.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت


آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست. کربلا از آغاز تا پایان(يادداشت)
آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست.(ادامه)
یکی از تصاویری که در مراسم ختم حاج آقای حسینی مورد توجه عکاسان قرار گرفته است، صندل‌های کهنه فرزند رهبر انقلاب است. عکس/ کفش های فرزند رهبر انقلاب
یکی از تصاویری که در مراسم ختم حاج آقای حسینی مورد توجه عکاسان قرار گرفته است، صندل‌های کهنه فرزند رهبر انقلاب است.(ادامه)
خانواده های شهدا اعم از چهار شهید، سه شهید و دو شهید سهامدار انقلاب هستند یا مدیران متخلفی که صدها میلیون تومان از بیت المال را به بهانه های مختلف از حق تفریح فرزندان تا مناسبت های تقویمی به جیب زده اند و هر روز تبرئه و تطهیر به بهانه اعزام راهیان نور / از بیت الشهداء کیاپی تا ...
خانواده های شهدا اعم از چهار شهید، سه شهید و دو شهید سهامدار انقلاب هستند یا مدیران متخلفی که صدها میلیون تومان از بیت المال را به بهانه های مختلف از حق تفریح فرزندان تا مناسبت های تقویمی به جیب زده اند و هر روز تبرئه و تطهیر(ادامه)
ناطق نوری اظهار داشت: آیا گذشتی که 35 سال قبل نسبت به هم داشتیم، اکنون داریم؟ آیا آن صلابت و احترام به ارباب رجوع که آن زمان در ادارات بود، اکنون وجود دارد؟ آیا مردم را مانند آن زمان تحویل می گیریم؟ در حالی که اینها همان مردم هستند. اوایل انقلاب کسی جرأت نمی کردرشوه بگیردوکارشکنی کند/اگردائما دسته دسته شویم توقع داریم که عزیزبمانیم؟/دعا کنیم خداکینه را ازدلهایمان بیرون
ناطق نوری اظهار داشت: آیا گذشتی که 35 سال قبل نسبت به هم داشتیم، اکنون داریم؟ آیا آن صلابت و احترام به ارباب رجوع که آن زمان در ادارات بود، اکنون وجود دارد؟ آیا مردم را مانند آن زمان تحویل می گیریم؟ در حالی که اینها همان مردم هستند.(ادامه)
روحانی زرد پوش کیست؟
(ادامه)
ماجرای «روحانی زرد پوش» چه بود؟
در روزهای گذشته عکسی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و همه با تعجب تصویر روحانی را به یکدیگر نشان می دهند که لباس و نعلین اش را با ساعت زرد رنگش سِت کرده است! اما ماجرای روحانی زردپوش چیست؟(ادامه)
داعشی ها ایران را هم تهدید کردند!
گروهک تروریستی داعش اعلام کرد: «رافضی»ها بدانند، که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و سامرا است. بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.(ادامه)
داعش، ایران را تهدید کرد
(ادامه)
نعلین رهبر انقلاب سوژه شبکه‌های خبری /عکس
رهبر معظم انقلاب اسلامی بر خلاف بسیاری از رهبران و روسای کشورهای جهان پوششی ساده و به دور از تجمل دارد.(ادامه)
قیمت یک دست لباس روحانیت
(ادامه)
اولین و آخرین باری که حسن روحانی کتک خورد!
(ادامه)
طلبه‌ای با کفش‌های کتانی (+عکس)
(ادامه)
تمام سخنرانی‌هایی که در سال‌های اخیر نیمه تمام ماندند
(ادامه)
علی لاریجانی که در حرم حضرت معصومه (س) سخنرانی می کرد ، بعد از گذشته 4-3 دقیقه از سخنانش ، با شعارها و جنجال عده ای مواجه شد که حرم را به آشوب کشیدند و سخنان وی را قطع کردند. تشنج در سخنرانی لاریجانی در قم و ناتمام ماندن سخنرانی وی
علی لاریجانی که در حرم حضرت معصومه (س) سخنرانی می کرد ، بعد از گذشته 4-3 دقیقه از سخنانش ، با شعارها و جنجال عده ای مواجه شد که حرم را به آشوب کشیدند و سخنان وی را قطع کردند.(ادامه)
متن وصیت‌نامه رهبر انقلاب در ۵۰ سال پیش
وصیت‌نامه رهبر انقلاب (ادامه)
روایتی از نحوه شهادت امام حسین (ع)
(ادامه)
شعری خواندنی در وصف محمد (ص)
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.