.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد.
بالاخره تکلیف روزهای تعطیل روشن شد/ مجلس با تعطیلی جمعه و شنبه موافقت کرد
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد. (ادامه)
ارقام جدید نشان می دهد که تقریباً ۱۴ درصد از کل خانه ها در ژاپن خالی هستند – اما این مازاد املاک و مستغلات باعث جلب توجه خارجی ها شده است. ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن!
ارقام جدید نشان می دهد که تقریباً ۱۴ درصد از کل خانه ها در ژاپن خالی هستند – اما این مازاد املاک و مستغلات باعث جلب توجه خارجی ها شده است.(ادامه)
مجری طرح مطالعاتی بررسی «قلیان اکسیژن» با هشدار نسبت به افزایش استعمال قلیان دخانی در زنان و مردان و عوارض ناشی از آن، در عین حال از طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن با نظارت وزارت بهداشت و با هدف کاهش مصرف قلیان دخانی خبر داد و ....(خبر)
(ادامه)
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند.

این جماعتی که الان در مجلس و دولت حاکمند، سوابق و ریشه‌های آن‌چنانی ندارند/ باید شرایط را برایشان تنگ کنیم؛ راحت نباشند/ نباید امیدمان را از دست بدهیم
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند. (ادامه)
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است. یحیی؛ بمب در آستانه انفجار!
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است.(ادامه)
در ادامه تجاوزات، جنگنده‌های اسراییلی منطقه‌ای را در شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند. حمله جنگنده‌های اسراییلی به رفح
در ادامه تجاوزات، جنگنده‌های اسراییلی منطقه‌ای را در شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.(ادامه)
ترامپ رقیب دموکرات خود، بایدن را به استفاده از مواد مخدر برای برگزاری مناسب سخنرانی سالانه متهم کرد. ترامپ: قبل از مناظره، بایدن باید تست مواد مخدر بدهد
ترامپ رقیب دموکرات خود، بایدن را به استفاده از مواد مخدر برای برگزاری مناسب سخنرانی سالانه متهم کرد.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
مدیر روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار توییتی در شبکه اجتماعی ایکس درباره یک نظرسنجی در این شبکه، به آن پاسخ داد. شبکه افق به حواشی یک توییت واکنش نشان داد
مدیر روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار توییتی در شبکه اجتماعی ایکس درباره یک نظرسنجی در این شبکه، به آن پاسخ داد.(ادامه)
بر اساس نتایج پژوهش‌های منتشرشده، لخته‌های خون ممکن است از لحاظ اندازه کوچک باشند، اما تاثیر مخربی بر سلامت ما دارند. نوشیدنی‌ که خطر لخته شدن خون را افزایش می‌دهد
بر اساس نتایج پژوهش‌های منتشرشده، لخته‌های خون ممکن است از لحاظ اندازه کوچک باشند، اما تاثیر مخربی بر سلامت ما دارند.(ادامه)
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند. به وزیری رأی دادند که سابقه اداره یک کلاس را هم نداشت/ باید در قبال این دولت ضعیف یک مجلس قوی شکل می‌گرفت اما...
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند.(ادامه)

از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند. چه کنیم که فرزندمان ساعات زیادی سرشان در گوشی نباشد؟
از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند.(ادامه)

