.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: نتایج آخرین دور خودروهای وارداتی که با عرضه‌ ۱۲ محصول روی سایت سامانه یکپارچه قرار گرفت، مشخص شد. نتایج آخرین دور خودروهای وارداتی مشخص شد
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: نتایج آخرین دور خودروهای وارداتی که با عرضه‌ ۱۲ محصول روی سایت سامانه یکپارچه قرار گرفت، مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز: تابلوهاي هشداردهنده شنا به عنوان يكي از موثرترين شيوه هاي تبليغات محيطي در شهرهاي ساحلي غرب مازندران است كه نقش بسيار بازدارنده اي دركاهش شمارقربانيان درياي خزر دارد كه متاسفانه در اين مناطق كمتر به اين موضوع پرداخته شده است. جاي خالي تابلوهاي هشداردهنده شنا در غرب مازندران براي كاهش تلفات
شمال نیوز: تابلوهاي هشداردهنده شنا به عنوان يكي از موثرترين شيوه هاي تبليغات محيطي در شهرهاي ساحلي غرب مازندران است كه نقش بسيار بازدارنده اي دركاهش شمارقربانيان درياي خزر دارد كه متاسفانه در اين مناطق كمتر به اين موضوع پرداخته شده است.(ادامه)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم».
آقای رئیسی، این توصیه رهبری را فراموش نکنید(يادداشت)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم». (ادامه)
شمال نیوز : مدیریت شهری ، مثلثی متشکل از شهروندان، پارلمان    شهری(شورای شهر)  و مدیریت اجرایی  (شهرداری)  می باشد که  تعامل و هماهنگی این سه رکن می تواند ، توسعه پایدار‌ِ شهری را بر اساس آمایش سرزمینیِ محله محور, به دنبال داشته باشد . پیوست های فرهنگی و زیبایی شناسی اجتماعی اکسیژن پروژه های عمرانی
شمال نیوز : مدیریت شهری ، مثلثی متشکل از شهروندان، پارلمان شهری(شورای شهر) و مدیریت اجرایی (شهرداری) می باشد که تعامل و هماهنگی این سه رکن می تواند ، توسعه پایدار‌ِ شهری را بر اساس آمایش سرزمینیِ محله محور, به دنبال داشته باشد .(ادامه)
مردم در انتخابات مختلف با هر انگيزه اى شركت مى كنند تا شاهد پيشرفت و آبادانى كشور و فرصت بهتر براى زندگى و تحقق عدالت باشند. انتخابات ودلخورى مردم/ مردم چه می‌خواهند؟(يادداشت)
مردم در انتخابات مختلف با هر انگيزه اى شركت مى كنند تا شاهد پيشرفت و آبادانى كشور و فرصت بهتر براى زندگى و تحقق عدالت باشند.(ادامه)
 مهدی محمودی چراتی بررسی وتحلیل وضعیت بهائیت درعصر پهلوی در مازندران(يادداشت)
مهدی محمودی چراتی(ادامه)
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است .... الزامات راهبردی تحقق جهش تولید در استان مازندران
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است ....(ادامه)
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ... اولویت‌های مجلس یازدهم و وظایف نیروهای جبهه انقلاب
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ...(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اعلام نتايج ارزيابي عملكرد روابط عمومي هاي صنعت آب و برق با حضور و سخنراني وزير نيرو و تعدادي از مقامات ارشد آن وزارتخانه در مركز همايشهاي وزارت نيرو برگزار شد..... « روابط عمومی نیروگاه نکا » در سومین سال متوالی برتر شد
شمال نیوز : مراسم اعلام نتايج ارزيابي عملكرد روابط عمومي هاي صنعت آب و برق با حضور و سخنراني وزير نيرو و تعدادي از مقامات ارشد آن وزارتخانه در مركز همايشهاي وزارت نيرو برگزار شد.....(ادامه)
وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران براي اداره کشور در شرايط جنگ اقتصادي تاکيد کرد.
تاکيد وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران
وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران براي اداره کشور در شرايط جنگ اقتصادي تاکيد کرد. (ادامه)

نتايج هشتمين دوره انتخابات هيأت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران اعلام شد. منتخبان هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی مازندران اعلام شد
نتايج هشتمين دوره انتخابات هيأت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران اعلام شد. (ادامه)
روزشماری براي برگزاري مراسم تدفين مطبوعات کشور(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : در مازندران روزانه در حدود سه هزار و پانصد تن زباله توليد مي‌شود كه از هر يك تن زباله 500 ليتر شيرابه توليد مي‌شود. اما در بحث فاضلاب، سرانه توليد فاضلاب 150 ليتر در روز براي هر فرد است. سه ميليون و سيصد هزار مازندراني داريم. با مقايسه اين دو آمار متوجه تفاوت ميزان توليد و درنهايت سيستم تصفيه آن‌ها مي‌شويم »....
بنویسيم دریای خزر ؛ بخوانيم سطل زباله !
