.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انجمن معلمان جغرافیا استان مازندران از نيروگاه نکا بازديدكردند
(ادامه)
اجراي طرح بهارستان توسعه خدمت رساني صنعت برق به ساكنان روستاها
شمال نیوز : با صرف هزينه از محل موافقتنامه طرح توسعه، نگهداري و بهسازي شبكه هاي برق روستايي سال 1400 (طرح بهارستان) و همچنين منابع داخلي سال جاري شركت توزيع برق غرب مازندران، اصلاح شبكه هاي توزيع برق در 157 روستا در سطح منطقه غرب مازندران در حال انجام است.(ادامه)
برگزاری انتخابات هيئت مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي بشل سوادكوه
(ادامه)
رشد 8 درصدي توليد انرژي خالص در نيروگاه نکا
(ادامه)
اعلام مشاغلی که می‌توانند فعال باشند
کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور، از سوی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اعلام شد.(ادامه)
دكتر فرهاد صالحيان * چند نکته اساسی در فرهنگ رانندگي(يادداشت)
دكتر فرهاد صالحيان *(ادامه)
شمال نیوز : در روزهای آغازین سال 98 خبر وقوع سیل در گلستان و مازندران کشور را در شوک فرو برد و شیرینی نوروز را به کام بسیاری از هموطنانمان تلخ نمود. اینکه اما برف، باران چه میاید و چه نمی آید برای ما تبدیل به بحران می شود نه از اشکالات آسمان و بلا که از قصور خود ما است..... هشدارهایی که نادیده گرفتیم، جنگل هایی که نابود کردیم !
شمال نیوز : در روزهای آغازین سال 98 خبر وقوع سیل در گلستان و مازندران کشور را در شوک فرو برد و شیرینی نوروز را به کام بسیاری از هموطنانمان تلخ نمود. اینکه اما برف، باران چه میاید و چه نمی آید برای ما تبدیل به بحران می شود نه از اشکالات آسمان و بلا که از قصور خود ما است.....(ادامه)
شمال نیوز : اضطراب درراه ماندگان و تشويش گرفتاران برف و كولاك جاده را فقط كساني درك مي كنند كه يكبار در چنين وضعيتي قرار گرفته و تجربه كرده اند كه پس از ساعت ها دست و پنجه نرم كردن با سرما و گرسنگي ، در اوج نا اميدي و ياس ، وقتي صداي تجهيزات برف روبي و يا ماشين آلات بازگشايي محورها را مي شنوند.... راهداري و حمل و نقل ايمن ؛ گامي به سوي توسعه پایدار(يادداشت)
شمال نیوز : اضطراب درراه ماندگان و تشويش گرفتاران برف و كولاك جاده را فقط كساني درك مي كنند كه يكبار در چنين وضعيتي قرار گرفته و تجربه كرده اند كه پس از ساعت ها دست و پنجه نرم كردن با سرما و گرسنگي ، در اوج نا اميدي و ياس ، وقتي صداي تجهيزات برف روبي و يا ماشين آلات بازگشايي محورها را مي شنوند....(ادامه)
چرا مدیریت مصرف آب؟(يادداشت)
(ادامه)
محور کندوان مسدود می شود
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از مسدود شدن شبانه محورکندوان از امروز تا هشتم خردادماه خبر داد.(ادامه)
تردیدی وجود ندارد سرمایه‌های انسانی، مهم‌ترین دارایی یک ملت است و همه باید از فرصت‌های برابر برای رشد و شکوفایی فردی بهره‌مند شوند. نباید به صورت گلخانه‌ای تعداد اندکی تحت حمایت قرار گیرند و خیل عظیمی از استعدادهای مکشوف و نامکشوف در کشتی بحران‌زده مدیریت مغفول واقع شوند. «نخبه کشی»مرگ خلاقیت در دستگاههای اجرایی مازندران(يادداشت)
تردیدی وجود ندارد سرمایه‌های انسانی، مهم‌ترین دارایی یک ملت است و همه باید از فرصت‌های برابر برای رشد و شکوفایی فردی بهره‌مند شوند. نباید به صورت گلخانه‌ای تعداد اندکی تحت حمایت قرار گیرند و خیل عظیمی از استعدادهای مکشوف و نامکشوف در کشتی بحران‌زده مدیریت مغفول واقع شوند.(ادامه)
