان، برنامه ريزان و فعالان عرصه اقتصاد اعم از خصوصي و دولتي و همچنين آحاد اقشار جامعه قلمداد شود .(ادامه)
شمال نیوز : رستمی درباره دغدغه اعضای این صنف خاطر نشان کرد: دغدغه اعضای اين صنف پرداخت هزينه های جاری، اجاره بها، حقوق و بيمه پرسنل و بدهی مالياتی می باشد، که به هیچ وجه به این موضوعات از سوی مسئولان امر توجه نشده است .... تعطیلی های کرونایی موجب ورشکستگی بانوان کارآفرين در صنف آرايشگران زنانه بهشهر شده است / صنف آراشگران زنانه نیز در گروه یک و دو قرار گیرند
شمال نیوز : رستمی درباره دغدغه اعضای این صنف خاطر نشان کرد: دغدغه اعضای اين صنف پرداخت هزينه های جاری، اجاره بها، حقوق و بيمه پرسنل و بدهی مالياتی می باشد، که به هیچ وجه به این موضوعات از سوی مسئولان امر توجه نشده است ....(ادامه)
شمال نیوز : رییس اتحادیه آرایشگران مرکز استان مازندران به وجود طیف گسترده‌ای از بانوان زحمتکش در این بخش اشاره و خاطرنشان کرد:  برخی کارآفرینان بانو در سالن‌های خود  ٢٥ الى٣٠ پرسنل دارند و نگران از پرداخت هزینه های انباشته شده هستند و مشکلات دیگری .... آسيب‌هاى جدی به صنف آرايشگران زنانه مرکز مازندران وارد شد / ورشكستگى غالب بانوان كارآفرين و بیکاری زنان سرپرست‌خانوار در ساری
شمال نیوز : رییس اتحادیه آرایشگران مرکز استان مازندران به وجود طیف گسترده‌ای از بانوان زحمتکش در این بخش اشاره و خاطرنشان کرد: برخی کارآفرینان بانو در سالن‌های خود ٢٥ الى٣٠ پرسنل دارند و نگران از پرداخت هزینه های انباشته شده هستند و مشکلات دیگری ....(ادامه)
متن کامل لایحه بودجه ۱۴۰۰ منتشر شد
منابع عمومی دولت به همراه ۸۸ هزار میلیارد تومان درآمد‌های اختصاصی مجموع بودجه عمومی با ۹۲۹ هزار میلیارد تومان را تشکیل می‌دهد که با بودجه شرکت‌های دولتی که ۱۵۶۱ هزار میلیارد تومان پیشنهاد شده سقف بودجه به ۲۴۳۵ هزار میلیارد تومان می‌رسد. (ادامه)
شمال نیوز : فرامرز سپری  در تشریح جزئیات طرح برق امید در مازندران با اشاره به اینکه برق در مازندران پوشش صد در صدی دارد و همه خانوار‌های استان  مشترک برق هستند .... تخفیف صد درصدی بهای برق با اجرای طرح برق در مازندران
شمال نیوز : فرامرز سپری در تشریح جزئیات طرح برق امید در مازندران با اشاره به اینکه برق در مازندران پوشش صد در صدی دارد و همه خانوار‌های استان مشترک برق هستند ....(ادامه)
 امام خامنه اي درباره سخنراني هاي پرشور انقلابي ايشان عليه رژيم پهلوي در مشهد مي فرمايند: «فرياد جوش و خروش آقاي قاسمي در مدرسه سليمان خان مشهد هنوز در گوشم است.» شهيد عبدالوهاب قاسمي پيرو ولايت و همراه بهشتي(يادداشت)
امام خامنه اي درباره سخنراني هاي پرشور انقلابي ايشان عليه رژيم پهلوي در مشهد مي فرمايند: «فرياد جوش و خروش آقاي قاسمي در مدرسه سليمان خان مشهد هنوز در گوشم است.»(ادامه)
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است .... الزامات راهبردی تحقق جهش تولید در استان مازندران
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است ....(ادامه)
شمال نیوز: گرچه در فصل بهار به سر مي‌بريم، اما چند روزی است تابستان دارد در كار طبيعت دخالت مي‌كند و از همين حالا گرمای خود را به رخ مي‌كشد، به ويژه در شهرهاي نيمه جنوبي كشورمان كه روشن كردن كولر خودرو را در ايام دل‌پذير ارديبهشت به امري واجب تبديل كرده است. استفاده صحیح از کولر خودرو
