.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود ..... منصورعلی زارعی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شد + دلایل زارعی برای عضویت در کمیسیون کشاورزی
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود .....(ادامه)
پیام تبریک شجاعی کیاسری به نمایندگان منتخب مازندران
(ادامه)
 با حکم وزير کشور و با حضور معاون سياسي اجتماعي و امنيتي استاندار مازندران، فرماندار و سرپرستان سه شهرستان معارفه و از امروز فعاليت خود را آغاز کردند. فرماندار و سرپرست سه شهر مازندران معرفي شدند
با حکم وزير کشور و با حضور معاون سياسي اجتماعي و امنيتي استاندار مازندران، فرماندار و سرپرستان سه شهرستان معارفه و از امروز فعاليت خود را آغاز کردند.(ادامه)
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و.... بهره برداری از زيرگذرهاي منطقه پل گردن شهر ساری
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و....(ادامه)
نمایندگان منتخب استان مازندران را بهتر بشناسید + تصاویر
(ادامه)
شمال نيوز: حجت السلام والمسلمين عباسعلي ابراهيمي كانديداي انتخابات دوره دهم مجلس شوراي اسلامي از حوزه شهرستانهاي ساري و مياندرود طی پیامی از مردم این دو شهرستان تقدیر کرد.
تقدیر دكتر ابراهيمي از مردم ساری و میاندرود
شمال نيوز: حجت السلام والمسلمين عباسعلي ابراهيمي كانديداي انتخابات دوره دهم مجلس شوراي اسلامي از حوزه شهرستانهاي ساري و مياندرود طی پیامی از مردم این دو شهرستان تقدیر کرد. (ادامه)
امام جمعه جدید مياندرود معرفی شد
شمال نیوز: حجت الاسلام رضا محمد نسب امام جمعه میاندرود شد. (ادامه)
قتل در سرخس دستگيري در مياندرود
ماموران پليس آگاهي شهرستان"مياندرود"مازندران، قاتل فراري را که پس از قتل در شهرستان"سرخس"در اين شهرستان متواري بود، شناسايي و دستگير کردند. (ادامه)
به كدامين گناه اين كودك بي مادر شد+تصاویر(گزارش)
(ادامه)
شمال نیوز:رئيس شوراي اسلامي شهر ساري در پاسخ به سوال خبرنگاري پيرامون سرنوشت خروج پادگان از شهر ضمن بيان مطلب فوق افزود:پادگان را به رايگان به ما نمي دهند بلكه نياز به اعتبار دارد ومديريت شهري به سهم خود و حتي فراتر از آن تلاش مي كند و شهردار پرتلاش ساري.... شمشیربند: خروج پادگان از ساری شعار تبليغاتي بود
شمال نیوز:رئيس شوراي اسلامي شهر ساري در پاسخ به سوال خبرنگاري پيرامون سرنوشت خروج پادگان از شهر ضمن بيان مطلب فوق افزود:پادگان را به رايگان به ما نمي دهند بلكه نياز به اعتبار دارد ومديريت شهري به سهم خود و حتي فراتر از آن تلاش مي كند و شهردار پرتلاش ساري....(ادامه)
مدیرکل ارشاد مازندران وضعیت فرهنگ و هنر را برای استاندارتشریح کرد
(ادامه)
دكتر پزشكيان پنجشنبه به ساري مي آيد
(ادامه)
شمال نیوز: تخلف شهرداري محرزاست/ در صورت سنگ اندازي، در5 مرحله افشاگري مي کنم/ شورا به دور از تعلقات نسبي وسياسي، از حقوق شهروندان دفاع کند/ خودم کانديداي شهردار بودم، به عنوان شورا قدرتمند تر عمل مي کنم... افشاگري عضوشوراي شهردرخصوص تخلفات شهرداري
شمال نیوز: تخلف شهرداري محرزاست/ در صورت سنگ اندازي، در5 مرحله افشاگري مي کنم/ شورا به دور از تعلقات نسبي وسياسي، از حقوق شهروندان دفاع کند/ خودم کانديداي شهردار بودم، به عنوان شورا قدرتمند تر عمل مي کنم...(ادامه)
بهره برداري از  61 طرح شبكه هاي توزيع برق مازندران با هزينه اي بالغ بر 22 ميليارد و 600 ميليون ريال در دهه فجر آغاز مي شود . 61 طرح در توزيع برق مازندران به بهره برداري مي رسد
بهره برداري از 61 طرح شبكه هاي توزيع برق مازندران با هزينه اي بالغ بر 22 ميليارد و 600 ميليون ريال در دهه فجر آغاز مي شود .(ادامه)
شمال نیوز: نكند دوستان و منابع آماري تان در مازندران بر اين باورند كه عامل عقب ماندگي و در جا زدن اين استان ،مديران ساروي بوده اند كه اينچنين كمر به خانه نشيني آنها بسته و حتي از مطرح شدن نام آنها بعنوان گزينه مديريت در مازندران پرهيز مي كنند؟
دامادي: پاداش حمايت ساروي ها از دولت چه شد؟
شمال نیوز: نكند دوستان و منابع آماري تان در مازندران بر اين باورند كه عامل عقب ماندگي و در جا زدن اين استان ،مديران ساروي بوده اند كه اينچنين كمر به خانه نشيني آنها بسته و حتي از مطرح شدن نام آنها بعنوان گزينه مديريت در مازندران پرهيز مي كنند؟ (ادامه)
شمال نیوز: باید میخ‎های اقتصادی اجتماعی و سیاسی میاندرود آنقدر محکم کوبیده شود که نه تنها بادهای تفرقه بلکه طوفان‏ها هم نتواند آن را تکان دهد حالا با عناوین مختلف که یک تکه را فلان جا بردارد و فلان اداره را فلانی بردارد.

