.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
الهه منصوریان، بانوی ووشوکار ایرانی در لباس عروس به خودش لقب لوک خوش شانس را داد. الهه منصوریان ووشو کار ایرانی که تا کنون مقام های طلایی زیادی در مسابقه های کشوری به دست آورده است مدتی پیش از دنیا ورزش خداحافظی کرد. لقب جالب الهه منصوریان بانوی ووشوکار به خودش
الهه منصوریان، بانوی ووشوکار ایرانی در لباس عروس به خودش لقب لوک خوش شانس را داد. الهه منصوریان ووشو کار ایرانی که تا کنون مقام های طلایی زیادی در مسابقه های کشوری به دست آورده است مدتی پیش از دنیا ورزش خداحافظی کرد.(ادامه)
عکس | کنایه سنگین المیرا شریفی مقدم به بنر جدید شهرداری درباره حجاب
در چند روز گذشته، نصب یک بنر جدید درباره حجاب در سطح شهر خبرساز شد. بر روی این بنر نوشته شده بود: «زر و سیم و نقره / گلاب و مشک و انبر/ کاج و گل و صنوبر / حجابم از تو بهتر». در همین راستا، المیرا شریفی‌مقدم، مجری و گوینده خبر، در واکنش به این بنر در استوری اینستاگرام نوشت: « بیست سازمان کار فرهنگی انجام می دهند اما بلد نبودند عنبر درست است، نه انبر.»(ادامه)
یزدانی و رقیب آمریکایی در برزخ
در حالی که فرصت کمی به المپیک باقی مانده تکلیف حسن یزدانی و «دیوید تیلور» هنوز مشخص نیست. هر چند تیلور اعلام بازنشستگی کرده اما فدراسیون آمریکا راه را برای بازگشت او باز گذاشته است.(ادامه)
پلیس راهور فراجا برای سال ۱۴۰۳، قوانین و تصمیمات جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی و موضوعات دیگر اعلام کرده است. قوانین جدید صدور گواهینامه رانندگی برای سال ۱۴۰۳
پلیس راهور فراجا برای سال ۱۴۰۳، قوانین و تصمیمات جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی و موضوعات دیگر اعلام کرده است.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند....(خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند/ (خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود. چرا بارورسازی ابرها بحث برانگیز است و چگونه انجام می‌شود؟
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود.(ادامه)
تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز با اقتدار عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد. قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز با اقتدار عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد.(ادامه)
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید. مراسم عروسی متفاوت فرزند رهبر معظم انقلاب / از انگشتره نقره با نگین عقیق تا خانه 70 متری!
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.(ادامه)
کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده‌های سلامت نسبت به عوارض خطرناک مسمومیت با قارچ های سمی هشدار داد. شیوع مسمومیت با قارچ‌های سمی در فصل بهار
کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده‌های سلامت نسبت به عوارض خطرناک مسمومیت با قارچ های سمی هشدار داد.(ادامه)
بنیامین فرجی با قبول شکست ۳ بر صفر مقابل آلن از قزاقستان نایب قهرمان مسابقات کانتندر جوانان لبنان در رده سنی زیر ۱۷ سال شد. مدال نقره کانتندر جهانی لبنان بر گردن پینگ پنگ باز ایرانی
بنیامین فرجی با قبول شکست ۳ بر صفر مقابل آلن از قزاقستان نایب قهرمان مسابقات کانتندر جوانان لبنان در رده سنی زیر ۱۷ سال شد.(ادامه)
رئیس اتحادیه طلا فروشان گفت: مردم از خرید طلای دست دوم جدا خودداری کنند طلایی که فاقد کد استاندارد باشد قابل پیگیری نیست. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند
رئیس اتحادیه طلا فروشان گفت: مردم از خرید طلای دست دوم جدا خودداری کنند طلایی که فاقد کد استاندارد باشد قابل پیگیری نیست.(ادامه)
سیتروئن C3 XR که با نام سیلک در ایران عرضه خواهد شد، نسخهٔ کراس هاچ‌بک تارا محسوب می‌شود و به پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربو با ۱۳۶ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود.