شمال نیوز: گرچه در فصل بهار به سر مي‌بريم، اما چند روزی است تابستان دارد در كار طبيعت دخالت مي‌كند و از همين حالا گرمای خود را به رخ مي‌كشد، به ويژه در شهرهاي نيمه جنوبي كشورمان كه روشن كردن كولر خودرو را در ايام دل‌پذير ارديبهشت به امري واجب تبديل كرده است. (ادامه)
زيباكلام: در سال 1400 محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور خواهد بود
(ادامه)
خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۷ فروردین ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶:
اخوى محمد، [معاون اجرایی رییس‏‌جمهور] آمد. گزارش سفرش به عربستان براى عمره را داد؛ میهمان آنها بوده. راجع به انتخابات [ریاست‏‌جمهوری] صحبت شد. به مضمون بيانيه [حزب]كارگزاران [سازندگی]، براى تأیيد آقاى [سیدمحمد] خاتمى انتقاد دارد كه زيادى از او تعريف شده و دربارة تقسيم ارزها و مسایل ديگر نيز حرف زد. (ادامه)
شمال نیوز : سابقه ام در مدیریت شهری موجود است من اهل هیچ زد و بندی نبودم، با هیچ فردي بر سر ‏منافع مردم‌ معامله نکردم و امروز حاضرم در ‏هر مکان‌ و در هر زمانی برای دفاع از ‏عملکردم و دفاع از برنامه هایم مناظره ‏کنم.‏.... نادری : نسبت به آینده بابلسر ‏و بهنمیر و هادی شهر نگرانم
شمال نیوز : سابقه ام در مدیریت شهری موجود است من اهل هیچ زد و بندی نبودم، با هیچ فردي بر سر ‏منافع مردم‌ معامله نکردم و امروز حاضرم در ‏هر مکان‌ و در هر زمانی برای دفاع از ‏عملکردم و دفاع از برنامه هایم مناظره ‏کنم.‏....(ادامه)
شمال نیوز : شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران مثال ديگري در اين رابطه است كه به دليل نياز به حجم عظيمي از چوب هاي زراعي،كاغذ هاي بازيافتي، مواد شيميايي،ماشين آلات ،خدمات فني و ... گسترش اين كارخانه خواه ناخواه به گسترش كشاورزي و كسب و كارهاي جانبي آن مي انجامد..... توجه به صنايع مادر ، كليد توسعه استان مازندران است
شمال نیوز : شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران مثال ديگري در اين رابطه است كه به دليل نياز به حجم عظيمي از چوب هاي زراعي،كاغذ هاي بازيافتي، مواد شيميايي،ماشين آلات ،خدمات فني و ... گسترش اين كارخانه خواه ناخواه به گسترش كشاورزي و كسب و كارهاي جانبي آن مي انجامد.....(ادامه)
فاطمه هاشمی: پس از پدرم کار روحانی سخت شد
فاطمه هاشمی، فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با روزنامه اعتماد گفتگو کرده و از دوران سخت روحانی پس از فوت هاشمی رفسنجانی صحبت کرده است. (ادامه)
شمال نیوز : يكي از چالش هاي اساسي در اقتصاد مازندران ركود و عقب ماندگي صنعتي است كه طي پروسه اي چندين ساله و در پرتو قانون غيرمنطقي تعادل صنعت و محيط زيست بر استان تحميل گرديد.... بايسته هاي رونق تولید در مازندران ؛ از کشاورزی تا گردشگری
شمال نیوز : يكي از چالش هاي اساسي در اقتصاد مازندران ركود و عقب ماندگي صنعتي است كه طي پروسه اي چندين ساله و در پرتو قانون غيرمنطقي تعادل صنعت و محيط زيست بر استان تحميل گرديد....(ادامه)
پرداخت وام 2.5 میلیون تومانی برای گاز سوز کردن خودروها