دیگران ‌ به ما ملحق شوند‌
شمال نیوز: باید میخ‎های اقتصادی اجتماعی و سیاسی میاندرود آنقدر محکم کوبیده شود که نه تنها بادهای تفرقه بلکه طوفان‏ها هم نتواند آن را تکان دهد حالا با عناوین مختلف که یک تکه را فلان جا بردارد و فلان اداره را فلانی بردارد. (ادامه)
قول نعمت زاده برای حمايت ازشركت صنايع چوب و كاغذ مازندران
(ادامه)
هادی ابراهیمی: پيمانكار سياسي نيستم
(ادامه)
خطر خشکسالي در شاليزارهاي مازندران
(ادامه)
طرح انتقال آب درياي مازندران ابتر است
(ادامه)
آیا می دانید جناسم کجاست ؟
(ادامه)
جزئیات دستگیری خفاش شب مياندرود
شمال نيوز: شکایت همزمان دو دختر جوان در اداره آگاهی راز جنایت های هولناک خفاش شب جوانرودو همسرش را فاش کرد. (ادامه)
از سند جعلي تا بدهي شهردار سابق
(ادامه)
شمال نیوز: ما در سطح كلان شاهدحركتي خلاف شرع از مسئول رده بالايي هستيم كه در مورد آن پافشاري هم مي شود و هنوز هم توجيه مي كنند،در حالي كه كار خلاف شرعي انجام شده است. مسئولان به دهان زيپ زده و حرفي نمي زنند!
شمال نیوز: ما در سطح كلان شاهدحركتي خلاف شرع از مسئول رده بالايي هستيم كه در مورد آن پافشاري هم مي شود و هنوز هم توجيه مي كنند،در حالي كه كار خلاف شرعي انجام شده است.(ادامه)
دامادي،مهمان جلسه علني شوراي شهر ساري
(ادامه)
شمال نيوز: گرچه تغییرات، تحولات مدیریتی و انتصابات از حقوق قانونی و بلاشک استاندار مازندران است، اما با شناختی که از روحیه بالای نقدپذیری ایشان سراغ داریم و همچنین دغدغه خاطرشان برای تنویر افکار عمومی ، امیدواریم در این مسیر به کمک رسانه ها آمده و خود به بیان دلایل و بررسی تغییرات همت گمارند. جابجايي مهره ها در شطرنج سياسي مازندران!
شمال نيوز: گرچه تغییرات، تحولات مدیریتی و انتصابات از حقوق قانونی و بلاشک استاندار مازندران است، اما با شناختی که از روحیه بالای نقدپذیری ایشان سراغ داریم و همچنین دغدغه خاطرشان برای تنویر افکار عمومی ، امیدواریم در این مسیر به کمک رسانه ها آمده و خود به بیان دلایل و بررسی تغییرات همت گمارند.(ادامه)
جمع آوري بنر توسط راه و شهرسازي مياندرود +تصاوير
(ادامه)
چرا مسئولين ما در نماز جمعه شركت نمي كنند/ به عملكرد برخي از مسئولين و كارمندان اعتراض داشته و سيستم اداري را داراي اشكال مي بينم/ گلايه امام جمعه از استانداران مازندران
چرا مسئولين ما در نماز جمعه شركت نمي كنند/ به عملكرد برخي از مسئولين و كارمندان اعتراض داشته و سيستم اداري را داراي اشكال مي بينم/(ادامه)
شمال نیوز : فرمانداران شهرستان هاي نكا و مياندرود با حضور سيد علي اكبرطاهايي، استاندارمازندران، امام جمعه ، مديران ستادي استانداري و دستگاه هاي اجرايي استان معرفي شدند.
فرمانداران شهرستان هاي مياندرود و نكا معرفي شدند
شمال نیوز : فرمانداران شهرستان هاي نكا و مياندرود با حضور سيد علي اكبرطاهايي، استاندارمازندران، امام جمعه ، مديران ستادي استانداري و دستگاه هاي اجرايي استان معرفي شدند. (ادامه)
شمال نیوز: از جابجايي عجولانه غيرمنطقي گله مندم و اين كار را به ضرر شهرستان و توهين و جسارت به مردم و مسئولان اين منطقه مي دانم.

ديواري كوتاه تر از مياندرود و مردمش پيدا نكردید
شمال نیوز: از جابجايي عجولانه غيرمنطقي گله مندم و اين كار را به ضرر شهرستان و توهين و جسارت به مردم و مسئولان اين منطقه مي دانم. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.