.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
جرارد پیکه مدافع سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و تیم بارسلونا به ادعای دختر سرمربی تیم فوتبال تراکتور واکنش نشان داد. پیکه جواب ادعای جنجالی دختر سرمربی تراکتور را داد
جرارد پیکه مدافع سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و تیم بارسلونا به ادعای دختر سرمربی تیم فوتبال تراکتور واکنش نشان داد.(ادامه)
دختر «پاکو خمز» سرمربی تیم فوتبال تراکتور اظهارات بی سابقه‌ای را علیه مدافع پیشین بارسلونا مطرح و علیه «جرارد پیکه» افشاگری کرد. افشاگری دختر سرمربی تراکتور علیه «پیکه»
دختر «پاکو خمز» سرمربی تیم فوتبال تراکتور اظهارات بی سابقه‌ای را علیه مدافع پیشین بارسلونا مطرح و علیه «جرارد پیکه» افشاگری کرد.(ادامه)
   شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند. استان‌های شمالی را قرنطینه کنید / کمبود امکانات درمانی‌ داریم+ اسامی
شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند.(ادامه)
3 دلیل روس ها برای ماندن در کنار ایران
با وجود تاثیر تحریم های واشنگتن بر اقتصاد ایران و نارضایتی در بین شهروندان این کشور، هنوز تهدید جدی در مقابل حاکمیت ایران وجود ندارد. در واقع، احتمالا تنش ها بین دو کشور ادامه پیدا خواهد کرد. به همین خاطر بازیگران منطقه ای و بین المللی باید مراقب اوضاع باشند. به عنوان مثال، روسیه به دلیل نزدیکی به مرزهای ایران باید همیشه اوضاع منطقه غرب آسیا را تحت نظر داشته باشد. مسکو تلاش کرده است که بحران اخیر بین تهران و واشنگتن تاثیر منفی بر روی منافع ملی آن ها نداشته باشد.(ادامه)
تشرف بانوی اکراینی به دین اسلام در رشت+ تصاویر
(ادامه)
تصاویر / تشییع پیکر مرحوم نادیا دلدار گلچین
تصاویر / تشییع پیکر مرحوم نادیا دلدار گلچین (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح پنجشنبه
(ادامه)
 نادیا دلدار گلچین بازیگر سینما و تلویزیون پس از چند روز کما در بیمارستان عرفان دار فانی را وداع گفت.مراسم تشييع پيكر او ... بازیگر مشهور گیلانی درگذشت
نادیا دلدار گلچین بازیگر سینما و تلویزیون پس از چند روز کما در بیمارستان عرفان دار فانی را وداع گفت.مراسم تشييع پيكر او ...(ادامه)
اعلام اسامی نفرات برتر کنکور سال 88
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.701 seconds.