.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چهار مرد نقابدار به سبک سامورایی‌ها به خانه تاجر ایرانی و همسر سوئدی‌اش در کرج حمله کردند و دست به سرقت میلیاردی زدند. حمله سامورایی‌ها به ویلای تاجر ایرانی
چهار مرد نقابدار به سبک سامورایی‌ها به خانه تاجر ایرانی و همسر سوئدی‌اش در کرج حمله کردند و دست به سرقت میلیاردی زدند.(ادامه)
جوان ۲۲ ساله ای که مادرش را به طرز دلخراشی به قتل رسانده بود در حالی چند ساعت بعد از وقوع جنایت به وحشت آفرینی و چاقوکشی پرداخت که برای اطمینان از قتل مادرش به صحنه جرم بازگشته بود. قتل هولناک مادر با ۴۴ ضربه چاقو +عکس
جوان ۲۲ ساله ای که مادرش را به طرز دلخراشی به قتل رسانده بود در حالی چند ساعت بعد از وقوع جنایت به وحشت آفرینی و چاقوکشی پرداخت که برای اطمینان از قتل مادرش به صحنه جرم بازگشته بود.(ادامه)
پسر ناخلف حساب پدرش را خالی کرد
رئیس پلیس فتا مازندران گفت: نوجوانی که غیرمجاز از حساب پدرش ۶۹۰ میلیون ریال برداشت کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز: نوه‌ای با سوءاستفاده از اعتماد مادربزرگش ۵۴۰ میلیون ریال از حساب او را خالی کرد. نوه‌ی خلافکار حساب مادر بزرگش را خالی کرد/ نوه ناخلف دستگیر شد
شمال نیوز: نوه‌ای با سوءاستفاده از اعتماد مادربزرگش ۵۴۰ میلیون ریال از حساب او را خالی کرد.(ادامه)
نوه‌ ناخلف حساب مادر بزرگش را خالی کرد
رئیس پلیس فتا مازندران از خالی شدن حساب بانکی یکی از شهروندان توسط نوه خلافکارش خبر داد.(ادامه)
واکنش وزیر بهداشت به ادعای اختلاس فرزندش
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه، به ادعای امام جمعه ملارد مبنی بر اختلاس فرزند نمکی، واکنش نشان داد. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه واقعاً ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشور، ۲۲ بهمن متفاوتی بود فرمودند: بعد از ۳۹ سال این حرکت عظیم مردمی شبیه معجزه است.


۲۲ بهمن امسال متفاوت بود/ باید از مردم و خدا عذرخواهی کنیم/ درباره‌ عدالت عقب‌مانده ایم ،خودمان اعتراف می کنیم/مردم گله‌مندند اما پای نظام(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه واقعاً ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشور، ۲۲ بهمن متفاوتی بود فرمودند: بعد از ۳۹ سال این حرکت عظیم مردمی شبیه معجزه است. (ادامه)
اشرافی‌گری و بی‌توجهی به مستضعفان ارتجاع و حرکات ضدانقلابی است
رهبر معظم انقلاب اسلامی «حرکت به سمت اشرافی‌گری»، «دل سپردن به طبقات مرفه به جای توجه به مستضعفان و قشرهای ضعیف» و «تکیه و اعتماد به خارجی‌ها به جای تکیه بر مردم» را نمونه های حرکت ارتجاعی خواندند و تأکید کردند: نخبگان جامعه حواسشان جمع باشد، مدیران کشور به‌شدت مراقب باشند و مردم هم با حساسیت، رفتار ما مسئولان و مدیران را تحت نظر داشته باشند تا اینگونه حرکات ارتجاعی در کشور اتفاق نیفتد.(ادامه)
شمال نیوز :در حالی که شهروندان بهشهری از اعلام استعفای احتمالی سه عضو شورای شهر در اعتراض به تداوم دخالت های فرماندار و استاندار سابق در راستای تعلل در ابلاغ حکم شهردار قانونی بهشهر ، نگران هستند ، فرماندار این شهرستان در سخنانی تعجب آور د.... فقط صدای اطرافیان خود را می شنوید/ شما معجزه هزاره چهارم اشرف‌البلادید/ چطور شما از استعفای سه عضو با 20 هزار رای استقبال می کنید؟!
