.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم . سیاست راهبردی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است/ همه افراد تاثیرگذار باید برای حضور مردم در صحنه تلاش کنند/ پیش‌بینی پیروزی مقاومت فلسطین در حال تحقق است
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم .(ادامه)
 هنجارشکنی و کشف حجاب بانوی پزشک آملی در یک همایش با حضور جمعی از مسئولان بازتاب گسترده ای در سطح جامعه داشت که بیانگر دغدغه جدی مردم در این حوزه فرهنگی است.

همراهی ناشیانه(يادداشت)
هنجارشکنی و کشف حجاب بانوی پزشک آملی در یک همایش با حضور جمعی از مسئولان بازتاب گسترده ای در سطح جامعه داشت که بیانگر دغدغه جدی مردم در این حوزه فرهنگی است. (ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد. ضربه وزارت اطلاعات به شبکه‌ تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد.(ادامه)
کیهان نوشت: وزیر محترم میراث فرهنگی که تلاش داشت اقدام به «جذب» یک بازیگر از رده خارج کند، خیلی زود نتیجه معکوس این تلاش را دید! ادبیات توهین آمیز خانم بازیگر بی‌حجاب با آقای وزیر
کیهان نوشت: وزیر محترم میراث فرهنگی که تلاش داشت اقدام به «جذب» یک بازیگر از رده خارج کند، خیلی زود نتیجه معکوس این تلاش را دید!(ادامه)
در واکنش به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، سفیر این کشور در تهران توسط سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان احضار شد. سفیر سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد
در واکنش به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، سفیر این کشور در تهران توسط سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان احضار شد.(ادامه)
استوری اهانت آمیز عامل حمله دیروز در ایذه به پیامبر و حضرت علی(ع)
استوری تکان‌دهنده و موهن از "پویا مولایی" قاتل شهید قنبری در توهین به پیامبر اسلام و امام علی علیه السلام(ادامه)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست. واکاوی دو خطرِ امام زدایی و تحریف انقلاب در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال امام راحل (ع)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست.(ادامه)
دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند. حکم اعدام ۲ قرآن‌سوز هتاک به دین و مقدسات اسلامی اجرا شد
دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. هدف اغتشاشات از بین بردن نقاط قوت کشور بود، نه برطرف کردن ضعف‌ها/ راه علاج وسوسه تبلیغاتیِ اثرگذار بر ذهن جوان و نوجوان باتوم نیست بلکه تبیین است / نیازمند کارهای بزرگ و تحولی هستیم که با وجود مسئولان و جوانان پر تلاش شدنی است(خبر)
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
وزارت خارجه اعلام کرد: ایران ضمن بازنگری در مناسبات فرهنگی با فرانسه در گام نخست فعالیت انجمن ایران شناسی فرانسه در کشورمان را تعطیل می‌کند. انجمن ایران شناسی فرانسه در ایران تعطیل شد
وزارت خارجه اعلام کرد: ایران ضمن بازنگری در مناسبات فرهنگی با فرانسه در گام نخست فعالیت انجمن ایران شناسی فرانسه در کشورمان را تعطیل می‌کند.(ادامه)
برخورد پلیس فرانسه با آشوبگران مقابل سفارت ایران
منابع خبری از برخورد پلیس فرانسه با عناصری که قصد آشوب و اغتشاش مقابل سفارت ایران در پاریس را داشتند، خبر دادند.(ادامه)
یک نماینده مجلس به ۲ سال حبس محکوم شد
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با حکم قطعی دادگاه، به دو سال حبس تعزیری محکوم شد.(ادامه)
شمال نیوز : سلمان رشدی نه تنها برای نجات جان خود همواره خانه به خانه می‌شد بلکه حتی زمانی که منزل نیاز به تعمیرات داشت، مجبور بود خود را از لوله‌کش یا برقکار مخفی و در حمام حبس کند! داستانی عجیب، اما واقعی از زندگی مخفیانه سلمان رشدی
شمال نیوز : سلمان رشدی نه تنها برای نجات جان خود همواره خانه به خانه می‌شد بلکه حتی زمانی که منزل نیاز به تعمیرات داشت، مجبور بود خود را از لوله‌کش یا برقکار مخفی و در حمام حبس کند!(ادامه)
منابع خبری گزارش داده‌اند سلمان رشدی نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی در نیویورک هدف حمله قرار گرفته است.

