.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
از آنجا که برنج غنی از کربوهیدرات‌ است و تمام کربوهیدرات‌ها به قند تبدیل می‌شوند، مدت کوتاهی پس از مصرف برنج در یک وعده غذایی، قند خون افزایش می‌یابد. مضرات جبران ناپذیر خوردن هر روز برنج
از آنجا که برنج غنی از کربوهیدرات‌ است و تمام کربوهیدرات‌ها به قند تبدیل می‌شوند، مدت کوتاهی پس از مصرف برنج در یک وعده غذایی، قند خون افزایش می‌یابد.(ادامه)
دوران یکه‌تازی آمریکا و نظام سلطه تمام شده/ روابط ما با کشورهای اسلامی هر روز گسترده‌تر و صمیمانه‌تر خواهد شد/ ماموریت دارم سلام گرم رهبرانقلاب را خدمت مردم و دولت اندوزی ابلاغ کنم(خبر)
(ادامه)
اعضای تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در اتفاقی عجیب از پرواز قطر به تهران جاماندند.
اعضای تیم ملی بانوان از پرواز قطر به تهران جاماندند!
اعضای تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در اتفاقی عجیب از پرواز قطر به تهران جاماندند. (ادامه)
نرخ رسمی ۱۵ ارز افزایشی و ۲۳ ارز کاهشی شد
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (شنبه، ۶ فروردین ماه) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۲۳ ارز کاهش و ۱۵ ارز افزایش یافت. نرخ رسمی هشت ارز ثابت ماند.(ادامه)
مجلس بدون وجود شورای نگهبان هیچ اعتباری ندارد/ شورای نگهبان خون بهای ملت است
یوسفیان ملا با بیان این جمله که " مجلس بدون وجود شورای نگهبان هیچ اعتباری ندارد" تصریح کرد: اصل93 قانون اساسی می گوید مجلس شورای اسلامی بدون حضور شورای نگهبان اعتبار قانونی ندارد. یعنی مجلس شورای اسلامی در نبود شورای نگهبان اصلا نمی تواند تشکیل شود.(ادامه)
نرخ رسمی ۲۱ ارز افزایش یافت
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (پنجشنبه - نهم دی‌ماه) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۱ واحد پولی افزایش و قیمت ۱۶ ارز کاهش یافت، نرخ ۹ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
نرخ رسمی ۲۸ ارز افزایش یافت
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (شنبه، ۲۷ آذرماه) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۱ واحد پولی کاهش و قیمت ۲۸ ارز افزایش یافت؛ نرخ هفت واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند. (ادامه)
شرکت فیسبوک روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد اشتباه در تغییر تنظیمات سیستم مسیریابی (روتر) دلیل اصلی اختلال شش ساعته در خدمت رسانی رسانه‌های این شرکت به ۳. ۵ میلیارد کاربر بوده است. علت اختلال شب گذشته در واتس‌اپ، اینستاگرام و فیس‌بوک اعلام شد
شرکت فیسبوک روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد اشتباه در تغییر تنظیمات سیستم مسیریابی (روتر) دلیل اصلی اختلال شش ساعته در خدمت رسانی رسانه‌های این شرکت به ۳. ۵ میلیارد کاربر بوده است.(ادامه)
جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/ کاهش نرخ ۲۳ ارز
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۳ ارز نسبت به روز گذشته کاهش و نرخ ۱۲ ارز افزایش یافت. (ادامه)
کاهش نرخ ۲۳ ارز امروز چهارشنبه ۲۳ تیر
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۲۳ ارز نسبت به روز گذشته کاهش و نرخ ۱۵ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۸ ارز ثابت ماند.(ادامه)
کاهش نرخ رسمی ۳۴ ارز امروز نهم تیر
بانک مرکزی امروز (چهارشنبه، ۹ تیرماه) نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۳۴ ارز کاهش و نرخ ۴ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۸ ارز نیز ثابت ماند.(ادامه)
نرخ رسمی ۲۲ ارز کاهش یافت ۱۴۰۰/۳/۳
بانک مرکزی امروز (دوشنبه) نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن ۲۲ ارز کاهشی، ۱۳ ارز افزایشی و نرخ ۱۱ ارز نسبت به روز کاری گذشته ثابت ماند.(ادامه)
جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/ همه نرخ‌ها ثابت ماند
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ تمام ارزها ثابت ماند.(ادامه)
جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/ افزایش نرخ ۲۰ ارز
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۱۶ ارز کاهش و ۲۰ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۰ ارز نیز ثابت ماند.(ادامه)