آزمایش خون‌ تان را در خانه تفسیر کنید
آزمایش خون داد‌ه‌اید و از نتایج آن سر در نمی‌آورید؟ ما به شما می‌گوییم که این برگه به شما چه می‌گوید.(ادامه)
عوارض‌ریختن‌مواد‌داغ در ظروف‌پلاستيكي یک‌بار‌مصرف
شمال نیوز : استفاده نامناسب از ظروف پلاستيكي یک بار مصرف براي سلامتي برای سلامتی زیانبار است. (ادامه)
کارمندان بخوانند: مصادیق تخلفات اداری
طبق ماده 8 قانون تخلفات اداري به قرار زير است: (ادامه)
آنچه که باید شهرداران شهرهای شمالی مد نظر قرار دهند(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و.... بهره برداری از زيرگذرهاي منطقه پل گردن شهر ساری
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و....(ادامه)
۱۱ مهارتي که داشتن آنها براي رسيدن به موفقيت حياتي است
(ادامه)
کدو تنبل، یک ضد سرطان خوشمزه
از دوران مدرسه آموخته‌ايم، كدوها در ميان صيفي‌جات جاي دارند. آنها به دو دسته كدوهاي تابستاني و زمستاني تقسيم مي‌شوند.(ادامه)
این غذاها را بخورید و رماتیسم خود را کنترل کنید
بدون شك روماتيسم بيماري دردناك و مزمني است اما مانند هر بيماري ديگري راه‌هايي براي مقابله و تسكين آن نيز وجود دارد.(ادامه)
جمع آوری سگ های ولگرد به شرط زنده
شمال نیوز: شهرداری ساری در یک اقدام پسندیده و در راستای حفظ حقوق حیوانات،طرح زنده گیری سگ های ولگرد را در دستور کار خود قرار داد که رضایت کامل شهروندان را در پی داشت. (ادامه)
ثبت نام طرح " هر خانه يك درخت " در ساری
(ادامه)
انتصاب مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان گلستان
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی ابلاغی رامین آذری را به مدت دو سال به ‌عنوان مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان گلستان منصوب کرد. (ادامه)
کشف 89 درصد از سرقت هاي اينترنتي در مازندران
رئيس پليس فتاي استان مازندران گفت: 89 درصد از سرقت هاي اينترنتي در مازندران منجر به کشف شد .(ادامه)
انهدام باند سارقان منزل در بهشهر
جانشين فرمانده انتظامي استان از انهدام باند سارقان منزل و کشف اموال مسروقه دو ميليارد ريالي در شهرستان بهشهر خبر داد .(ادامه)
شناسايي علل و عوامل وقوع حادثه منا در حال پيگيري است
نماينده ولي فقيه درديدار با نمايندگان كميته هاي مردمي پيگيري فاجعه منا تأكيد كرد: شناسايي علل و عوامل وقوع فاجعه منا را با استفاده از مطالب شاهدان عيني و حقوقدانان ورزيده پيگيري می کنیم.(ادامه)
خوش حساب ها از مدیریت پسماند ساری جایزه می گیرند
(ادامه)
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای ۵ روز آینده
اداره هواشناسی کشاورزی توصیه‌هایی را برای ۵ روز آینده به کشاورزان ارائه کرد(ادامه)
با ۱۳ راه دزدی از کارت بانکی آشنا شوید!
با گسترش استفاده از کارت‌های بانکی، جرائم مربوط به کلاهبرداری و سرقت از طریق این کارت‌ها یا عابربانک‌ها رو به فزونی است. آگاهی از این روش های سرقت، در کم کردن آن‌ها موثر است. (ادامه)
پیشنهاد آل سعود به آیت الله النمر پیش از اعدام چه بود؟
خانواده آيت الله النمر فاش کردند وزارت کشور سعودي چند هفته پيش از اجراي حکم در تماس با اين خانواده پيشنهادي را براي لغو حکم اعدام مطرح کرده بود.(ادامه)
ایرانی‌ها، روزی ۲ ساعت و ۵۲ دقیقه کار، ۱۸ دقیقه تفریح
ایرانیان به طور میانگین دو ساعت و 52 دقیقه در طول شبانه روز را به فعالیت‌های شغلی اختصاص می‌دهند. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 22 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.