حمله به «سلمان رشدی» نویسنده مرتد در نیویورک/ پلیس: سلمان رشدی از ناحیه گردن چاقو خورده / ضارب هادی مطر، ۲۴ ساله از نیوجرسی
منابع خبری گزارش داده‌اند سلمان رشدی نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی در نیویورک هدف حمله قرار گرفته است. (ادامه)
آیت الله لائینی :دل های همه مردم حرم امام رضا (ع) است
نماینده ولی فقیه در مازندران با محکوم کردن فیلم موهن عنکبوت مقدس گفت: نور خدا و آل علی (ع) خاموش شدنی نیست زیرا دل های همه مردم حرم امام رضا (ع) است.(ادامه)
با اعلام کمیته انضباطی؛ تراکتور مقابل پرسپولیس ۳ بر صفر بازنده شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مرتبط با اتفاقات مسابقه تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس را اعلام کرد.(ادامه)
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مرتبط با اتفاقات مسابقه تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس را اعلام کرد و براساس آن، تیم فوتبال تراکتور ۳ بر صفر بازنده اعلام شد.
اعلام رای دیدار جنجالی تراکتور و پرسپولیس
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مرتبط با اتفاقات مسابقه تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس را اعلام کرد و براساس آن، تیم فوتبال تراکتور ۳ بر صفر بازنده اعلام شد. (ادامه)
آیت الله لائینی:حضرت امام راحل انقلاب اسلامی را با جهاد تبیین آغاز کرد
نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل گفت: حضرت امام راحل انقلاب اسلامی را با جهاد تبیین و شناساندن پشت پرده رژیم خائن پهلوی آغاز کرد.(ادامه)
بیانیه شورای هیئات مذهبی مازندران علیه فیلم موهن و جعلی عنکبوت
شورای هیئات مذهبی مازندران با صدور بیانیه‌ای محتوای جعلی و دروغین و نفرت انگیز فیلم سینمایی «عنکبوت مقدس» را محکوم کرد.(ادامه)
عضو حزب کارگزاران سازندگی با انتشار یادداشتی از اظهارات موهن خود به پیامبر اسلام(ص) عذرخواهی کرد. فائزه هاشمی رفسنجانی عذرخواهی کرد
عضو حزب کارگزاران سازندگی با انتشار یادداشتی از اظهارات موهن خود به پیامبر اسلام(ص) عذرخواهی کرد.(ادامه)
دبیرکل سابق حزب کارگزاران با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی و توهین به پیامبر اکرم (ص) گفت: خانم هاشمی معمولاً قبل از اینکه مطلبی را بیان کند، خیلی درباره آن فکر نمی‌‌کند و وقتی که آدم زیاد حرف بزند این مشکلات هم پیش می‌آید. واکنش کرباسچی به اظهارات فائزه هاشمی
دبیرکل سابق حزب کارگزاران با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی و توهین به پیامبر اکرم (ص) گفت: خانم هاشمی معمولاً قبل از اینکه مطلبی را بیان کند، خیلی درباره آن فکر نمی‌‌کند و وقتی که آدم زیاد حرف بزند این مشکلات هم پیش می‌آید.(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
۷۲ واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شد
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی مازندران از پلمب ۷۲ واحد صنفی متخلف و کشف هزار و ۵۱۳ ثوب البسه نامتعارف در استان خبر داد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه‌شنبه در دیدار تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی تصریح کردند: کسانی باید بر سر کار بیایند که معتقد به مردم و جوانان باشند، عنصر جوان را قدر بدانند، عملکرد انقلابی داشته باشند و حقیقتاً عدالتخواه و ضدفساد باشند. رهبر انقلاب، مردم‌سالاری و انتخاب مسئولان کشور به‌دست مردم را بسیار مهم خواندند و افزودند: حضور پر شور مردم در انتخابات تأثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود. دولتی تشکیل شود که انقلابی، عدالتخواه، ضدفساد و معتقد به تحول و جوانان باشد/ برخی تصور کردند که منظور از دولت جوان انقلابی دولتی است که همه اعضای آن در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال باشند/ / بنده در مورد انتخاب اشخاص هیچ دخالتی نمی‌کنم (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه‌شنبه در دیدار تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی تصریح کردند: کسانی باید بر سر کار بیایند که معتقد به مردم و جوانان باشند، عنصر جوان را قدر بدانند، عملکرد انقلابی داشته باشند و حقیقتاً عدالتخواه و ضدفساد باشند. رهبر انقلاب، مردم‌سالاری و انتخاب مسئولان کشور به‌دست مردم را بسیار مهم خواندند و افزودند: حضور پر شور مردم در انتخابات تأثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود.(ادامه)
احضار عیسی کلانتری به دادسرای کارکنان دولت
رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست به دادسرای کارکنان دولت احضار شد.(ادامه)
كيهان: معاون رييس جمهور نفوذى است و بايد محاكمه شود
كيهان در مطلبى با عنوان "ضرورت عزل و محاکمه عنصر نفوذی در مدیریت سازمان محیط زیست" نوشت: رئیس سازمان محیط زیست، پس از گماشتن یک جاسوس آمریکایی به معاونت این سازمان که به فرار وی ختم شد، کار را به جسارت علیه ساحت امام خمینی(ره) رسانده است.(ادامه)
تبلیغ دین سبب تحکیم وحدت و وفاق در جامعه اسلامی می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: تبلیغ میراث گرانبهای انبیاء الهی است و خدمات مبلغان دینی موجب تحکیم وحدت و وفاق در جامعه اسلامی خواهد شد.(ادامه)

وزیر بهداشت در پاسخ به نامه امام جمعه ملارد، با بیان اینکه "اینجانب کوچکترین شکواییه و ملال خاطری از جنابعالی ندارم"، در عین حال درخواست کرد که با استفاده از ابزار قانون، دست هر معترض و آقازاده‌ای از سفره محدود بیت‌المال کوتاه شود. پاسخ وزیر بهداشت به نامه امام‌جمعه ملارد
وزیر بهداشت در پاسخ به نامه امام جمعه ملارد، با بیان اینکه "اینجانب کوچکترین شکواییه و ملال خاطری از جنابعالی ندارم"، در عین حال درخواست کرد که با استفاده از ابزار قانون، دست هر معترض و آقازاده‌ای از سفره محدود بیت‌المال کوتاه شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.