.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از برپایی بزرگترین نمایشگاه و جشنواره گل و گیاه شمال کشور در ساری خبر داد. بزرگترین نمایشگاه گل وگیاه شمال کشور برگزار می شود
شمال نیوز : مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از برپایی بزرگترین نمایشگاه و جشنواره گل و گیاه شمال کشور در ساری خبر داد.(ادامه)
حضور در بین مردم و برگزاری دیدار مردمی در مرکز استان با حضور مردم شهرستان‌های مرکزی و شرق استان در مصلی مرکز استان از مهم‌ترین برنامه‌های رییس‌جمهوری در سفر به استان است. برنامه‌های سفر دو روزه رییس جمهور و هیات دولت به مازندران تشریح شد
حضور در بین مردم و برگزاری دیدار مردمی در مرکز استان با حضور مردم شهرستان‌های مرکزی و شرق استان در مصلی مرکز استان از مهم‌ترین برنامه‌های رییس‌جمهوری در سفر به استان است.(ادامه)
سه پسر جوان کمتراز ۲۰سال که با اجرای سناریوی سرقت خشن در اتوبان صدر تهران در فضای مجازی جنجال به پا کرده بودند، دیروز به محل سرقت منتقل شدند. ناگفته‌های زورگیران جنجالی صدر
سه پسر جوان کمتراز ۲۰سال که با اجرای سناریوی سرقت خشن در اتوبان صدر تهران در فضای مجازی جنجال به پا کرده بودند، دیروز به محل سرقت منتقل شدند.(ادامه)
شب سال نو انتظار هر ویدئویی از سلبریتی‌های وطنی می‌رفت الا اینکه یک دعوای خانوادگی روی دایره ریخته شود. یک دعوای زن و شوهری و صد‌ها قضاوت
شب سال نو انتظار هر ویدئویی از سلبریتی‌های وطنی می‌رفت الا اینکه یک دعوای خانوادگی روی دایره ریخته شود.(ادامه)
واکنش قوه قضائیه به یکتا ناصر
خبرگزاری میزان کسب اطلاع کرد آنطور که یکتا ناصر روایت می‌کند؛ مطابق توافق صورت گرفته روز سه‌شنبه خانم ناصر دخترش را به همسر سابقش تحویل داده و قرار بوده است روز چهارشنبه همسر سابق خانم ناصر دختر را به او تحویل دهد که این موضوع رخ نمی‌دهد.(ادامه)
نمایی از پاییز زیبا در کاخ موزه نیاوران
صفحه توئیتری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصویری زیبا و پاییزی از کاخ موزه نیاوران را منتشر کرد(ادامه)
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزئیات شناسایی سارقین زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند آقای علیرام نورایی کرده بودند را تشریح کرد. جزئیات شناسایی سارقین گردنبد علیرام نورایی
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزئیات شناسایی سارقین زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند آقای علیرام نورایی کرده بودند را تشریح کرد.(ادامه)
رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکمی مهدی خانعلی زاده را به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد. خانعلی زاده را به عنوان مجری برنامۀ تلویزیونی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی «بدون توقف» می شناسند. او همچنین به عنوان کارشناس در برنامه‌ «سیاست خارجی» از شبکه سه صدا و سیما نیز ایفای نقش کرده است. مجری صداوسیما، مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش شد
رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکمی مهدی خانعلی زاده را به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد. خانعلی زاده را به عنوان مجری برنامۀ تلویزیونی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی «بدون توقف» می شناسند. او همچنین به عنوان کارشناس در برنامه‌ «سیاست خارجی» از شبکه سه صدا و سیما نیز ایفای نقش کرده است.(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
بعد از گذشت ۲ سال از تصویب قانون پایانه‌های فروشگاهی هنوز هستند پزشکانی که به دلیل فرار مالیاتی از داشتن دستگاه پوز برای دریافت ویزیت پرهیز می‌کنند که این امر باعث نارضایتی بسیاری از بیماران شده است. تخلف پزشکانی که کارت‌خوان ندارند را به کجا اعلام کنیم؟
بعد از گذشت ۲ سال از تصویب قانون پایانه‌های فروشگاهی هنوز هستند پزشکانی که به دلیل فرار مالیاتی از داشتن دستگاه پوز برای دریافت ویزیت پرهیز می‌کنند که این امر باعث نارضایتی بسیاری از بیماران شده است.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