(ادامه)
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران در نشست با خبرنگاران مستقر در محل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی از اقامت بیش از 3میلیون نفر در استان خبرداد و افزود:نظارت کارشناسان نشان می دهد که میزان بازدید مسافران نوروزی از روستاها افزایش یافته است. اقامت بیش از 3میلیون نفر در مازندران/استقبال مسافران در بازدید از موزه‌های استان
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران در نشست با خبرنگاران مستقر در محل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی از اقامت بیش از 3میلیون نفر در استان خبرداد و افزود:نظارت کارشناسان نشان می دهد که میزان بازدید مسافران نوروزی از روستاها افزایش یافته است.(ادامه)
شمال نیوز :  امروز مازندران خود از كم آبي در روستاهاي بالا دست و هجوم آب هاي شور به مناطق ساحلي و چاههاي عميق و غيره درگير است مازندران كه منبع تغديه محصولات كشاورزي كل كشور است نه خودش.... آقای امام جمعه ؛ ماجرای انتقال آب خزر با كدخدا منشي حل نمی شود !+ 8 نکته
شمال نیوز : امروز مازندران خود از كم آبي در روستاهاي بالا دست و هجوم آب هاي شور به مناطق ساحلي و چاههاي عميق و غيره درگير است مازندران كه منبع تغديه محصولات كشاورزي كل كشور است نه خودش....(ادامه)
شمال نیوز : اضطراب درراه ماندگان و تشويش گرفتاران برف و كولاك جاده را فقط كساني درك مي كنند كه يكبار در چنين وضعيتي قرار گرفته و تجربه كرده اند كه پس از ساعت ها دست و پنجه نرم كردن با سرما و گرسنگي ، در اوج نا اميدي و ياس ، وقتي صداي تجهيزات برف روبي و يا ماشين آلات بازگشايي محورها را مي شنوند.... راهداري و حمل و نقل ايمن ؛ گامي به سوي توسعه پایدار(يادداشت)
شمال نیوز : اضطراب درراه ماندگان و تشويش گرفتاران برف و كولاك جاده را فقط كساني درك مي كنند كه يكبار در چنين وضعيتي قرار گرفته و تجربه كرده اند كه پس از ساعت ها دست و پنجه نرم كردن با سرما و گرسنگي ، در اوج نا اميدي و ياس ، وقتي صداي تجهيزات برف روبي و يا ماشين آلات بازگشايي محورها را مي شنوند....(ادامه)
کنایه جهانگیری به شريعتمدارى
معاون اول رییس جمهور گفت: واقعا در اين شرايط شدنى است كه دولت قيمت بنزين را افزايش دهد؟ بايد سياست هاى خود را گام به گام پيش ببريم. نمى توانيم اقتصاد يارانه اى خود را به يكباره به اقتصاد آزاد تبديل كنيم.(ادامه)
شمال نیوز :
يکي ازبزرگترين آرزوهاي مردم فهيم شهرستان نکابه بهره برداري رساندن واتمام پروژه بزرگ مسيرخيابان سي متري بوده است.که به شکرخداوندسبحان وباهمکاري مردم صبورشهرستان نکاوهمچنين باهمت وپشتکارشبانه روزی .... افتتاح پروژه بلوار و پل بزرگ آزادگان نکا(30متري) با شعار ما می توانیم
شمال نیوز : يکي ازبزرگترين آرزوهاي مردم فهيم شهرستان نکابه بهره برداري رساندن واتمام پروژه بزرگ مسيرخيابان سي متري بوده است.که به شکرخداوندسبحان وباهمکاري مردم صبورشهرستان نکاوهمچنين باهمت وپشتکارشبانه روزی ....(ادامه)
روزشماری براي برگزاري مراسم تدفين مطبوعات کشور(يادداشت)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 116 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.