شمال نیوز : در مازندران روزانه در حدود سه هزار و پانصد تن زباله توليد مي‌شود كه از هر يك تن زباله 500 ليتر شيرابه توليد مي‌شود. اما در بحث فاضلاب، سرانه توليد فاضلاب 150 ليتر در روز براي هر فرد است. سه ميليون و سيصد هزار مازندراني داريم. با مقايسه اين دو آمار متوجه تفاوت ميزان توليد و درنهايت سيستم تصفيه آن‌ها مي‌شويم ».... (ادامه)
آخرين نتايج انتخابات پارلماني لبنان
وزیر کشور لبنان نتایج انتخابات پارلمانی این کشور و ترکیب مجلس نمایندگان را که براساس آن ۶۷ نفر از ۱۲۸ نمایندگان راه یافته به مجلس از حزب الله لبنان و هم پیمانان حزب الله لبنان هستند اعلام کرد.(ادامه)
نقش محصولات دانش بنیان در حمایت از کالای ایرانی(ديدگاه)
(ادامه)
آزمایش خون‌ تان را در خانه تفسیر کنید
آزمایش خون داد‌ه‌اید و از نتایج آن سر در نمی‌آورید؟ ما به شما می‌گوییم که این برگه به شما چه می‌گوید.(ادامه)
عکس: دکه‌های روزنامه فروشی روز اعلام نتایج کنکور
اعلام نتايج كنكور در دكه های روزنامه فروشی چند سال قبل از فراگیر شدن اینترنت را مشاهده می کنید.(ادامه)
شمال نیوز: سفراي آفريقايي روز يكشنبه با حضور در شهرستان قائم شهر، زادگاه پزشك بدون مرز و نام آشناي مردم آفريقا (دكتر سيد ناصر عمادي) از مردم و مسئولين اين شهر براي خدمات ارزنده پزشكي فرزند قائم شهر و شهرشان  كه بارها دور از شهر و ديار و خانواده، خدمتگزار نيازمندان كشورشان (آفريقا) بوده قدرداني خواهد نمود. ..... حضور همزمان سفرای 6 کشور آفریقایی در ساری و قائم شهر+برنامه ها
شمال نیوز: سفراي آفريقايي روز يكشنبه با حضور در شهرستان قائم شهر، زادگاه پزشك بدون مرز و نام آشناي مردم آفريقا (دكتر سيد ناصر عمادي) از مردم و مسئولين اين شهر براي خدمات ارزنده پزشكي فرزند قائم شهر و شهرشان كه بارها دور از شهر و ديار و خانواده، خدمتگزار نيازمندان كشورشان (آفريقا) بوده قدرداني خواهد نمود. .....(ادامه)
چمران: اعتبارنامه اعضای شورای شهر پنجم را باطل می‌کنیم
(ادامه)
صحت انتخابات شوراهاي اسلامي تبريز تایید شد
(ادامه)
۱۱ مهارتي که داشتن آنها براي رسيدن به موفقيت حياتي است
(ادامه)
وزارت اطلاعات: بقایای تروریست ها دستگیر شدند
وزارت اطلاعات اعلام کرد بقایای گروه تروریستی مهاجم به حرم مطهر امام (ره) و مجلس شورای اسلامی دستگیر شدند.(ادامه)
کدو تنبل، یک ضد سرطان خوشمزه
از دوران مدرسه آموخته‌ايم، كدوها در ميان صيفي‌جات جاي دارند. آنها به دو دسته كدوهاي تابستاني و زمستاني تقسيم مي‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز: معاون استاندار و فرماندارويژه شهرستان بابل خبر ازنتايج رسمي انتخابات شوراي اسلامي شهر بابل را داد.

نتايج رسمي انتخابات شوراي اسلامي شهر بابل
شمال نیوز: معاون استاندار و فرماندارويژه شهرستان بابل خبر ازنتايج رسمي انتخابات شوراي اسلامي شهر بابل را داد. (ادامه)
9 صندلی شورای شهر آمل صاحبان خود را شناخت
نتايج کامل انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آمل اعلام شد. (ادامه)
علائم و نشانه های ظهور امام زمان (عج)(يادداشت)
(ادامه)
آغاز طرح‌های ساماندهی دریا از اول خرداد
اجرای طرح‌های ساماندهی دریا از اول خرداد آغاز می شود.(ادامه)
واکنش علیخانی به گریه‌های هانی نوروزی
احسان علیخانی از عدم حضور هانی نوروزی در جشن قهرمانی پرسپولیس انتقاد کرد.(ادامه)
پیغام محمود احمدی‌نژاد به شورای نگهبان
شمال نیوز: روزنامه اعتماد چهار سناریوی کاندیداتوری احمدی نژاد را بررسی کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : انتخابات شوراها انتخاباتي است كه شوراي نگهبان بر آن نظارتي ندارد و امر نظارت در اين انتخابات بر عهده مجلس گذاشته شده است. اما كم و كيف بررسي صلاحيت‌ها و نظارت بر اين انتخابات چگونه خواهد بود؟.... صلاحيت‌ ها در انتخابات شوراها چگونه «تاييد» يا « رد» مي‌شوند؟
شمال نیوز : انتخابات شوراها انتخاباتي است كه شوراي نگهبان بر آن نظارتي ندارد و امر نظارت در اين انتخابات بر عهده مجلس گذاشته شده است. اما كم و كيف بررسي صلاحيت‌ها و نظارت بر اين انتخابات چگونه خواهد بود؟....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.