همایش سراسری ۲ هزار نفره دهیاران امروز در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری همایش سراسری ۲ هزار نفره دهیاران مازندران
همایش سراسری ۲ هزار نفره دهیاران امروز در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
دسیسه سیاه دختر تهرانی برای پسر خوش تیپ؟
الهه که در فضای مجازی با امیر آشنا شده؛ پس از مدتی و با دریافت مبلغ ۷۰۰ میلیون از ارتباط با او کناره گیری کرد و همین موضوع آتش خشم را در دل امیر روشن می‌کند.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: مباحث سیاسی، تنگ‌نظری و برخورد های نادرست با بخش خصوصی بزرگترین آفت توسعه اقتصادی برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار در استان است. برخی از تنگ نظری ها در داخل استان باعث شد مجتمع پتروشیمی مازندران راه اندازی نشود
استاندار مازندران گفت: مباحث سیاسی، تنگ‌نظری و برخورد های نادرست با بخش خصوصی بزرگترین آفت توسعه اقتصادی برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار در استان است.(ادامه)
استاندار مازندران با بیان اینکه دولت سیزدهم از برگزاری نمایشگاه‌های کاربردی برای توانمندسازی بانوان و تولیدات فاخر لباس با سازوکار و مدل‌های اسلامی که مورد توجه طراحان مازندرانی قرار دارد،حمایت می کند، گفت: اتاق بازرگانی وصمت استان باید راه‌های صادرات پوشاک‌ مازندران را به کشورهای منطقه هموار کنند. بازدید استاندار از نمایشگاه توانمندی های بانوان استان مازندران
استاندار مازندران با بیان اینکه دولت سیزدهم از برگزاری نمایشگاه‌های کاربردی برای توانمندسازی بانوان و تولیدات فاخر لباس با سازوکار و مدل‌های اسلامی که مورد توجه طراحان مازندرانی قرار دارد،حمایت می کند، گفت: اتاق بازرگانی وصمت استان باید راه‌های صادرات پوشاک‌ مازندران را به کشورهای منطقه هموار کنند.(ادامه)
نمایشگاه توانمندی های بانوان وخانواده با عنوان"چله شو" و فن بازارپوشاک زنان مازندران با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری... نمایشگاه توانمندی زنان کارآفرین و تولیدکننده مازندران افتتاح شد= تصاویر
نمایشگاه توانمندی های بانوان وخانواده با عنوان"چله شو" و فن بازارپوشاک زنان مازندران با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری...(ادامه)
روی صحنه تئاتر نقش "حاج قاسم سلیمانی" را بازی می‌کنم
ابوالفضل همراه بازیگر سینما و تلویزیون از بازی در نقش «حاج قاسم سلیمانی» در تئاتری خبر داد که قرار است چند روز آینده روی صحنه برود.(ادامه)
یک باب ویلا با وسعت هزار و ۸۰۳ متر و اعیان ۶۸۴ متر در منطقه نیاوران تهران در اختیار عبدالرضا رحمانی فضلی قرار داشته است. درخواست تخلیه‌ خانه‌ ۱۸۰۰ متری رحمانی فضلی +تصویر نامه
یک باب ویلا با وسعت هزار و ۸۰۳ متر و اعیان ۶۸۴ متر در منطقه نیاوران تهران در اختیار عبدالرضا رحمانی فضلی قرار داشته است.(ادامه)
سرقت ترسناک گاوصندوق از منزل مجیدی
منزل فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شب گذشته مورد دستبرد سارقین قرار گرفت.(ادامه)
فضای نمایشگاه بین المللی قائمشهر استانداردسازی شود
رئیس خانه صمت مازندران برلزوم استانداردسازی و بهسازی فضای نمایشگاه بین المللی در قائمشهر تاکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند. دولتمردان روحانی کجا مشغول هستند؟ +تصاویر
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند.(ادامه)
ایران درودی درگذشت
ایران درودی نقاش پیشکسوت و از پیشگامان نقاشی معاصر ایران صبح امروز در سن ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت. این نقاش مطرح ایرانی در سال ۱۳۱۵ در خراسان به‌دنیا آمد و غیر از نقاش، نویسنده، منتقد هنری و استاد دانشگاه رشته تاریخ هنر نیز بود. (ادامه)
 اظهارات اخیر پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان برای آنانی که از روحیات آیت‌ا… شناخت داشتند غیرقابل باور و تایید بود. بر همین اساس فاطمه هاشمی فزرند ارشد آیت‌ا… در نامه‌ای به پرویز فتاح اظهارات او را نادرست خواند.
دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی به پرویز فتاح نامه نوشت
اظهارات اخیر پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان برای آنانی که از روحیات آیت‌ا… شناخت داشتند غیرقابل باور و تایید بود. بر همین اساس فاطمه هاشمی فزرند ارشد آیت‌ا… در نامه‌ای به پرویز فتاح اظهارات او را نادرست خواند. (ادامه)
تاجگردون عضو جدید موسسه تحت ریاست نهاوندیان
(ادامه)
شمال نیوز : محمد هاشمی رئیس دفتر مرحوم آیت الله هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی مراجعان مجمع اعم از مهمان‌ها یا بعضی اعضا مسن بودند بر اثر پا درد نمی‌توانستند این پله‌ها را بالا بروند بنابراین در کنار یکی از در‌های ورودی که.... محمد هاشمی: برای نصب آسانسور در کاخ مرمر نه پتکی زدیم و نه کلنگی/ می‌گویند فتاح با حمله به مرحوم هاشمی و حدادعادل تبلیغات ۱۴۰۰ را زود آغاز کرد
شمال نیوز : محمد هاشمی رئیس دفتر مرحوم آیت الله هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی مراجعان مجمع اعم از مهمان‌ها یا بعضی اعضا مسن بودند بر اثر پا درد نمی‌توانستند این پله‌ها را بالا بروند بنابراین در کنار یکی از در‌های ورودی که....(ادامه)
دختران محمدرضا شاه چه سرنوشتی داشتند؟ + عکس
آخرین پادشاه ایران و سلسله پهلوی در خلال ازدواج‌های خود دارای ۳ دختر به نامهای شهناز، فرحناز و لیلا بود. شهناز از ازدواج اول او(با فوزیه) و فرحناز و لیلا از ازدواج سوم(با فرح) او بودند. (ادامه)
استاد علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس به اظهارات اخیر معاون اول رئیس جمهور درباره FATF واکنش نشان داد. واکنش مجتبی زارعی به اظهارات جهانگیری درباره FATF
استاد علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس به اظهارات اخیر معاون اول رئیس جمهور درباره FATF واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : مهمانان خارجی با ابراز خرسندی از وجود مرکز نمایشگاهی نیاوران در استان مازندران به عنوان یک پتانسیل ارزشمند ،  آمادگی خود را در راستای توسعه صادرات محصولات جمهوری اسلامی ایران به کشور روسیه در زمینه مبلمان و محصولات چوبی,، کالاهای کشاورزی اعلام نمودند ..... بازدید هیات اقتصادی روسی از مرکز نمایشگاهی نیاوران مازندران+ تصاویر
شمال نیوز : مهمانان خارجی با ابراز خرسندی از وجود مرکز نمایشگاهی نیاوران در استان مازندران به عنوان یک پتانسیل ارزشمند ، آمادگی خود را در راستای توسعه صادرات محصولات جمهوری اسلامی ایران به کشور روسیه در زمینه مبلمان و محصولات چوبی,، کالاهای کشاورزی اعلام نمودند .....(ادامه)
دهکده فناوری کاسپین بعنوان اولین نقش آفرین در حوزه نوآوری و فناوری در استان مازندران فعالیت خود را بزودی آغاز بکارخواهد کرد. دهــکـــــده فـــنــــاوری در مازندران راه اندازی می شود
دهکده فناوری کاسپین بعنوان اولین نقش آفرین در حوزه نوآوری و فناوری در استان مازندران فعالیت خود را بزودی آغاز بکارخواهد کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.