از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند. چه کنیم که فرزندمان ساعات زیادی سرشان در گوشی نباشد؟
از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند.(ادامه)
اختلافات در میان مقامات تل آویو پس از سفر گانتز به واشنگتن بالا گرفته است. خشم نتانیاهو از سفر بنی گانتز به آمریکا
اختلافات در میان مقامات تل آویو پس از سفر گانتز به واشنگتن بالا گرفته است.(ادامه)
رئیس‌جمهور آمریکا برای انجام معاینات پزشکی به بیمارستان «والتر رید» رفته است تا برای آخرین بار قبل از انتخابات وضعیت جسمانی خود را بررسی کند. بایدن به بیمارستان رفت
رئیس‌جمهور آمریکا برای انجام معاینات پزشکی به بیمارستان «والتر رید» رفته است تا برای آخرین بار قبل از انتخابات وضعیت جسمانی خود را بررسی کند.(ادامه)
رسانه‌های اسراییلی از ناتوانی ارتش در برابر حزب  الله لبنان در مرزهای مشترک خبر می‌دهند. ارتش اسراییل قادر به حمله به لبنان و حذف اعضای حزب الله نیست
رسانه‌های اسراییلی از ناتوانی ارتش در برابر حزب الله لبنان در مرزهای مشترک خبر می‌دهند.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم! غلامرضا انصاری : من در انتخابات شرکت نمی کنم!
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم!(ادامه)
پلیس رژیم صهیونیستی فردی را که نخست‌وزیر این رژیم را به مرگ تهدید کرده بود بازداشت کرد. نتانیاهو به مرگ تهدید شد
پلیس رژیم صهیونیستی فردی را که نخست‌وزیر این رژیم را به مرگ تهدید کرده بود بازداشت کرد.(ادامه)
تیم فوتبال کره‌جنوبی در وقت های اضافه استرالیا را شکست داد. پیروزی کره‌جنوبی مقابل استرالیا/صعود با شایستگی
تیم فوتبال کره‌جنوبی در وقت های اضافه استرالیا را شکست داد.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و .... جنگ روایتها در جبهه های انتخاباتی!
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و ....(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دهمین پرتاب ماهواره در دولت سیزدهم انجام شد که معادل ۱۰ سال گذشته بوده است. زارع‌پور: ثبت‌نام بسته اینترنت هدیه دولت تمدید شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دهمین پرتاب ماهواره در دولت سیزدهم انجام شد که معادل ۱۰ سال گذشته بوده است.(ادامه)
رئیس جمهور پیشین آمریکا طی سخنرانی تبلیغاتی، نماینده سابق خود در سازمان ملل را جنگ‌طلب و بخشی از حلقه سیاسیون فاسد این کشور توصیف کرد. ترامپ به سفیر سابق خود نیز رحم نکرد؛ «هیلی جنگ‌طلب است»
رئیس جمهور پیشین آمریکا طی سخنرانی تبلیغاتی، نماینده سابق خود در سازمان ملل را جنگ‌طلب و بخشی از حلقه سیاسیون فاسد این کشور توصیف کرد.(ادامه)
دی سانتیس فرماندار فلوریدا از رقابت‌های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری کرد و حمایت خود را از ترامپ به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه اعلام کرد. کناره گیری دیسانتیس از انتخابات به نفع ترامپ
دی سانتیس فرماندار فلوریدا از رقابت‌های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری کرد و حمایت خود را از ترامپ به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه اعلام کرد.(ادامه)
یک نظرسنجی تازه نشان داد صهیونیست‌هایی که پس از ۷ اکتبر از اراضی اشغالی فرار کردند دیگر قصد بازگشت ندارند. ۸۰ درصد از صهیونیست‌های فراری دیگر به اراضی اشغالی باز نمی‌گردند
یک نظرسنجی تازه نشان داد صهیونیست‌هایی که پس از ۷ اکتبر از اراضی اشغالی فرار کردند دیگر قصد بازگشت ندارند.(ادامه)
شمال نیوز : در پی فراخوان « شمال نیوز» از کاربران مبنی بر مشارکت در نظر سنجی انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه ساری –میاندورود ... نتیجه اولین نظرسنجی «شمال نیوز» در انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه ساری- میاندورود
شمال نیوز : در پی فراخوان « شمال نیوز» از کاربران مبنی بر مشارکت در نظر سنجی انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه ساری –میاندورود ...(ادامه)
دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت بزرگداشت فرمانده شهید حزب الله «وسام حسن طویل» ملقب به حاج جواد، سخنرانی کرد و به بررسی آخرین تحولات منطقه پرداخت. سید حسن نصرالله: آماده جنگ هستیم و هیچ هراسی از آن نداریم
دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت بزرگداشت فرمانده شهید حزب الله «وسام حسن طویل» ملقب به حاج جواد، سخنرانی کرد و به بررسی آخرین تحولات منطقه پرداخت.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم. رازِ سکوت احمدی نژاد به روایت نماینده نزدیک به او / به هیچ‌وجه وارد انتخابات مجلس نمی‌شود اما ریاست جمهوری شاید!
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم.(ادامه)
نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیگر اقبال عمومی پیشین را ندارد. تنها ۱۵ درصد از صهیونیست‌ها با ماندن نتانیاهو در قدرت موافقند
نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیگر اقبال عمومی پیشین را ندارد.(ادامه)
مناظره انتخاباتی با موضوع نحوه نظارت شورای نگهبان قانون اساسی بر فرآیند انتخابات با حضور محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و محمد بهادری جهرمی حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در رسانه ملی برگزار شد....(خبر)
(ادامه)
دادگاه عالی کلرادو دونالد ترامپ را به دلیل نقض قانون اساسی آمریکا رد صلاحیت و او را از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ محروم کرد. دادگاه کلرادو ترامپ را رد صلاحیت کرد
دادگاه عالی کلرادو دونالد ترامپ را به دلیل نقض قانون اساسی آمریکا رد صلاحیت و او را از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ محروم کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.