.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جدیدترین فعالیت های گسترده پایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تشریح شد
شمال نیوز: فرمانده پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد عباسپور برق منطقه اي مازندران گفت : این پایگته بسیج با هدف حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و پاسداري از ولايت فقيه در شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان تاسيس شد.....(ادامه)
جدیدترین فعالیت های گسترده گایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تشریح شد
شمال نیوز: فرمانده پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد عباسپور برق منطقه اي مازندران و گلستان گفت : این پایگاه بسیج با هدف حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و پاسداري از ولايت فقيه در شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان تاسيس شد.....(ادامه)
سرنوشت برادران رئیس‌جمهورها!
(ادامه)
اعضای شورای‌ مرکزی‌ حزب‌ توسعه‌ و عدالت انتخاب شدند
صبح امروزبا برگزاری دومین کنگره مجمع عمومی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با شمارش آرا اعضای شورای مرکزی مشخص شد.(ادامه)
قیمت خرید غیبت سربازی در بودجه سال ۹۷
در لایحه بودجه سال ۹۷ پیشنهاد شده است دولت مانند سال‌های گذشته، مشمولانی را که هشت سال غیبت دارند، در صورت دریافت جریمه به صورت نقد و اقساط، معاف کند(ادامه)
شمال نیوز : خودروهای خانواده برلیانس از جمله محصولات پر فروش گروه خودروسازی سایپا هستند که با توجه به کیفیت بالای تولید و نیاز بازار، درطرح عید تا عید به تعداد محدود و با تسهیلات ویژه عرضه می شوند. آغاز طرح عید تا عید فروش محصولات پارس خودرو از امروز با تسهیلات ویژه
شمال نیوز : خودروهای خانواده برلیانس از جمله محصولات پر فروش گروه خودروسازی سایپا هستند که با توجه به کیفیت بالای تولید و نیاز بازار، درطرح عید تا عید به تعداد محدود و با تسهیلات ویژه عرضه می شوند.(ادامه)
احمدی نژاد:اگر مانع نمی‌شدند همه ثروت‌ها را تقسیم می‌کردم!
(ادامه)
مشاركت شهروندان ساروی در پاكيزگي شهر
(ادامه)
برای شکایت از پزشکان متخلف باید به کجا و چگونه شکایت کنیم؟
شمال نیوز: در کنار اخبار مرتبط با پیشرفت های پزشکی و نوآوری های جدید این عرصه، اخبار مرتبط با تخلفات و جرایم پزشکی هم از آن گونه مطالبی هستند که همیشه مورد اقبال افکار عمومی قرار داشته و این پرسش مطرح بوده که تخلفات و جرایم پزشکی به چه رفتارهایی اطلاق می شود و نحوه شکایت و پیگیری آن ها چگونه است؟ (ادامه)
روزنامه اعتماد نوشت: اتفاقی که روز گذشته و هنگام حضور ریاست‌جمهوری در مراسم ١٦ آذر دانشگاه تهران رخ داد از چند جهت آموزنده است.

چرا روحانی، دیروز در برابر انتقادات و توهین‌ها، لکنت نگرفت؟
روزنامه اعتماد نوشت: اتفاقی که روز گذشته و هنگام حضور ریاست‌جمهوری در مراسم ١٦ آذر دانشگاه تهران رخ داد از چند جهت آموزنده است. (ادامه)
واکنش جالب برادرزاده علم‌الهدی به جشن کوروش
اخیرا مراسم کوروش در شیراز برگزار شد که حواشی زیادی داشت.(ادامه)
بابك زنجاني‌ را اعدام نكنيد
(ادامه)
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند..... گفتگوی طنز با ظریف: دیپلمات های خارجی فسنجان ما را دوست دارند
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند.....(ادامه)
ابهام در سرنوشت یارانه‌های ۹۵
(ادامه)
۴۰۰ هزار نفر درآستانه حذف یارانه‌ها
(ادامه)
هشدار پلیس فتا به نحوه استفاده صحيح از دستگاه هاي کارت خوان ( POS)
رئيس پليس فتاي استان مازندران با تکيد بر ضرورت استفاده صحيح از دستگاه هاي کارت خوان ( POS)به تشريح نحوه استفاده صحيح از اين دستگاه هاپرداخت . (ادامه)
دستگیری عامل سرقت‌هاي پيامکي در شمال
(ادامه)
افزایش حقوق کارگران و کارمندان‌در سال ۹۵
(ادامه)
غر و لند يارانه‌اي دولت
«طرح اقتصادبرانداز»، «يارانه هاي له کننده»، «مصيبت عظما» را قبلا وزير راه و نفت و اقتصاد در توصيف يارانه نقدي به کاربرده بودند. آخرين گلايه هم مربوط به وزير نفت بود که اواخر هفته گذشته از «عذاب اليم» تهيه منابع پرداخت يارانه نقدي سخن گفت.(ادامه)
عروسي بسیار خاص/ 8 هزار مهمان،8 میلیارد کادو!