شمال نیوز :در حالی که شهروندان بهشهری از اعلام استعفای احتمالی سه عضو شورای شهر در اعتراض به تداوم دخالت های فرماندار و استاندار سابق در راستای تعلل در ابلاغ حکم شهردار قانونی بهشهر ، نگران هستند ، فرماندار این شهرستان در سخنانی تعجب آور د....(ادامه)
چشم های زیادی از چپ و راست سیاست به شیخ ناطق نوری دوخته شده است، آیا مرد پشت پرده سیاست سالهای اخیر قرار است به میانه تصمیمات سیاست بازگردد؟

تحرکات معنادار ناطق قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری 96/ شیخ نور، به اصولگرایان سنتی روی خوش نشان خواهد داد؟
چشم های زیادی از چپ و راست سیاست به شیخ ناطق نوری دوخته شده است، آیا مرد پشت پرده سیاست سالهای اخیر قرار است به میانه تصمیمات سیاست بازگردد؟ (ادامه)
تعبیر عجیب بقایی درخصوص یکی از نمایندگان
«آقای ایمن آبادی! سال قبل به شما 24 ساعت فرصت داده شد تا مدارک مربوط به ادعاهای دروغ خود را علیه بنده منتشر نمائید،که تا این لحظه دریغ از حتی یک مدرک!...» (ادامه)
بازداشت داماد ناخلف به جرم ربودن پدر زن
(ادامه)
 علیرضا کلاگر درس هایی که آقای شهردار به ما داد(يادداشت)
علیرضا کلاگر(ادامه)
جایگاه پدر و وظایف ما(يادداشت)
(ادامه)
عبدالحسین روح‌االامینی داعش فرزند نامشروع غرب (يادداشت)
عبدالحسین روح‌االامینی(ادامه)
همه ازدواجهای مذهبی - سیاسی در ایران
(ادامه)
بازیگر زن مشهوری که مادر شهید است+عکس
شمال نیوز: همیشه اطرافش پر است از مردمانی که به فراخور حس و حالشان، دوست دارند با او به گفتگو بنشینند، عکسی به یادگار بگیرند و یا یادی از اصطلاحات رایج و خاطره انگیزش داشته باشند.(ادامه)
مشروح مناظره عسکراولادی و شریعتمداری در برنامه نگاه یک
(ادامه)
سعید قاسمی: "حاج محمود عزیز، وقت تمام است"
(ادامه)
همه معاون اول های ناخلف! / عکس
(ادامه)
مطهری:لاریجانی داماد ناخلف است
(ادامه)
موشک های ایران در صورت بروز تهدید کار خواهند کرد / هر طرحی که بخواهد فلسطین را تقسیم کند یکسره مردود است / طرح پذیرش دولت فلسطین به عضویت سازمان ملل چیزی جز تن دادن به خواسته صهیونیست ها یعنی پذیرش دولت صهیونیستی در سرزمین فلسطین نیست. فلسطین از نهر تا بحر است، نه حتی یک وجب کمتر
موشک های ایران در صورت بروز تهدید کار خواهند کرد / هر طرحی که بخواهد فلسطین را تقسیم کند یکسره مردود است / طرح پذیرش دولت فلسطین به عضویت سازمان ملل چیزی جز تن دادن به خواسته صهیونیست ها یعنی پذیرش دولت صهیونیستی در سرزمین فلسطین نیست.(ادامه)
گزيده سرمقاله‌ روزنامه‌هاي امروز
(ادامه)
فرزند ناخلف پدرش را روانه زندان كرد
(ادامه)
سرقت كاميون با بار يك ميلياردي در رشت
(ادامه)
سرقت كاميون با بار يك ميليارد ريالي در رشت
(ادامه)
جواني در رشت پدر و مادرش را با داس كشت
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.