واکسن روسی کرونا در برابر ویروس انگلیسی موثر است؟
مرکز تحقیقات وکتور روسیه نتیجه آخرین پژوهش‌های خود را درباره کارآمد بودن واکسن‌های کرونای روسی شامل اسپوتنیک وی و اپیواک کرونا در برابر نوع جدید ویروس کرونای انگلیس اعلام کرد. (ادامه)
توقیف نفتکش کره جنوبی توسط سپاه (+عکس)
این شناور که پس از توقیف در لنگرگاه بندرعباس پهلو گرفت و پرونده آن برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی کشور خواهدشد.(ادامه)
خرید و فروش دلار و یورو در صرافی بانکی چقدر؟
قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۷۴۰ تومان و قیمت خرید ۲۴ هزار و ۷۴۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت خرید ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.(ادامه)
باید منتظر ماند و دید خرداد ۱۴۰۰ وبرگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کنار زندگی به سبک کرونا نهایتا چه تمهیدات و نوآوری‌ها یی را از سوی نهاد‌های اجرایی و نظارتی به دنبال خواهد داشت. پستی، اینترنتی یا دستی؛ انتخابات ریاست جمهوری 1400 چگونه برگزار می‌شود؟
باید منتظر ماند و دید خرداد ۱۴۰۰ وبرگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کنار زندگی به سبک کرونا نهایتا چه تمهیدات و نوآوری‌ها یی را از سوی نهاد‌های اجرایی و نظارتی به دنبال خواهد داشت.(ادامه)
نرخ رسمی ۲۹ ارز کاهش یافت/ قیمت دلار ثابت ماند
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۲۹ ارز کاهش و ۶ ارز افزایش یافت؛ نرخ باقی ارزهای نیز ثابت ماند.(ادامه)
قیمت رسمی انواع ارز در ۲۰ مهر ۹۹
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز یکشنبه ۲۰ مهرماه اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ تمام ارز‌ها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.(ادامه)
با خوردن این میوه دیابت را شکست بدهید
عضو هیئت علمی گیاه‌پزشکی با بیان اینکه جمبو حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است، گفت: هسته این میوه به درمان و کنترل بیماری قند یا دیابت و کاهش عوارض آن کمک می‌کند.(ادامه)
اعلام رسمی سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا +جدول
کنفدراسیون فوتبال آسیا تعداد سهمیه کشورهای مختلف در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که ۲+۲ سهمیه به تیم‌های باشگاهی ایران اختصاص یافته است.(ادامه)
افزایش نرخ رسمی یورو و پوند/ قیمت دلار ثابت ماند
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۳۲ ارز افزایش، ۵ ارز کاهش و دلار و ۹ ارز دیگر نیز ثابت اعلام شد. (ادامه)
افزایش قیمت رسمی ۳۰ ارز
بانک مرکزی امروز (دوشنبه) نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که در قیمت ۳۰ ارز افزایش داشت. (ادامه)
نرخ رسمی ۲۱ ارز کاهشی شد
بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) ‌نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که در مقایسه با روز گذشته نرخ ۲۲ ارز کاهش یافت، قیمت ۱۶ ارز افزایش و نرخ ۹ ارز نیز ثابت ماند.(ادامه)
نرخ رسمی ۴۷ ارز اعلام شد/کاهش قیمت ۱۵ ارز
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۱ ارز افزایش، نرخ ۱۵ ارز کاهش و ۱۱ ارز نیز ثابت ماند.(ادامه)
یورو ارزان و پوند گران شد
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۸ ارز مانند یورو نسبت به روز گذشته کاهش و قیمت ۱۶ واحد پولی دیگرمانند پوند افزایش یافت؛ نرخ دلار و ۱۲ ارز دیگر نیز ثابت ماند.(ادامه)
قیمت دلار یکشنبه ۱۴ مهرماه
بازار ارز در حالی دومین روز هفته را آغاز کرده است که نرخ‌های بازار نشان از کاهش نسبت به روز قبل دارد. این در حالی است که امروز به دلیل تعطیلی بازار‌های جهانی، نرخ‌های اعلام شده توسط بانک مرکزی بدون تغییر بوده است.(ادامه)
بیرانوند و باشگاه پرسپولیس نامزد‌های ایران در بخش رویایی AFC
باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران نامزد‌ جوایز رویایی سال ۲۰۱۹ کنفدراسیون فوتبال آسیا شدند.(ادامه)
نرخ رسمی ۲۸ ارز کاهش یافت
بانک مرکزی، نرخ ۴۷ ارز را برای امروز(چهارشنبه ۲ مرداد ۹۸) اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۲۸ ارز مانند یورو و پوند کاهش و قیمت ۷ واحد پولی دیگر افزایش یافت.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.