کل هدایای رسیده بالغ بر هشت میلیارد تومان میباشد. (ادامه)
حساب‌هاي قرض‌الحسنه با نام‌هاي خارجي!
حساب‌هاي قرض‌الحسنه در بانك‌ها روز به روز در حال كمرنگ‌تر شدن است. اما بانك‌ها با شگردهايي منابع سپرده‌ها را در حساب‌هايي مشابه حساب‌هاي قرض‌الحسنه جمع مي‌كنند. اين كار بانك‌ها باعث مي‌شود علاوه بر عدم پرداخت سود به حساب‌هاي نامبرده، ناگزير به تبعيت از قوانين حساب هاي قرض الحسنه پس‌انداز نيز نباشند.(ادامه)
قدرت خرید یارانه نقدی 18 هزار تومان شد
قدرت خريد يارانه نقدی 45 هزار و 500 توماني سال 1389 در بهار امسال به 18 هزار و 200 تومان رسيده است. اين محاسبه را حسن سبحاني، اقتصاددان در حالي ارايه مي‌دهد كه معتقد است بهتر است به جاي شناسايي افراد ثروتمند و حذف آنها از ليست دريافت‌كننده يارانه به سمت واسپاري يارانه‌ها به اقشار نيازمند برويم.(ادامه)
بدحجاب‌ها به كلاس می‌روند
نمايندگان دلواپس عفاف و حجاب در جامعه طرحي را امضا كردند به نام «طرح صيانت از حريم حجاب و عفاف». (ادامه)
يارانه تير ماه واريز و قابل برداشت شد
(ادامه)
توافق ۲۲ بندی مالیاتی‌ها و اصناف
علی عسکری دستورالعمل ۲۲ بندی توافق مالیاتی سازمان امور مالیاتی و اصناف و جدول نحوه محاسبه مالیات بر عملکرد را ابلاغ کرد.(ادامه)
آغاز فروش اقساطي پژو 206 صندوقدار +شرایط
به اطلاع کليه متقاضيان محترم ميرساند، به جھت بھره‌مندي هموطنان محترم از شرايط فروش نقد و اقساط، شرايط محدود فروش اعتباري پژو 206 صندوقدار وي 8 با مشارکت شرکت ليزينگ ايرانيان از سوي ايران خودرو از تاريخ 31 خردادماه 94 تا زمان تکميل ظرفيت به شرح جدول ذيل ارائه مي گردد.(ادامه)
آغاز ثبت اینترنتی اعتراض‌های یارانه‌ای
(ادامه)
چه کسانی یارانه اردیبهشت را می‌گیرند؟
باتوجه به رسانه‌ای شدن برنامه دولت برای حذف یارانه ثروتمندان در آغاز سال، حال بهتر است سیاست سکوت رسانه‌ای دولت در این باره تغییر کند و به طور شفاف اعلام شود که فقط یارانه ثروتمندان قطع خواهد شد. (ادامه)
تفویض اختیار مهم وزیر کشور به استانداران +سند
وزیر کشور طی دستوری به استانداران سراسر کشور، نسبت به تفویض اختیارات خود برای دادن مهلت و نحوه تقسیط بدهی اشخاص به وزارتخانه ها و موسسات دولتی بر اساس ماده 47 قانون محاسبات عمومی اقدام کرده است. (ادامه)
فاصله هزينه ثروتمندترين و فقيرترين دهک
احتمالا شما هم از اختلاف طبقاتي بيزاريد و از ديدن صحنه هاي فقر کودکان و زنان رنج مي بريد. احتمالا شما هم با ديدن مستندهاي اختلاف طبقاتي در آمريکا ناراحت مي شويد و از شنيدن برابري ثروت يک درصد مرفه جامعه آمريکا با 99 درصد بقيه جامعه خشمگين مي شويد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 23 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.623 seconds.