ماشین جدید سایپا در همکاری با سیتروئن / عکس
سیتروئن C3 XR که با نام سیلک در ایران عرضه خواهد شد، نسخهٔ کراس هاچ‌بک تارا محسوب می‌شود و به پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربو با ۱۳۶ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود. (ادامه)
 آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است. فرهنگ رمضان درمازندران(يادداشت)
آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است.(ادامه)
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم. کدام چهره‌ها تاکنون «نشان فتح» دریافت کرده‌اند؟
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم.(ادامه)
فدراسیون جهانی بدنسازی از مثبت شدن تست دوپینگ ۵ بدنساز ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در اسپانیا خبر داد. مثبت شدن تست دوپینگ ۵ بدنساز ایران در قهرمانی جهان
فدراسیون جهانی بدنسازی از مثبت شدن تست دوپینگ ۵ بدنساز ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در اسپانیا خبر داد.(ادامه)
الهه منصوریان از دنیای قهرمانی ووشو  به عنوان ورزشکار خداحافظی کرد. خداحافظی الهه منصوریان از دنیای قهرمانی ووشو
الهه منصوریان از دنیای قهرمانی ووشو به عنوان ورزشکار خداحافظی کرد.(ادامه)
در شب پایان مسابقات کشتی فرنگی رنکینگ جهانی، فرنگی‌کار کشورمان توانست با شکست حریف چینی به مدال طلا برسد. هدایتی با غلبه بر غول چینی به مدال طلا رسید
در شب پایان مسابقات کشتی فرنگی رنکینگ جهانی، فرنگی‌کار کشورمان توانست با شکست حریف چینی به مدال طلا برسد.(ادامه)
طبق اعلام پزشک معالج حسن یزدانی، دارنده ۹ مدال المپیک و جهانی از فروردین ماه سال آتی می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند. آخرین وضعیت حسن یزدانی بعد از جراحی
طبق اعلام پزشک معالج حسن یزدانی، دارنده ۹ مدال المپیک و جهانی از فروردین ماه سال آتی می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.(ادامه)
در حالی که تیم ملی آزاد با سرمربی جدیدش دومین اردوی آماده‌سازی خود را از روز گذشته آغاز کرده است، حسن یزانی رکورددار کسب مدال تاریخ کشتی ایران اکنون خارج از فضای کمپ تیم‌های ملی تمرینات هوازی و فیزیوتراپی خود را دنبال می‌کند. اعلام زمان برگشتن حسن یزدانی به رقابت‌های کشتی
در حالی که تیم ملی آزاد با سرمربی جدیدش دومین اردوی آماده‌سازی خود را از روز گذشته آغاز کرده است، حسن یزانی رکورددار کسب مدال تاریخ کشتی ایران اکنون خارج از فضای کمپ تیم‌های ملی تمرینات هوازی و فیزیوتراپی خود را دنبال می‌کند.(ادامه)
یک راننده ناشناس در اقدامی که هنوز انگیزه آن مشخص نشده است، خودروی خود را به کاروان خودروهای اسکورت رییس جمهور آمریکا کوبید. حمله به کاروان اسکورت بایدن +عکس
یک راننده ناشناس در اقدامی که هنوز انگیزه آن مشخص نشده است، خودروی خود را به کاروان خودروهای اسکورت رییس جمهور آمریکا کوبید.(ادامه)
در پی شکایت دبیر مبنی بر توهین و نشر اکاذیب رایانه‌ای؛ دادگاه مجموع رفتار ارتکابی را با بزه توهین مطابق دانسته و عباس جدیدی را به پرداخت 200 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و حذف تمام محتوای مجرمانه از صفحه اینستاگرام محکوم کرد. حکم دادگاه علیرضا دبیر علیه عباس جدیدی
در پی شکایت دبیر مبنی بر توهین و نشر اکاذیب رایانه‌ای؛ دادگاه مجموع رفتار ارتکابی را با بزه توهین مطابق دانسته و عباس جدیدی را به پرداخت 200 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و حذف تمام محتوای مجرمانه از صفحه اینستاگرام محکوم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در روزهای افول تیم ملی بزرگسالان وزنه‌برداری ایران، ملی‌پوشان جوان کشورمان، قهرمان مسابقات جوانان جهان ۲۰۲۳ در مکزیک شدند. ایران با درخشش جوان مازندرانی قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان شد / «یوسفی» باز هم قوی‌ترین وزنه‌بردار جوان جهان شد
شمال نیوز : در روزهای افول تیم ملی بزرگسالان وزنه‌برداری ایران، ملی‌پوشان جوان کشورمان، قهرمان مسابقات جوانان جهان ۲۰۲۳ در مکزیک شدند.(ادامه)
عکس/ قهرمان تیراندازی در دیدار با رهبر انقلاب
ساره جوانمردی در فینال تپانچهٔ ۱۰ متر بازی‌های پاراآسیایی موفق به کسب مدال نقره شد و با فرزندش برای دریافت مدال به روی سکو رفت. مدال طلای این ماده هم به فائزه احمدی تعلق گرفته بود.(ادامه)
قصاب متخلف در قائمشهر به دلیل تکرار در کشتار قاچاق دام، با دستور مرجع قضایی به تحمل ۴ ماه حبس تعزیری محکوم شد. نقره داغ شدن قصاب سابقه دار متخلف در قائمشهر
قصاب متخلف در قائمشهر به دلیل تکرار در کشتار قاچاق دام، با دستور مرجع قضایی به تحمل ۴ ماه حبس تعزیری محکوم شد.(ادامه)
برخی از کاربردهای منحصربه‌فرد و حتی عجیب موز و پوست را بدانید. ۶ فایده موز که از آن بی‌خبرید
برخی از کاربردهای منحصربه‌فرد و حتی عجیب موز و پوست را بدانید.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس بازیکنان این تیم را ۱۰ درصد جریمه کرد. پرسپولیسی ها نقره داغ شدند
باشگاه پرسپولیس بازیکنان این تیم را ۱۰ درصد جریمه کرد.(ادامه)
صحبت‌های دبیر درباره کتف آسیب دیده حسن یزدانی سؤالات و ابهامات زیادی را ایجاد کرد و این موضوع مطرح می‌شود که آیا قرار است قاسم‌پور در وزن یزدانی کشتی بگیرد. آیا قاسم‌پور در وزن یزدانی کشتی می‎گیرد؟
صحبت‌های دبیر درباره کتف آسیب دیده حسن یزدانی سؤالات و ابهامات زیادی را ایجاد کرد و این موضوع مطرح می‌شود که آیا قرار است قاسم‌پور در وزن یزدانی کشتی بگیرد.(ادامه)
تصویری نگران کننده از حسن یزدانی در برج میلاد
حسن یزدانی با شرایطی خاص و دست گچ گرفته در مراسم تقدیر از قهرمانان بازی‌های آسیایی حاضر شده است.(ادامه)
تیم ملی پرورش اندام و فیتنس ایران با کسب ۹ مدال طلا، ۵ نقره و ۹ برنز به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی رسید. پرورش اندام ايران بر بام دنيا ايستاد
تیم ملی پرورش اندام و فیتنس ایران با کسب ۹ مدال طلا، ۵ نقره و ۹ برنز به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی رسید.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.